quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Sauna
qftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga me maar eens aankledenzit nog steeds te lamstralen in mn
badjas
Ik heb wel genoeg vliegertouw om jullie allemaal in de lucht te houden hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Koen tot the rescue!
Maar daarna was jij de lichtste ja, op de voet gevolgd door mij, MaleDuck en pgrvraarie....
quote:
quote:
Dat bedoel ik... Het is wel lekker, maar het is het gewoon net nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is een beetje gedoe en geplak met badkleding, en al die badjassen enzo hebben ook niet echt toegevoegde waarde![]()
maar het is nog steeds wel lekker en warm enzo
Gelukkig, ik zou niet weten hoe het anders zou moetenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel genoeg vliegertouw om jullie allemaal in de lucht te houde hoor.
en genoeg contra gewicht om ons niet te laten afdwalenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
heb ik allang gedaan johquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rond de 67...quote:
met onze gestroomlijnde bouw heeft de wind geen vat op onsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig, ik zou niet weten hoe het anders zou moeten
Een heel uur?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb ik allang gedaan johben tenslotte al n uur uit bed
Daarom zeg ik het ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je hebt me zelf gezien... en zelfs even naast gezeten
[..]
En je vraagt me niet effe meequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:
Dan win jij, ik ruim een half uur.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]moet om drie uur werken, tot 22
quote:
Minder licht dan toch zeker in dit geval?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan ben ik zwaarder dan jij, MD en Wok
ik vind het uitslapen wel lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:35 schreef GeefZonNu het volgende:
[..]
Tijdje gedaan maar nooit meer. Kan daar niet aan wennen. Dag en nacht omdraaien geen probleem maar om 15:00 beginnen, no no
Die ochtenden zijn bekend.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind het uitslapen wel lekkermaar je krijgt van die lambal ochtenden waarop je niks meer doet, laat slapen enzo.
ik heb het liefste een middenweg, 10 tot 18 ofzo, of 11 tot 19
quote:
Ik kan wel licht geven in het donkerquote:
Neequote:
Schattig?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook![]()
![]()
![]()
maar je blijft schattig hoor
en er dan van die glow in de dark sterren mee op t plaffond schietenquote:
OMGquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en er dan van die glow in de dark sterren mee op t plaffond schieten
Dan is ie wel heel goed. Ik kom (quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
OK!, ik begon al aan mezelf te twijfelen, al die stemmen de hele dag doorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Schattig?![]()
Hmm toch maar wat minder koffie drinken voor degenen onder ons die af en toe hallucinerenhttp://www.spitsnieuws.nl(...)et_hallucineren.html
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tmiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is ie wel heel goed. Ik kom () niet verder dan wat smerige klodders
Note to self: Uitkijken voor de stalactieten aan het plafond bij JJHquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is ie wel heel goed. Ik kom () niet verder dan wat smerige klodders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |