Wat denk je? Bandje natuurlijk. Dus dan moet je naar binnen sneaken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:09 schreef Moffol het volgende:
Hoe checken ze eigenlijk of je toegang hebt tot de camping? Ik heb vandaag twee dagkaarten gekocht en ik ken een paar lui daar, die een passe-partout hebben, die op de camping staan natuurlijk. Kan ik niet gewoon bij eén van hun in de tent? Er komt dan geen extra tent bij dus zo veel zou dat toch niet uitmaken?
Je loopt dan ongeveer een half uurtje(naar het terrein), vanaf station naar de camping is ongeveer 5-10 minuten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:03 schreef ChatGirl het volgende:
Wij gaan ook voor camping B.
Is het trouwens vanaf het station ook te lopen naar het terrein? Als de bussen bv vol zitten, willen we eventueel gaan lopen naar de camping. Mede-pinkpop gangers zeggen van 10 minuten, maar als ik Google maps er bij pak, lijkt me dat toch iets te voorbarig.
Dan kom je mij tegenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:09 schreef Moffol het volgende:
Hoe checken ze eigenlijk of je toegang hebt tot de camping? Ik heb vandaag twee dagkaarten gekocht en ik ken een paar lui daar, die een passe-partout hebben, die op de camping staan natuurlijk. Kan ik niet gewoon bij eén van hun in de tent? Er komt dan geen extra tent bij dus zo veel zou dat toch niet uitmaken?
Over welke supermarkt heb je het? Je bent vanaf B namelijk binnen 20 minuutjes bij de AHquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:00 schreef Pizzabodem het volgende:
Besloten om niet zo idioot vroeg aan te komen voor een plekje op camping A. Wij gaan nu voor
camping B, omdat we daar zoveel leuke verhalen over horen![]()
Helaas is camping B wel wat verder van de supermarkt, maar dat stuk lopen we ook maar een keer, noujah eigenlijk twee keer want we moeten ook weer terug van de supermarkt naar de camping
Ai, alle famfares nog aan toe. Dat is chanant. Dan moet ik nu nog even snel een plaatsje op een andere camping regelen. Camping 'De Bron' of zo. Staan alle mensen met een passe-partout op de 'Pinkpop-camping'? Als dat zo is zullen de campings er vlakbij toch niet zo vol staan? Tenzij er nog duizenden mensen zijn met meerdere dagkaarten...quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:27 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Je loopt dan ongeveer een half uurtje(naar het terrein), vanaf station naar de camping is ongeveer 5-10 minuten.
[..]
Dan kom je mij tegenJe moet natuurlijk een drie dagen bandje en kaartje op zak hebben, anders kom je er niet op
Dit jaar wordt overigens extra streng controle gevoerd vanwege de drukte, wat dit precies gaat inhouden moet ik ook nog te horen krijgen...
quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:44 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ai, alle famfares nog aan toe. Dat is chanant. Dan moet ik nu nog even snel een plaatsje op een andere camping regelen. Camping 'De Bron' of zo. Staan alle mensen met een passe-partout op de 'Pinkpop-camping'? Als dat zo is zullen de campings er vlakbij toch niet zo vol staan? Tenzij er nog duizenden mensen zijn met meerdere dagkaarten...
is 10 tot 15 minuten lopen echt niet meer hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:03 schreef ChatGirl het volgende:
Wij gaan ook voor camping B.
Is het trouwens vanaf het station ook te lopen naar het terrein? Als de bussen bv vol zitten, willen we eventueel gaan lopen naar de camping. Mede-pinkpop gangers zeggen van 10 minuten, maar als ik Google maps er bij pak, lijkt me dat toch iets te voorbarig.
Ik had het over de Jumbo, die zit inderdaad iets verder dan de AH volgens mij. Al scheelt het niet veel denk ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:28 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Over welke supermarkt heb je het? Je bent vanaf B namelijk binnen 20 minuutjes bij de AH
Hier ook haha. Ben dit jaar al veel beter voorbereid qua hoeveelheid meenemen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:07 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Ik had het over de Jumbo, die zit inderdaad iets verder dan de AH volgens mij. Al scheelt het niet veel denk ik.
Heb er nu echt zin in, m'n kamer staat al vol met pinkpoptroep. Tent, matje, slaapzak etc.
Wij kunnen (helaas) niet veel bier meenemen, 4 personen in een kleine auto. Dus al moeite om de tentjes, slaapzakken, slaapmatjes enzo er in te krijgen. Koelbox/koeltas met bier en fris gaat het dan ook niet worden. Maar gelukkig is die supermarkt niet zo ver weg, dus het eerste wat we gaan doen......quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:10 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hier ook haha. Ben dit jaar al veel beter voorbereid qua hoeveelheid meenemen.Trolley met slaapzak tent en luchtbed en een rugtas vol met bier.
Nou, we hebben het eens getest tijdens het drukke Pinkpop 2008. We konden zo zonder bandje te laten zien de camping op lopen in de drukte (uiteraard hadden we wel een bandje, maar goed)quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:27 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Je loopt dan ongeveer een half uurtje(naar het terrein), vanaf station naar de camping is ongeveer 5-10 minuten.
[..]
Dan kom je mij tegenJe moet natuurlijk een drie dagen bandje en kaartje op zak hebben, anders kom je er niet op
Dit jaar wordt overigens extra streng controle gevoerd vanwege de drukte, wat dit precies gaat inhouden moet ik ook nog te horen krijgen...
Het ziet er verder uitquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
is 10 tot 15 minuten lopen echt niet meer hoor
google geeft 11 tot 12 minuten
Ik denk dat wij ook hetmeeste zullen kopen, je kan dit soort spullen niet echt lang vers houden namelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:46 schreef ChatGirl het volgende:
Wij nemen een paar pakken eierkoeken en ontbijtkoek mee. De rest fixen we wel op het terrein.
Van het station naar het hoofdterrein is echt wel een half uur! Naar de camping is idd maar 10 minuutjesquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
is 10 tot 15 minuten lopen echt niet meer hoor
google geeft 11 tot 12 minuten
tsja je kan natuurlijk niet ogen overal hebben, meestal staan we met 6 man bij een entree te controleren. Moet wel zeggen dat er sinds 2008 veel verandert isquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nou, we hebben het eens getest tijdens het drukke Pinkpop 2008. We konden zo zonder bandje te laten zien de camping op lopen in de drukte (uiteraard hadden we wel een bandje, maar goed)
Ja hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:57 schreef Neraice het volgende:
Mag je eigenlijk ook tussendoor van de camping af om bier te halen in de supermarkt en dat meenemen op de camping?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |