Hehe, niet al te fel geel. Meer richting wit denk ik. Geel/wit.quote:
psstquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb weer vakantie maar iedereen om mij heen werkt of is alweer naar school.
Oh ja die, die DM was van jouw gister dus.quote:
Hmms, er gaan meer details verloren dan ik verwacht had. Ik weet eigenlijk niet welk stukje uit het filmpje het beste wordt, heb jij zelf misschien nog suggesties?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:10 schreef Dimens het volgende:
Een lastige, wat vind je hiervan?
[ afbeelding ]
wow, die vind ik über geluktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:10 schreef Dimens het volgende:
Een lastige, wat vind je hiervan?
[ afbeelding ]
Het is ook een lastige omdat hij maar 60x60 mag zijn en het filmpje ook nog een breedbeeld is, Je krijgt sowieso dus kwaliteit verlies.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmms, er gaan meer details verloren dan ik verwacht had. Ik weet eigenlijk niet welk stukje uit het filmpje het beste wordt, heb jij zelf misschien nog suggesties?
*Negeert OP*
Ik weet niet of het mogelijk is, maar kun je misschien de tunnel vanaf 2:16 proberen? Als dat m niet wordt neem ik die die je al gemaakt had, erg tof gedaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is ook een lastige omdat hij maar 60x60 mag zijn en het filmpje ook nog een breedbeeld is, Je krijgt sowieso dus kwaliteit verlies.
Zelf geen suggesties, iemand anders misschien een idee?
Geeft niet, enorm bedankt voor je moeite alquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:29 schreef Dimens het volgende:
Kan morgen pas weer, ik kan geen youtube meer omzetten naar gif.
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:55 schreef Dimens het volgende:
Of dit? [ afbeelding ] of dit? [ afbeelding ] of dit? [ afbeelding ] of dit? [ afbeelding ]
Uiteindelijk vind ik die met de grote maan toch het mooistquote:
Gast ...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:31 schreef -tape- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Uiteindelijk vind ik die met de grote maan toch het mooistBedankt, mocht je ooit een betaling in natura willen hebben stuur je maar even een DM.
Kusje
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:55 schreef Dimens het volgende:
Of dit? [ afbeelding ] of dit? [ afbeelding ] of dit? [ afbeelding ] of dit? [ afbeelding ]
Thanks!quote:
Ouwe smeerlap, het is toch duidelijk wat er staat.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks!
Maar ik kan hem nog steeds niet uploaden??
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
Ik dacht maximaal 50kb.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks!
Het is FOK!.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:12 schreef maagzuur het volgende:
Wie zou er een fok en een msn plaatje willen maken van een stukje uit 'Kanye West & Jay-Z -
...
Echt een bazen stukje en perfect als fok/msn plaatje
uuh doe je het wel in de usericoon manager van je profiel op het forum?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks!
Nope, zit via mn profiel @ forum. Hij zegt dat ie te groot is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
uuh doe je het wel in de usericoon manager van je profiel op het forum?
volgens mij zit je ergens in je fotoboek ofzo..
Wat deze meneer zegtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:22 schreef shiznuts het volgende:
Neuh, hij is simpelweg 5,31 KB over het limiet.Abo'tje of downsizen dus.
Dank uquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat deze meneer zegt
Hier is de 49 KB versie:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:43 schreef LompeHork het volgende:
Ik moest hier aan denken:
[ afbeelding ]
En wat shiznuts zegt natuurlijk.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:50 schreef Vleermuisspin het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, wil iemand deze voor mij resizen? Alvast bedankt!
Hij was erg makkelijk dus heb het al voor elkaar:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:00 schreef LompeHork het volgende:
Dat wil ik vanmiddag wel even voor je doen, op het moment geen Photoshop hier.
Hoe krijg ik deze in Fok Formaat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moest ik ook aan denken (maar dan iets langzamer). Misschien kan je deze gebruiken:
[ afbeelding ]
Het is een beetje een raar formaat maar dit kan ik er zo snel van maken:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe krijg ik deze in Fok Formaat?
Nee hoor kan goed thanksquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:08 schreef banapples het volgende:
[..]
Het is een beetje een raar formaat maar dit kan ik er zo snel van maken:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |