quote:Episode 1507 "You're Getting Old" Press Release
From the Comedy Central Press Release:
STAN'S 10TH BIRTHDAY CHANGES EVERYTHING
IN AN ALL-NEW "SOUTH PARK" PREMIERING
ON WEDNESDAY, JUNE 8 AT 10:00 P.M. ON COMEDY CENTRAL
NEW YORK, June 6, 2011 - All the kids are listening to Tween wave in an all-new episode of "South Park" titled "Youre Getting Old," premiering on Wednesday, June 8 at 10:00 p.m. on Comedy Central.
After Stan celebrates his 10th birthday, he begins to see everything differently. The other boys think he's become a major buzzkill and start to avoid hanging out with him. When Stan and Kyle have a major blow up, the very fabric of South Park begins to unravel.
Randyquote:Op maandag 6 juni 2011 09:21 schreef ImMaxa het volgende:
Ah, weer een nieuwe topic. Met bij deze de aankondiging van de laatste episode voor de zomerstop:
s15e07: You're Getting Old
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit.quote:
quote:
Ik sprak gewoon chinees hoor.quote:
Vrijwel altijd in oktoberquote:Op maandag 6 juni 2011 14:58 schreef Quincy5 het volgende:
Wanneer gaan ze weer verder na de zomerstop (ongeveer)?
Ach, je bent niet de eerstequote:Op dinsdag 7 juni 2011 07:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ahh, ik lag te slapen, het stond al in dit topic
Hoezo, Bart Simpson is toch ook al 20 jaar hetzelfde kleine brutale kind?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat de jongens nu zo overduidelijk als 10 jaar oud worden neergezet, heeft wellicht meer betekenis. Iets in de trant van afronding, afsluiting. Want het begint nu toch wel erg het randje te worden met het contract.
Beter lezen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoezo, Bart Simpson is toch ook al 20 jaar hetzelfde kleine brutale kind?
Oh, dat kan best. Ik dacht eigenlijk dat ze gewoon een verjaardagsaflevering wilden en niet zozeer richting eind contract denken.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat de jongens nu zo overduidelijk als 10 jaar oud worden neergezet, heeft wellicht meer betekenis. Iets in de trant van afronding, afsluiting. Want het begint nu toch wel erg het randje te worden met het contract.
Wat is er met het contract dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Zelf vrees ik van wel. Ze hebben veel projecten naast South Park en zijn nog steeds erg boos over de censuur in 201quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:29 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Oh, dat kan best. Ik dacht eigenlijk dat ze gewoon een verjaardagsaflevering wilden en niet zozeer richting eind contract denken.
Ik volg het gebeuren achter de schermen niet zo. Maar er is dus nog geen contract al voor een nieuwe seizoen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zelf vrees ik van wel. Ze hebben veel projecten naast South Park en zijn nog steeds erg boos over de censuur in 201
Het huidige seizoen is het laatste waarvoor nog een contract is getekend. Dus als daar niet binnenkort een nieuwe komt, is het snel gedaan met de serie. Nu is 15 seizoenen natuurlijk een hele prestatie, maar weinig series halen dat. Maar het blijft enorm jammer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:41 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ik volg het gebeuren achter de schermen niet zo. Maar er is dus nog geen contract al voor een nieuwe seizoen?
Ik heb liever dat ze met passie aan nieuwe projecten beginnen dan wanneer ze SP moeten uitmelken. En dat SP niet een serie wordt dat irrelevant en eentonig wordt (zoals Simpsons het nu beetje is). Dit seizoen was nog wel oke, maar ik weet niet, het heeft niet meer dezelfde impact als de eerste seizoenen. En dat is ook bijna onmogelijk voor series die zo lang lopen. En volgens mij hebben hun dat gevoel ook. Been there, done that.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:45 schreef fwokker het volgende:
Ik dacht dat hun huidige contract liep tot 2012, maar daarna willen ze er vanaf.
Als dat zo zou zijn hadden ze denk ik een 9e verjaardag gepakt. Immers, al de hele serie zijn de hoofdrolspelers 8-9 jaar oud. Het is gewoon opvallend dat het nu opeens 10 is. Combineer dat met het feit dat het huidige contract na dit seizoen afloopt, en je gaat toch doordenken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:29 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Oh, dat kan best. Ik dacht eigenlijk dat ze gewoon een verjaardagsaflevering wilden en niet zozeer richting eind contract denken.
meh... ik vond Team America maar een flauwe film..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:11 schreef RacerDKB het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als South Park eindigt na 15 seizoenen, mits Matt & Trey dan met andere projecten verder gaan.
Zoals Team America 2
Ach ik vond em toen wel heel grappig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
meh... ik vond Team America maar een flauwe film..
Issie nog steeds!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:28 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ach ik vond em toen wel heel grappig.
Dat is vloeken in de kerk hierquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:11 schreef RacerDKB het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als South Park eindigt na 15 seizoenen,
Dan ook gelijk Baseketball en in mindere mate Orgazmo kijkenquote:
Team Americaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:11 schreef RacerDKB het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als South Park eindigt na 15 seizoenen, mits Matt & Trey dan met andere projecten verder gaan.
Zoals Team America 2
helemaal nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:47 schreef hornage het volgende:
[..]
Dan ook gelijk Baseketball en in mindere mate Orgazmo kijkenZijn ook lachen
lolquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:31 schreef Xurk het volgende:
Dit is wel héél toevalligDit was toch nog niet bekend voordat die aflevering gemaakt werd?
http://today.msnbc.msn.co(...)ews-wonderful_world/
Ze noemen Steve Martin een comic greatquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:31 schreef Xurk het volgende:
Dit is wel héél toevalligDit was toch nog niet bekend voordat die aflevering gemaakt werd?
http://today.msnbc.msn.co(...)ews-wonderful_world/
Niet veel?quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:40 schreef sp3c het volgende:
die nieuwe is niet zo heel erg leuk vind ik, veel poep maar verder gebeurt er nix
single Randy belooft iig wel wat
Dit dus. De hele episode draait om dat punt, en eindigt er ook mee. Geen 'oplossing' ofzo, nee, bam. Het is alsof de makers zeggen 'fuck it, we zijn er klaar mee, we willen niet meer'.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:04 schreef Bolter het volgende:
[..]
Niet veel?
Hele aflevering is één grote verwijzing naar het stoppen van SP.
iddquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:10 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Dit dus. De hele episode draait om dat punt, en eindigt er ook mee. Geen 'oplossing' ofzo, nee, bam. Het is alsof de makers zeggen 'fuck it, we zijn er klaar mee, we willen niet meer'.
Toch snap ik die emotie wel. Na zoveel jaren is het op een gegeven moment klaar. Als je voelt dat je niet meer uitgedaagd wordt dan moet je verder. Af en toe zaten er nog steeds briljantjes tussen, maar de laatste jaren was het af en toe toch ook routine werk. So don't be a pessismistic asshole. South park is vet, en je moet stoppen zolang het nog leuk is. En als het straks klaar mocht zijn, dan is dat jammer maar heb ik er veel lol aan gehad.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:10 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Dit dus. De hele episode draait om dat punt, en eindigt er ook mee. Geen 'oplossing' ofzo, nee, bam. Het is alsof de makers zeggen 'fuck it, we zijn er klaar mee, we willen niet meer'.
Volgensmij heb je de achterliggende betekenis niet echt goed begrepen, dit was namelijk 1 grote verwijzing naar South Park en de makers en hoe ze nog 7 (fantastische) afleveringen maken in het najaar en het dan na 15 seizoenen ten einde is, dit was eigenlijk hun bekendmaking dat dit het laatste seizoen is, op een zeer serieuze manier (prachtig eindnummer van fleetwood mac trouwens).quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:37 schreef fwokker het volgende:
Rated Argh for pirates FUCK YOUDie trailers waren het beste aan de aflevering. The president is.......... a DUCK!?
Ze behandelden het ouder worden wel erg goed en erg serieus (ondanks dat er overal poep werd rondgesproeid). Je kan wel merken dat dit echt iets is wat ze bezighoudt. Vond dit echt een goede aflevering maar ze omschrijven hoe ik klaag over de tv/muzieksmaak van mijn zusjes wel erg goed
Het was allang bekend dat ze wilden stoppen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:04 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Volgensmij heb je de achterliggende betekenis niet echt goed begrepen, dit was namelijk 1 grote verwijzing naar South Park en de makers en hoe ze nog 7 (fantastische) afleveringen maken in het najaar en het dan na 15 seizoenen ten einde is, dit was eigenlijk hun bekendmaking dat dit het laatste seizoen is, op een zeer serieuze manier (prachtig eindnummer van fleetwood mac trouwens).
nee, wij gaan south park altijd baas vinden, maar als wij over 30 jaar een dvd met south park opzetten, vinden onze kinders het niks, en kijken ze naar Jesse the Firefly of iets dergelijksquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:28 schreef LimboFan het volgende:
De kijker als stan, wel leuk bedacht. Vroegah was het vet, en nu zijn veel afleveringen shit.
We worden oud mensen!
ongetwijfeld ... maar er gebeurde naast poepgrappen niet veelquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:04 schreef Bolter het volgende:
[..]
Niet veel?
Hele aflevering is één grote verwijzing naar het stoppen van SP.
Dat zou wel ongeveer overeenkomen met de periode van Tween Wave die ze noemen, tot 2013. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:14 schreef Michie_ het volgende:
Op IMDB lees ik al een tijdje dat South Park nog tot tenminste seizoen 17 doorgaat.
Maar na deze aflevering zou het me niet eens verbazen als ze direct al stoppen.
vind ik een mooie omschrijving iddquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Minder grappig, maar wel erg sterke aflevering. Mooi idd die verwijzingen naar het (mogelijke) einde van de serie zelf. Dat uit elkaar groeien tussen Randy en z'n vrouw, was een grote metafoor voor de relatie tussen Parker&Stone en de kijkers. Zo meta is South Park nog nooit geweest.
Bovendien is als ze nog wel doorgaan, dit de aflevering met de meeste ontwikkeling en grootste verandering in de serie sinds dat ze besloten om Kenny dood te laten (voor een paar seizoen.) (Als ze tenminste niet volgende keer weer bij de status quo terugkeren).
Ik vond die cynische Stan trouwens wel grappig. Echt zo'n irritante puber die niets leuk vind en alleen maar kan klagen.
Hoe bedoel je dat met ''de rest er van bakt''? Matt en Trey doen het meeste van het schrijven en zowat alle mannelijke stemmen, dus je wilt een South Park geschreven door anderen; met andere stemmen bij iedereen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:53 schreef sp3c het volgende:
hoelang is het hele Southpark team eigenlijk bij elkaar (dus naast Trey en Matt) dat zal toch ook best een tijd zijn?
laat ze gewoon een stapje terug nemen en een seizoen lang aankijken wat de rest er van bakt
ik wil gewoon meer southpark
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:07 schreef sp3c het volgende:
hoe bedoel je hoe bedoel je dat met "de rest er van bakt"
gewoon hoe de rest een seizoen afleveringen schrijft en alles wat erbij komt, hoeven stone en parker alleen de stemmen te doen
evt houd je (internationaal?) audities voor stemacteurs, na 15 jaar southpark moet je echt wel wat kunnen vinden ... en dan gewoon kijken hoe het loopt, kun je er na seizoen 16 altijd nog mee stoppen
ik zou het echt jammer vinden als het ineens stopt omdat parker en stone geen zin meer hebben
southpark is vandaag de dag veel groter dan hun 2
Mja, maar omdat ze ook gewoon samen The Book Of Mormon doen, lijkt me dat ook niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:59 schreef RacerDKB het volgende:
Ik betwijfel trouwens of het de relatie tussen MattTrey en de kijkers zou zijn.
Eerder tussen Matt & Trey zelf.
Ik ben inderdaad ook al bijna 10.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt ook cynisme, alles lijkt op poep zeker
Ik ook, van het idee dat Southpark op zn einde loopt lijkt het.quote:
Dat was wel een overduidelijke parallel ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat een vreemde aflevering.
Volgens mij wat Sharon op het eind zei tegen Randy (iets als dat het iedere week weer dezelfde shit is en ze nog iets wilde met haar leven) iets wat de makers ook voelen. Een soort van metafoor.
Dit is het begin van het einde. 15 seizoenen, iets om trots op te zijn.quote:"How much longer can we keep doing this? It's like the same shit just happens over and over. In a week, it all resets until it happens again. Every week, it's like the same story in a different way but it keeps on getting more and more ridiculous."
"...I just feel like I don't have a whole lot of time left and I want to enjoy it."
"I want to enjoy it too but I can't fake it anymore. You just seem kind of shitty to me."
"People get older Randy. People grow apart."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |