ja dat was tofquote:
Prima, maar niet op de zondagavondquote:Op maandag 6 juni 2011 15:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja dat was tof
hij is ook goed in show me the money, hij moet gewoon dit soort shows moeten blijven doen
Ik hoop het voor jequote:Op maandag 6 juni 2011 17:07 schreef Doler12 het volgende:
Ben net gebeld en ik heb misschien kans op een baan. Ik had eigenlijk niet zo snel een antwoord verwacht morgen belt hij mij terug.
quote:
oh das leukquote:Op maandag 6 juni 2011 17:07 schreef Doler12 het volgende:
Ben net gebeld en ik heb misschien kans op een baan. Ik had eigenlijk niet zo snel een antwoord verwacht morgen belt hij mij terug.
Wat tof!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:07 schreef Doler12 het volgende:
Ik ben op zoek naar een boekhoudkundige functie. Deze man had het over de financiële administratie, maar ik zie later wel wat de taken verwachting is.quote:
Boekhoudenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een boekhoudkundige functie. Deze man had het over de financiële administratie, maar ik zie later wel wat de taken verwachting is.
quote:
Als je die baan krijgt ga ik je controlerenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:24 schreef Doler12 het volgende:
[..]
![]()
Het was eigenlijk de bedoeling dat ik naar de Hoge School ging totdat wiskunde het verpeste. Wat een kut vak is dat!
Statistiek vooral. Kromming van Gauss, standaarddeviatie en meer van dat soort fraaisquote:Op maandag 6 juni 2011 21:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als je die baan krijgt ga ik je controleren![]()
En wat voor soort wiskunde had je dan?
Fuck, goed dat je over statistiek begint. Moet morgen een statistiek tentamen bij iemand afnemenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:28 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Statistiek vooral. Kromming van Gauss, standaarddeviatie en meer van dat soort fraais
Dat gaat leuk worden!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Fuck, goed dat je over statistiek begint. Moet morgen een statistiek tentamen bij iemand afnemen
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Fuck, goed dat je over statistiek begint. Moet morgen een statistiek tentamen bij iemand afnemen
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:00 schreef Maraca het volgende:
Stelletje studenten ookalles uitstellen tot het einde
Nou ja, gelukkig een schriftelijk tentamen. En het is meer om haar eens met de neus op de feiten te drukkenquote:
Ik ben een docent.quote:
quote:
jij moest toch nog afstuderen?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben een docent.En ik heb al het materiaal al klaar liggen. Was het alleen vergeten
Ik ben in augustus afgestudeerd. Twee nieuwe studie begonnen waarvan ik in juni verwacht af te studeren en dan in september ga ik met een andere studie beginnenquote:
Nou zeg make up your mind!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben in augustus afgestudeerd. Twee nieuwe studie begonnen waarvan ik in juni verwacht af te studeren en dan in september ga ik met een andere studie beginnen
oke, wat studeer je nu? en wat ga je studeren?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben in augustus afgestudeerd. Twee nieuwe studie begonnen waarvan ik in juni verwacht af te studeren en dan in september ga ik met een andere studie beginnen
Nou ja, ik doe 3 HBO opleidingen in 4 jaar. Maak alles netjes afquote:
Straks raak je overspannen!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, ik doe 3 HBO opleidingen in 4 jaar. Maak alles netjes af
Lerarenopleiding algemene economie en bedrijfseconomie. Na de zomer ga ik beginnen met mijn studie Master of Science in Accountancy & post Master RA.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
oke, wat studeer je nu? en wat ga je studeren?
Neuhquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lerarenopleiding algemene economie en bedrijfseconomie. Na de zomer ga ik beginnen met mijn studie Master of Science in Accountancy & post Master RA.
ooh oke, das goed zeg! er stond me bij dat je nog een jaar moest voordat je ging verhuizen..quote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
NeuhBij eentje ben ik als derdejaars afgestudeerd en die andere 2 zijn te makkelijk voor woorden. Alleen de stage is zwaar
Algemene economie moet je niet studeren.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef Doler12 het volgende:
Ik was ook van plan om te studeren voor algemeen economie. WiskundeHad wel een 8.2 voor Algemeen economie toets en verslag!
Je loopt achterquote:Op maandag 6 juni 2011 21:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
ooh oke, das goed zeg! er stond me bij dat je nog een jaar moest voordat je ging verhuizen..
ja weet ikquote:Op maandag 6 juni 2011 21:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je loopt achterBen al verhuisd en heb ook een baan
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja weet ikwant je ging toen toch verhuizen ondanks je nog een jaar moest, tot zover was ik
Ooow wacht ik vergis mij in Bedrijfseconomie!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Algemene economie moet je niet studeren.Leuk om erbij te doen maar tegenwoordig kun je er niet zoveel meer mee..
de tv is mijn SOG excuusquote:Op maandag 6 juni 2011 21:40 schreef Maraca het volgende:
Kijk geen tv. Probeer een les voor te bereiden
Ah, het restputjequote:Op maandag 6 juni 2011 21:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ooow wacht ik vergis mij in Bedrijfseconomie!
Ik hoop dat ik na dit schooljaar weer een beetje studie-motivatie krijg. Heb er een beetje met de pet naar gegooid het laatste jaarquote:Op maandag 6 juni 2011 21:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
de tv is mijn SOG excuus![]()
na dit schooljaar ga ik het dummy boek doorworstelen
Jawel, maar het heeft op mijn oude school een niet zo goede reputatie. Als je goed bent ga je AC studeren en als je dat niet aan kan ga je naar BE.quote:
dat geldt eigenlijk ook voor mij, nog even doorploeteren en het schooljaar is weer voorbijquote:Op maandag 6 juni 2011 21:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik na dit schooljaar weer een beetje studie-motivatie krijg. Heb er een beetje met de pet naar gegooid het laatste jaarMaar goed, ga het wel halen
Accountancy lijkt mij tien keer niks eigenlijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jawel, maar het heeft op mijn oude school een niet zo goede reputatie. Als je goed bent ga je AC studeren en als je dat niet aan kan ga je naar BE.
Het is tofquote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Accountancy lijkt mij tien keer niks eigenlijk.
Wat zielig!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef roos85 het volgende:
jeetje straks bij dat max programma een kindje van 12 dat door een ongeval in het zwembad (kwam vast te zitten in het zwembadrooster) is overleden
Maar omdat voor de rest van je leven te doen. En dan heb je ook nog die big four rattenracequote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is tofBeetje boekhouden, management, processen, fraude, regelgeving, belasting
tjop tjopquote:Op maandag 6 juni 2011 21:45 schreef Maraca het volgende:
Oh ja, ik ging een les voorbereiden. Straks sta ik daar morgen met een halve powerpoint
Doe je ook niet de rest van je levenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:46 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Maar omdat voor de rest van je leven te doen. En dan heb je ook nog die big four rattenrace
wat is de big four rattenrace?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Doe je ook niet de rest van je levenEn niet mijn werkgever dissen he
De Big4 zijn de vier grootste accountantskantoren ter wereld: PwC, Deloitte, KPMG en Ernst&Young. Rattenrace is gewoon dissenquote:
Leuk altijd als een vennoten plek open komt en er stuk of dertig senior managers zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 21:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
De Big4 zijn de vier grootste accountantskantoren ter wereld: PwC, Deloitte, KPMG en Ernst&Young. Rattenrace is gewoon dissen
Nou ja, dan word je ergens CFOquote:Op maandag 6 juni 2011 21:52 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Leuk altijd als een vennoten plek open komt en er stuk of dertig senior managers zijn
oh op die fietsquote:Op maandag 6 juni 2011 21:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
De Big4 zijn de vier grootste accountantskantoren ter wereld: PwC, Deloitte, KPMG en Ernst&Young. Rattenrace is gewoon dissen
Nee, pas na de zomervakantie ga ik bij één van die vier werken.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh op die fiets
en jij werkt naast je docentenbaan nog bij 1 van de 4?
ooh tofquote:Op maandag 6 juni 2011 22:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, pas na de zomervakantie ga ik bij één van die vier werken.
Ja, jij vond SHO interessanterquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
Maar er waren zoveel leuke programma's op zondagavond..
Boer zoekt vrouw, TUDB bijv.
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:25 schreef Doler12 het volgende:
om 23.15 heb je de Shield dat is pas een bazen programma!
dat klinkt ff saaiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:24 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Slechte chauffeer van Nederland! ned 1 20.30!
Opa rijdt netjes op de vluchtstrook zodat niemand last van hem heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:35 schreef Doler12 het volgende:
Oooow Opa die man is echt levensgevaarlijk!
konami code!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
doe eens up up down down left right left right B A ENTER
deel zwei! met tijgerbloed!quote:
al 2quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vorige week is er al een uitzending geweest ?
is smegma aan de muur!quote:
Koos we zagen net een man in zijn eerste versnelling 67 km per uur rijden, mag dat.quote:
da was een viralquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef Droopie het volgende:
Volgens mij is het ongeluk waarbij ze in het ziekenhuis belanden nog niet geweest he?
er zitten idd homo's inquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat meen je niet, dit programma is een en al viral.
Wat een homo's
in hun doos jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die meiden hebben toch wel een beetje richtingsgevoel ?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
dat van de handrem kan gebeuren. is mij ook al een keer overkomen
mij meerdere malenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
dat van de handrem kan gebeuren. is mij ook al een keer overkomen
Neequote:
Kan gebeuren hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Nee, heb een rijbewijs. En je handrem vergeet je niet, controleer je toch altijd voordat je wegrijd.
soms lijkt het alsof hij helemaal naar beneden is en dan is het lampje uit, maar ng niet helemaal naar benedenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Nee, heb een rijbewijs. En je handrem vergeet je niet, controleer je toch altijd voordat je wegrijd.
En ver weg!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
de stoel van die opa staat wel erg laag
Jajajajajaaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
soms lijkt het alsof hij helemaal naar beneden is en dan is het lampje uit, maar ng niet helemaal naar beneden
ik rijd toch alleen in huurauto'squote:
coolcat truiquote:
nee..quote:
Jong!quote:
ned3quote:
helaasquote:
van watquote:
zit je al in de startblokkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |