Wat had ik dan moeten schrijven? Vaginale Aziaten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Kijk mensen, een aap met downsyndroom die denkt dat ie grappig isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat had ik dan moeten schrijven? Vaginale Aziaten?
KIJK MENSEN EEN AZIAAT! *hard lacht en met de vinger nawijst*
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat had ik dan moeten schrijven? Vaginale Aziaten?
KIJK MENSEN EEN AZIAAT! *hard lacht en met de vinger nawijst*Stoere knul. Kom van je zolderkamer af, Ga een vriendin zoeken en kom eens onder de mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar als hij niet op alles afgeeft dat niet Nederlands is lachen zn hardstyle matties in schubbekutteveen hem uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
Sinds wanneer is racisme stoer geworden?
Je bent niet stoer, je bent een kneus!
hardstyle matties? TS is alleen op zijn zolderkamer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:37 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Ja maar als hij niet op alles afgeeft dat niet Nederlands is lachen zn hardstyle matties in schubbekutteveen hem uit.
Jij bent een mod, vraagjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
Sup Linquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:39 schreef linpunt het volgende:
[..]
Jij bent een mod, vraagje
Hoe groot is de kans dat hij hiervoor notes krijgt of gebanned word?
Gebanned zou wel een beetje triest zijn, hij mag toch wel zijn mening hebben, hoe triest en dom die mening ook is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:39 schreef linpunt het volgende:
[..]
Gebruiken in culturen dom vinden, okay.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:40 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Gebanned zou wel een beetje triest zijn, hij mag toch wel zijn mening hebben, hoe triest en dom die mening ook is.
Nice, ga zo slapen.quote:
Ik moest serieus lachenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:33 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Kijk mensen, een aap met downsyndroom die denkt dat ie grappig is
Ho even, this is fok weet je wel. Dat die gooks mijn bestelde artikelen niet verzenden en dat het topic een zekere wending neemt (die overigens door een deel van de users best gewaardeerd wordt) kan ik niet helpen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
Euj ik heb het over TS zijn uggs en roze sjaaltjes terwijl het totaal onrelevant is en ben dan verbaasd dat mensen het over TS zijn uggs en roze sjaaltjes hebben..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik moest serieus lachen
[..]
Ho even, this is fok weet je wel. Dat die gooks mijn bestelde artikelen niet verzenden en dat het topic een zekere wending neemt (die overigens door een deel van de users best gewaardeerd wordt) kan ik niet helpen.
Ik weet wel dat een banaanvraag minstens even grote kans heeftquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:39 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik haat helemaal niemand, ik maak alleen wat lol hier.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:42 schreef linpunt het volgende:
Gebruiken in culturen dom vinden, okay.
Maar mensen haten om een bepaald uiterlijk terwijl het totaal onrelevant is..?
Of je het niet kan helpen weet je zelf het best, als jij zegt dat het niet zo is, moet ik je maar geloven. Triest is het wel. Op FOK! kan veel, maar niet alles. En er wordt vanuit gegaan dat mensen zelf ook nog wat normen en waarden hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik moest serieus lachen
[..]
Ho even, this is fok weet je wel. Dat die gooks mijn bestelde artikelen niet verzenden en dat het topic een zekere wending neemt (die overigens door een deel van de users best gewaardeerd wordt) kan ik niet helpen.
Bitch, please.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik weet wel dat een banaanvraag minstens even grote kans heeft
[..]
Ik haat helemaal niemand, ik maak alleen wat lol hier.
Ik heb niets tegen Chinezen. Iedereen zou er een moeten hebben.
Tja dat jij dat niet hebt kunnen waarnemen door je spleetoogjes kan ik niet helpenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:44 schreef linpunt het volgende:
[..]
Euj ik heb het over TS zijn uggs en roze sjaaltjes terwijl het totaal onrelevant is en ben dan verbaasd dat mensen het over TS zijn uggs en roze sjaaltjes hebben..![]()
Een persoon deel van de users noemen, de suggestie wekken dat meerdere users dit echt waarderen.
Daar zou ik, vooral in KLB echt niet vanuit gaan hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of je het niet kan helpen weet je zelf het best, als jij zegt dat het niet zo is, moet ik je maar geloven. Triest is het wel. Op FOK! kan veel, maar niet alles. En er wordt vanuit gegaan dat mensen zelf ook nog wat normen en waarden hebben.
Kweek anders eens wat humor. Zou je goed doen in plaats van zo anaal gefixeerd te reageren op iets waarvan je denkt dat het jou betreft, maar wat juist helemaal nergens om gaat.quote:
Ja jonge, nu weten we het wel, ze heeft spleetogen, hahaha kankergrappig!!123einzquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja dat jij dat niet hebt kunnen waarnemen door je spleetoogjes kan ik niet helpen
Deze opmerking..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja dat jij dat niet hebt kunnen waarnemen door je spleetoogjes kan ik niet helpen
Ik ben dan wel mod maar niet op KLB, dat is dus niet aan mij. Ik kan je wel zeggen dat het als het in FHF zou gebeuren ik zeker een paar notes had gezet. Ik hoop dat dat een fijn idee voor je is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:39 schreef linpunt het volgende:
[..]
Goed excuus voor je eigen gedrag ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:46 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Daar zou ik, vooral in KLB echt niet vanuit gaan hoor
Altijd fijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel mod maar niet op ONZ, dat is dus niet aan mij. Ik kan je wel zeggen dat het als het in FHF zou gebeuren ik zeker een paar notes had gezet. Ik hoop dat dat een fijn idee voor je is.
Jij bent echt zo'n laf tuig-jongetje die dingen roept in de trant van "Je moeder is een hoer!".. en dan heel bang erachteraan roepen: "grapje!"quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kweek anders eens wat humor. Zou je goed doen in plaats van zo anaal gefixeerd te reageren op iets waarvan je denkt dat het jou betreft, maar wat juist helemaal nergens om gaat.
Wat is nou weer mis met mijn gedrag?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goed excuus voor je eigen gedrag ook.
"Anderen doen het ook! "
Ik zag het.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:49 schreef linpunt het volgende:
[..]
Altijd fijn.
Dit klinkt idd als een ONZ-topic maar hij staat helaas in KLB.
[..]
Jij bent echt zo'n laf tuig-jongetje die dingen roept in de trant van "Je moeder is een hoer!".. en dan heel bang erachteraan roepen: "grapje!"![]()
In deze verwijs ik je graag naar reply 120. Als je nergens tegen kunt moet je niet op fok komen. Er wordt hier potverdorie met kanker en allerlei ziekten gesmeten alsof het niets is terwijl elke fokker wel iemand kent die daaraan lijdt. Daar wordt niets van gezegd. En als er dan eens een topic is over Chinezen - en ook nog eens met een serieuze aanleiding - kan dat ineens niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of je het niet kan helpen weet je zelf het best, als jij zegt dat het niet zo is, moet ik je maar geloven. Triest is het wel. Op FOK! kan veel, maar niet alles. En er wordt vanuit gegaan dat mensen zelf ook nog wat normen en waarden hebben.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb even teruggescrolled maar niets eigenlijk, je houdt het vrij netjes, Sorry dus.
Tuurlijk. Als je me zou kennen zou je wel anders piepen. Denk dat ik een stuk meer mee heb gemaakt dan jij en vanuit veel meer levenservaring spreek. Dus hou termen als 'laf' maar voor jezelf, want je hebt geen idee waar je over praat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:49 schreef linpunt het volgende:
Jij bent echt zo'n laf tuig-jongetje die dingen roept in de trant van "Je moeder is een hoer!".. en dan heel bang erachteraan roepen: "grapje!"![]()
Hier heb je inderdaad wel gelijk in :p zonder onderandere mijn reacties was het topic al lang dood geweest :p En zo erg is deze topique ook niet vergeleken met wat je soms ziet in KLBquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In deze verwijs ik je graag naar reply 120. Als je nergens tegen kunt moet je niet op fok komen. Er wordt hier potverdorie met kanker en allerlei ziekten gesmeten alsof het niets is terwijl elke fokker wel iemand kent die daaraan lijdt. Daar wordt niets van gezegd. En als er dan eens een topic is over Chinezen - en ook nog eens met een serieuze aanleiding - kan dat ineens niet?
Je vergeet voor het gemak even dat juist de reacties van de antiChinezengrappenlobby hier het vuurtje net zo hard doet opstoken als mijn grappen daarover.
Klopt, maar daar hoor je die moraalridders dan weer niet over. Want vanuit hun zelfopgelegde fatsoen zijn ze daarboven verheven en hebben ze zelf nergens schuld aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:54 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Hier heb je inderdaad wel gelijk in :p zonder onderandere mijn reacties was het topic al lang dood geweest :p En zo erg is deze topique ook niet vergeleken met wat je soms ziet in KLB
Als dit in FHF stond, zou dat inderdaad logisch zijn, aangezien dit topic daar helegaar niet thuis hoort.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel mod maar niet op KLB, dat is dus niet aan mij. Ik kan je wel zeggen dat het als het in FHF zou gebeuren ik zeker een paar notes had gezet. Ik hoop dat dat een fijn idee voor je is.
-Edit- KLB zelfs.
Ik trek een vergelijking en je bent gelijk op je teentjes getrapt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als je me zou kennen zou je wel anders piepen. Denk dat ik een stuk meer mee heb gemaakt dan jij en vanuit veel meer levenservaring spreek. Dus hou termen als 'laf' maar voor jezelf, want je hebt geen idee waar je over praat.
Het verschil tussen jou en mij is dat ik wel dagelijkse zaken weet te relativeren en niet alles zo triest serieus opneem.
Het is ieders eigen keuze om met kanker en allerlei ziekten te smijten alsof het niets is terwijl elke fokker wel iemand kent die daaraan lijdt. Ik doe dat niet en kan ook weinig begrip hebben voor de mensen die dat wel doen. Dat het een trend is en iedereen het doet betekent niet dat het normaal is he? Je wordt er wel KLB baas van, maar of je het daar nou om moet doen? Ik begrijp het in die zin wel dat het op een bepaalde leeftijd belangrijk is ergens bij te horen. Jammer dat hoe groffer hoe beter momenteel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In deze verwijs ik je graag naar reply 120. Als je nergens tegen kunt moet je niet op fok komen. Er wordt hier potverdorie met kanker en allerlei ziekten gesmeten alsof het niets is terwijl elke fokker wel iemand kent die daaraan lijdt. Daar wordt niets van gezegd. En als er dan eens een topic is over Chinezen - en ook nog eens met een serieuze aanleiding - kan dat ineens niet?
Je vergeet voor het gemak even dat juist de reacties van de antiChinezengrappenlobby hier het vuurtje net zo hard doet opstoken als mijn grappen daarover.
Ik denk eigenlijk niet dat linpunt dit allemaal heel serieus neemt hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als je me zou kennen zou je wel anders piepen. Denk dat ik een stuk meer mee heb gemaakt dan jij en vanuit veel meer levenservaring spreek. Dus hou termen als 'laf' maar voor jezelf, want je hebt geen idee waar je over praat.
Het verschil tussen jou en mij is dat ik wel dagelijkse zaken weet te relativeren en niet alles zo triest serieus opneem.
Ik ga er echt niet slechter om slapen hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:58 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat linpunt dit allemaal heel serieus neemt hoor
Ik denk dat jij het beter bij FHF kunt houden inderdaadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is ieders eigen keuze om met kanker en allerlei ziekten te smijten alsof het niets is terwijl elke fokker wel iemand kent die daaraan lijdt. Ik doe dat niet en kan ook weinig begrip hebben voor de mensen die dat wel doen. Dat het een trend is en iedereen het doet betekent niet dat het normaal is he? Je wordt er wel KLB baas van, maar of je het daar nou om moet doen? Ik begrijp het in die zin wel dat het op een bepaalde leeftijd belangrijk is ergens bij te horen. Jammer dat hoe groffer hoe beter momenteel.
Ik ben het volkomen eens met de TS en vindt het erg vervelend voor haar, ik verbaas me dat anderen dat niet vinden of lekker bashen om het bashen. Ik vind vooral dat laatste jammer.
Ja, als dat KLB is dan heb ik hier weer eens niets te zoeken ook. Ik trap er steeds weer in. Jammer.
Sluit ik me bij aan, dat het allemaal stoer en 'normaal' is hier opeens op FOK! wil niet zeggen dat je geen commentaar mag verwachten. Je lokt het ook uit toch.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik ga er echt niet slechter om slapen hoor.
Maar soms vind ik wel dat ik dingen mag zeggen omdat het gewoon kensloos aan het worden is.
De laatste tijd worden al weinig goeie topics geopend, meer kwaliteit dus graag.
En dan verbaasd zijn als je een keer een reactie terug krijgt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:01 schreef MYV het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan, dat het allemaal stoer en 'normaal' is hier opeens op FOK! wil niet zeggen dat je geen commentaar mag verwachten. Je lokt het ook uit toch.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:00 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het beter bij FHF kunt houden inderdaad
Kijk vogeltjesdans, dit is een voorbeeld van iemand die het allemaal veel te serieus neemt
Tevens, "groffer"__!
Is ook, maar TS dacht volgens mij dat je vet zat te huilen van woede achter je pc ofzeauwquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik ga er echt niet slechter om slapen hoor.
Maar soms vind ik wel dat ik dingen mag zeggen omdat het gewoon kensloos aan het worden is.
De laatste tijd worden al weinig goeie topics geopend, meer kwaliteit dus graag.
Omdat ik alle series heb gezien en nu een week moet wachten op nieuwe afleveringen uit Amerika.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:02 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Is ook, maar TS dacht volgens mij dat je vet zat te huilen van woede achter je pc ofzeauw
Ga Skins kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
Omdat ik alle series heb gezien en nu een week moet wachten op nieuwe afleveringen uit Amerika.
Maargoed, das off-topic.
Dat is echt evendom als boos worden na een potje COD, juist boos worden van een uitlaadklep..
Skins, Misfits, Game of thrones.. alles op.. waarom denk je dat ik nog zo lang in dit topic hang?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:04 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Ga Skins kijkenen dan niet de kanker Amerikaanse versie, maar de Britse, echt een fucking vette serie
hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:06 schreef linpunt het volgende:
[..]
Skins, Misfits, Game of thrones.. alles op.. waarom denk je dat ik nog zo lang in dit topic hang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |