En Naschrakhquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:02 schreef skittelman het volgende:
LP:
of MxMayne1s1 even toegelaten mag worden....
Ik speel nu 4-3-3 over de flanken maar dat wil niet echt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, 3-5-2, erg gewaagd met zo'n clubje
Geen idee, maar ik had Dinamo ook nog niet gekozen. Die club kwam als eerste tevoorschijn toen ik me aanmeldde, kon verder niks kiezenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:16 schreef Daanus het volgende:
[..]
Moet je niet 2 dagen wachten voordat je weer een nieuw team kan kiezen?
Krijg een melding dat iemand al manager hiervan is. Wie dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:47 schreef FedExpress het volgende:
Dan ga ik voor: Anzhi Makhachkala (nooit van gehoord) - Chiquita
Rauzer, weet z'n gebruikersnaam hier op Fok! niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Krijg een melding dat iemand al manager hiervan is. Wie dan?
Hmm, fijn als mensen niet neerzetten wat ze willen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rauzer, weet z'n gebruikersnaam hier op Fok! niet.
Heb 'm gister al gekozen, als je vandaag iets kiest ga je toch eerst even kijken wat er nog vrij isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hmm, fijn als mensen niet neerzetten wat ze willen.
Dan ga ik maar wat anders zoeken
Lijkt me vetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:34 schreef Daanus het volgende:
Is het misschien een idee om een FOK!Crew op te richten op OSM?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:34 schreef Daanus het volgende:
Is het misschien een idee om een FOK!Crew op te richten op OSM?
Oh moet iedereen dat hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Dan moet je wel seizoenkaarthouder zijn toch? Er daar hebben we niet veel van in de competitie.
Daar heb je inderdaad gelijk in. Maar veel zien dit dus als een f2p spel, dus zijn denk ik niet van plan een seizoenskaart te kopen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Degene die de crew opent moet premium zijn. En de leden seizoenskaart.
Volgens mij hoor.
f2p?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:12 schreef Daanus het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad gelijk in. Maar veel zien dit dus als een f2p spel, dus zijn denk ik niet van plan een seizoenskaart te kopen.
Ik dacht dat je 6 man minimaal nodig had om een crew op te richten. Als we dus die 6 man vinden en bereid vinden ken de crew alsnog opgericht worden en kan eenieder die toch nog seizoenkaarthouder wordt later joinen.
Ja al een hele tijd niet geFOK!t maar wel altijd actief gebleven in de FOK!comp hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:01 schreef skittelman het volgende:
Heb op mn hoofd (uiteraard) wel een sk dus wil best switchen. kan dan pas wel over een maand ofzo (zit in week 11)
ps. Rauzer, long time no see
ach ik zit de computer op de hielen :pquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel humor dat het niet-gemanagede Rubin Kazan bovenaan staat
sorryquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Begonnen met een 1-0 verlies, doelpunt viel in de 87e
ach, die speelden nu 2x tegen een andere niet-gemanagede clubquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel humor dat het niet-gemanagede Rubin Kazan bovenaan staat
Terek jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
sorry(Terek Grozny toch?)
[..]
ach, die speelden nu 2x tegen een andere niet-gemanagede clubIk mag er nu tegen. Hoop dat ik hem kan pakken
Concurrentie met mij aan gaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Terek ja
Heb nog steeds 0 punten, gelukkig hoef ik maar 10e te worden
gefeliciteerdquote:Op zondag 12 juni 2011 02:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fuck yeah ik heb al een heel punt binnen
Vanavond de topper. Terek tegen mijn cluppiequote:Op zondag 12 juni 2011 02:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fuck yeah ik heb al een heel punt binnen
Alvast gefeliciteerd (met je 4-5-1quote:Op zondag 12 juni 2011 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vanavond de topper. Terek tegen mijn cluppie
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd (met je 4-5-1)
Zo, jij hebt er lekker veel vertrouwen inquote:Op zondag 12 juni 2011 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mwa, lees vaak genoeg dat men van een laffe 4-5-1 verliest, dus...
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd (met je 4-5-1)
Aldus de man die zelf 4-5-1 speelde in de eerste twee wedstrijdenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mwa, lees vaak genoeg dat men van een laffe 4-5-1 verliest, dus...
Mja, wilde zelf eens kijken hoe dat gingquote:Op zondag 12 juni 2011 18:39 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
Aldus de man die zelf 4-5-1 speelde in de eerste twee wedstrijden__!
Niet best dusquote:Op zondag 12 juni 2011 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, wilde zelf eens kijken hoe dat ging
Zie ik nog welquote:Op zondag 12 juni 2011 18:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet best dus
Hoe ga je vanavond spelen?
4 tegendoelpuntenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:48 schreef Olep het volgende:
En klaar met Telstar!![]()
Ongeslagen kampioen + beker.
[ afbeelding ]
Doelstelling 10.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:56 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
4 tegendoelpunten
wat was je doelstelling?
Jammer van die 2 gelijke spelen en die 4 tegengoalsquote:Op zondag 12 juni 2011 21:48 schreef Olep het volgende:
En klaar met Telstar!![]()
Ongeslagen kampioen + beker.
[ afbeelding ]
Er zijn zoveel mogelijkheden, gewoon een paar tactieken proberen en dan kom je vanzelf de juiste tactiek tegen.quote:
Ja, ik hoop ooit nog een keer een perfect seizoen te hebben.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jammer van die 2 gelijke spelen en die 4 tegengoals
Wat een topseizoen!
Ik heb een keer een screenie gezien van een perfect seizoen, kerel speelde met Spartak Moskou, won alles, scoorde +150 goals, had er 0 tegen en won ook de bekerquote:Op zondag 12 juni 2011 22:35 schreef Olep het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mogelijkheden, gewoon een paar tactieken proberen en dan kom je vanzelf de juiste tactiek tegen.
[..]
Ja, ik hoop ooit nog een keer een perfect seizoen te hebben.
Zou dat eigenlijk als 's gebeurd zijn?
Hoe?quote:
quote:
er waren wel een rode kaart en twee strafschoppen voor nodigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:48 schreef leroytje het volgende:
Het is ook altijd!! hetzelfde gezeik toch.
Altijd verlies ik grote wedstrijden die om de koppositie gaan.
Ik was eens op de laatste speeldag van 1e naar 3e gezaktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:53 schreef Olep het volgende:
Kan ik kampioen worden in Turkije op de laatste dag, vergeet ik TK in te zetten.
Wel 2e met doelstelling 7 maar toch een beetje jammer.
Daar ben ik vorig seizoen met Den Bosch op het nippertje aan ontsnaptquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:55 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ik was eens op de laatste speeldag van 1e naar 3e gezakt
Dan valt het voor mij nog weer mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:55 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ik was eens op de laatste speeldag van 1e naar 3e gezakt
Toch wel leuk, zo'n laatste beslissende speeldag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar ben ik vorig seizoen met Den Bosch op het nippertje aan ontsnaptIk verloor (met 2 punten voorsprong op de nummers 2 en 3) van de nummer 4. Nummer 2 en 3 speelden tegen mekaar: 0-0
Vannacht met Eskisehirspor (4e) tegen Galatasaray (1e) uit met nog drie wedstrijden te gaan. Ik 4-4-2, hij 4-5-1. Met 2-4 gewonnenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:37 schreef Daanus het volgende:
Zwakke teams met 4-5-1 blaas je ook overheen met een goede 4-3-3
Sterke teams met 4-5-1 zijn gewoon zielig, maar de enige manier om die te verslaan is ook 4-5-1 haast
scout ook wat verdedigers met minimaal 40 aanval, had met ajax Anita, Blind en Cicino (van AS Roma) legden er samen 17 inquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:15 schreef Daanus het volgende:
beste taktiek voor nummer 1 teams blijft 4-3-3 verdedigers over de flanken, middenvelders aanvallen, aanvallers alleen aanvallen. Pressie 80% aanvalland, De rest valt te varieren, maar zo hoor je 9/10 van de wedstrijden te winnen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:33 schreef OmniRocket het volgende:
Zo, eerste verliespunten Dinamo Moskou toegebracht
tjah ik sta ook weer eerste met vitesse.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:51 schreef Daanus het volgende:
was ist this. een fucking steal tegen rubin kazan met 66% balbezit 0-0. Fuck deze engine lolz. 16 kansen
Da's nog steeds niet zo erg als mijn wedstrijd tegen een team van maarliefst 1 speler... die ook nog geblesseerd uitviel in de 60e minuut ofzo... uitslag? 0-0quote:Op zondag 19 juni 2011 22:12 schreef skittelman het volgende:
[..]
tjah ik sta ook weer eerste met vitesse.
Ajax speelde 0-0 tegen de graafschap (1 na laatste)
23 kansen voor ajax 2 voor de graafschap 74% balbezit
en dat tegen 9 man
die zal wel flink gegodverd hebben
inderdaadquote:Op zondag 19 juni 2011 22:56 schreef Daanus het volgende:
Leuke is dat Dinamo Moskou, mijn naaste concurrent, ook genaaid is door de engine. Gelukkige ben ik niet de enige dus
Matig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:28 schreef j95 het volgende:
Je hebt je doel bereikt en bent gefinished op positie 7. Goed gedaan!
De fans van ADO Den Haag scandeerden je naam aan het eind van de laatste wedstrijd. De spelers namen je op hun schouders en maakten een ereronde.
En dat is logisch want je hebt het geweldig gedaan!
![]()
![]()
Ja Feli.quote:
Iemand stelde voor om een pauze in te lassen ivm vakantie?quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:28 schreef j95 het volgende:
Je hebt je doel bereikt en bent gefinished op positie 7. Goed gedaan!
De fans van ADO Den Haag scandeerden je naam aan het eind van de laatste wedstrijd. De spelers namen je op hun schouders en maakten een ereronde.
En dat is logisch want je hebt het geweldig gedaan!
![]()
![]()
Ik ook. Dibs op Colorado Rapids!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:11 schreef Daanus het volgende:
Half augustus weer verder gaan? Of we kunnen ook door blijven spelen,maar de competitie even open maken voor anderen, zodat er wat meer mensen bij zitten.
Ik wil wel naar Amerika ofzo toe.
We gaan na de zomervakantie weer verder ivm vele afwezigenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:36 schreef Rauzer het volgende:
Je competitie zal na dit seizoen eindigen. Morgen kun je je aanmelden bij een andere competitie.
Huh
Oh wat vreemd, hebben we nog nooit gedaan toch? Je kan dan toch beter een paar korte competities tussendoor doen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:05 schreef leroytje het volgende:
[..]
We gaan na de zomervakantie weer verder ivm vele afwezigen
Iddquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh wat vreemd, hebben we nog nooit gedaan toch? Je kan dan toch beter een paar korte competities tussendoor doen?
Hij is nu (gisteren) officieel over op 2.0 gegaan. Wel raar dat er nog een beta link is. Misschien is het beter dat je gewoon www.onlinesoccermanager.nl pakt. Die doet nu wel goed.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:14 schreef RemcoW23 het volgende:
En down.. Die BETA werkt dus niet echt lekker voor het grote publiek. Of gaan ze nu standaard na 00:00 offline om de druk weg te halen?
Die link gebruikte ik ook, maar die ligt er redelijk vaak uit. Die 2.0 werkte eerst nog goed, maar sinds dat ie officieel over is, is het kutquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:41 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Hij is nu (gisteren) officieel over op 2.0 gegaan. Wel raar dat er nog een beta link is. Misschien is het beter dat je gewoon www.onlinesoccermanager.nl pakt. Die doet nu wel goed.
Ah oke, we zijn nu bijna een uur verder, heb nu geen problemen meer gehad in ieder gevalquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die link gebruikte ik ook, maar die ligt er redelijk vaak uit. Die 2.0 werkte eerst nog goed, maar sinds dat ie officieel over is, is het kut. Hij is wel een stuk beter, dat wel
.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:16 schreef Kw4Kje het volgende:
En weer terug naar 1.0 ivm overbelaste servers
Goeie beslissing.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:16 schreef Kw4Kje het volgende:
En weer terug naar 1.0 ivm overbelaste servers
Ik wil wel meedoen. (heb nu nog geen seizoenskaart)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef Daanus het volgende:
Maar gaan we nog een FOK!Crew oprichten op OSM. Want er zijn een aantal vereisten voor nodig namelijk:
Minimaal 6 managers (inclusief crewbeheerder)
Managers minimaal Seizoenkaarthouder en beheerder Premiumseizoenkaarthouder
Bezit van een crewplaatje (100 bij 100 pixels) (iemand goed met photoshop en kan hier iets moois van maken?)
Bezit van een crewsite (gewoon dit topic op forum.fok.nl?)
Bezit van een crewcompetitie (FOK!Competitie ofcourse)
Zelf ben ik wel geïnteresseerd en zou zo nodig ook de crew kunnen oprichten. Mochten meer mensen geinteresseerd zijn dan hoor ik het graag, omdat we minimaal 6 mensen met een Seizoenskaart nodig hebben.
Daanus (gitaar44)
Denk niet dat er genoeg animo voor is. Of iedereen is met vakantiequote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:53 schreef Daanus het volgende:
Nou dan hebben we al:
- Daanus
- j95
- skittelman
Nog 3 man en dan kan de crew opgericht worden!
Haha das verrot ja.. Maar die korte competities zijn ook best fijnquote:Op maandag 25 juli 2011 11:59 schreef skittelman het volgende:
Oostenrijk is een best leuke competitie, had alleen pech dat ik met de nr. 32 van de top 100 in de competitie zat
Hoe flik je het om zo weinig tegengoals te hebben?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:18 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral Ried gaat lekker. Moet daar vijfde worden en met nog 6 wedstrijden te gaan is de doelstelling behaald. Ze scoren er ook lekker op los, vooral middenveld. Treffers is doelstelling 1, beetje vreemd want die doelstelling hebben ze doorgaans niet
.
Verder nog twee andere accounts lopen: Gladbach (6e, doelstelling 10, maar veel CPU) en de Fantasy League. Fantasy League blijft toch lastig, iedereen ook echt met een top team.
Leuk om het spelletje na 2 jaar weer eens te spelen.
Ik dus ook, de rest zal me worst wezenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:07 schreef j95 het volgende:
Ik zit nooit op forums ofzo, speel het alleen voor het spel, niet voor de community
Aangemeld.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
Iemand zin om naast de Fok! league een ronde in Zuid-Korea te spelen: klik
Er zijn nog plaatsen over; slechts één ronde gespeeld nuquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
Iemand zin om naast de Fok! league een ronde in Zuid-Korea te spelen: klik
Jeuj.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Er zijn nog plaatsen over; slechts één ronde gespeeld nu
Als je wilt instappen in Zuid-Korea, be my guest. Paar speelrondes gehad nu.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:15 schreef Daanus het volgende:
Nou mensen,
Ben een tijdje op vakantie geweest en ben nu weer terug.
Is er al weer een FOK! Competitie
en zijn er nog meer gegadigden voor een FOK!Crew
Wij hebben nog geen crew, maar je hebt al wel een team gekozen bij ons zag ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:52 schreef kampioentjez het volgende:
Hey iedereen
Ik wil de crew wel joinen ben net weer begonnen met osm en ik zoek een leuke competitie met gezellige mensen
Acount naam [ik_ben_iemand] Let niet op naam niet zelf verzonnen
Lage doelstelling is juist leuker.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:36 schreef kampioentjez het volgende:
Ja idd heb nu wel een team niet al te goed(10e) doelstelling maarja daar maak ik dan wel wat van![]()
maar zodra jullie me nodig hebben om genoeg mensen te hebben voor clan stuur me dan maar een invite
Ja vind ik ook wel ben nu met swansea goede start 2x gewonnen met 3-0 van chelsea en fulham heb een lekkeren tacktiek sta nu 2e maar ik verwacht wel een top 3 te kunnen halen aangezien de andere managers goede spelers verkopen zoals modric voor 15miljoen en yakubu voor 14mquote:
ja en die hebben waarschijnlijk een SK en kopen daar Messi voor terugquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:47 schreef kampioentjez het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel ben nu met swansea goede start 2x gewonnen met 3-0 van chelsea en fulham heb een lekkeren tacktiek sta nu 2e maar ik verwacht wel een top 3 te kunnen halen aangezien de andere managers goede spelers verkopen zoals modric voor 15miljoen en yakubu voor 14m
nee zal wel meevallen niemand heeft een SK behalve ik dus er zullen weining grote transfers zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja en die hebben waarschijnlijk een SK en kopen daar Messi voor terug
oh, dat is wel vreemd dan. Wel beter voor jou in ieder gevalquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:35 schreef kampioentjez het volgende:
[..]
nee zal wel meevallen niemand heeft een SK behalve ik dus er zullen weining grote transfers zijn
Je kunt beter naar imgur gaan, daar heb je geen captcha-gezeikquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:15 schreef Daanus het volgende:
Een printscreen maken, in paint plakken en uploaden via tinypic
deze was ik ff vergeten nog maar 98 dagen dan kan ik erin ...quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:28 schreef Daanus het volgende:
Dat kan idd ook.
Let wel op. Om tot de crew te behoren heb je minstens 100 dagen ervaring nodig
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:37 schreef kampioentjez het volgende:
[..]
deze was ik ff vergeten nog maar 98 dagen dan kan ik erin ...
Ik was in korea de eerste 3 wedstrijden tactiek vergeten in te stellen, maar ben nu omhoog geklommen naar de 9e plaats.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:23 schreef kampioentjez het volgende:
man city 2-1 verslagen met swansea en nu gedeeld 2e
en afgemaakt in de koreaanse comp
Shit happensquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:23 schreef kampioentjez het volgende:
man city 2-1 verslagen met swansea en nu gedeeld 2e
en afgemaakt in de koreaanse comp
Haha, dat is ook wel netjes. Maar je hebt de weg terug naar boven weer gevonden zie ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:41 schreef Olep het volgende:
Doelsaldo 53 - 0 na 22 wedstrijden met Utrecht, hopen dat mijn keeper de nul kan houden.
[..]
Ik was in korea de eerste 3 wedstrijden tactiek vergeten in te stellen, maar ben nu omhoog geklommen naar de 9e plaats.
De spelers waren ook niet super hoor. Gewoon goed scouten, daar kom je een heel eind mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:52 schreef kampioentjez het volgende:
korea is trouwens geen chille comp maar mis kom dat omdat ik pas in week5 ben gekomen en alle koopjes zijn nu al weg
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:50 schreef skittelman het volgende:
uitverkoop bij Deagu FC, !30! spelers verkocht... :S
[ afbeelding ]
Nice.quote:
Hehe, mooi!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:50 schreef skittelman het volgende:
uitverkoop bij Deagu FC, !30! spelers verkocht... :S
[ afbeelding ]
Dat is zo lekker hè. Super veel verkopen om vervolgens woeste spelers te scoutenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doet me aan een ooit door mij gespeeld team denken, had iets van 12 aanvallers, 23 middenvelders, 14 verdedigers en 5 keepers
KASSA!
dan moet je kijken naar de cijfers van de spelers, die zeggen vaak ook veelquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:32 schreef R4m0n_46 het volgende:
Damn, vandaag verloren van Arsenal met 1-4 (zelf Blackburn).
Wel overdreven uitslag, aangezien het balbezit ongeveer gelijk was, de kansen ook, en de corners waren duidelijk in mijn voordeel.
Toch net die kwaliteit van de spelers die waarschijnlijk de doorslag gaven
Zijn spitsen waren in zeer goede doen (8'en een 9) in tegenstelling tot mijn middenvelders die allemaal zevens haalden (speel 4-5-1).quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:34 schreef skittelman het volgende:
[..]
dan moet je kijken naar de cijfers van de spelers, die zeggen vaak ook veel
Dat is juist mooi ja, beetje middelmatig team kiezen waar je veel in kunt verkopen en daarna lekker scouten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:05 schreef RemcoW23 het volgende:
OMG, de nieuwe competitie is in Bulgarije.. Wat een mongols spelen daar joh, die teams zijn echt slecht. Wel leuke uitdaging om daar iets van te maken, pak er een met doelstelling 10 ofzo ook nog
.
Ik wisselde een uur geleden ineens zomaar van account, toen ik geld op mijn spaarrekening ging zetten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is juist mooi ja, beetje middelmatig team kiezen waar je veel in kunt verkopen en daarna lekker scouten.
OSM doet wel vaag trouwens atm. Soms als ik gewoon normaal ben ingelogd en van bijvoorbeeld Team naar Transferlijst ga, krijg ik het loginscherm. Irritant.
Vaag. Even uitslag checkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik wisselde een uur geleden ineens zomaar van account, toen ik geld op mijn spaarrekening ging zetten.
dat is niet echt DE Fok!League toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:01 schreef kampioentjez het volgende:
Jawel is nu bezig in korea comp nummer 1018941
week 13quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe ver zijn we daar al? Anders stroom ik volgende seizoen weer in
zover ik weet is dit de nieuwe fok!leaguequote:dat is niet echt DE Fok!League toch?
Gewoon tijdelijk met stel daar of niet?
precies wat ik me kon herinneren ja, thanksquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:57 schreef Daanus het volgende:
er is idd nog geen nieuwe fokleague. Deze is stopgezet en wordt begin september denk ik weer opnieuw opgestart als iedereen terug is van vakantie
Jij zou toch vandaag een crew oprichten?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:57 schreef Daanus het volgende:
er is idd nog geen nieuwe fokleague. Deze is stopgezet en wordt begin september denk ik weer opnieuw opgestart als iedereen terug is van vakantie
Ja omdat iemand het nodig vond de hele FOK!league te stoppen omdat er een paar met vakantie gingen zitten we nu even ergens anders.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:01 schreef kampioentjez het volgende:
dan weetik dat ook weer ik d8 namelj dat de korea de league was omdat dit forum werd besproken en geopend
In mijn competitiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja omdat iemand het nodig vond de hele FOK!league te stoppen omdat er een paar met vakantie gingen zitten we nu even ergens anders.
als ik vanavond terug ben van werk zal ik dat doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij zou toch vandaag een crew oprichten?
Mijn naam is jordy1234567quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:20 schreef Daanus het volgende:
Oke er is nu een simpel plaatje en de crew is opgericht. Wil iedereen die de crew wilt joinen graag zijn managernaam op het forum zetten, zodat ik jullie een invite kan geven.
Is het een competitie of een crew?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:25 schreef Daanus het volgende:
Op het moment 3 managers in de crew. Dus geef je OSM naam door als je erbij wilt komen
n00bquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:07 schreef kampioentjez het volgende:
Ik_ben_iemand maar ik kan nog niet erin want heb nog geen 100 ervaring
geinviteerdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nice, put me inManagernaam: Frits de Vrolijke
Ik zag dat je bij mij gekomen was inderdaad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:40 schreef leroytje het volgende:
4 leuke teams op het moment
[ afbeelding ]
Ja, iemand moet de competitie spannend makenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zag dat je bij mij gekomen was inderdaad.
Waarom is op OSM jouw profiel niet te bekijken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:28 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ja, iemand moet de competitie spannend maken
Uhm, geen idee, ik kan hem wel gewoon zien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waarom is op OSM jouw profiel niet te bekijken?
Kun je de naam van de competitie ook even veranderen in FOK!League! dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zag dat je bij mij gekomen was inderdaad.
Met alle accounts bij elkaar?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:41 schreef leroytje het volgende:
Btw! nog 9 wedstrijden en ik heb 2000 wedstrijden gespeeld...
Nee, alleen mijn hoofdaccount.Totaal zit ik op 3463 wedstrijden. Winpercentage van 63,1 %quote:
Nee, nee. Deze liga heb ik samen met een vriend van me opgericht toen we allebei nog op de SvJ zaten, 6 jaar geleden. Die naam gaat niet verloren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:41 schreef leroytje het volgende:
[..]
Kun je de naam van de competitie ook even veranderen in FOK!League! dan?
Wtf 0 tegen? HOE FLIK JE DATquote:
Hahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wtf 0 tegen? HOE FLIK JE DAT
Geen ideequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:39 schreef leroytje het volgende:
Wie is Valentino ter Huurne in onze crew?
Ik heb hem nog niet op Fok! gezien en heeft ook nog nooit in de Fok! competitie gespeeld.
dat is hemquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:27 schreef R4m0n_46 het volgende:
Valentino Ter Huurne is mijne
En tering zeg, gaat ineens Aston Villa thuis een trainingskamp tegen me doen.
Ik sta 3e en hij 9e, dus verre van concurrentie...
Syrië?quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:41 schreef Daanus het volgende:
Gewoon een heel onbekend land vind ik altijd wel leuk
zoiets ja, ik weet niet wat de rest er van vindt? Iemand een ander onbekend land dat de voorkeur het?quote:
Macedonie?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:42 schreef Daanus het volgende:
[..]
zoiets ja, ik weet niet wat de rest er van vindt? Iemand een ander onbekend land dat de voorkeur het?
kunnen we niet gewoon verder met die competitie die nu in Korea zit? Is ook bijna afgelopen meen ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:20 schreef Daanus het volgende:
Al-Futowa.
Mijn S1 is op het moment vrij van teams. Dus wat mij betreft kan competitie opgericht worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |