quote:
Op woensdag 8 juni 2011 22:17 schreef mieknok het volgende:[..]
Ik citeer van pinkpop.nl:
Men mag eten en drinken mee de camping op nemen voor eigen gebruik en afgestemd op een verblijf van drie dagen. Oogluikend wordt het meenemen van 12 blikjes fris/bier en 1 plastic petfles toegestaan maar de security aan de ingang heeft de vrijheid om te bepalen wat wel en wat niet mag. Wij raden overigens iedereen aan om niets mee te nemen. Er is voldoende eten en (gekoelde) drank te koop op de campings tegen zeer redelijke prijzen.
Dus geen flesjes, ook al zijn ze van plastic... Hoe streng ze daar op zijn weet ik niet, ik neem altijd blikjes mee. Maar dat kan Audreyoot je vast vertellen

Nee, glas is sowieso uit den boze, dat wordt niet alleen door ons maar ook security afgenomen. Ook al krijg je de fles mee in een slaapzak oid, er loopt ook nog crew over de camping dan en nacht te controleren op glas.
Ik citeer van mijn papiertje:
"5. Strenge controle op binnenbrengen van glas/kartonnen verpakkingen en grote voorraad blik
- MAXIMUM 12 BLIKJES PER PERSOON en 1 PETFLES
- Géén glas!
- De controle moet worden toegepast voor het binnengaan.
6. TOEGESTAAN
- RADIO´S VAN BEPERKTE OMVANG
- VLAGGENSTOKKEN (vishengel 2 m lang en 2cm dik ), camera’s zonder afneembare lens.
- KLEINE CAMPINGGAZZ FLESJES VOOR ÉÉNMALIG GEBRUIK / WEGWERPBARBEQUES.
- (Per camping wordt een centrale BBQ plaats aangewezen)
7. STRENG VERBODEN
- HONDEN EN OVERIGE HUISDIEREN
- GELUIDSINSTALLATIE & GENERATOREN
- TAPINSTALLATIES ( OOK BEERTENDERS)
- HOUT VOOR KAMPVUUR
- HOUT VOOR BARBECUES
- GROTE ZITBANKEN
- PARAPLU’S
- PROFESSIONELE CAMERA’S
- Grote BARBEQUES (OPEN VUUR VERBODEN – ALLEEN OP AANGEWEZEN PLEKKEN)
- GROTE CAMPINGGAZZ FLESSEN (kleine flesjes voor eenmalig gebruik zijn wel toegestaan)
- VUURGEL
- FAKKELS
"
Hoe streng er op die petflessen gecontroleerd word weet ik niet, alleen weet ik wel dat je glas echt kunt shaken. Heb in de 6 jaar dat ik er nu werk echt al vieze dingen gezien door glas. Security is ook echt wel op de hoogte van dingen in je slaapzak verstoppen

Neem gewoon blikjes mee