Jij ook al? Ik loop ook al dagen te snotteren en te hoesten. Maar ik moet en zal naar PP gaan. Heb er zin inquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En ik ben net ziek geworden.Ik ga maar in bed liggen...rust doet wonderen naar het schijnt.
En twee truien aan om lekker uit te zweten! Ik wordt meestal pas ziek na pinkpop haha. Beterschap!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En ik ben net ziek geworden.Ik ga maar in bed liggen...rust doet wonderen naar het schijnt.
echt, lekker boeiend.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:44 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
pinkpop
mijn nagels zijn al roze, ben benieuwd of ik dat vol ga houden om het zo te laten
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:02 schreef lighted het volgende:
[..]
echt, lekker boeiend.
me onderbroek is bruin.
Anders dan anders is dat je normaal nog een tent de camping mee op mocht nemen als je je bandje al gehaald hebt, dat mag dit jaar dus niet meer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar je mag dus wel twee keer lopen naar de auto (met kaartje dan) en dan dus een keer je bandje gaan halen? Wat is er anders dan anders
Shit! Daar ben ik 2 uur geleden nog langsgelopenquote:
Gewoon een kussensloop vol kleren stoppen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:11 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Shit! Daar ben ik 2 uur geleden nog langsgelopen![]()
Op hun website hebben ze alleen kussens van ¤7,99. Maar heb net op de website van de Dectahlon ook 3 redelijk goedkope kussens ontdekt.
Dus ik ga eerst kijken bij de Perry in Utrecht of het wat is, en anders neem ik ff de trein naar Bijlmer-Arena
Bedankt iig
Dat kan ook inderdaad, zat ik ook al aan te denken. Jas, dikke trui en vest er in doen. Dan is het ook redelijk zacht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:17 schreef Jivis het volgende:
[..]
Gewoon een kussensloop vol kleren stoppen.
De Xenos heeft nu ook diverse camping artikelen in de aanbieding, waaronder opblaasbare kussentjes en ook gewone kleine kussentjes. Check hun folder maarquote:Op maandag 6 juni 2011 23:54 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Oke, zal mooi zijn als dat dit jaar ook zo is.
Iemand enig idee waar ik een simpel opblaasbaar hoofdkussen kan kopen? Action had niks, Hema niet, Kruidvat niet. Mag gewoon van dat simpele strand luchtbedden spul zijn, liefst redelijk betaalbaar dus.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:37 schreef Exterminator het volgende:
[..]
De Xenos heeft nu ook diverse camping artikelen in de aanbieding, waaronder opblaasbare kussentjes en ook gewone kleine kussentjes. Check hun folder maar
kan je wel gebruikenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:52 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
![]()
Daar ga ik morgen kijken, is maar 10 minuutjes fietsen!
Allemachtig, laat dat kind lekker dr vingers roze verven, al deed ze haar oren mee... Dat gezeur en gequote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:02 schreef lighted het volgende:
[..]
echt, lekker boeiend.
me onderbroek is bruin.
Daar worden ze op gemaakt zodat je ieder jaar een nieuwe koopt als je niet wil slepenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:30 schreef .aeon het volgende:
Ik krijg mijn luchtbed met geen mogelijkheid meer terug in de originele verpakking
Geen stress, dat heet voorpretquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:20 schreef renerulezzz het volgende:
Wat kunnen mensen toch heerlijk gestresst zijn voor zo'n festival waar je eigenlijk heel relaxed heen moet
Waarom geen weekend kaart voor iets meer? Of waren die al uitverkocht? Gewoon camping in de buurt checken, zie google... Je bent met trein, fiets, lopend zo op het terreinquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:36 schreef Moffol het volgende:
Ik heb twee dagkaarten gekocht, voor zaterdag en zondag. Waar moet ik nu gaan slapen? Sorry, misschien een domme vraag, maar ik heb totaal geen ervaring.
Hotel in de buurt boeken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:36 schreef Moffol het volgende:
Ik heb twee dagkaarten gekocht, voor zaterdag en zondag. Waar moet ik nu gaan slapen? Sorry, misschien een domme vraag, maar ik heb totaal geen ervaring.
De kaart voor drie dagen was uitverkocht. Weekendkaart was ook foetsie, jammer genoeg.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom heb je in vredesnaam 2 dagkaarten? Als een weekend ongeveer de zelfde prijs heeft!
Tip, lees de topics eens door of check de op... Deze vraag wordt echt op iedere pagina gesteld, lees mensen, lees!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:15 schreef lighted het volgende:
Voor camping A, wanneer moet je er dan ongeveer zijn??
Hier is hetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:04 schreef Gitaarmat het volgende:
De leukste namen die ik moet zien
1. deadmau5
2. foo fighters
3. wolfmother
4. bloody beetroots
5. volbeat
Op marktplaats zijn er ook genoeg en nu ook minstens tegen de normale prijs.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:49 schreef Moffol het volgende:
[..]
De kaart voor drie dagen was uitverkocht. Weekendkaart was ook foetsie, jammer genoeg.
Jup...alle symptomen wijzen op een gevalletje acute bronchitis. Heb ik weer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik loop ook al dagen te snotteren en te hoesten. Maar ik moet en zal naar PP gaan. Heb er zin in
En is nu alweer anders, ik zie het daar wel... Volgens mij gaat het in elk geval heel erg meevallenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:19 schreef robbert007 het volgende:
De weersvoorspelling ziet er echt super goed uit [ link | afbeelding ]
Moet je weer tappen, of ga je feesten?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:44 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
pinkpop
mijn nagels zijn al roze, ben benieuwd of ik dat vol ga houden om het zo te laten
Scheelt weer wat gerag op die tentharingen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:02 schreef Cowwithmilk het volgende:
Alleen een beetje jammer van die 7.5 mm regen als we aankomen.
Ik hoef 'm niet eens op te zetten. Dat doet hij vanzelf.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Toch zet ik liever mijn tent droog op.
Dat staat in de OP.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hoelaat moet je eigenlijk in Landgraaf zijn als je nog op camping A of B wil staan?
Ik denk dat dat allemaal wel meevaltquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat staat in de OP.
Is het parkeren lastig als je ongeveer 7 uur in Landgraaf bent?
Zijn het veel scheurtjes?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat allemaal wel meevalt
Ik zit een beetje met het punt dat er hele kleine scheurtjes in mijn autoband zitten en ik niet goed weet of het verstandig is om daar nog mee te rijden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |