Ik was erover aan het denken, maar een vakantie boeken richting China en daar willekeurig wat gooks op hun stomme smoel slaan lucht ook al heel erg op.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:16 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
slachtofferhulp?
schadevergoeding?
stichting correlatie?
NIks mee te maken. Dat die gung-ho's daar goedkoop kunnen produceren geeft ze nog geen reden om het maar langzaam aan te doen met de verzending.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:22 schreef captainkid het volgende:
Jonge heb geduld. Duurt soms extreem lang bij die Chinezen maar kost ook geen fuk.
En nooit gezeik met de douane.
Vind ik welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
NIks mee te maken. Dat die gung-ho's daar goedkoop kunnen produceren geeft ze nog geen reden om het maar langzaam aan te doen met de verzending.
Van mij niet. Langzaam werken past bovendien niet bij een land met een communistische signatuur.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:26 schreef captainkid het volgende:
[..]
Vind ik wel
Als ik voor 50 cent inclusief een stekker kan krijgen die 25 bij de Mediamarkt is mogen ze van mij zo traag werken als ze willen.
Met een gleuf zit je goed tussen die spleetogen ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:26 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
gleuf dat ik hem naar china opstuur
Mijn oom is uit een wachttoren bovenop een kankermongool gevallen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:27 schreef Sealnova het volgende:
[..]
niet met kanker schelden aub, mijn oom is door een kankermongool neergestoken.
kut mn kwoot werkt niet meerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Met een gleuf zit je goed tussen die spleetogen ja.
Ja, waarom ga je anders naar Turkije?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:29 schreef CaptainCookie het volgende:
TS is zoiemand die op vakantie naar Turkije gaat en daar op alle Turken gaat schelden.
Moet je de volgende tags gebruiken: [kwoot] en [unkwoot].quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:31 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
[..]
kut mn kwoot werkt niet meer
even FB mailen
HAHAHAHA GARPIG MAN!!!Einz11quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:27 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Ach ja, je moet er even doorheen kijken johquote:
"Kinderen willen niet met me spelen, noemen me Lin, en wijzen me na"quote:
Haha, TS wilt met kinderen spelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
"Kinderen willen niet met me spelen, noemen me Lin, en wijzen me na"
Er heeft je een keer een spleetoog nikkel genoemd?quote:
Dat had dus betrekking op Linpunt. Pedobeer die je bentquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:48 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Haha, TS wilt met kinderen spelen
TS is een pedo
Was bezopen in de botsauto's en zat 2 Chinezen heel de tijd uit te schelden voor "kanker chinezen". En toen was het rondje klaar en kwamen ze op me af.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er heeft je een keer een spleetoog nikkel genoemd?
Spleetogen passen zich juist goed aan, ze integreren perfect hier. Nooit last van.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ach ja, je moet er even doorheen kijken joh
Smoesjes! Ik heb zojuist even de politie gebeltquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat had dus betrekking op Linpunt. Pedobeer die je bent
En toen ben je snel naar je zolderkamertje gevlucht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Was bezopen in de botsauto's en zat 2 Chinezen heel de tijd uit te schelden voor "kanker chinezen". En toen was het rondje klaar en kwamen ze op me af.
Nee, naal zijn zoldelkamelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
En toen ben je snel naar je zolderkamertje gevlucht.__!
Verdee gaan drinken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
En toen ben je snel naar je zolderkamertje gevlucht.__!
Hihi, Lin valt op 12-jarige jochies.quote:
TS wilt linpunt vieshard geven, maar is onzeker en durft het niet te zeggen, dus blijft ie maar domme opmerkingen over haar afkomst maken, die echt niemand grappig vindquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, naal zijn zoldelkamelVool die kankel Chinezen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, naal zijn zoldelkamelVool die kankel Chinezen.
Met gleuven spelen is lekker.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Met een gleuf zit je goed tussen die spleetogen ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Zijn aarslikkers wel, maar dan moeten we nog even wachten totdat ze komen opdagen. Lekker stoer, lekker sterk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:55 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
TS wilt linpunt vieshard geven, maar is onzeker en durft het niet te zeggen, dus blijft ie maar domme opmerkingen over haar afkomst maken, die echt niemand grappig vind
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat zegt een Chinees tegen een neger die een pilsje bestelt?Ik heb eigenlijk nog nooit een chinees zo horen praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.these are the words of the mighty mighty jah jah who sit up in zion inna sweet ethiopia
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:56 schreef linpunt het volgende:
[..]
Zijn aarslikkers wel, maar dan moeten we nog even wachten totdat ze komen opdagen. Lekker stoer, lekker sterk.__!
Als hij wil laten zien wat een idioot hij is mag dat.
Hier moest ik lachenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:22 schreef Sealnova het volgende:
Ik klikte toen ik kutspleet zag staan
Ik was tel eur gesteld
Hier ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:27 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Dat alleen je aarslikkers je maar grappig vinden en dat je overkomt als een idioot, moeilijk eh..quote:
Nou ik dus serieus wel. Ik vroeg in een Chinees afhaalrestaurant waar ik geld kon afhalen en ze vertelde me "dat ik op het einde van de weg lechtsaf moest, dan links en dan geld kon pinnen bij de labobank"quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:59 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit een chinees zo horen praten.
TS is niet geïntegreerd en snapt hele normale Nederlandse zinnen niet.quote:
Oke. Dus praat iedere Chinees zo of wat?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou ik dus serieus wel. Ik vroeg in een Chinees afhaalrestaurant waar ik geld kon afhalen en ze vertelde me "dat ik op het einde van de weg lechtsaf moest, dan links en dan geld kon pinnen bij de labobank"
Labobankquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou ik dus serieus wel. Ik vroeg in een Chinees afhaalrestaurant waar ik geld kon afhalen en ze vertelde me "dat ik op het einde van de weg lechtsaf moest, dan links en dan geld kon pinnen bij de labobank"
Voor die spleetogen wel ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:00 schreef Veen0318 het volgende:
On topic: Als je bestelling betaald is en het bedrag is afgeschreven van je rekening zal het vast wel in orde zijn.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:01 schreef boekenplank het volgende:
Vogeltjesdans moet een keer uit zijn kankerhok komen en gewoon weer eens in een winkel iets gaan kopen. Tevens typisch Nederlands voor een dubbeltje op de eerste rij en dan service verwachten.
Hoe verzint ie het he?quote:
Spleetogen zijn de negels van Azie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
TS is niet geïntegreerd en snapt hele normale Nederlandse zinnen niet.
Komt wel goed, schatje. Leer anders lezen.
Heb je ook geen orderbevestiging ontvangen? Zoiets krijg je meestal over de e-mail of wat dan ook.quote:
Dat jij graag de driedubbele waarde van iets betaalt is jouw probleem. Ik buit gewoon graag Chinese minderjarige spleetoogjes uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:01 schreef boekenplank het volgende:
Vogeltjesdans moet een keer uit zijn kankerhok komen en gewoon weer eens in een winkel iets gaan kopen. Tevens typisch Nederlands voor een dubbeltje op de eerste rij en dan service verwachten.
TS is wel tof.quote:
Idd laten we dit topic maar verlaten.quote:
TS voelt zich gedisst en kan alleen nog maar het zelfde grapje over Chinezen die geen R uit kunnen spreken herhalenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Spleetogen zijn de negels van Azie.
Had jij niet obesitas?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:04 schreef porsche1 het volgende:
[..]
TS is wel tof.
Omdat haat jegens spleetoog.
Dus?quote:
Ah kijk, mevrouw aanrecht heeft ook een mening. Kssst, terug aan de ketting jij! Circusfiguur.quote:
Dat is vies.quote:
Zegt onze spleetoog.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:05 schreef linpunt het volgende:
[..]
In mijn hoofd ziet ie eruit als Cartman
Tabee.
Zegt iemand die viezeful heetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:04 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
TS voelt zich gedisst en kan alleen nog maar het zelfde grapje over Chinezen die geen R uit kunnen spreken herhalen
Hetzelfde IQ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zegt iemand die viezeful heet
Ik mag polsche1 overigens wel
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:05 schreef linpunt het volgende:
[..]
In mijn hoofd ziet ie eruit als Cartman
Tabee.
Ik mag jou ook hool.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zegt iemand die viezeful heet
Ik mag polsche1 overigens wel
Omdat je geen goede argumenten hebt erbij halen dat ik vrouw ben.. te makkelijk.. te makkelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah kijk, mevrouw aanrecht heeft ook een mening. Kssst, terug aan de ketting jij! Circusfiguur.
If I want your opinion. I'll give it to you.
Vatsig zijn en dan gaan huilen omdat er minder suiker in je drinken zit, please. Wedden dat je niet eens naar de andere kant van je kamer loopt maar erheen rolt in je bureaustoel..quote:
In jouw avatal staat "come to the dalk side"/quote:
Liever niet meer kunnen lopen dan voor Willem werken die een grote rijstplantage heeft. En dan ook nog elke dag worden geslagen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:09 schreef linpunt het volgende:
[..]
Omdat je geen goede argumenten hebt erbij halen dat ik vrouw ben.. te makkelijk.. te makkelijk.
[..]
Vatsig zijn en dan gaan huilen omdat er minder suiker in je drinken zit, please. Wedden dat je niet eens naar de andere kant van je kamer loopt maar erheen rolt in je bureaustoel..
FOK! heeft geen kwaliteit meer dankzij vele kutusers..
Nee, dat verweer is beresterkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:09 schreef linpunt het volgende:
[..]
Omdat je geen goede argumenten hebt erbij halen dat ik vrouw ben.. te makkelijk.. te makkelijk.
Noem jij even niemand kutusels ja!quote:[..]
Vatsig zijn en dan gaan huilen omdat er minder suiker in je drinken zit, please. Wedden dat je niet eens naar de andere kant van je kamer loopt maar erheen rolt in je bureaustoel..
Ik herinner me een topic van hem over dat zn mammie geen drinken voor hem wilde gaan kopen ofzo. Lui varken. Maarja met zn racistische gelul voelt ie zich weer wat beter over zichzelf eh.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:09 schreef linpunt het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hier een fotoserie van Linpunt werkelijk:![]()
http://www.matthewfrancis.com/files/fatasiankid/fat_asian_kid.htm
Het ging erover dat ze de verkeerde taksi had gekocht. Zonder suiker.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:12 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Ik herinner me een topic van hem over dat zn mammie geen drinken voor hem wilde gaan kopen ofzo. Lui varken. Maarja met zn racistische gelul voelt ie zich weer wat beter over zichzelf eh.
Hij word waarschijnlijk al heel zn leven gepest en moet toch iets om hem ervan te weerhouden zelfmoord te plegen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:12 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Ik herinner me een topic van hem over dat zn mammie geen drinken voor hem wilde gaan kopen ofzo. Lui varken. Maarja met zn racistische gelul voelt ie zich weer wat beter over zichzelf eh.
Hij word waarschijnlijk al heel zn leven gepest en moet toch iets om hem ervan te weerhouden zelfmoord te plegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
/Care, het komt erop neer dat je 30 ofzo bent en dan over zoiets gaat kankerenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Het ging erover dat ze de verkeerde taksi had gekocht. Zonder suiker.
de hoel!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Het ging erover dat ze de verkeerde taksi had gekocht. Zonder suiker.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat krijg je als je een octopus met een Chinees kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
quote:
Nee dat is vogeltjesdans.quote:
Nee, Porsche1 heeft veel meer pc'squote:
Ja.quote:
Is oude foto.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, Porsche1 heeft veel meer pc's
Mocht je willen knakkerquote:
Homo.quote:
ninja-edit gespotquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hit the load, Jack, and don't you come back fol mole!
Yihaaa Chinees kalaoke!
Wat had ik dan moeten schrijven? Vaginale Aziaten?quote:
Kijk mensen, een aap met downsyndroom die denkt dat ie grappig isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat had ik dan moeten schrijven? Vaginale Aziaten?
KIJK MENSEN EEN AZIAAT! *hard lacht en met de vinger nawijst*
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat had ik dan moeten schrijven? Vaginale Aziaten?
KIJK MENSEN EEN AZIAAT! *hard lacht en met de vinger nawijst*Stoere knul. Kom van je zolderkamer af, Ga een vriendin zoeken en kom eens onder de mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar als hij niet op alles afgeeft dat niet Nederlands is lachen zn hardstyle matties in schubbekutteveen hem uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
Sinds wanneer is racisme stoer geworden?
Je bent niet stoer, je bent een kneus!
hardstyle matties? TS is alleen op zijn zolderkamer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:37 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Ja maar als hij niet op alles afgeeft dat niet Nederlands is lachen zn hardstyle matties in schubbekutteveen hem uit.
Jij bent een mod, vraagjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
Sup Linquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:39 schreef linpunt het volgende:
[..]
Jij bent een mod, vraagje
Hoe groot is de kans dat hij hiervoor notes krijgt of gebanned word?
Gebanned zou wel een beetje triest zijn, hij mag toch wel zijn mening hebben, hoe triest en dom die mening ook is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:39 schreef linpunt het volgende:
[..]
Gebruiken in culturen dom vinden, okay.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:40 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Gebanned zou wel een beetje triest zijn, hij mag toch wel zijn mening hebben, hoe triest en dom die mening ook is.
Nice, ga zo slapen.quote:
Ik moest serieus lachenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:33 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Kijk mensen, een aap met downsyndroom die denkt dat ie grappig is
Ho even, this is fok weet je wel. Dat die gooks mijn bestelde artikelen niet verzenden en dat het topic een zekere wending neemt (die overigens door een deel van de users best gewaardeerd wordt) kan ik niet helpen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
Euj ik heb het over TS zijn uggs en roze sjaaltjes terwijl het totaal onrelevant is en ben dan verbaasd dat mensen het over TS zijn uggs en roze sjaaltjes hebben..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik moest serieus lachen
[..]
Ho even, this is fok weet je wel. Dat die gooks mijn bestelde artikelen niet verzenden en dat het topic een zekere wending neemt (die overigens door een deel van de users best gewaardeerd wordt) kan ik niet helpen.
Ik weet wel dat een banaanvraag minstens even grote kans heeftquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:39 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik haat helemaal niemand, ik maak alleen wat lol hier.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:42 schreef linpunt het volgende:
Gebruiken in culturen dom vinden, okay.
Maar mensen haten om een bepaald uiterlijk terwijl het totaal onrelevant is..?
Of je het niet kan helpen weet je zelf het best, als jij zegt dat het niet zo is, moet ik je maar geloven. Triest is het wel. Op FOK! kan veel, maar niet alles. En er wordt vanuit gegaan dat mensen zelf ook nog wat normen en waarden hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik moest serieus lachen
[..]
Ho even, this is fok weet je wel. Dat die gooks mijn bestelde artikelen niet verzenden en dat het topic een zekere wending neemt (die overigens door een deel van de users best gewaardeerd wordt) kan ik niet helpen.
Bitch, please.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik weet wel dat een banaanvraag minstens even grote kans heeft
[..]
Ik haat helemaal niemand, ik maak alleen wat lol hier.
Ik heb niets tegen Chinezen. Iedereen zou er een moeten hebben.
Tja dat jij dat niet hebt kunnen waarnemen door je spleetoogjes kan ik niet helpenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:44 schreef linpunt het volgende:
[..]
Euj ik heb het over TS zijn uggs en roze sjaaltjes terwijl het totaal onrelevant is en ben dan verbaasd dat mensen het over TS zijn uggs en roze sjaaltjes hebben..![]()
Een persoon deel van de users noemen, de suggestie wekken dat meerdere users dit echt waarderen.
Daar zou ik, vooral in KLB echt niet vanuit gaan hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of je het niet kan helpen weet je zelf het best, als jij zegt dat het niet zo is, moet ik je maar geloven. Triest is het wel. Op FOK! kan veel, maar niet alles. En er wordt vanuit gegaan dat mensen zelf ook nog wat normen en waarden hebben.
Kweek anders eens wat humor. Zou je goed doen in plaats van zo anaal gefixeerd te reageren op iets waarvan je denkt dat het jou betreft, maar wat juist helemaal nergens om gaat.quote:
Ja jonge, nu weten we het wel, ze heeft spleetogen, hahaha kankergrappig!!123einzquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja dat jij dat niet hebt kunnen waarnemen door je spleetoogjes kan ik niet helpen
Deze opmerking..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja dat jij dat niet hebt kunnen waarnemen door je spleetoogjes kan ik niet helpen
Ik ben dan wel mod maar niet op KLB, dat is dus niet aan mij. Ik kan je wel zeggen dat het als het in FHF zou gebeuren ik zeker een paar notes had gezet. Ik hoop dat dat een fijn idee voor je is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:39 schreef linpunt het volgende:
[..]
Goed excuus voor je eigen gedrag ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:46 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Daar zou ik, vooral in KLB echt niet vanuit gaan hoor
Altijd fijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel mod maar niet op ONZ, dat is dus niet aan mij. Ik kan je wel zeggen dat het als het in FHF zou gebeuren ik zeker een paar notes had gezet. Ik hoop dat dat een fijn idee voor je is.
Jij bent echt zo'n laf tuig-jongetje die dingen roept in de trant van "Je moeder is een hoer!".. en dan heel bang erachteraan roepen: "grapje!"quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kweek anders eens wat humor. Zou je goed doen in plaats van zo anaal gefixeerd te reageren op iets waarvan je denkt dat het jou betreft, maar wat juist helemaal nergens om gaat.
Wat is nou weer mis met mijn gedrag?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goed excuus voor je eigen gedrag ook.
"Anderen doen het ook! "
Ik zag het.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:49 schreef linpunt het volgende:
[..]
Altijd fijn.
Dit klinkt idd als een ONZ-topic maar hij staat helaas in KLB.
[..]
Jij bent echt zo'n laf tuig-jongetje die dingen roept in de trant van "Je moeder is een hoer!".. en dan heel bang erachteraan roepen: "grapje!"![]()
In deze verwijs ik je graag naar reply 120. Als je nergens tegen kunt moet je niet op fok komen. Er wordt hier potverdorie met kanker en allerlei ziekten gesmeten alsof het niets is terwijl elke fokker wel iemand kent die daaraan lijdt. Daar wordt niets van gezegd. En als er dan eens een topic is over Chinezen - en ook nog eens met een serieuze aanleiding - kan dat ineens niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of je het niet kan helpen weet je zelf het best, als jij zegt dat het niet zo is, moet ik je maar geloven. Triest is het wel. Op FOK! kan veel, maar niet alles. En er wordt vanuit gegaan dat mensen zelf ook nog wat normen en waarden hebben.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb even teruggescrolled maar niets eigenlijk, je houdt het vrij netjes, Sorry dus.
Tuurlijk. Als je me zou kennen zou je wel anders piepen. Denk dat ik een stuk meer mee heb gemaakt dan jij en vanuit veel meer levenservaring spreek. Dus hou termen als 'laf' maar voor jezelf, want je hebt geen idee waar je over praat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:49 schreef linpunt het volgende:
Jij bent echt zo'n laf tuig-jongetje die dingen roept in de trant van "Je moeder is een hoer!".. en dan heel bang erachteraan roepen: "grapje!"![]()
Hier heb je inderdaad wel gelijk in :p zonder onderandere mijn reacties was het topic al lang dood geweest :p En zo erg is deze topique ook niet vergeleken met wat je soms ziet in KLBquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In deze verwijs ik je graag naar reply 120. Als je nergens tegen kunt moet je niet op fok komen. Er wordt hier potverdorie met kanker en allerlei ziekten gesmeten alsof het niets is terwijl elke fokker wel iemand kent die daaraan lijdt. Daar wordt niets van gezegd. En als er dan eens een topic is over Chinezen - en ook nog eens met een serieuze aanleiding - kan dat ineens niet?
Je vergeet voor het gemak even dat juist de reacties van de antiChinezengrappenlobby hier het vuurtje net zo hard doet opstoken als mijn grappen daarover.
Klopt, maar daar hoor je die moraalridders dan weer niet over. Want vanuit hun zelfopgelegde fatsoen zijn ze daarboven verheven en hebben ze zelf nergens schuld aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:54 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Hier heb je inderdaad wel gelijk in :p zonder onderandere mijn reacties was het topic al lang dood geweest :p En zo erg is deze topique ook niet vergeleken met wat je soms ziet in KLB
Als dit in FHF stond, zou dat inderdaad logisch zijn, aangezien dit topic daar helegaar niet thuis hoort.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel mod maar niet op KLB, dat is dus niet aan mij. Ik kan je wel zeggen dat het als het in FHF zou gebeuren ik zeker een paar notes had gezet. Ik hoop dat dat een fijn idee voor je is.
-Edit- KLB zelfs.
Ik trek een vergelijking en je bent gelijk op je teentjes getrapt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als je me zou kennen zou je wel anders piepen. Denk dat ik een stuk meer mee heb gemaakt dan jij en vanuit veel meer levenservaring spreek. Dus hou termen als 'laf' maar voor jezelf, want je hebt geen idee waar je over praat.
Het verschil tussen jou en mij is dat ik wel dagelijkse zaken weet te relativeren en niet alles zo triest serieus opneem.
Het is ieders eigen keuze om met kanker en allerlei ziekten te smijten alsof het niets is terwijl elke fokker wel iemand kent die daaraan lijdt. Ik doe dat niet en kan ook weinig begrip hebben voor de mensen die dat wel doen. Dat het een trend is en iedereen het doet betekent niet dat het normaal is he? Je wordt er wel KLB baas van, maar of je het daar nou om moet doen? Ik begrijp het in die zin wel dat het op een bepaalde leeftijd belangrijk is ergens bij te horen. Jammer dat hoe groffer hoe beter momenteel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In deze verwijs ik je graag naar reply 120. Als je nergens tegen kunt moet je niet op fok komen. Er wordt hier potverdorie met kanker en allerlei ziekten gesmeten alsof het niets is terwijl elke fokker wel iemand kent die daaraan lijdt. Daar wordt niets van gezegd. En als er dan eens een topic is over Chinezen - en ook nog eens met een serieuze aanleiding - kan dat ineens niet?
Je vergeet voor het gemak even dat juist de reacties van de antiChinezengrappenlobby hier het vuurtje net zo hard doet opstoken als mijn grappen daarover.
Ik denk eigenlijk niet dat linpunt dit allemaal heel serieus neemt hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als je me zou kennen zou je wel anders piepen. Denk dat ik een stuk meer mee heb gemaakt dan jij en vanuit veel meer levenservaring spreek. Dus hou termen als 'laf' maar voor jezelf, want je hebt geen idee waar je over praat.
Het verschil tussen jou en mij is dat ik wel dagelijkse zaken weet te relativeren en niet alles zo triest serieus opneem.
Ik ga er echt niet slechter om slapen hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:58 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat linpunt dit allemaal heel serieus neemt hoor
Ik denk dat jij het beter bij FHF kunt houden inderdaadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is ieders eigen keuze om met kanker en allerlei ziekten te smijten alsof het niets is terwijl elke fokker wel iemand kent die daaraan lijdt. Ik doe dat niet en kan ook weinig begrip hebben voor de mensen die dat wel doen. Dat het een trend is en iedereen het doet betekent niet dat het normaal is he? Je wordt er wel KLB baas van, maar of je het daar nou om moet doen? Ik begrijp het in die zin wel dat het op een bepaalde leeftijd belangrijk is ergens bij te horen. Jammer dat hoe groffer hoe beter momenteel.
Ik ben het volkomen eens met de TS en vindt het erg vervelend voor haar, ik verbaas me dat anderen dat niet vinden of lekker bashen om het bashen. Ik vind vooral dat laatste jammer.
Ja, als dat KLB is dan heb ik hier weer eens niets te zoeken ook. Ik trap er steeds weer in. Jammer.
Sluit ik me bij aan, dat het allemaal stoer en 'normaal' is hier opeens op FOK! wil niet zeggen dat je geen commentaar mag verwachten. Je lokt het ook uit toch.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik ga er echt niet slechter om slapen hoor.
Maar soms vind ik wel dat ik dingen mag zeggen omdat het gewoon kensloos aan het worden is.
De laatste tijd worden al weinig goeie topics geopend, meer kwaliteit dus graag.
En dan verbaasd zijn als je een keer een reactie terug krijgt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:01 schreef MYV het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan, dat het allemaal stoer en 'normaal' is hier opeens op FOK! wil niet zeggen dat je geen commentaar mag verwachten. Je lokt het ook uit toch.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:00 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het beter bij FHF kunt houden inderdaad
Kijk vogeltjesdans, dit is een voorbeeld van iemand die het allemaal veel te serieus neemt
Tevens, "groffer"__!
Is ook, maar TS dacht volgens mij dat je vet zat te huilen van woede achter je pc ofzeauwquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik ga er echt niet slechter om slapen hoor.
Maar soms vind ik wel dat ik dingen mag zeggen omdat het gewoon kensloos aan het worden is.
De laatste tijd worden al weinig goeie topics geopend, meer kwaliteit dus graag.
Omdat ik alle series heb gezien en nu een week moet wachten op nieuwe afleveringen uit Amerika.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:02 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Is ook, maar TS dacht volgens mij dat je vet zat te huilen van woede achter je pc ofzeauw
Ga Skins kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
Omdat ik alle series heb gezien en nu een week moet wachten op nieuwe afleveringen uit Amerika.
Maargoed, das off-topic.
Dat is echt evendom als boos worden na een potje COD, juist boos worden van een uitlaadklep..
Skins, Misfits, Game of thrones.. alles op.. waarom denk je dat ik nog zo lang in dit topic hang?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:04 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Ga Skins kijkenen dan niet de kanker Amerikaanse versie, maar de Britse, echt een fucking vette serie
hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:06 schreef linpunt het volgende:
[..]
Skins, Misfits, Game of thrones.. alles op.. waarom denk je dat ik nog zo lang in dit topic hang?
Ik ben liever niet van de off-topic, dus dat ga ik via DM beantwoorden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:07 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
hahaook alle nieuwe South Park's al gezien?
Wie is hier nou op zijn teentjes getrapt? Wie voelt zich meteen aangesproken als het over spleetogen gaat?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:57 schreef linpunt het volgende:
Ik trek een vergelijking en je bent gelijk op je teentjes getrapt.
Nee, wat ik triest vind zijn die figuren die onder het mom van politieke correctheid nergens om kunnen lachen en denken dat hun vooringenomen mening de enig juiste is. Van die types die je al scheef aankijken als je een grap over een neger maakt, terwijl daar geen grammetje kwaad in schuilt.quote:Dus gewoon hypothetisch: Ik zou hierop door kunnen gaan en net zolang door kunnen gaan totdat je het zat wordt. Maarja, dat vindt je dan weer triest.. Net zoals dat ik jou en je topic zonder kwaliteit triest vind.
Zoals je misschien hebt gezien, staat in de OP een serieuze klacht.quote:Dus wat je wil is dat er geen reactie komt op je posts? Waarop open je dan een topic.. om alleen te baggeren? Ga dan naar ONZ.
Slaat nergens op. Wat hier in dit topic is gezegd over Chinezen is enkel grappig en zonder enige kwaadheid bedoeld. Dat er dan mensen mij ineens gaan veroordelen omdat ik zou haten, heeft niets met commentaar geven te maken. Je kunt het ergens mee eens zijn of niet, maar dat doe je op de boodschap en niet op de persoon zelf.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:01 schreef MYV het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan, dat het allemaal stoer en 'normaal' is hier opeens op FOK! wil niet zeggen dat je geen commentaar mag verwachten. Je lokt het ook uit toch.
Je zei het terwijl je mij quote..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wie is hier nou op zijn teentjes getrapt? Wie voelt zich meteen aangesproken als het over spleetogen gaat?
[..]
Nee, wat ik triest vind zijn die figuren die onder het mom van politieke correctheid nergens om kunnen lachen en denken dat hun vooringenomen mening de enig juiste is. Van die types die je al scheef aankijken als je een grap over een neger maakt, terwijl daar geen grammetje kwaad in schuilt.
Maar ondertussen zelf wel met allerlei ziektes gooien zonder zich om anderen te bekommeren. Hypocrisie ten top.
Ik ben geen klootzak. Ik ben een fatsoenlijke kerel met vrouw huis en katten. Gewoon een nette baan. Ik betaal netjes mijn belasting en ben nooit te beroerd om iemand te helpen. Wat geeft jou dan het recht om mij te veroordelen als ik een keer een topic maak wat een bepaalde kant uit loopt, ook nog eens vooral dankzij anderen? DAT is pas hypocriet. Wel zogenaamd moralistisch zijn maar er ondertussen geen enkele moeite mee hebben om mensen af te zeiken die je niet kent.
Maar ja, dat is lekker makkelijk als er meer mensen waaronder een mod met je meedoen he?
[..]
Zoals je misschien hebt gezien, staat in de OP een serieuze klacht.
Laat mij dan ook lekker grappen maken over Chinezen. Dat doe ik pakweg een keer per jaar, is niet persoonlijk en niemand hoeft zich aangesproken te voelen. Behalve personen die sowieso nergens tegen kunnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:58 schreef liesje1979 het volgende:
Het is ieders eigen keuze om met kanker en allerlei ziekten te smijten alsof het niets is terwijl elke fokker wel iemand kent die daaraan lijdt.
Wat heeft nou meer impact denk je. Het dagelijks gooien met ziekten door honderden users of dat ene topic met grappen over Chinezen.quote:Ik doe dat niet en kan ook weinig begrip hebben voor de mensen die dat wel doen. Dat het een trend is en iedereen het doet betekent niet dat het normaal is he?
KLB baas worden boeit me geen zak. Wat me wel boeit is dat deze zaak zo belachelijk wordt opgeblazen terwijl het nergens over gaat.quote:Je wordt er wel KLB baas van, maar of je het daar nou om moet doen? Ik begrijp het in die zin wel dat het op een bepaalde leeftijd belangrijk is ergens bij te horen. Jammer dat hoe groffer hoe beter momenteel.
Je mist alleen het punt over 'haar'.quote:Ik ben het volkomen eens met de TS en vindt het erg vervelend voor haar, ik verbaas me dat anderen dat niet vinden of lekker bashen om het bashen. Ik vind vooral dat laatste jammer.
Ja, als dat KLB is dan heb ik hier weer eens niets te zoeken ook. Ik trap er steeds weer in. Jammer.
Waar slaat dat op? Als je denkt dat ik een of ander 25-jarig marokkaantje ben ofzo, vergis je je behoorlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:16 schreef linpunt het volgende:
Je zei het terwijl je mij quote..
Jij roept zeker ook altijd hoer naar een meisje en als ze kijkt zeg je dat je het niet tegen haar hebt.
Nee maar je reageert wel op een belachelijk overtrokken manier. Het is gewoon een serieuze klacht die is uitgegroeid tot een topic vol grappen. Als mensen daar niet doorheen kunnen kijken vind ik dat vooral hun probleem. Ik zal er in ieder geval geen grap minder om maken.quote:Okay, das goed voor je. Je hoort mij toch ook nergens met kanker strooien? Ik heb ook nooit lopen schreeuwen dat je dat niet mocht doen.
Dan had je op je klacht in moeten gaan ipv mee lopen helpen om je topic te verbaggeren.
Ik maak een vergelijking en heb je gequote. Goh, wat gek dat je je aangesproken voelt. Hier doel ik dus op.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? Als je denkt dat ik een of ander 25-jarig marokkaantje ben ofzo, vergis je je behoorlijk.
[..]
Nee maar je reageert wel op een belachelijk overtrokken manier. Het is gewoon een serieuze klacht die is uitgegroeid tot een topic vol grappen. Als mensen daar niet doorheen kunnen kijken vind ik dat vooral hun probleem. Ik zal er in ieder geval geen grap minder om maken.
Met kanker wordt hier dagelijks gestrooid. Ik vind het nogal krom om mij proberen te pakken op dit topic terwijl er elke dag veel ergere dingen gebeuren. Maar daar hoor je nooit iemand over.
Ze bedoelt denk ik dat je zo kinderachtig zou zijn, om dat te doen, dat jij de link met mocro's meteen legt zegt denk ik meer over jou maatquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? Als je denkt dat ik een of ander 25-jarig marokkaantje ben ofzo, vergis je je behoorlijk.
[..]
Nee maar je reageert wel op een belachelijk overtrokken manier. Het is gewoon een serieuze klacht die is uitgegroeid tot een topic vol grappen. Als mensen daar niet doorheen kunnen kijken vind ik dat vooral hun probleem. Ik zal er in ieder geval geen grap minder om maken.
Met kanker wordt hier dagelijks gestrooid. Ik vind het nogal krom om mij proberen te pakken op dit topic terwijl er elke dag veel ergere dingen gebeuren. Maar daar hoor je nooit iemand over.
Dat is het punt niet. Het gaat erom dat het persoonlijk wordt. Ik heb al eerder gezegd dat je je kunt distantieren van de boodschap zonder de boodschapper aan te vallen. Lekker makkelijk als je een heel topic vol medestanders hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:29 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik maak een vergelijking en heb je gequote. Goh, wat gek dat je je aangesproken voelt. Hier doel ik dus op.
Kijk mammie, ik mag dit ook doen omdat zij het ook doen.
God, ik mag er op zijn minst toch iets van zeggen.
Ik vind het een beetje lame als je er niet op gerekend had dat er mensen weerstand zouden bieden..
Het was als een voorbeeld bedoeld. Ik leg helemaal geen link.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:30 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Ze bedoelt denk ik dat je zo kinderachtig zou zijn, om dat te doen, dat jij de link met mocro's meteen legt zegt denk ik meer over jou maat
Ik moet toch hopelijk niet ff jouw posts gaan quoten waar je linpunt persoonlijk aanvalt eh?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Het gaat erom dat het persoonlijk wordt. Ik heb al eerder gezegd dat je je kunt distantieren van de boodschap zonder de boodschapper aan te vallen. Lekker makkelijk als je een heel topic vol medestanders hebt.
Ik maak grappen, heb geen enkele kwaad in de zin en val niemand persoonlijk aan. Waarom doe jij dat dan wel?
Omdat je het zo ervaart, dat ik jou specifiek aanval. Maar ik probeer gewoon duidelijk te hebben wat ik te makkelijk en suf vind. Het is niet dat ik je afkraak omdat je Vogeltjesdans heet en ik sowieso al je topics kut vind. Je hebt t zelf laten escaleren en dan ben je verbaasd, tja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Het gaat erom dat het persoonlijk wordt. Ik heb al eerder gezegd dat je je kunt distantieren van de boodschap zonder de boodschapper aan te vallen. Lekker makkelijk als je een heel topic vol medestanders hebt.
Ik maak grappen, heb geen enkele kwaad in de zin en val niemand persoonlijk aan. Waarom doe jij dat dan wel?
Ja, why, ik ga slapen. Anders herhaal ik mezelf alleen en TS ook en dan is zijn imago helemaal naar de tering.quote:
Hoezo vallen chinezen buiten allochtonen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:57 schreef hugecooll het volgende:
Wel mooi dat je allochtonen, tokkies, werklozen, zwervers, negers, alles tussen vmbo en WO etc mag afkraken, maar als Chinezen aan de beurt zijn dan is het ineens huilen
Je ziet toch zelf ook wel dat vogeltjesdans niet vanuit een "echte" racistische gedachtengang die opmerkingen post
Alles en iedereen mag worden afgezeken, tot je zelf aan de beurt bent
Ik weet niet of jequote:Op dinsdag 7 juni 2011 04:08 schreef linpunt het volgende:
[..]
Hoezo vallen chinezen buiten allochtonen?
dan ga ik toch echt naar de MMquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:26 schreef captainkid het volgende:
[..]
Vind ik wel
Als ik voor 50 cent inclusief een stekker kan krijgen die 25 bij de Mediamarkt is mogen ze van mij zo traag werken als ze willen.
Wat een pussy ben jij dan. Eerst schelden maar als ze je wat klappen geven gelijk huilen en slachtoffer spelen. Voortaan je mond houden dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Verdee gaan drinken.
Ze hadden me een pak rammel gegeven, maar werden bij me weg gehaald. Ik kon niets terug doen want zat nog in dat botsautotje.
Later kwamen ze weer, ik werd helemaal gek maar werd door me maten bij ze weg gehaald en hun door een uitsmijter weg gestuurd.
Kan iemand dit vertalen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Verdee gaan drinken.
Ze hadden me een pak rammel gegeven, maar werden bij me weg gehaald. Ik kon niets terug doen want zat nog in dat botsautotje.
Later kwamen ze weer, ik werd helemaal gek maar werd door me maten bij ze weg gehaald en hun door een uitsmijter weg gestuurd.
En of.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:26 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
ha ik twijfel ook
heb kapotte drive
en in holland vragen ze 10 000 en in china 300
gleuf dat ik hem naar china opstuur
Dat is niet erg reiki hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik was erover aan het denken, maar een vakantie boeken richting China en daar willekeurig wat gooks op hun stomme smoel slaan lucht ook al heel erg op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |