ik kloot niet met bier.quote:Op maandag 6 juni 2011 02:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik teken ook pas 5 maanden ofzo, dus zo moeilijk is het niet.
[..]
Ja ik ben echt jelly op haar kleuren, hoe die kleuren mengen echt insane.
[..]
Denk het? 3 gasten die met bier liepen te kutten ofzoiets.
cant remember that shitquote:Op maandag 6 juni 2011 02:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee dat was het niet, lagen op de grond ofzoiets + je had baard.
Ik wil ook wel eens watquote:Op maandag 6 juni 2011 02:10 schreef Gridlok het volgende:
Alleen mensen met snor in deze sc aub, willen het snor niveau hoog houden.
Sozzzz ik verzin de regels nietquote:Op maandag 6 juni 2011 02:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens wat
Alle users boven de 100.000 weg bijvoorbeeld
Ik moet je wel nageven dat je het snorrentijdperk goed weet voort te zetten met je 'sozzzz' gebruikquote:Op maandag 6 juni 2011 02:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sozzzz ik verzin de regels nietstaat in de KLB SC agreement.
Mijn grootste snor idool blijft dan ook Freddy Mercury, dankzij hem ben ik de man die ik vandaag ben.quote:Op maandag 6 juni 2011 02:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet je wel nageven dat je het snorrentijdperk goed weet voort te zetten met je 'sozzzz' gebruik
Dan mag ik hopen dat jou een langer leven beschonken isquote:Op maandag 6 juni 2011 02:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mijn grootste snor idool blijft dan ook Freddy Mercury, dankzij hem ben ik de man die ik vandaag ben.
quote:Op maandag 6 juni 2011 02:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
denk die van je skytrip dan want die je net poste kan ik me ook herinneren, kwam voor deze.
1 normaal leven of alles doe wat je wilt en insane muziek maken maar eerder dood gaan, keuze snel gemaaktquote:Op maandag 6 juni 2011 02:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat jou een langer leven beschonken is
Nou, dan begraven we je wel op je 45equote:Op maandag 6 juni 2011 02:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1 normaal leven of alles doe wat je wilt en insane muziek maken maar eerder dood gaan, keuze snel gemaakt
Wiequote:Op maandag 6 juni 2011 02:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
heyheyheyhey
ff dimme ja
anders bel ik dagdag
Ik wil de details niet weten hoorquote:
Ehm, well, ik woon hier en ga hier naar drama schoolquote:
ja, alleen tegen de tijd dat ik mn rijbewijs heb is ie verkochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets wou ik, lekker cheapo![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 02:35 schreef Gridlok het volgende:
die ander is ook maar 1100 ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets wou ik, lekker cheapo![]()
Koop je 'em nu toch als je het geld heb liggenquote:Op maandag 6 juni 2011 02:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja, alleen tegen de tijd dat ik mn rijbewijs heb is ie verkocht
en mn ma spaced hem als ik zo'n ding koopdie werd al gek toen ik uberhaupt ging lessen
dan staat dat ding hier zowat 2maanden weg te rotten..quote:Op maandag 6 juni 2011 02:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Koop je 'em nu toch als je het geld heb liggen
had ik ook met mn scooter vroegerquote:
Wat niet weetquote:Op maandag 6 juni 2011 02:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
dan staat dat ding hier zowat 2maanden weg te rotten..denk niet dat ie dan ook in de garage blijft staan als ik alleen zu hause ben
![]()
en dan vouw je jezelf om een fietser, doei levenquote:Op maandag 6 juni 2011 02:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat niet weet
Ik bedoel, de kans dat je gepakt wordt is natuurlijk minimaal.
Ja, als je er niet op kunt rijden moet je dat ook niet doen. Volgens mij mag je er ook niet mee op het fietspad maar misschien in NL welquote:Op maandag 6 juni 2011 02:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
en dan vouw je jezelf om een fietser, doei leven
Mocro4lifequote:Op maandag 6 juni 2011 02:39 schreef Gridlok het volgende:
Mijn scooter is kk chill. Mocro4life
Gilera Runner 2005 Model Jwt
fietsers steken ook weleens over op kruispunten weetjequote:Op maandag 6 juni 2011 02:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, als je er niet op kunt rijden moet je dat ook niet doen. Volgens mij mag je er ook niet mee op het fietspad maar misschien in NL wel
Dat doen ze nooitquote:Op maandag 6 juni 2011 02:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
fietsers steken ook weleens over op kruispunten weetje
en fietsers rijden ook weleens door rood
Dikke jobquote:Op maandag 6 juni 2011 02:42 schreef Gridlok het volgende:
voel me echt bad-ass op die scooter, wil em gaan spuiten, dikke job erop knallen
Coolquote:Op maandag 6 juni 2011 02:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Spraypainten en dan pinstripen +400 euro worth op marktplaats
En dan te bedenken dat hij alleen de topic meetelt die [KLB SC] in de titel hebben.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan bijvoorbeeld zoiets posten:Welke reeksen hebben de meeste deeltjes?
001 4900 Singles slowchat
002 4375 PUB SC
003 4063 KLB SC
004 3624 Koffie slowchat
005 2961 3FM Slowchat Reeks
006 2750 HOMO Topic
007 2281 R&P SC
008 2212 AKQ - Algemene Kennis Quiz
009 1956 HOOLS De VBL Kroeg
010 1879 ONZ Eindhoven
kunnen slecht tegen verlies?quote:Op maandag 6 juni 2011 07:42 schreef moomoo het volgende:
even iets anders, waarom houden vrouwen niet van bowlen?
gewoon doen, indien ongezond goed voor de weerstandquote:Op maandag 6 juni 2011 07:46 schreef moomoo het volgende:
en zijn witte puntjes van een week oud nog veilig te eten? Ik zit geen schimmel oid.
ook leuk als je over straat loopt en het begint ineens onnegeerbaar(?) te jeuken.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:01 schreef Salatrel het volgende:
muggenbeet op mijn aarsleuk kan ik er de hele dag op gaan zitten
Even iets anders, waarom denken mannen op FOK! altijd dat dit soort generalisaties kloppen?quote:Op maandag 6 juni 2011 07:42 schreef moomoo het volgende:
even iets anders, waarom houden vrouwen niet van bowlen?
ik kom er normaalgesproken ook goed doorheen maar afgelopen donderdag korte broek aangehad en sindsdien weten ze me te vinden....quote:
Mijn vriendenkring bestaat momenteel bijna volledig uit meisjes en geen ervan houdt van bowlen.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Even iets anders, waarom denken mannen op FOK! altijd dat dit soort generalisaties kloppen?
Waarom denk jij dat mannen daadwerkelijk denken dat ze kloppenquote:Op maandag 6 juni 2011 08:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Even iets anders, waarom denken mannen op FOK! altijd dat dit soort generalisaties kloppen?
In andere topics op FOK! komt dat duidelijk naar voren ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:08 schreef n8n het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat mannen daadwerkelijk denken dat ze kloppen
Ik heb ook bijna geen mannelijke vrienden die van voetbal houden, maar lijkt me ook geen afspiegeling van de werkelijkheid ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:07 schreef moomoo het volgende:
[..]
Mijn vriendenkring bestaat momenteel bijna volledig uit meisjes en geen ervan houdt van bowlen.
Stangt zo lekker makkelijkquote:Op maandag 6 juni 2011 08:09 schreef Chai het volgende:
[..]
In andere topics op FOK! komt dat duidelijk naar voren ja.
Hey ik ook, of mn damesvrienden van bowlen houden weet ik niet, komt nooit voor in conversatiequote:[..]Ik heb ook bijna geen mannelijke vrienden die van voetbal houden, maar lijkt me ook geen afspiegeling van de werkelijkheid ofzo.
Ok, maar dan weet je dat het niet voor de meeste mannen geldt. Ik ken geen enkele vrouw die van bowlen houdt, en het is een typisch mannending. Als mijn eigen waarneming een generalisatie lijkt te bevestigen neem ik die generalisatie maar gewoon voor waar aan. Dus Marokkanen zijn tuig, Polen zijn dieven, negers stinken en vrouwen houden niet van bowlen.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna geen mannelijke vrienden die van voetbal houden, maar lijkt me ook geen afspiegeling van de werkelijkheid ofzo.
nee dat lijkt mij ook niks. Maar ik krijg zo'n groupon-email dat ik kan gaan bowlen met 6 man in Rotterdam, en ik weet nou al wat m'n vrienden gaan zeggen. We hebben tenslotte vorig jaar nog gebowld.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:14 schreef Chai het volgende:
Oh nou ik ken er best wat hoor. Tenminste als leuk voor een keertje telt, want als sport om elke week te doen ken ik er geen nee.
ja Ludo kwam gisteren nota bene een ander topic sluiten, maar hij heeft het goeie topic vervolgens niet eventjes gereekst.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:16 schreef Dqod het volgende:
Wat een hoerengedoe met dat reeksen zeg.. Nu moet ik steeds dat kuttopic weer opzoeken O_o
en vergeet de kokend hete bitterballen niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:17 schreef n8n het volgende:
Volgens mij blief ik elke sport wel waar je gelijktijdig bier kan drinken
dacht er nog wel aan maar te lui om te edittenquote:Op maandag 6 juni 2011 08:18 schreef moomoo het volgende:
[..]
en vergeet de kokend hete bitterballen niet.
Wat saai.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:16 schreef moomoo het volgende:
[..]
nee dat lijkt mij ook niks. Maar ik krijg zo'n groupon-email dat ik kan gaan bowlen met 6 man in Rotterdam, en ik weet nou al wat m'n vrienden gaan zeggen. We hebben tenslotte vorig jaar nog gebowld.
Dat topic was dan ook niet aangemaakt door de lapomaker zag ik u_uquote:Op maandag 6 juni 2011 08:17 schreef moomoo het volgende:
[..]
ja Ludo kwam gisteren nota bene een ander topic sluiten, maar hij heeft het goeie topic vervolgens niet eventjes gereekst.
Sla ze in elkaarquote:Op maandag 6 juni 2011 08:26 schreef Salatrel het volgende:
Het ruikt hier naar patat bij de tramhalte.... of eigelijk moet ik friet zeggen want het is die smerige zooi van de mac
mag ik hier uit concluderen dat onderbroeken sexy zijn?quote:
mijn ballen hebben het reuze naar hun zin, 2maal daags uitlaten en alles is dandyquote:Op maandag 6 juni 2011 09:03 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn het best voor je ballen.
swagquote:Op maandag 6 juni 2011 09:03 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
hardworden in die onderbroek is heel handig, zien meteen alle chicks hoe lang je bent.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:03 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen moomoo denkt dat. Ik ken genoeg vrouwen die bowlen leuk vinden.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe je er een strakke onder, zoals jongens in het zwembad doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
hardworden in die onderbroek is heel handig, zien meteen alle chicks hoe lang je bent.
En heel veel anderen in de rest van KLB denken in dat soort generalisaties.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen moomoo denkt dat. Ik ken genoeg vrouwen die bowlen leuk vinden.
Omdat faalhazen.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:34 schreef tliciouz het volgende:
Waarom staan ze de laatste tijd niet in een reeks? Ik moet jullie telkens zoeken.
Ja zo zijn er ook mensen die denken dat mannen nooit hun handen wassen na het toiletbezoek.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:39 schreef Chai het volgende:
[..]
En heel veel anderen in de rest van KLB denken in dat soort generalisaties.
Wordt aan gewerkt.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:34 schreef tliciouz het volgende:
Waarom staan ze de laatste tijd niet in een reeks? Ik moet jullie telkens zoeken.
quote:Op maandag 6 juni 2011 09:49 schreef Chai het volgende:
Topicreeks: KLB SC
Kan de reeks even weer gerepareerd worden?
[KLB SC] nwly hvj nntb bff ly
[KLB SC] Dont eat yellow snow
[KLB SC] Sophie
[KLB SC] Lekker mezelf promoten.
[KLB SC] Geen idee wat ik hier neer moet zetten.
[KLB SC] I beg to dream and differ from the hollow lies!Bedankt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 09:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Klopt. Alles is nu weer gekoppeld als het goed is.
Skylark was de zwakste schakel hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:01 schreef wise het volgende:
Moet ik weer klb sc zoeken
logisch met zo'n TS.
Oh ik wist niet dat het dan niet meer konquote:Op maandag 6 juni 2011 10:17 schreef Chai het volgende:
Nee Atomic_Fuu, want die had snel een topic gemaakt en toen kon Skylark. geen reekstopic meer maken. En het topic van A_F werd gesloten.
quote:Op maandag 6 juni 2011 10:25 schreef ynuhh het volgende:
Zo, maar even 3 uur rijden om een verslag in te leveren.
Devvie heeft een snor.quote:
quote:
Lekker efficiëntquote:Op maandag 6 juni 2011 10:25 schreef ynuhh het volgende:
Zo, maar even 3 uur rijden om een verslag in te leveren.
gelukkig maarquote:
Kan ook bijna niet anders hè, in Nederland. Of je moet het echt naar een uithoek gaan brengen.quote:
weet niet waar zij zit atm. Van puntje groningen naar puntje limburg lijkt me ook een eindjequote:Op maandag 6 juni 2011 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ook bijna niet anders hè, in Nederland. Of je moet het echt naar een uithoek gaan brengen.
Kuch* openbaar vervoer *kuchquote:Op maandag 6 juni 2011 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ook bijna niet anders hè, in Nederland. Of je moet het echt naar een uithoek gaan brengen.
alzheimerquote:Op maandag 6 juni 2011 10:37 schreef Chai het volgende:
[..]
ynuhh zei rijden en ik denk niet dat ze buschauffeuse is.
Ik heb 1 Nederlands meisje op fb die alleen maar Engels lult, maar goed, ze heeft een buitenlandse vriendin, dus dat snap ik nog wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:47 schreef Chai het volgende:
Nederlanders die alles in het Engels doen op Facebook
Hebben jullie allemaal wel buitenlandse vrienden? Ik niet, maar dat schijnt heel normaal te zijn.
Van Cocksdorp naar Kuttingen is 4 uur en een kwartier.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:40 schreef wise het volgende:
from: Baflo to: Noorbeek
Voorgestelde routes
1. 3 uur 54 min. A28 en A73 372 km
quote:Op maandag 6 juni 2011 10:36 schreef wise het volgende:
[..]
weet niet waar zij zit atm. Van puntje groningen naar puntje limburg lijkt me ook een eindje
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:27 schreef ynuhh het volgende:
Morgen hoef ik alleen een stageverslag in te leveren, om vervolgens vakantie te hebben.
Dus even op en neer vanuit Huppel naar Utrecht, alleen voor een verslag.
quote:Op maandag 6 juni 2011 10:47 schreef Chai het volgende:
Nederlanders die alles in het Engels doen op Facebook
Hebben jullie allemaal wel buitenlandse vrienden? .
jaquote:
ook geen buitelandse kenissen¿ Bijvoorbeeld mensen die je ontmoet hebt op vakantie waar het mee klikte¿quote:Op maandag 6 juni 2011 11:06 schreef Chai het volgende:
Ja ik jelly.Ik heb geen buitenlandse vrienden.
Ja, maar dat waren dan ook Nederlanders.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:11 schreef wise het volgende:
[..]
ook geen buitelandse kenissen¿ Bijvoorbeeld mensen die je ontmoet hebt op vakantie waar het mee klikte¿
quote:
shitquote:
middagquote:Op maandag 6 juni 2011 12:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
goedemorgen dezen mooien morgen [ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 12:52 schreef wolvendagen het volgende:
Ik stoomde even met Vicks, m'n gezicht smaakt nu naar menthol.
ehhhquote:Op maandag 6 juni 2011 13:23 schreef Chai het volgende:
Wie dacht er vroeger ook altijd dat je je anus moest bleken doordat je je kont niet goed had afgeveegd?
de zin van het levenquote:
Ik mis 1 ding dan.quote:
Ik moest even denken waar dit over ging.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:40 schreef Crack_ het volgende:
BOBBY BOBBY KANE DE STAAT GOLDENEARRING TRIGGERFINGER IK BEN VERLEIFD
Zoiets jaquote:
Nee hij zelf heeft er een van die vier niet whihiquote:Op maandag 6 juni 2011 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja sociaal doen, maar dat doe je tijdens die andere dingen behalve slapen.
Ik bedoelde dat ik 1 ding van je lijstje mistte.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja sociaal doen, maar dat doe je tijdens die andere dingen behalve slapen.
Lach je me nu uit?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hij zelf heeft er een van die vier niet whihi
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moest even denken waar dit over ging.
Ik weet nog niet of ik ga.
Fappen is ook seks.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik 1 ding van je lijstje mistte.
Misschien moet jij haar eens overhalen. Dan ga ik wel meequote:Op maandag 6 juni 2011 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..], ik heb al gereserveerd
. Neem dqodje mee
Doe ik niet aan.quote:
Alleen crack is niet goed genoeg????quote:Op maandag 6 juni 2011 13:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien moet jij haar eens overhalen. Dan ga ik wel mee
Ik durf Crack niet alleen te meeten.quote:
Okayquote:Op maandag 6 juni 2011 13:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien moet jij haar eens overhalen. Dan ga ik wel mee
Moh, op zich woon ik er niet ver vandaan, maar miss wel leuk?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:47 schreef Crack_ het volgende:
Wil je blijven slapen bob of niet, want dan weet ik dat als ik dqoddie vraag?
Ja heel leuk, hou er wel rekening mee dat er tot nu toe ongeveer 30 man bij ons zat okay?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moh, op zich woon ik er niet ver vandaan, maar miss wel leuk?
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja heel leuk, hou er wel rekening mee dat er tot nu toe ongeveer 30 man bij ons zat okay?
Ik ga wel gewoon naar huis dan.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:50 schreef Crack_ het volgende:
En dat we misschien beetje dronken zijn, beetje hé.
Ik ben te autistisch voor 10+ manquote:
Whoehoe tem die wilde douche.quote:
quote:
quote:
quote:
Ja, moet je even refreshen, dan gaat het weer goed.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:55 schreef Crack_ het volgende:
Fok springt bij mij steeds omhoog bij een nieuwe post, bij jullie ook?
Ontdek je lichaam eens, wise.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:55 schreef wise het volgende:
[..]
alleen vrouwen hebben wat aan een douchekop
help je meequote:
help je niet meequote:
quote:
die blauwequote:
de dames, de longboards, de heuvelquote:
Ja, wil je bespoten worden door HG-nevel?quote:
leuk juist zou wel een beetje lachen van binnenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben zo verkouden dat als ik mijn neus ophaal dat mijn ogen gaan tranen, sta ik bij de kassa in de supermarkt verdomme een potje te janken.. en die mensen mij aankijken alsof ik thuis geslagen word of zo.
als het jouw nevel isquote:Op maandag 6 juni 2011 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wil je bespoten worden door HG-nevel?
Deed ik ook. Ik dacht HAHAHAHA mawfakkas its my party and i cry if i want to cry if i want toquote:Op maandag 6 juni 2011 14:45 schreef n8n het volgende:
[..]
leuk juist zou wel een beetje lachen van binnen [ afbeelding ]
quote:Beste studenten,
Op dit moment zijn onze printservers overbelast. Hierdoor kan het langer duren voordat je print beschikbaar zijn in Maggy voor akkoord.
Dit komt voornamelijk door de grote hoeveelheid printjobs, het nogmaals versturen van dezelfde printopdracht maakt dit probleem alleen maar erger.
Deze vestigingen hebben vertragingen van printjobs van 1 tot 4 uur:
Den Haag
-knip-
Hiervoor wordt extra schijfcapaciteit ingezet om de buffer te vergroten, om zo nog meer jobs tegelijk te kunnen verwerken:
We zijn druk bezig om de servers gaande te houden en de jobs er zo snel mogelijk door te krijgen. Onze excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet,
Dienst ICT
Ik ben giftig.quote:
HHS was het toch¿quote:Op maandag 6 juni 2011 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HAHA, mensen die 4 uur moeten wachten, voordat ze iets uit kunnen printen.
[..]
Hahahaha ik heb de printers op school ook een keer onbruikbaar gemaakt met een word-bestand van 5gb.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HAHA, mensen die 4 uur moeten wachten, voordat ze iets uit kunnen printen.
[..]
i'll take the riskquote:
gbquote:Op maandag 6 juni 2011 14:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb de printers op school ook een keer onbruikbaar gemaakt met een word-bestand van 5gb.
Het was ineens ook stampesdruk in de copyshop, waar normaal nooit iemand wasquote:Op maandag 6 juni 2011 14:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Lol 4 uurkan je nog beter naar een copyshop/naar huis gaan.
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb de printers op school ook een keer onbruikbaar gemaakt met een word-bestand van 5gb.
* Psssstquote:
Neequote:Op maandag 6 juni 2011 14:50 schreef n8n het volgende:
[..]
gbwat had je er in gestopt je HD pornoverzameling?
Voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:
quote:
cannot...breathe....too much......fuzziness....quote:
ik denk dat je MB bedoeldequote:Op maandag 6 juni 2011 14:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neewaren dertig pagina's met van die word shizzle schema's maar ik had ze heel mooi en zo gemaakt
en nog een stel teksten en afbeeldingen daarnaast. Whehehehehehe
Nee, eigenlijk niet. Ik ben bloedserieus over gb...quote:
verschil is, dat het mij niet uitmaakt of je het wel of niet zegt.quote:
Pluizigheid?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:52 schreef wise het volgende:
[..]
cannot...breathe....too much......fuzziness....
[ afbeelding ]
Wie zegt dat het mij wel uitmaakt dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:53 schreef wise het volgende:
[..]
verschil is, dat het mij niet uitmaakt of je het wel of niet zegt.
snel bel het guinnes book of recordsquote:Op maandag 6 juni 2011 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik ben bloedserieus over gb...
Jaloers, nu.quote:
Doe het zelf.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie zegt dat het mij wel uitmaakt dan?
Ik stelde die vraag namelijk niet![]()
Dus er is geen verschil
Het zou goed GB kunnen zijn ja. Simpele tekst is al 5MB bij wordquote:
Beetje non-discussie is het wel, jaquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje non-discussie is het wel, ja
sickquote:
In brabant is er dan niks aan de hand, weet niet hoe het in amsterdam isquote:Op maandag 6 juni 2011 15:03 schreef n8n het volgende:
wellicht kortzichtig maar hoe 'veilig' ben je als hetero-man in een gaybar in a'dam? leek me wel tof maar heb totaal geen idee wat ik er van verwachten
Even veilig als een vrouw in een heterobar?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:03 schreef n8n het volgende:
wellicht kortzichtig maar hoe 'veilig' ben je als hetero-man in een gaybar in a'dam? leek me wel tof maar heb totaal geen idee wat ik er van verwachten
ga je alleen¿quote:Op maandag 6 juni 2011 15:03 schreef n8n het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Even veilig als een vrouw in een heterobar?
Dat lijkt me enigszins logisch, beetje wat de boer niet kent geval ben ik in dezenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
volgens mij wordt er dan keihard op je gehit![]()
![]()
nee met een vriendin die daar eerder geweest was en het wel tof vond, zodoende. Ben wel in voor iets andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |