Maak je je echt niet druk om die limiet... Ik heb echt iedere editie meegemaakt dat ze met steekkarren vol met traytjes Schültenbrau naar binnen liepen. En nee, het was geen cateringquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:28 schreef J0ycie88 het volgende:
Dus even voor de duidelijkheid.. 12 flesjes mag ook? (0,5 l flesjes?)
Iemand?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:57 schreef kikoooooo het volgende:
Hmm net mijn kaart gehaald. Klopt het dat er geen barcode oid op staat?
Flesjes mogen niet als ik het goed begrepen hebquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:28 schreef J0ycie88 het volgende:
Dus even voor de duidelijkheid.. 12 flesjes mag ook? (0,5 l flesjes?)
Ik heb wel gewoon een barcode...quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand?
Is dit een 'goede' kaart?
Hoe de neuk doen ze dat bij de ingang dan? Stuk voor stuk die nummers intikken die op de kaart staan? Want er staat geen barcode op?
zijn valse kaarten in omloop, en dit lijkt me eentje...tijd klopt al niet...quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand?
Hoe de neuk doen ze dat bij de ingang dan? Stuk voor stuk die nummers intikken die op de kaart staan? Want er staat geen barcode op?
Zijn de goede kaarten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand?
Ben 3 jaar geweest, vorig jaar niet maar in die jaren daarvoor ging het als volgt. Bij de camping zaterdag ga je naar binnen en laat je die kaart zien. Dan haal je op de camping je bandje op en scheuren ze het rechter stuk eraf. Bij ingang van het terrein moet je, je kaartje laten zien en je bandje. Er word dus niks gescandquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand?
Wat klopt er niet dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef svenistheman het volgende:
[..]
zijn valse kaarten in omloop, en dit lijkt me eentje...tijd klopt al niet...
Hmm er zijn dus meer mensen met zulke kaarten?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zijn de goede kaarten.Deze kaarten worden alleen afgescheurd
Ik heb die kaarten altijd gehad. Staat nooit een barcode opquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat klopt er niet dan?
[..]
Hmm er zijn dus meer mensen met zulke kaarten?
Ik ben bang nu
Ik bedoel ook plastic flesjesquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Flesjes mogen niet als ik het goed begrepen heb
Geen glas, wel blikjes
De tijden kloppen wel hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef svenistheman het volgende:
[..]
zijn valse kaarten in omloop, en dit lijkt me eentje...tijd klopt al niet...
Ik citeer van pinkpop.nl:quote:
Zo streng zijn ze echt nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:17 schreef mieknok het volgende:
[..]
Ik citeer van pinkpop.nl:
Men mag eten en drinken mee de camping op nemen voor eigen gebruik en afgestemd op een verblijf van drie dagen. Oogluikend wordt het meenemen van 12 blikjes fris/bier en 1 plastic petfles toegestaan maar de security aan de ingang heeft de vrijheid om te bepalen wat wel en wat niet mag. Wij raden overigens iedereen aan om niets mee te nemen. Er is voldoende eten en (gekoelde) drank te koop op de campings tegen zeer redelijke prijzen.
Dus geen flesjes, ook al zijn ze van plastic... Hoe streng ze daar op zijn weet ik niet, ik neem altijd blikjes mee. Maar dat kan Audreyoot je vast vertellen
Flessen mogen helemaal niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:01 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Jups, als je niet met 100 flesjes tegelijk aan komt lopen, of je moet gewoon 10x lopen
Beetje een vaag regeltje maar is oorspronkelijk bedoeld om handel op de camping tegen te gaan.
Ik heb ook zulke kaarten, gewoon gekocht bij een oficieele bureau pinkpop. Dus die zijn wel in ordequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik heb die kaarten altijd gehad. Staat nooit een barcode op
Weekendkaarten? Wat is dat dan? Heb je dan toegang tot de camping?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Vandaag ook nog op het laatste moment nog weekendkaarten aangeschaft![]()
6de keer Pinkpop alweer
[..]
Maak je je echt niet druk om die limiet... Ik heb echt iedere editie meegemaakt dat ze met steekkarren vol met traytjes Schültenbrau naar binnen liepen. En nee, het was geen catering![]()
Ja, hoe wil je anders op de camping komen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:56 schreef Moffol het volgende:
[..]
Weekendkaarten? Wat is dat dan? Heb je dan toegang tot de camping?
Godverdomme, heb ik twee dagkaarten gekocht omdat de driedagenkaarten uitverkocht waren... Zijn er ook nog weekendkaarten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ja, hoe wil je anders op de camping komen?
Weekendkaarten zijn driedagenkaarten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:01 schreef Moffol het volgende:
[..]
Godverdomme, heb ik twee dagkaarten gekocht omdat de driedagenkaarten uitverkocht waren... Zijn er ook nog weekendkaarten.
Weekendkaarten zijn uitverkocht. En alleen met die kaarten kom je op de campingquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:01 schreef Moffol het volgende:
[..]
Godverdomme, heb ik twee dagkaarten gekocht omdat de driedagenkaarten uitverkocht waren... Zijn er ook nog weekendkaarten.
Yep, heb ook zo'n kaart. Alleen: als je je nummer weghaalt, haal het dan ook weg bij het afscheurstrookjequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand?
Camping zijn gewone toiletten, festivalterrein zijn dixiesquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:59 schreef akadoenka het volgende:
HOe gaat het met de toiletten daar op camping/festivalterrein? Dixies of normale? Beetje hygienisch?
Op het festivalterrein vind je ook normale en Jan Smeets had gezegd dat er dit jaar ook meer van die toiletvoorzieningen aanwezig zouden zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Camping zijn gewone toiletten, festivalterrein zijn dixies
O, klopt ja, vlak na de ingangquote:Op donderdag 9 juni 2011 07:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Op het festivalterrein vind je ook normale en Jan Smeets had gezegd dat er dit jaar ook meer van die toiletvoorzieningen aanwezig zouden zijn.
Nee, glas is sowieso uit den boze, dat wordt niet alleen door ons maar ook security afgenomen. Ook al krijg je de fles mee in een slaapzak oid, er loopt ook nog crew over de camping dan en nacht te controleren op glas.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:17 schreef mieknok het volgende:
[..]
Ik citeer van pinkpop.nl:
Men mag eten en drinken mee de camping op nemen voor eigen gebruik en afgestemd op een verblijf van drie dagen. Oogluikend wordt het meenemen van 12 blikjes fris/bier en 1 plastic petfles toegestaan maar de security aan de ingang heeft de vrijheid om te bepalen wat wel en wat niet mag. Wij raden overigens iedereen aan om niets mee te nemen. Er is voldoende eten en (gekoelde) drank te koop op de campings tegen zeer redelijke prijzen.
Dus geen flesjes, ook al zijn ze van plastic... Hoe streng ze daar op zijn weet ik niet, ik neem altijd blikjes mee. Maar dat kan Audreyoot je vast vertellen
Dat weet echt niemandquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:34 schreef .aeon het volgende:
Waarom zijn paraplu's niet toegestaan op de camping?
En evt als het gaat onweren zijn paraplu's erg gevaarlijk..quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:35 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dat weet echt niemandOrganisatie ook niet....beetje vaag regeltje van het hoofdterrein, volgens mij wordt het als steekwapen gezien
ja!quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:12 schreef cowmoes het volgende:
Gaan er meerdere mensen al op vrijdag avond?
Jups, je mag 1 petfles van 0,5 en volgens mij maakt het niks uit of daar nu bier of fris in zit. Ik zou iig voor blikjes gaanquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:39 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
En evt als het gaat onweren zijn paraplu's erg gevaarlijk..
Dus als ik het goed begrijp mag je wel blikjes maar geen plastic flesjes van een halve liter?
Ja ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:12 schreef cowmoes het volgende:
Gaan er meerdere mensen al op vrijdag avond?
Die zitten in het 'centrum' van scheatsberg/landgraaf. Best te lopen als je met een gezellig groepje gaatquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die AH en Jumbo, waar zitten die? Wij gaan altijd naar de Super de Boer. Is dat verder?
Wij vanaf 7 uur vanuit Sittard, dus rond 07:45 uur bij camping Bquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:15 schreef Dupje het volgende:
Ik vertrek rond 6 uur vanuit Geleen. Dan ben ik er mooi net als de camping open gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |