Maakt dat wat uit? Je moet je auto toch kwijt en niemand kan voorspellen of je a.s. zaterdag makkelijk je auto weg kunt zetten om 7 uur. Maargoed, het lijkt me dat het geen probleem zal zijn op dat tijdstip.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat staat in de OP.
Is het parkeren lastig als je ongeveer 7 uur in Landgraaf bent?
Idd...gewoon even langs een garage gaan en advies vragen. Je kunt je ook de afvragen in hoeverre dat weer objectief is, aangezien ze er zelf baat bij hebben om een nieuwe band te monteren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:14 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het zijn 4 oppervlakkige scheurtjes naast elkaar, ik denk inderdaad omdat het een uitgedroogde oude band aan het worden is.. Ik rij met zijn 2e, maar wil het inderdaad niet riskeren dat er iets gebeurd, zo even langs de kwikfit denk ik maar
Daarom.. ze zullen niet heel objectief zijn ben ik bang..quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd...gewoon even langs een garage gaan en advies vragen. Je kunt je ook de afvragen in hoeverre dat weer objectief is, aangezien ze er zelf baat bij hebben om een nieuwe band te monteren.
Yupz. Vorig jaar. Niet geweest.quote:
Jupsquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Is de tent op Camping B een beetje leuk ?
Hoe moeten wij weten wat jij leuk vindt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Nee vreselijk, en toch kom ik er al jaaaren terugquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben behoorlijk Mainstream in dat soort dingen. Dus zal ik het ook wel leuk vinden net als de rest. Ik heb het programma wel gezien maar het zegt me niets. Wat voor soort muziek kun je daar verwachten?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe moeten wij weten wat jij leuk vindt?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:35 schreef .aeon het volgende:
Kerel, het is gewoon een feesttent, standaard pop/rock muziek en lekker nafeesten.
Merci! Net kussentje bij de Xenos gehaaldquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:37 schreef Exterminator het volgende:
[..]
De Xenos heeft nu ook diverse camping artikelen in de aanbieding, waaronder opblaasbare kussentjes en ook gewone kleine kussentjes. Check hun folder maar
Blokker van die wegwerp dingen, 1,50quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:42 schreef theKiD het volgende:
Ben mijn poncho kwijt
Zo een goede die ik heb cq had..
Nog maar eens een keer alles over hoop halen hier..
Dat zijn van de kleine klamme vuilniszakkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Blokker van die wegwerp dingen, 1,50
Ja maar het fijne is dat je ze weg gooit als ze nat zijn geweest zodat je niet zon vies nat ding in je tas hoeft mee te slepenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat zijn van de kleine klamme vuilniszakkenIk moet een goede poncho
Grappig, die meisjes van die 1e link ken ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:59 schreef TripleP het volgende:
Ook aanwezig op pinkpop
Alleen dan als t-shirtverkoper (http://www.deathfreshclothing.com en www.godspill.net)
Zin an
Wat denk je? Bandje natuurlijk. Dus dan moet je naar binnen sneaken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:09 schreef Moffol het volgende:
Hoe checken ze eigenlijk of je toegang hebt tot de camping? Ik heb vandaag twee dagkaarten gekocht en ik ken een paar lui daar, die een passe-partout hebben, die op de camping staan natuurlijk. Kan ik niet gewoon bij eén van hun in de tent? Er komt dan geen extra tent bij dus zo veel zou dat toch niet uitmaken?
Je loopt dan ongeveer een half uurtje(naar het terrein), vanaf station naar de camping is ongeveer 5-10 minuten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:03 schreef ChatGirl het volgende:
Wij gaan ook voor camping B.
Is het trouwens vanaf het station ook te lopen naar het terrein? Als de bussen bv vol zitten, willen we eventueel gaan lopen naar de camping. Mede-pinkpop gangers zeggen van 10 minuten, maar als ik Google maps er bij pak, lijkt me dat toch iets te voorbarig.
Dan kom je mij tegenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:09 schreef Moffol het volgende:
Hoe checken ze eigenlijk of je toegang hebt tot de camping? Ik heb vandaag twee dagkaarten gekocht en ik ken een paar lui daar, die een passe-partout hebben, die op de camping staan natuurlijk. Kan ik niet gewoon bij eén van hun in de tent? Er komt dan geen extra tent bij dus zo veel zou dat toch niet uitmaken?
Over welke supermarkt heb je het? Je bent vanaf B namelijk binnen 20 minuutjes bij de AHquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:00 schreef Pizzabodem het volgende:
Besloten om niet zo idioot vroeg aan te komen voor een plekje op camping A. Wij gaan nu voor
camping B, omdat we daar zoveel leuke verhalen over horen![]()
Helaas is camping B wel wat verder van de supermarkt, maar dat stuk lopen we ook maar een keer, noujah eigenlijk twee keer want we moeten ook weer terug van de supermarkt naar de camping
Ai, alle famfares nog aan toe. Dat is chanant. Dan moet ik nu nog even snel een plaatsje op een andere camping regelen. Camping 'De Bron' of zo. Staan alle mensen met een passe-partout op de 'Pinkpop-camping'? Als dat zo is zullen de campings er vlakbij toch niet zo vol staan? Tenzij er nog duizenden mensen zijn met meerdere dagkaarten...quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:27 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Je loopt dan ongeveer een half uurtje(naar het terrein), vanaf station naar de camping is ongeveer 5-10 minuten.
[..]
Dan kom je mij tegenJe moet natuurlijk een drie dagen bandje en kaartje op zak hebben, anders kom je er niet op
Dit jaar wordt overigens extra streng controle gevoerd vanwege de drukte, wat dit precies gaat inhouden moet ik ook nog te horen krijgen...
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:44 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ai, alle famfares nog aan toe. Dat is chanant. Dan moet ik nu nog even snel een plaatsje op een andere camping regelen. Camping 'De Bron' of zo. Staan alle mensen met een passe-partout op de 'Pinkpop-camping'? Als dat zo is zullen de campings er vlakbij toch niet zo vol staan? Tenzij er nog duizenden mensen zijn met meerdere dagkaarten...
is 10 tot 15 minuten lopen echt niet meer hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:03 schreef ChatGirl het volgende:
Wij gaan ook voor camping B.
Is het trouwens vanaf het station ook te lopen naar het terrein? Als de bussen bv vol zitten, willen we eventueel gaan lopen naar de camping. Mede-pinkpop gangers zeggen van 10 minuten, maar als ik Google maps er bij pak, lijkt me dat toch iets te voorbarig.
Ik had het over de Jumbo, die zit inderdaad iets verder dan de AH volgens mij. Al scheelt het niet veel denk ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:28 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Over welke supermarkt heb je het? Je bent vanaf B namelijk binnen 20 minuutjes bij de AH
Hier ook haha. Ben dit jaar al veel beter voorbereid qua hoeveelheid meenemen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:07 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Ik had het over de Jumbo, die zit inderdaad iets verder dan de AH volgens mij. Al scheelt het niet veel denk ik.
Heb er nu echt zin in, m'n kamer staat al vol met pinkpoptroep. Tent, matje, slaapzak etc.
Wij kunnen (helaas) niet veel bier meenemen, 4 personen in een kleine auto. Dus al moeite om de tentjes, slaapzakken, slaapmatjes enzo er in te krijgen. Koelbox/koeltas met bier en fris gaat het dan ook niet worden. Maar gelukkig is die supermarkt niet zo ver weg, dus het eerste wat we gaan doen......quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:10 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hier ook haha. Ben dit jaar al veel beter voorbereid qua hoeveelheid meenemen.Trolley met slaapzak tent en luchtbed en een rugtas vol met bier.
Nou, we hebben het eens getest tijdens het drukke Pinkpop 2008. We konden zo zonder bandje te laten zien de camping op lopen in de drukte (uiteraard hadden we wel een bandje, maar goed)quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:27 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Je loopt dan ongeveer een half uurtje(naar het terrein), vanaf station naar de camping is ongeveer 5-10 minuten.
[..]
Dan kom je mij tegenJe moet natuurlijk een drie dagen bandje en kaartje op zak hebben, anders kom je er niet op
Dit jaar wordt overigens extra streng controle gevoerd vanwege de drukte, wat dit precies gaat inhouden moet ik ook nog te horen krijgen...
Het ziet er verder uitquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
is 10 tot 15 minuten lopen echt niet meer hoor
google geeft 11 tot 12 minuten
Ik denk dat wij ook hetmeeste zullen kopen, je kan dit soort spullen niet echt lang vers houden namelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:46 schreef ChatGirl het volgende:
Wij nemen een paar pakken eierkoeken en ontbijtkoek mee. De rest fixen we wel op het terrein.
Van het station naar het hoofdterrein is echt wel een half uur! Naar de camping is idd maar 10 minuutjesquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
is 10 tot 15 minuten lopen echt niet meer hoor
google geeft 11 tot 12 minuten
tsja je kan natuurlijk niet ogen overal hebben, meestal staan we met 6 man bij een entree te controleren. Moet wel zeggen dat er sinds 2008 veel verandert isquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nou, we hebben het eens getest tijdens het drukke Pinkpop 2008. We konden zo zonder bandje te laten zien de camping op lopen in de drukte (uiteraard hadden we wel een bandje, maar goed)
Ja hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:57 schreef Neraice het volgende:
Mag je eigenlijk ook tussendoor van de camping af om bier te halen in de supermarkt en dat meenemen op de camping?
Jups, als je niet met 100 flesjes tegelijk aan komt lopen, of je moet gewoon 10x lopenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:59 schreef Neraice het volgende:
Dus je kan 12 flesjes halen, in je tent dumpen en nog een keer halen?
Maak je je echt niet druk om die limiet... Ik heb echt iedere editie meegemaakt dat ze met steekkarren vol met traytjes Schültenbrau naar binnen liepen. En nee, het was geen cateringquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:28 schreef J0ycie88 het volgende:
Dus even voor de duidelijkheid.. 12 flesjes mag ook? (0,5 l flesjes?)
Iemand?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:57 schreef kikoooooo het volgende:
Hmm net mijn kaart gehaald. Klopt het dat er geen barcode oid op staat?
Flesjes mogen niet als ik het goed begrepen hebquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:28 schreef J0ycie88 het volgende:
Dus even voor de duidelijkheid.. 12 flesjes mag ook? (0,5 l flesjes?)
Ik heb wel gewoon een barcode...quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand?
Is dit een 'goede' kaart?
Hoe de neuk doen ze dat bij de ingang dan? Stuk voor stuk die nummers intikken die op de kaart staan? Want er staat geen barcode op?
zijn valse kaarten in omloop, en dit lijkt me eentje...tijd klopt al niet...quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand?
Hoe de neuk doen ze dat bij de ingang dan? Stuk voor stuk die nummers intikken die op de kaart staan? Want er staat geen barcode op?
Zijn de goede kaarten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand?
Ben 3 jaar geweest, vorig jaar niet maar in die jaren daarvoor ging het als volgt. Bij de camping zaterdag ga je naar binnen en laat je die kaart zien. Dan haal je op de camping je bandje op en scheuren ze het rechter stuk eraf. Bij ingang van het terrein moet je, je kaartje laten zien en je bandje. Er word dus niks gescandquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand?
Wat klopt er niet dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef svenistheman het volgende:
[..]
zijn valse kaarten in omloop, en dit lijkt me eentje...tijd klopt al niet...
Hmm er zijn dus meer mensen met zulke kaarten?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zijn de goede kaarten.Deze kaarten worden alleen afgescheurd
Ik heb die kaarten altijd gehad. Staat nooit een barcode opquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat klopt er niet dan?
[..]
Hmm er zijn dus meer mensen met zulke kaarten?
Ik ben bang nu
Ik bedoel ook plastic flesjesquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Flesjes mogen niet als ik het goed begrepen heb
Geen glas, wel blikjes
De tijden kloppen wel hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef svenistheman het volgende:
[..]
zijn valse kaarten in omloop, en dit lijkt me eentje...tijd klopt al niet...
Ik citeer van pinkpop.nl:quote:
Zo streng zijn ze echt nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:17 schreef mieknok het volgende:
[..]
Ik citeer van pinkpop.nl:
Men mag eten en drinken mee de camping op nemen voor eigen gebruik en afgestemd op een verblijf van drie dagen. Oogluikend wordt het meenemen van 12 blikjes fris/bier en 1 plastic petfles toegestaan maar de security aan de ingang heeft de vrijheid om te bepalen wat wel en wat niet mag. Wij raden overigens iedereen aan om niets mee te nemen. Er is voldoende eten en (gekoelde) drank te koop op de campings tegen zeer redelijke prijzen.
Dus geen flesjes, ook al zijn ze van plastic... Hoe streng ze daar op zijn weet ik niet, ik neem altijd blikjes mee. Maar dat kan Audreyoot je vast vertellen
Flessen mogen helemaal niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:01 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Jups, als je niet met 100 flesjes tegelijk aan komt lopen, of je moet gewoon 10x lopen
Beetje een vaag regeltje maar is oorspronkelijk bedoeld om handel op de camping tegen te gaan.
Ik heb ook zulke kaarten, gewoon gekocht bij een oficieele bureau pinkpop. Dus die zijn wel in ordequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik heb die kaarten altijd gehad. Staat nooit een barcode op
Weekendkaarten? Wat is dat dan? Heb je dan toegang tot de camping?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Vandaag ook nog op het laatste moment nog weekendkaarten aangeschaft![]()
6de keer Pinkpop alweer
[..]
Maak je je echt niet druk om die limiet... Ik heb echt iedere editie meegemaakt dat ze met steekkarren vol met traytjes Schültenbrau naar binnen liepen. En nee, het was geen catering![]()
Ja, hoe wil je anders op de camping komen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:56 schreef Moffol het volgende:
[..]
Weekendkaarten? Wat is dat dan? Heb je dan toegang tot de camping?
Godverdomme, heb ik twee dagkaarten gekocht omdat de driedagenkaarten uitverkocht waren... Zijn er ook nog weekendkaarten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ja, hoe wil je anders op de camping komen?
Weekendkaarten zijn driedagenkaarten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:01 schreef Moffol het volgende:
[..]
Godverdomme, heb ik twee dagkaarten gekocht omdat de driedagenkaarten uitverkocht waren... Zijn er ook nog weekendkaarten.
Weekendkaarten zijn uitverkocht. En alleen met die kaarten kom je op de campingquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:01 schreef Moffol het volgende:
[..]
Godverdomme, heb ik twee dagkaarten gekocht omdat de driedagenkaarten uitverkocht waren... Zijn er ook nog weekendkaarten.
Yep, heb ook zo'n kaart. Alleen: als je je nummer weghaalt, haal het dan ook weg bij het afscheurstrookjequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand?
Camping zijn gewone toiletten, festivalterrein zijn dixiesquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:59 schreef akadoenka het volgende:
HOe gaat het met de toiletten daar op camping/festivalterrein? Dixies of normale? Beetje hygienisch?
Op het festivalterrein vind je ook normale en Jan Smeets had gezegd dat er dit jaar ook meer van die toiletvoorzieningen aanwezig zouden zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Camping zijn gewone toiletten, festivalterrein zijn dixies
O, klopt ja, vlak na de ingangquote:Op donderdag 9 juni 2011 07:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Op het festivalterrein vind je ook normale en Jan Smeets had gezegd dat er dit jaar ook meer van die toiletvoorzieningen aanwezig zouden zijn.
Nee, glas is sowieso uit den boze, dat wordt niet alleen door ons maar ook security afgenomen. Ook al krijg je de fles mee in een slaapzak oid, er loopt ook nog crew over de camping dan en nacht te controleren op glas.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:17 schreef mieknok het volgende:
[..]
Ik citeer van pinkpop.nl:
Men mag eten en drinken mee de camping op nemen voor eigen gebruik en afgestemd op een verblijf van drie dagen. Oogluikend wordt het meenemen van 12 blikjes fris/bier en 1 plastic petfles toegestaan maar de security aan de ingang heeft de vrijheid om te bepalen wat wel en wat niet mag. Wij raden overigens iedereen aan om niets mee te nemen. Er is voldoende eten en (gekoelde) drank te koop op de campings tegen zeer redelijke prijzen.
Dus geen flesjes, ook al zijn ze van plastic... Hoe streng ze daar op zijn weet ik niet, ik neem altijd blikjes mee. Maar dat kan Audreyoot je vast vertellen
Dat weet echt niemandquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:34 schreef .aeon het volgende:
Waarom zijn paraplu's niet toegestaan op de camping?
En evt als het gaat onweren zijn paraplu's erg gevaarlijk..quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:35 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dat weet echt niemandOrganisatie ook niet....beetje vaag regeltje van het hoofdterrein, volgens mij wordt het als steekwapen gezien
ja!quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:12 schreef cowmoes het volgende:
Gaan er meerdere mensen al op vrijdag avond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |