Maar verander je ook je postgedrag, je taalgebruik, de spelfoutjes die je regelmatig maakt, de users met wie je veel contact hebt, etc.?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou....
ik neem een andere browser, ander ipadres en ander besturingssysteem (althans, zo gaat lijken voor fok)
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar verander je ook je postgedrag, je taalgebruik, de spelfoutjes die je regelmatig maakt, de users met wie je veel contact hebt, etc.?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alsof ik ga posten als ik fok wil schoffelen
dat is net zo iets als inbreken bij de buren
jij bent er ook zo een?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog op werk zit, mijn lichaam voelt zich ziek. Ik niet (nou ja)
Wat ben je toch collegiaal.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij bent er ook zo een?
als ik thuis op een stoel kan zitten dan kan ik dat ook mijn werk
en mijn collega's gun ik dezelfde bacteriën en virussen
* MPG knuffelt Priemiequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Hoe meer zieke collega's hoe meer vreugd?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij bent er ook zo een?
als ik thuis op een stoel kan zitten dan kan ik dat ook op mijn werk
Lekker ontspannenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:23 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb net een saunadate gepland met een vriendinals als het gedoe van mn studie voorbij is gaan we lekker naar de veluwse bron
![]()
QFTquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij bent er ook zo een?
Ik heb al 3 collega's lopen knuffelen vandaagquote:
beetje jammer dat zij n preuts miepje is en perse op badkledingdag wilquote:
* Barreltje heeft zo nu en dan wel een baaldag hoor!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij bent er ook zo een?
Kom je hier ook ff knuffelen danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb al 3 collega's lopen knuffelen vandaagHet is bij iedereen een rotdag en knuffel maar wat in het rond dan
Dat is het dan toch net nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beetje jammer dat zij n preuts miepje is en perse op badkledingdag wilmja
tis wel lekker
Ah, dan ben je wel geteld 10kg lichter dan ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Das toch niet zo apart... Ik weeg er 58.
was ik dan echt de lichtste man tijdens de park meetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dan ben je wel geteld 10kg lichter dan ik
is een beetje gedoe en geplak met badkleding, en al die badjassen enzo hebben ook niet echt toegevoegde waardequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is het dan toch net niet? Of ben ik nou gek
?
o neequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was ik dan echt de lichtste man tijdens de park meet
Saunaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beetje jammer dat zij n preuts miepje is en perse op badkledingdag wilmja
tis wel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:30 schreef DaMart het volgende:
Lunch weer op, en mijn achterband is nog hard.
![]()
Koen tot the rescuequote:
Ik wil ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb al 3 collega's lopen knuffelen vandaagHet is bij iedereen een rotdag en knuffel maar wat in het rond dan
Skeletjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dan ben je wel geteld 10kg lichter dan ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |