TS is niet geïntegreerd en snapt hele normale Nederlandse zinnen niet.quote:
Oke. Dus praat iedere Chinees zo of wat?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou ik dus serieus wel. Ik vroeg in een Chinees afhaalrestaurant waar ik geld kon afhalen en ze vertelde me "dat ik op het einde van de weg lechtsaf moest, dan links en dan geld kon pinnen bij de labobank"
Labobankquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou ik dus serieus wel. Ik vroeg in een Chinees afhaalrestaurant waar ik geld kon afhalen en ze vertelde me "dat ik op het einde van de weg lechtsaf moest, dan links en dan geld kon pinnen bij de labobank"
Voor die spleetogen wel ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:00 schreef Veen0318 het volgende:
On topic: Als je bestelling betaald is en het bedrag is afgeschreven van je rekening zal het vast wel in orde zijn.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:01 schreef boekenplank het volgende:
Vogeltjesdans moet een keer uit zijn kankerhok komen en gewoon weer eens in een winkel iets gaan kopen. Tevens typisch Nederlands voor een dubbeltje op de eerste rij en dan service verwachten.
Hoe verzint ie het he?quote:
Spleetogen zijn de negels van Azie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
TS is niet geïntegreerd en snapt hele normale Nederlandse zinnen niet.
Komt wel goed, schatje. Leer anders lezen.
Heb je ook geen orderbevestiging ontvangen? Zoiets krijg je meestal over de e-mail of wat dan ook.quote:
Dat jij graag de driedubbele waarde van iets betaalt is jouw probleem. Ik buit gewoon graag Chinese minderjarige spleetoogjes uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:01 schreef boekenplank het volgende:
Vogeltjesdans moet een keer uit zijn kankerhok komen en gewoon weer eens in een winkel iets gaan kopen. Tevens typisch Nederlands voor een dubbeltje op de eerste rij en dan service verwachten.
TS is wel tof.quote:
Idd laten we dit topic maar verlaten.quote:
TS voelt zich gedisst en kan alleen nog maar het zelfde grapje over Chinezen die geen R uit kunnen spreken herhalenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Spleetogen zijn de negels van Azie.
Had jij niet obesitas?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:04 schreef porsche1 het volgende:
[..]
TS is wel tof.
Omdat haat jegens spleetoog.
Dus?quote:
Ah kijk, mevrouw aanrecht heeft ook een mening. Kssst, terug aan de ketting jij! Circusfiguur.quote:
Dat is vies.quote:
Zegt onze spleetoog.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:05 schreef linpunt het volgende:
[..]
In mijn hoofd ziet ie eruit als Cartman
Tabee.
Zegt iemand die viezeful heetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:04 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
TS voelt zich gedisst en kan alleen nog maar het zelfde grapje over Chinezen die geen R uit kunnen spreken herhalen
Hetzelfde IQ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zegt iemand die viezeful heet
Ik mag polsche1 overigens wel
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:05 schreef linpunt het volgende:
[..]
In mijn hoofd ziet ie eruit als Cartman
Tabee.
Ik mag jou ook hool.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zegt iemand die viezeful heet
Ik mag polsche1 overigens wel
Omdat je geen goede argumenten hebt erbij halen dat ik vrouw ben.. te makkelijk.. te makkelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah kijk, mevrouw aanrecht heeft ook een mening. Kssst, terug aan de ketting jij! Circusfiguur.
If I want your opinion. I'll give it to you.
Vatsig zijn en dan gaan huilen omdat er minder suiker in je drinken zit, please. Wedden dat je niet eens naar de andere kant van je kamer loopt maar erheen rolt in je bureaustoel..quote:
In jouw avatal staat "come to the dalk side"/quote:
Liever niet meer kunnen lopen dan voor Willem werken die een grote rijstplantage heeft. En dan ook nog elke dag worden geslagen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:09 schreef linpunt het volgende:
[..]
Omdat je geen goede argumenten hebt erbij halen dat ik vrouw ben.. te makkelijk.. te makkelijk.
[..]
Vatsig zijn en dan gaan huilen omdat er minder suiker in je drinken zit, please. Wedden dat je niet eens naar de andere kant van je kamer loopt maar erheen rolt in je bureaustoel..
FOK! heeft geen kwaliteit meer dankzij vele kutusers..
Nee, dat verweer is beresterkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:09 schreef linpunt het volgende:
[..]
Omdat je geen goede argumenten hebt erbij halen dat ik vrouw ben.. te makkelijk.. te makkelijk.
Noem jij even niemand kutusels ja!quote:[..]
Vatsig zijn en dan gaan huilen omdat er minder suiker in je drinken zit, please. Wedden dat je niet eens naar de andere kant van je kamer loopt maar erheen rolt in je bureaustoel..
Ik herinner me een topic van hem over dat zn mammie geen drinken voor hem wilde gaan kopen ofzo. Lui varken. Maarja met zn racistische gelul voelt ie zich weer wat beter over zichzelf eh.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:09 schreef linpunt het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hier een fotoserie van Linpunt werkelijk:![]()
http://www.matthewfrancis.com/files/fatasiankid/fat_asian_kid.htm
Het ging erover dat ze de verkeerde taksi had gekocht. Zonder suiker.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:12 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Ik herinner me een topic van hem over dat zn mammie geen drinken voor hem wilde gaan kopen ofzo. Lui varken. Maarja met zn racistische gelul voelt ie zich weer wat beter over zichzelf eh.
Hij word waarschijnlijk al heel zn leven gepest en moet toch iets om hem ervan te weerhouden zelfmoord te plegen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:12 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Ik herinner me een topic van hem over dat zn mammie geen drinken voor hem wilde gaan kopen ofzo. Lui varken. Maarja met zn racistische gelul voelt ie zich weer wat beter over zichzelf eh.
Hij word waarschijnlijk al heel zn leven gepest en moet toch iets om hem ervan te weerhouden zelfmoord te plegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
/Care, het komt erop neer dat je 30 ofzo bent en dan over zoiets gaat kankerenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Het ging erover dat ze de verkeerde taksi had gekocht. Zonder suiker.
de hoel!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Het ging erover dat ze de verkeerde taksi had gekocht. Zonder suiker.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat krijg je als je een octopus met een Chinees kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
quote:
Nee dat is vogeltjesdans.quote:
Nee, Porsche1 heeft veel meer pc'squote:
Ja.quote:
Is oude foto.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, Porsche1 heeft veel meer pc's
Mocht je willen knakkerquote:
Homo.quote:
ninja-edit gespotquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hit the load, Jack, and don't you come back fol mole!
Yihaaa Chinees kalaoke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |