ik kloot niet met bier.quote:Op maandag 6 juni 2011 02:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik teken ook pas 5 maanden ofzo, dus zo moeilijk is het niet.
[..]
Ja ik ben echt jelly op haar kleuren, hoe die kleuren mengen echt insane.
[..]
Denk het? 3 gasten die met bier liepen te kutten ofzoiets.
cant remember that shitquote:Op maandag 6 juni 2011 02:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee dat was het niet, lagen op de grond ofzoiets + je had baard.
Ik wil ook wel eens watquote:Op maandag 6 juni 2011 02:10 schreef Gridlok het volgende:
Alleen mensen met snor in deze sc aub, willen het snor niveau hoog houden.
Sozzzz ik verzin de regels nietquote:Op maandag 6 juni 2011 02:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens wat
Alle users boven de 100.000 weg bijvoorbeeld
Ik moet je wel nageven dat je het snorrentijdperk goed weet voort te zetten met je 'sozzzz' gebruikquote:Op maandag 6 juni 2011 02:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sozzzz ik verzin de regels nietstaat in de KLB SC agreement.
Mijn grootste snor idool blijft dan ook Freddy Mercury, dankzij hem ben ik de man die ik vandaag ben.quote:Op maandag 6 juni 2011 02:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet je wel nageven dat je het snorrentijdperk goed weet voort te zetten met je 'sozzzz' gebruik
Dan mag ik hopen dat jou een langer leven beschonken isquote:Op maandag 6 juni 2011 02:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mijn grootste snor idool blijft dan ook Freddy Mercury, dankzij hem ben ik de man die ik vandaag ben.
quote:Op maandag 6 juni 2011 02:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
denk die van je skytrip dan want die je net poste kan ik me ook herinneren, kwam voor deze.
1 normaal leven of alles doe wat je wilt en insane muziek maken maar eerder dood gaan, keuze snel gemaaktquote:Op maandag 6 juni 2011 02:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat jou een langer leven beschonken is
Nou, dan begraven we je wel op je 45equote:Op maandag 6 juni 2011 02:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1 normaal leven of alles doe wat je wilt en insane muziek maken maar eerder dood gaan, keuze snel gemaakt
Wiequote:Op maandag 6 juni 2011 02:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
heyheyheyhey
ff dimme ja
anders bel ik dagdag
Ik wil de details niet weten hoorquote:
Ehm, well, ik woon hier en ga hier naar drama schoolquote:
ja, alleen tegen de tijd dat ik mn rijbewijs heb is ie verkochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets wou ik, lekker cheapo![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 02:35 schreef Gridlok het volgende:
die ander is ook maar 1100 ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets wou ik, lekker cheapo![]()
Koop je 'em nu toch als je het geld heb liggenquote:Op maandag 6 juni 2011 02:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja, alleen tegen de tijd dat ik mn rijbewijs heb is ie verkocht
en mn ma spaced hem als ik zo'n ding koopdie werd al gek toen ik uberhaupt ging lessen
dan staat dat ding hier zowat 2maanden weg te rotten..quote:Op maandag 6 juni 2011 02:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Koop je 'em nu toch als je het geld heb liggen
had ik ook met mn scooter vroegerquote:
Wat niet weetquote:Op maandag 6 juni 2011 02:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
dan staat dat ding hier zowat 2maanden weg te rotten..denk niet dat ie dan ook in de garage blijft staan als ik alleen zu hause ben
![]()
en dan vouw je jezelf om een fietser, doei levenquote:Op maandag 6 juni 2011 02:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat niet weet
Ik bedoel, de kans dat je gepakt wordt is natuurlijk minimaal.
Ja, als je er niet op kunt rijden moet je dat ook niet doen. Volgens mij mag je er ook niet mee op het fietspad maar misschien in NL welquote:Op maandag 6 juni 2011 02:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
en dan vouw je jezelf om een fietser, doei leven
Mocro4lifequote:Op maandag 6 juni 2011 02:39 schreef Gridlok het volgende:
Mijn scooter is kk chill. Mocro4life
Gilera Runner 2005 Model Jwt
fietsers steken ook weleens over op kruispunten weetjequote:Op maandag 6 juni 2011 02:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, als je er niet op kunt rijden moet je dat ook niet doen. Volgens mij mag je er ook niet mee op het fietspad maar misschien in NL wel
Dat doen ze nooitquote:Op maandag 6 juni 2011 02:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
fietsers steken ook weleens over op kruispunten weetje
en fietsers rijden ook weleens door rood
Dikke jobquote:Op maandag 6 juni 2011 02:42 schreef Gridlok het volgende:
voel me echt bad-ass op die scooter, wil em gaan spuiten, dikke job erop knallen
Coolquote:Op maandag 6 juni 2011 02:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Spraypainten en dan pinstripen +400 euro worth op marktplaats
En dan te bedenken dat hij alleen de topic meetelt die [KLB SC] in de titel hebben.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan bijvoorbeeld zoiets posten:Welke reeksen hebben de meeste deeltjes?
001 4900 Singles slowchat
002 4375 PUB SC
003 4063 KLB SC
004 3624 Koffie slowchat
005 2961 3FM Slowchat Reeks
006 2750 HOMO Topic
007 2281 R&P SC
008 2212 AKQ - Algemene Kennis Quiz
009 1956 HOOLS De VBL Kroeg
010 1879 ONZ Eindhoven
kunnen slecht tegen verlies?quote:Op maandag 6 juni 2011 07:42 schreef moomoo het volgende:
even iets anders, waarom houden vrouwen niet van bowlen?
gewoon doen, indien ongezond goed voor de weerstandquote:Op maandag 6 juni 2011 07:46 schreef moomoo het volgende:
en zijn witte puntjes van een week oud nog veilig te eten? Ik zit geen schimmel oid.
ook leuk als je over straat loopt en het begint ineens onnegeerbaar(?) te jeuken.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:01 schreef Salatrel het volgende:
muggenbeet op mijn aarsleuk kan ik er de hele dag op gaan zitten
Even iets anders, waarom denken mannen op FOK! altijd dat dit soort generalisaties kloppen?quote:Op maandag 6 juni 2011 07:42 schreef moomoo het volgende:
even iets anders, waarom houden vrouwen niet van bowlen?
ik kom er normaalgesproken ook goed doorheen maar afgelopen donderdag korte broek aangehad en sindsdien weten ze me te vinden....quote:
Mijn vriendenkring bestaat momenteel bijna volledig uit meisjes en geen ervan houdt van bowlen.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Even iets anders, waarom denken mannen op FOK! altijd dat dit soort generalisaties kloppen?
Waarom denk jij dat mannen daadwerkelijk denken dat ze kloppenquote:Op maandag 6 juni 2011 08:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Even iets anders, waarom denken mannen op FOK! altijd dat dit soort generalisaties kloppen?
In andere topics op FOK! komt dat duidelijk naar voren ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:08 schreef n8n het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat mannen daadwerkelijk denken dat ze kloppen
Ik heb ook bijna geen mannelijke vrienden die van voetbal houden, maar lijkt me ook geen afspiegeling van de werkelijkheid ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:07 schreef moomoo het volgende:
[..]
Mijn vriendenkring bestaat momenteel bijna volledig uit meisjes en geen ervan houdt van bowlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |