quote:Op maandag 6 juni 2011 14:38 schreef remlof het volgende:
[..]
De waarheid doet soms pijn, ik snap het
Anderswaardig.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:33 schreef remlof het volgende:
"Homoseksualiteit is een ziekte en vrouwen zijn minderwaardig aan mannen. Die filosofie onderschrijft de VVD door de SGP niet uit te sluiten. Sterker nog, ze omarmen dit gedachtegoed."
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:41 schreef Tijger_m het volgende:
Ah, heerlijk, Rick Santorum doet een gooi naar het presidentschap, je moet zijn naam eens Googlen![]()
Nu Bachman (evolutie is onzin) en Palin (Paul Revere waarschuwde de Britten) nog en dan wordt het pas echt smullen!
Toch fijn dat zelfs de minder bedeelden een gooi mogen doen naar het hoogste ambt.
quote:In a 2002 Washington Times op-ed article Santorum wrote that intelligent design "is a legitimate scientific theory that should be taught in science classes"
Deze notie wens ik te steunen.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:43 schreef Nautilus. het volgende:
Ja, ik vind het rare gevolgtrekking, vol van selectieve verontwaardiging. Waarom zou een partij alle idealen van een (gelegenheids)coalitiepartner onderschrijven?
Anderswaardig? Vrouwen mogen niet in bestuursfuncties en homo's niet voor de klas van de SGP.quote:
Android zit behoorlijk logisch in elkaar. Het enige dat ik echt mis is dat je geen mapjes op je desktop kan aanmaken, zoals in iOs4.quote:
Tja, Judeo-Christelijke tradities, toch? Trots zijn op Europa en niet zo veel zelfhaat hebben, remlof!quote:Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Anderswaardig? Vrouwen mogen niet in bestuursfuncties en homo's niet voor de klas van de SGP.
Minderwaardig dus.
Zelfhaat, moi?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, Judeo-Christelijke tradities, toch? Trots zijn op Europa en niet zo veel zelfhaat hebben, remlof!
Not quite....maar dichtbijquote:Op maandag 6 juni 2011 14:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij doelde hierop: http://en.wikipedia.org/wiki/Santorum_(neologism)
Ja, zelfhaat, dat is wat de linksen drijft en onze beschaving vernietigd die dan vervangen wordt door een caliphaat.quote:
Dat krijgen ze er toch niet doorquote:Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Anderswaardig? Vrouwen mogen niet in bestuursfuncties en homo's niet voor de klas van de SGP.
Minderwaardig dus.
Dat staat ook in dat wiki-artikel, alleen jouw link wel is wel wat meer to the point.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Not quite....maar dichtbij
http://www.spreadingsantorum.com/
Begin jij nou ook al? Kon m'n vriendin ook al niet aanzetten tot een aanrechtfunctie.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Minderwaardig dus.
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Ik moet toegeven dat zijn uitspraak in netwerk niet heel handig was
Dat kan welquote:Op maandag 6 juni 2011 14:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Android zit behoorlijk logisch in elkaar. Het enige dat ik echt mis is dat je geen mapjes op je desktop kan aanmaken, zoals in iOs4.
Ze hoeven natuurlijk niet lid te worden van de SGP, maar kunnen als ze politiek actief willen zijn ook lid worden van een andere partij met andere regels.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Minderwaardig dus.
Wat dat zijn onhandige uitspraak?quote:
Of een stofzuiger besturen.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze hoeven natuurlijk niet lid te worden van de SGP, maar kunnen als ze politiek actief willen zijn ook lid worden van een andere partij met andere regels.
Vrouwen houden nou eenmaal van mannen die hard to get zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze hoeven natuurlijk niet lid te worden van de SGP, maar kunnen als ze politiek actief willen zijn ook lid worden van een andere partij met andere regels.
U hebt duidelijk geen autoriteit.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al? Kon m'n vriendin ook al niet aanzetten tot een aanrechtfunctie.
Mijn Archos 70 nietquote:Op maandag 6 juni 2011 14:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tablets hebben 3.0 of 3.1 over het algemeen, remlof.
http://amerika.blog.nl/algemeen/2011/01/18/ordinaire-familieruzie-bij-de-reagansquote:Omdat Ron Reagan in zijn nieuwe boek beweert dat zijn vader al alzheimer had toen hij nog president was, heeft zijn broer hem – middels de media – keihard aangepakt.
Ron schrijft in zijn boek dat er in 1983 al “iets mis was” met zijn vader. “Ik kon het niet benoemen”, zegt Ron. “Toch weet ik achteraf wat het was: alzheimer.” Het boek komt uit ter gelegenheid van de honderdste verjaardag van Reagan.
Zijn vader, Ronald Reagan senior, was president van 1980 tot 1988. In 1994 bracht de voormalige president naar buiten dat er bij hem alzheimer was geconstateerd, hij was toen 83 jaar oud. Sindsdien leefden de voormalige president en zijn vrouw Nancy een teruggetrokken bestaan. Reagan overleed in 2004.
In een reactie op het boek stelt de Reagan Presidential Library, dat het woord voert namens zijn vrouw Nancy, dat er bij de president nog geen alzheimer geconstateerd was toen hij nog in het Witte Huis woonde.
Een andere zoon van de president, Michael Reagan, reageert een stuk feller. “Mijn broer is een beschaming”, zo stelt hij. “Mijn broer was al een beschaming voor mijn vader toen hij nog leefde, en nu is hij dat nog.”
Overigens geeft Michael ook een eigen boek uit, en presenteert hij een rechts radioprogramma. Moeten beide heren hun vader niet eren door hun familieruzies binnenskamers uit te vechten? Ik denk het wel.
Ow ik wist helemaal niet dat hij dat gezegd heeft, thanksquote:Op maandag 6 juni 2011 14:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Rutte zijn draaikonterij: Rutte, in 2010: 'Ondenkbaar dat pgb verdwijnt'
Anders kan je vast wel custom-firmwares doenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn Archos 70 niet
Maar zal het straks eens proberen.
Ja, dan had je maar een echt tablet moeten kopen zoals Erik (en ik heb hem besteld) heeft gedaanquote:Op maandag 6 juni 2011 14:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn Archos 70 niet
Maar zal het straks eens proberen.
'tis traditie, dat moet je in stand houden.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Ah, het oude links/rechts-gebash is weer terug. Vroeg me al af hoe lang het uitbleef.
Ik kan er alles mee wat ik wilquote:Op maandag 6 juni 2011 14:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dan had je maar een echt tablet moeten kopen zoals Erik (en ik heb hem besteld) heeft gedaan
Hoe graag u het ook zou willen, ik wil bij deze ten krachtigste ontkennen, uw broer te zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:53 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
http://amerika.blog.nl/algemeen/2011/01/18/ordinaire-familieruzie-bij-de-reagans
Herkenbaar.
Zolang je maar weet dat alles de schuld van de PvdA is.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
'tis traditie, dat moet je in stand houden.
7" is te klein voor mij, size does matter sometimesquote:Op maandag 6 juni 2011 14:57 schreef remlof het volgende:
Ik kan er alles mee wat ik wil
En hij past in m'n binnenzak.
Ook dat is traditie.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zolang je maar weet dat alles de schuld van de PvdA is.
Uiteraard, ik zou niet anders willen.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zolang je maar weet dat alles de schuld van de PvdA is.
Mjah, ik heb niet zo'n compensatiedrang als sommigen hierquote:Op maandag 6 juni 2011 14:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
7" is te klein voor mij, size does matter sometimes
Dat zei mijn wederhelft ook vannacht.quote:
Zeg ik ook als ik iets niet kan betalenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, ik heb niet zo'n compensatiedrang als sommigen hier
Oh, da's wel heel zwak, ik zeg gewoon dat ik het niet kan betalen...nou ja, niet dat zoiets mij ooit gebeurt maar you get the ideaquote:Op maandag 6 juni 2011 15:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zeg ik ook als ik iets niet kan betalen
Money is not the issue. Functionality is.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zeg ik ook als ik iets niet kan betalen
Voor een biertje kom je erachter.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:10 schreef eriksd het volgende:
Ben toch wel benieuwd wie er nou achter Picchia schuiltZit op de UvA, gaat een stoere master volgen.
More money, more functionallity.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Money is not the issue. Functionality is.
Integendeel.quote:
"Hey hoi, ik ken jouw ex van een internetforum en zou graag wat meer over hem weten. Koffie?"quote:Op maandag 6 juni 2011 15:15 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Of een kop koffie met je ex-vriendin.
Remlof, Minister van de Fancy.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
"Hey hoi, ik ken jouw ex van een internetforum en zou graag wat meer over hem weten. Koffie?"
Jep, dat ga ik doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:18 schreef Nautilus. het volgende:
Even zonder aanziens des persoons: aan dat masterprogramma Fiscaal Recht aan de UvA kun je ook beginnen met een bachelor Nederlands Recht. Toch?
Jup, die fiscale master wel. De andere vereist volgens mij de bachelor Fiscaal Recht.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:18 schreef Nautilus. het volgende:
Even zonder aanziens des persoons: aan dat masterprogramma Fiscaal Recht aan de UvA kun je ook beginnen met een bachelor Nederlands Recht. Toch?
Ik zit op mijn luie gat en krijg dezelfde baan. Wie is hier nou pwnd?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jup, die fiscale master wel. De andere vereist volgens mij de bachelor Fiscaal Recht.
Picchia zijn mastervakken zijn mijn bachelorvakken. Pwnd!
Moet je maar een fatsoenlijke jas kopenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, een 10" tablet gaat nooit in mijn binnenzak passen
Hmmm. Geen internationaal belastingrecht meneertje. Daar ga je al.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:21 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik zit op mijn luie gat en krijg dezelfde baan. Wie is hier nou pwnd?
Pwnd? Belazerd, zul je bedoelen. Jij dan.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jup, die fiscale master wel. De andere vereist volgens mij de bachelor Fiscaal Recht.
Picchia zijn mastervakken zijn mijn bachelorvakken. Pwnd!
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:23 schreef remlof het volgende:
Whehe de Postcodeloterij heeft zeshonderd fietsen weggegeven in dezelfde wijk. Dat geeft de nodige problemen
No shit.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Identieke fietsen ook nog. De plaatselijke fietsenhandelaar is not amused.
Hij moet niet zaniken, 600 onderhoudsklusjes aan fietsen t.z.t.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Identieke fietsen ook nog. De plaatselijke fietsenhandelaar is not amused.
Ik zie nu dat ons eerste semester hetzelfde is. Misschien komen we elkaar nog tegen.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmmm. Geen internationaal belastingrecht meneertje. Daar ga je al.
Goedkope inkoop voor export naar Polen.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij moet niet zaniken, 600 onderhoudsklusjes aan fietsen t.z.t.
Zie post 2. Nu moet ik weer vriendjes met je worden anders ben ik de sjaakquote:Op maandag 6 juni 2011 15:27 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ons eerste semester hetzelfde is. Misschien komen we elkaar nog tegen.![]()
Doch, inkoop is een term die Oostblokkers onbekend is; vordering lijkt me beter van toepassing.quote:
quote:Vijfhonderd fietsen naar Groet
Gepubliceerd op 24 mei 11, 16:40 Laatst bijgewerkt op 25 mei 11, 07:58
GROET - Groet, een dorp van iets meer dan vijftienhonderd zielen, is vijfhonderd fietsen rijker. De inwoners met de postcode 1873, die deelnamen aan de Postcode Loterij, krijgen volgende week de inmiddels bekende fiets van het kansspel.
In sommige garages moet extra ruimte worden gevonden, want veel gezinnen wonnen meer dan één fiets. Eén inwoner heeft zelfs vijf winnende loten.
In Groet viel in februari de Fietsprijs van de Postcode Loterij. Het enorme aantal fietsen wordt in twee dagen aan de winnaars uitgereikt: dinsdag 31 mei en woensdag 1 juni.
De Postcode Loterij introduceerde in 2009 de Fietsprijs. Inmiddels rijden er al ruim 55.000 fietsen rond. De fietsen zijn voor de Postcode Loterij ontworpen - vallen direct op door de kleurencombinatie van groen, oranje en wit - en van het merk Union.
Where is the fun in that?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zie post 2. Nu moet ik weer vriendjes met je worden anders ben ik de sjaak
Nivellering is het, niemand meer op de Brabus of Gazelle, allemaal aan de gratis gesponsorde fiets.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:29 schreef remlof het volgende:
Ow het zijn er maar 500. Op een dorp van 1500
[..]
Ik haat inkoopquote:Op maandag 6 juni 2011 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doch, inkoop is een term die Oostblokkers onbekend is; vordering lijkt me beter van toepassing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |