De kaart voor drie dagen was uitverkocht. Weekendkaart was ook foetsie, jammer genoeg.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom heb je in vredesnaam 2 dagkaarten? Als een weekend ongeveer de zelfde prijs heeft!
Tip, lees de topics eens door of check de op... Deze vraag wordt echt op iedere pagina gesteld, lees mensen, lees!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:15 schreef lighted het volgende:
Voor camping A, wanneer moet je er dan ongeveer zijn??
Hier is hetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:04 schreef Gitaarmat het volgende:
De leukste namen die ik moet zien
1. deadmau5
2. foo fighters
3. wolfmother
4. bloody beetroots
5. volbeat
Op marktplaats zijn er ook genoeg en nu ook minstens tegen de normale prijs.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:49 schreef Moffol het volgende:
[..]
De kaart voor drie dagen was uitverkocht. Weekendkaart was ook foetsie, jammer genoeg.
Jup...alle symptomen wijzen op een gevalletje acute bronchitis. Heb ik weer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik loop ook al dagen te snotteren en te hoesten. Maar ik moet en zal naar PP gaan. Heb er zin in
En is nu alweer anders, ik zie het daar wel... Volgens mij gaat het in elk geval heel erg meevallenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:19 schreef robbert007 het volgende:
De weersvoorspelling ziet er echt super goed uit [ link | afbeelding ]
Moet je weer tappen, of ga je feesten?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:44 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
pinkpop
mijn nagels zijn al roze, ben benieuwd of ik dat vol ga houden om het zo te laten
Scheelt weer wat gerag op die tentharingen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:02 schreef Cowwithmilk het volgende:
Alleen een beetje jammer van die 7.5 mm regen als we aankomen.
Ik hoef 'm niet eens op te zetten. Dat doet hij vanzelf.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Toch zet ik liever mijn tent droog op.
Dat staat in de OP.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hoelaat moet je eigenlijk in Landgraaf zijn als je nog op camping A of B wil staan?
Ik denk dat dat allemaal wel meevaltquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat staat in de OP.
Is het parkeren lastig als je ongeveer 7 uur in Landgraaf bent?
Zijn het veel scheurtjes?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat allemaal wel meevalt
Ik zit een beetje met het punt dat er hele kleine scheurtjes in mijn autoband zitten en ik niet goed weet of het verstandig is om daar nog mee te rijden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |