abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97826420
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 03:07 schreef ViezeFur het volgende:

[..]

haha :P ook alle nieuwe South Park's al gezien? :P
Ik ben liever niet van de off-topic, dus dat ga ik via DM beantwoorden.
Tevens; slaap lekker allen. :*
  dinsdag 7 juni 2011 @ 03:12:43 #152
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_97826500
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 02:57 schreef linpunt het volgende:

Ik trek een vergelijking en je bent gelijk op je teentjes getrapt. :)
Wie is hier nou op zijn teentjes getrapt? Wie voelt zich meteen aangesproken als het over spleetogen gaat?

quote:
Dus gewoon hypothetisch: Ik zou hierop door kunnen gaan en net zolang door kunnen gaan totdat je het zat wordt. Maarja, dat vindt je dan weer triest.. Net zoals dat ik jou en je topic zonder kwaliteit triest vind. :)
Nee, wat ik triest vind zijn die figuren die onder het mom van politieke correctheid nergens om kunnen lachen en denken dat hun vooringenomen mening de enig juiste is. Van die types die je al scheef aankijken als je een grap over een neger maakt, terwijl daar geen grammetje kwaad in schuilt.
Maar ondertussen zelf wel met allerlei ziektes gooien zonder zich om anderen te bekommeren. Hypocrisie ten top.

Ik ben geen klootzak. Ik ben een fatsoenlijke kerel met vrouw huis en katten. Gewoon een nette baan. Ik betaal netjes mijn belasting en ben nooit te beroerd om iemand te helpen. Wat geeft jou dan het recht om mij te veroordelen als ik een keer een topic maak wat een bepaalde kant uit loopt, ook nog eens vooral dankzij anderen? DAT is pas hypocriet. Wel zogenaamd moralistisch zijn maar er ondertussen geen enkele moeite mee hebben om mensen af te zeiken die je niet kent.

Maar ja, dat is lekker makkelijk als er meer mensen waaronder een mod met je meedoen he?

quote:
Dus wat je wil is dat er geen reactie komt op je posts? Waarop open je dan een topic.. om alleen te baggeren? Ga dan naar ONZ. :')
Zoals je misschien hebt gezien, staat in de OP een serieuze klacht.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 03:15:53 #153
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_97826557
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 03:01 schreef MYV het volgende:

[..]

Sluit ik me bij aan, dat het allemaal stoer en 'normaal' is hier opeens op FOK! wil niet zeggen dat je geen commentaar mag verwachten. Je lokt het ook uit toch.
Slaat nergens op. Wat hier in dit topic is gezegd over Chinezen is enkel grappig en zonder enige kwaadheid bedoeld. Dat er dan mensen mij ineens gaan veroordelen omdat ik zou haten, heeft niets met commentaar geven te maken. Je kunt het ergens mee eens zijn of niet, maar dat doe je op de boodschap en niet op de persoon zelf.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_97826569
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 03:12 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Wie is hier nou op zijn teentjes getrapt? Wie voelt zich meteen aangesproken als het over spleetogen gaat?

[..]

Nee, wat ik triest vind zijn die figuren die onder het mom van politieke correctheid nergens om kunnen lachen en denken dat hun vooringenomen mening de enig juiste is. Van die types die je al scheef aankijken als je een grap over een neger maakt, terwijl daar geen grammetje kwaad in schuilt.
Maar ondertussen zelf wel met allerlei ziektes gooien zonder zich om anderen te bekommeren. Hypocrisie ten top.

Ik ben geen klootzak. Ik ben een fatsoenlijke kerel met vrouw huis en katten. Gewoon een nette baan. Ik betaal netjes mijn belasting en ben nooit te beroerd om iemand te helpen. Wat geeft jou dan het recht om mij te veroordelen als ik een keer een topic maak wat een bepaalde kant uit loopt, ook nog eens vooral dankzij anderen? DAT is pas hypocriet. Wel zogenaamd moralistisch zijn maar er ondertussen geen enkele moeite mee hebben om mensen af te zeiken die je niet kent.

Maar ja, dat is lekker makkelijk als er meer mensen waaronder een mod met je meedoen he?

[..]

Zoals je misschien hebt gezien, staat in de OP een serieuze klacht.
Je zei het terwijl je mij quote.. :')
Jij roept zeker ook altijd hoer naar een meisje en als ze kijkt zeg je dat je het niet tegen haar hebt. :)

Okay, das goed voor je. Je hoort mij toch ook nergens met kanker strooien? Ik heb ook nooit lopen schreeuwen dat je dat niet mocht doen. :)
Dan had je op je klacht in moeten gaan ipv mee lopen helpen om je topic te verbaggeren. :')
pi_97826642
rip janvolleumbroek
  dinsdag 7 juni 2011 @ 03:21:48 #156
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_97826666
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 02:58 schreef liesje1979 het volgende:

Het is ieders eigen keuze om met kanker en allerlei ziekten te smijten alsof het niets is terwijl elke fokker wel iemand kent die daaraan lijdt.
Laat mij dan ook lekker grappen maken over Chinezen. Dat doe ik pakweg een keer per jaar, is niet persoonlijk en niemand hoeft zich aangesproken te voelen. Behalve personen die sowieso nergens tegen kunnen.

quote:
Ik doe dat niet en kan ook weinig begrip hebben voor de mensen die dat wel doen. Dat het een trend is en iedereen het doet betekent niet dat het normaal is he?
Wat heeft nou meer impact denk je. Het dagelijks gooien met ziekten door honderden users of dat ene topic met grappen over Chinezen.

Daarbij zijn er talloze negertopics gemaakt en daar werd ook niets van gezegd.

quote:
Je wordt er wel KLB baas van, maar of je het daar nou om moet doen? Ik begrijp het in die zin wel dat het op een bepaalde leeftijd belangrijk is ergens bij te horen. Jammer dat hoe groffer hoe beter momenteel.
KLB baas worden boeit me geen zak. Wat me wel boeit is dat deze zaak zo belachelijk wordt opgeblazen terwijl het nergens over gaat.
En natuurlijk dat ik mijn mp4 speler nog steeds niet heb

quote:
Ik ben het volkomen eens met de TS en vindt het erg vervelend voor haar, ik verbaas me dat anderen dat niet vinden of lekker bashen om het bashen. Ik vind vooral dat laatste jammer.
Ja, als dat KLB is dan heb ik hier weer eens niets te zoeken ook. Ik trap er steeds weer in. Jammer.

:*
Je mist alleen het punt over 'haar'.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 03:26:00 #157
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_97826742
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 03:16 schreef linpunt het volgende:

Je zei het terwijl je mij quote.. :')
Jij roept zeker ook altijd hoer naar een meisje en als ze kijkt zeg je dat je het niet tegen haar hebt. :)
Waar slaat dat op? Als je denkt dat ik een of ander 25-jarig marokkaantje ben ofzo, vergis je je behoorlijk.

quote:
Okay, das goed voor je. Je hoort mij toch ook nergens met kanker strooien? Ik heb ook nooit lopen schreeuwen dat je dat niet mocht doen. :)
Dan had je op je klacht in moeten gaan ipv mee lopen helpen om je topic te verbaggeren. :')
Nee maar je reageert wel op een belachelijk overtrokken manier. Het is gewoon een serieuze klacht die is uitgegroeid tot een topic vol grappen. Als mensen daar niet doorheen kunnen kijken vind ik dat vooral hun probleem. Ik zal er in ieder geval geen grap minder om maken.

Met kanker wordt hier dagelijks gestrooid. Ik vind het nogal krom om mij proberen te pakken op dit topic terwijl er elke dag veel ergere dingen gebeuren. Maar daar hoor je nooit iemand over.
pi_97826806
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 03:26 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Waar slaat dat op? Als je denkt dat ik een of ander 25-jarig marokkaantje ben ofzo, vergis je je behoorlijk.

[..]

Nee maar je reageert wel op een belachelijk overtrokken manier. Het is gewoon een serieuze klacht die is uitgegroeid tot een topic vol grappen. Als mensen daar niet doorheen kunnen kijken vind ik dat vooral hun probleem. Ik zal er in ieder geval geen grap minder om maken.

Met kanker wordt hier dagelijks gestrooid. Ik vind het nogal krom om mij proberen te pakken op dit topic terwijl er elke dag veel ergere dingen gebeuren. Maar daar hoor je nooit iemand over.
Ik maak een vergelijking en heb je gequote. Goh, wat gek dat je je aangesproken voelt. Hier doel ik dus op. :')

Kijk mammie, ik mag dit ook doen omdat zij het ook doen.
God, ik mag er op zijn minst toch iets van zeggen. :')
Ik vind het een beetje lame als je er niet op gerekend had dat er mensen weerstand zouden bieden.. :')
  dinsdag 7 juni 2011 @ 03:30:34 #159
327582 ViezeFur
Represent die crackpijpjes
pi_97826819
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 03:26 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

[..]

Ze bedoelt denk ik dat je zo kinderachtig zou zijn, om dat te doen, dat jij de link met mocro's meteen legt zegt denk ik meer over jou maat :')
these are the words of the mighty mighty jah jah who sit up in zion inna sweet ethiopia
  dinsdag 7 juni 2011 @ 03:35:27 #160
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_97826880
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 03:29 schreef linpunt het volgende:

[..]

Ik maak een vergelijking en heb je gequote. Goh, wat gek dat je je aangesproken voelt. Hier doel ik dus op. :')

Kijk mammie, ik mag dit ook doen omdat zij het ook doen.
God, ik mag er op zijn minst toch iets van zeggen. :')
Ik vind het een beetje lame als je er niet op gerekend had dat er mensen weerstand zouden bieden.. :')
Dat is het punt niet. Het gaat erom dat het persoonlijk wordt. Ik heb al eerder gezegd dat je je kunt distantieren van de boodschap zonder de boodschapper aan te vallen. Lekker makkelijk als je een heel topic vol medestanders hebt.

Ik maak grappen, heb geen enkele kwaad in de zin en val niemand persoonlijk aan. Waarom doe jij dat dan wel?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 03:36:19 #161
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_97826890
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 03:30 schreef ViezeFur het volgende:

[..]

Ze bedoelt denk ik dat je zo kinderachtig zou zijn, om dat te doen, dat jij de link met mocro's meteen legt zegt denk ik meer over jou maat :')
Het was als een voorbeeld bedoeld. Ik leg helemaal geen link.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 03:38:08 #162
327582 ViezeFur
Represent die crackpijpjes
pi_97826911
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 03:35 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat is het punt niet. Het gaat erom dat het persoonlijk wordt. Ik heb al eerder gezegd dat je je kunt distantieren van de boodschap zonder de boodschapper aan te vallen. Lekker makkelijk als je een heel topic vol medestanders hebt.

Ik maak grappen, heb geen enkele kwaad in de zin en val niemand persoonlijk aan. Waarom doe jij dat dan wel?
Ik moet toch hopelijk niet ff jouw posts gaan quoten waar je linpunt persoonlijk aanvalt eh? :P
En eerst zeik je erover dat mensen het allemaal te serieus nemen, nu begin je daar opeens zelf mee.

Wat een klapjosti ben jij man, echt waar :')
these are the words of the mighty mighty jah jah who sit up in zion inna sweet ethiopia
pi_97826947
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 03:35 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Omdat je het zo ervaart, dat ik jou specifiek aanval. Maar ik probeer gewoon duidelijk te hebben wat ik te makkelijk en suf vind. Het is niet dat ik je afkraak omdat je Vogeltjesdans heet en ik sowieso al je topics kut vind. Je hebt t zelf laten escaleren en dan ben je verbaasd, tja.

Dat anderen het ermee eenst zijn maakt het niet per sé makkelijker, ik let er niet eens op. Het is niet dat ik helemaal wachtend ga zitten op iemand die het met me eens is. :')
Beetje jammer dat je zelf wel met twee maten meet en dan ook nog gaat huilen.
Goh beetje kwaliteit in KLB, het zou toch niet :o
  dinsdag 7 juni 2011 @ 03:43:44 #164
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_97826983
Nog steeds bezig :')
pi_97827012
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 03:43 schreef MYV het volgende:
Nog steeds bezig :')
Ja, why, ik ga slapen. Anders herhaal ik mezelf alleen en TS ook en dan is zijn imago helemaal naar de tering. :)
Als mensen het nog niet snappen wat ik bedoel moeten ze maar beter leren lezen. :)
Ik begon tenminste nog luchtig als grapje maarja als je dan kapot wordt geirriteerd.. :')

:*

[ Bericht 9% gewijzigd door linpunt op 07-06-2011 03:53:22 ]
  dinsdag 7 juni 2011 @ 03:57:36 #166
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_97827124
Wel mooi dat je allochtonen, tokkies, werklozen, zwervers, negers, alles tussen vmbo en WO etc mag afkraken, maar als Chinezen aan de beurt zijn dan is het ineens huilen :')

Je ziet toch zelf ook wel dat vogeltjesdans niet vanuit een "echte" racistische gedachtengang die opmerkingen post

Alles en iedereen mag worden afgezeken, tot je zelf aan de beurt bent ;(
pi_97827202
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 03:57 schreef hugecooll het volgende:
Wel mooi dat je allochtonen, tokkies, werklozen, zwervers, negers, alles tussen vmbo en WO etc mag afkraken, maar als Chinezen aan de beurt zijn dan is het ineens huilen :')

Je ziet toch zelf ook wel dat vogeltjesdans niet vanuit een "echte" racistische gedachtengang die opmerkingen post

Alles en iedereen mag worden afgezeken, tot je zelf aan de beurt bent ;(
Hoezo vallen chinezen buiten allochtonen? :')
True, maar ik ben dan ook geen chinees, dus tja.. :')
Er is natuurlijk ook een verschil tussen gericht bashen en grappen maken. Als ik nooit werd aangesproken was het waarschijnlijk wel minder ontspoort, maar daar kan ik ook niets aan doen :)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 04:24:43 #168
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_97827253
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 04:08 schreef linpunt het volgende:

[..]

Hoezo vallen chinezen buiten allochtonen? :')
Ik weet niet of je :') een gemeende :') is, maar als mensen zeiken over allochtonen hebben ze het niet over Chinezen
  Forum Admin dinsdag 7 juni 2011 @ 08:06:40 #169
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_97828036
Goeie klacht hoor vogelendans, ik bestel ook altijd dingen bij reiki meesters waar ik een hekel aan heb en dan open ik een klacht op de FOK!s, hilariteit alom.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:16:43 #170
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_97828130
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 01:26 schreef captainkid het volgende:

[..]

Vind ik wel :)
Als ik voor 50 cent inclusief een stekker kan krijgen die 25 bij de Mediamarkt is mogen ze van mij zo traag werken als ze willen.
dan ga ik toch echt naar de MM
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:27:30 #171
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_97828271
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 01:54 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Verdee gaan drinken.
Ze hadden me een pak rammel gegeven, maar werden bij me weg gehaald. Ik kon niets terug doen want zat nog in dat botsautotje.
Later kwamen ze weer, ik werd helemaal gek maar werd door me maten bij ze weg gehaald en hun door een uitsmijter weg gestuurd. :')
Wat een pussy ben jij dan. Eerst schelden maar als ze je wat klappen geven gelijk huilen en slachtoffer spelen. Voortaan je mond houden dus.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:28:57 #172
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_97828294
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 01:54 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Verdee gaan drinken.
Ze hadden me een pak rammel gegeven, maar werden bij me weg gehaald. Ik kon niets terug doen want zat nog in dat botsautotje.
Later kwamen ze weer, ik werd helemaal gek maar werd door me maten bij ze weg gehaald en hun door een uitsmijter weg gestuurd. :')
Kan iemand dit vertalen?
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_97828374
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 01:26 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
ha ik twijfel ook

heb kapotte drive

en in holland vragen ze 10 000 en in china 300

gleuf dat ik hem naar china opstuur
En of.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 08:35:03 #174
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_97828383
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 01:22 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik was erover aan het denken, maar een vakantie boeken richting China en daar willekeurig wat gooks op hun stomme smoel slaan lucht ook al heel erg op.
Dat is niet erg reiki hoor. :N
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:23:20 #175
295786 ReV66
EINDBAAS
pi_97829180

I RAPED VOGELTJESDANS!!! FTW!!1!!EINZ1!!!!!1!!!111 Gna, Gna, Gna. :')

U mad TS?
LIJST 11 BAZENPARTIJ AKA IK LUL JE DER UIT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')