abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97893254
Besloten om niet zo idioot vroeg aan te komen voor een plekje op camping A. Wij gaan nu voor
camping B, omdat we daar zoveel leuke verhalen over horen w/

Helaas is camping B wel wat verder van de supermarkt, maar dat stuk lopen we ook maar een keer, noujah eigenlijk twee keer want we moeten ook weer terug van de supermarkt naar de camping :+
.
pi_97893392
Wij gaan ook voor camping B.

Is het trouwens vanaf het station ook te lopen naar het terrein? Als de bussen bv vol zitten, willen we eventueel gaan lopen naar de camping. Mede-pinkpop gangers zeggen van 10 minuten, maar als ik Google maps er bij pak, lijkt me dat toch iets te voorbarig.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_97893655
Hoe checken ze eigenlijk of je toegang hebt tot de camping? Ik heb vandaag twee dagkaarten gekocht en ik ken een paar lui daar, die een passe-partout hebben, die op de camping staan natuurlijk. Kan ik niet gewoon bij eén van hun in de tent? Er komt dan geen extra tent bij dus zo veel zou dat toch niet uitmaken?
  woensdag 8 juni 2011 @ 17:20:57 #129
326094 Zombiehoofd
Nam nam nam
pi_97894087
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:09 schreef Moffol het volgende:
Hoe checken ze eigenlijk of je toegang hebt tot de camping? Ik heb vandaag twee dagkaarten gekocht en ik ken een paar lui daar, die een passe-partout hebben, die op de camping staan natuurlijk. Kan ik niet gewoon bij eén van hun in de tent? Er komt dan geen extra tent bij dus zo veel zou dat toch niet uitmaken?
Wat denk je? Bandje natuurlijk. Dus dan moet je naar binnen sneaken.
pi_97894349
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:03 schreef ChatGirl het volgende:

Is het trouwens vanaf het station ook te lopen naar het terrein? Als de bussen bv vol zitten, willen we eventueel gaan lopen naar de camping. Mede-pinkpop gangers zeggen van 10 minuten, maar als ik Google maps er bij pak, lijkt me dat toch iets te voorbarig.
Je loopt dan ongeveer een half uurtje(naar het terrein), vanaf station naar de camping is ongeveer 5-10 minuten.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:09 schreef Moffol het volgende:
Dan kom je mij tegen }) Je moet natuurlijk een drie dagen bandje en kaartje op zak hebben, anders kom je er niet op ~O>
Dit jaar wordt overigens extra streng controle gevoerd vanwege de drukte, wat dit precies gaat inhouden moet ik ook nog te horen krijgen...
pi_97894397
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:00 schreef Pizzabodem het volgende:
Besloten om niet zo idioot vroeg aan te komen voor een plekje op camping A. Wij gaan nu voor
camping B, omdat we daar zoveel leuke verhalen over horen w/

Helaas is camping B wel wat verder van de supermarkt, maar dat stuk lopen we ook maar een keer, noujah eigenlijk twee keer want we moeten ook weer terug van de supermarkt naar de camping :+
Over welke supermarkt heb je het? Je bent vanaf B namelijk binnen 20 minuutjes bij de AH :)
pi_97895103
quote:
17s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:27 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Je loopt dan ongeveer een half uurtje(naar het terrein), vanaf station naar de camping is ongeveer 5-10 minuten.

[..]

Dan kom je mij tegen }) Je moet natuurlijk een drie dagen bandje en kaartje op zak hebben, anders kom je er niet op ~O>
Dit jaar wordt overigens extra streng controle gevoerd vanwege de drukte, wat dit precies gaat inhouden moet ik ook nog te horen krijgen...
Ai, alle famfares nog aan toe. Dat is chanant. Dan moet ik nu nog even snel een plaatsje op een andere camping regelen. Camping 'De Bron' of zo. Staan alle mensen met een passe-partout op de 'Pinkpop-camping'? Als dat zo is zullen de campings er vlakbij toch niet zo vol staan? Tenzij er nog duizenden mensen zijn met meerdere dagkaarten...
pi_97895203
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:44 schreef Moffol het volgende:

[..]

Ai, alle famfares nog aan toe. Dat is chanant. Dan moet ik nu nog even snel een plaatsje op een andere camping regelen. Camping 'De Bron' of zo. Staan alle mensen met een passe-partout op de 'Pinkpop-camping'? Als dat zo is zullen de campings er vlakbij toch niet zo vol staan? Tenzij er nog duizenden mensen zijn met meerdere dagkaarten...
;) Veel mensen staan op de pinkpop camping maar je kan het natuurlijk altijd bij een andere camping proberen :)
pi_97896650
Wij gaan ook voor camping B :)

Heb er zin in!
pi_97897025
Zo ik mag voor het weekend nog even zorgen dat er 4 nieuwe banden onder mijn auto komen.. Beetje een domper! Maar goed, alsnog vreselijk veel zin! Vrijdag denk ik al boodschapjes doen, hoeven we daar niet meer naar de supermarkt :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 8 juni 2011 @ 18:58:38 #136
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_97898387
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:03 schreef ChatGirl het volgende:

is 10 tot 15 minuten lopen echt niet meer hoor

google geeft 11 tot 12 minuten
Wat doe ik hier?
pi_97898878
quote:
17s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:28 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Over welke supermarkt heb je het? Je bent vanaf B namelijk binnen 20 minuutjes bij de AH :)
Ik had het over de Jumbo, die zit inderdaad iets verder dan de AH volgens mij. Al scheelt het niet veel denk ik.

Heb er nu echt zin in *O* , m'n kamer staat al vol met pinkpoptroep. Tent, matje, slaapzak etc. :D
.
pi_97899011
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:07 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Ik had het over de Jumbo, die zit inderdaad iets verder dan de AH volgens mij. Al scheelt het niet veel denk ik.

Heb er nu echt zin in *O* , m'n kamer staat al vol met pinkpoptroep. Tent, matje, slaapzak etc. :D
Hier ook haha. Ben dit jaar al veel beter voorbereid qua hoeveelheid meenemen. :) Trolley met slaapzak tent en luchtbed en een rugtas vol met bier. :+
pi_97899377
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:10 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Hier ook haha. Ben dit jaar al veel beter voorbereid qua hoeveelheid meenemen. :) Trolley met slaapzak tent en luchtbed en een rugtas vol met bier. :+
Wij kunnen (helaas) niet veel bier meenemen, 4 personen in een kleine auto. Dus al moeite om de tentjes, slaapzakken, slaapmatjes enzo er in te krijgen. Koelbox/koeltas met bier en fris gaat het dan ook niet worden. Maar gelukkig is die supermarkt niet zo ver weg, dus het eerste wat we gaan doen...... :+
.
  woensdag 8 juni 2011 @ 19:22:18 #140
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_97899675
quote:
17s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:27 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

[..]

Nou, we hebben het eens getest tijdens het drukke Pinkpop 2008. We konden zo zonder bandje te laten zien de camping op lopen in de drukte (uiteraard hadden we wel een bandje, maar goed)
Don't let my username fool you...
pi_97900532
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 18:58 schreef tdrone het volgende:

[..]

Het ziet er verder uit :) Maar thanks. Dan valt het nog te doen om te lopen. Als alles goed gaat zijn we dan rond half 11- 11 uur op camping B.
pi_97900935
Hoe regelt het iedereen trouwens met zijn ontbijt ?
Wij waren gewoon van plan een koelbox mee te nemen en daar ontbijt spullen in te stoppen.
Time was so long ago
And things come back you see
To where they don't belong
And every drop of sea is the whole ocean
pi_97901042
Wij nemen een paar pakken eierkoeken en ontbijtkoek mee. De rest fixen we wel op het terrein.
pi_97901131
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:46 schreef ChatGirl het volgende:
Wij nemen een paar pakken eierkoeken en ontbijtkoek mee. De rest fixen we wel op het terrein.
Ik denk dat wij ook hetmeeste zullen kopen, je kan dit soort spullen niet echt lang vers houden namelijk.
pi_97901338
Wij nemen wat zakken krentenbollen mee, deze zijn na 2 dagen ook nog wel te eten. Verder kopen we de rest wel op het terrein.
.
pi_97901545
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 18:58 schreef tdrone het volgende:

[..]

Van het station naar het hoofdterrein is echt wel een half uur! Naar de camping is idd maar 10 minuutjes :)
pi_97901607
Mag je eigenlijk ook tussendoor van de camping af om bier te halen in de supermarkt en dat meenemen op de camping?
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_97901612
Hmm net mijn kaart gehaald. Klopt het dat er geen barcode oid op staat?
pi_97901669
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:22 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Nou, we hebben het eens getest tijdens het drukke Pinkpop 2008. We konden zo zonder bandje te laten zien de camping op lopen in de drukte (uiteraard hadden we wel een bandje, maar goed)
tsja je kan natuurlijk niet ogen overal hebben, meestal staan we met 6 man bij een entree te controleren. Moet wel zeggen dat er sinds 2008 veel verandert is :)
pi_97901694
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:57 schreef Neraice het volgende:
Mag je eigenlijk ook tussendoor van de camping af om bier te halen in de supermarkt en dat meenemen op de camping?
Ja hoor :) Als je je maar aan de max houdt en je een bandje hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')