Het zijn 4 oppervlakkige scheurtjes naast elkaar, ik denk inderdaad omdat het een uitgedroogde oude band aan het worden is.. Ik rij met zijn 2e, maar wil het inderdaad niet riskeren dat er iets gebeurd, zo even langs de kwikfit denk ik maarquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:12 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Zijn het veel scheurtjes?
Zijn ze echt heel oppervlakkig of ook wat dieper?
Waarschijnlijk is je band uitgedroogd / oud?
Als het een enkel klein ondiep scheurtje is zal ik er wel mee durven te rijden denk ik, maar als het er meerdere zijn dan zal ik er niet mee rijden. Weet niet met hoeveel mensen je in de auto gaat, maar als de auto flink zwaar beladen is dan heb je met scheurtjes nog eerder kans op een klapband.
Liever een nieuwe band dan met al je pinkpopbagage op de vluchtstrook midden in de nacht, of nog erger...
Maakt dat wat uit? Je moet je auto toch kwijt en niemand kan voorspellen of je a.s. zaterdag makkelijk je auto weg kunt zetten om 7 uur. Maargoed, het lijkt me dat het geen probleem zal zijn op dat tijdstip.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat staat in de OP.
Is het parkeren lastig als je ongeveer 7 uur in Landgraaf bent?
Idd...gewoon even langs een garage gaan en advies vragen. Je kunt je ook de afvragen in hoeverre dat weer objectief is, aangezien ze er zelf baat bij hebben om een nieuwe band te monteren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:14 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het zijn 4 oppervlakkige scheurtjes naast elkaar, ik denk inderdaad omdat het een uitgedroogde oude band aan het worden is.. Ik rij met zijn 2e, maar wil het inderdaad niet riskeren dat er iets gebeurd, zo even langs de kwikfit denk ik maar
Daarom.. ze zullen niet heel objectief zijn ben ik bang..quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd...gewoon even langs een garage gaan en advies vragen. Je kunt je ook de afvragen in hoeverre dat weer objectief is, aangezien ze er zelf baat bij hebben om een nieuwe band te monteren.
Yupz. Vorig jaar. Niet geweest.quote:
Jupsquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Is de tent op Camping B een beetje leuk ?
Hoe moeten wij weten wat jij leuk vindt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Nee vreselijk, en toch kom ik er al jaaaren terugquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben behoorlijk Mainstream in dat soort dingen. Dus zal ik het ook wel leuk vinden net als de rest. Ik heb het programma wel gezien maar het zegt me niets. Wat voor soort muziek kun je daar verwachten?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe moeten wij weten wat jij leuk vindt?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:35 schreef .aeon het volgende:
Kerel, het is gewoon een feesttent, standaard pop/rock muziek en lekker nafeesten.
Merci! Net kussentje bij de Xenos gehaaldquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:37 schreef Exterminator het volgende:
[..]
De Xenos heeft nu ook diverse camping artikelen in de aanbieding, waaronder opblaasbare kussentjes en ook gewone kleine kussentjes. Check hun folder maar
Blokker van die wegwerp dingen, 1,50quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:42 schreef theKiD het volgende:
Ben mijn poncho kwijt
Zo een goede die ik heb cq had..
Nog maar eens een keer alles over hoop halen hier..
Dat zijn van de kleine klamme vuilniszakkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Blokker van die wegwerp dingen, 1,50
Ja maar het fijne is dat je ze weg gooit als ze nat zijn geweest zodat je niet zon vies nat ding in je tas hoeft mee te slepenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat zijn van de kleine klamme vuilniszakkenIk moet een goede poncho
Grappig, die meisjes van die 1e link ken ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:59 schreef TripleP het volgende:
Ook aanwezig op pinkpop
Alleen dan als t-shirtverkoper (http://www.deathfreshclothing.com en www.godspill.net)
Zin an
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |