quote:Goh, echt waar zeg?
Nog een zaterdagavondtune trouwens, hoop op een iets minder snelle repost want dan val ik echt van mijn stoel van het toeval.
Exquisite taste good sir.quote:
Je moeder.quote:
Ik ben het met je eens. De overheid stimuleert weer eens zaken die niet haalbaar zijn door een belachelijke subsidiepot aan te boren. En ja hoor iedereen holt om gebruik te maken van de pot.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hype en massa-volging. Duurzaamheid zou ook in beperkte mate plaatsvinden als het niet fiscaal aantrekkelijk was, maar inderdaad gaan niet dezelfde belachelijke aantallen een type auto kopen die ''wegenbelastingvrij'' is, als dezelfde financiele prikkel wegvalt. Logisch, ook voor idealen is er een markt en je kan als overheid jezelf wel zo superieur achten dat je duurzaamheid propagandeert door cadeau's weg te geven, maar daar verstoor je de markt enkel mee.
Wat heb je gedaan en wat voor gildedag was het?quote:
Nee hoor, je had beter moeten opletten tijdens de meet jij.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Bro??? Je wijkt nu erg af van GS en jouw patroon af.
jij beweert dat Philips naar het buitenland is gevlucht vanwege het ongunstige belastingklimaat terwijl ze gewoon op het adres Amstelplein 2 1096 BC in Amsterdam zitten.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:58 schreef robin007bond het volgende:
Betyar, jij wilt zeggen dat de philips tv's nog in NL gemaakt worden?
Inderdaad en vaak wordt het door de doelgroep zelf toch betaald.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:58 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. De overheid stimuleert weer eens zaken die niet haalbaar zijn door een belachelijke subsidiepot aan te boren. En ja hoor iedereen holt om gebruik te maken van de pot.
De overheid zou eens moeten stoppen met steeds weer die subsidie potjes. Die auto's worden uiteindelijk toch wel verkocht.
Ik betwijfel of die dingen dan alsnog verkocht worden in de mate waarin ze dat nu worden, het zijn de meest vreselijke wagens, maar oke het is inderdaad een keuze die de markt(!) moet overwegen, en niet de overheid. De afschaf van de hippie-subsidie is dus ook geweldig.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:58 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. De overheid stimuleert weer eens zaken die niet haalbaar zijn door een belachelijke subsidiepot aan te boren. En ja hoor iedereen holt om gebruik te maken van de pot.
De overheid zou eens moeten stoppen met steeds weer die subsidie potjes. Die auto's worden uiteindelijk toch wel verkocht.
Oeps. Het is laat hèquote:Op maandag 6 juni 2011 01:01 schreef betyar het volgende:
[..]
jij beweert dat Philips naar het buitenland is gevlucht vanwege het ongunstige belastingklimaat terwijl ze gewoon op het adres Amstelplein 2 1096 BC in Amsterdam zitten.
Dat heb ik gedaan, en gezien die kop en houding van GS wijkt dat behoorlijk af. Ook wijkt jouw gedrag op de meet behoorlijk af dan wat jij hier op POL post. Maar hee iedereen is vrij te posten wat je wilt hier.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoor, je had beter moeten opletten tijdens de meet jij.
Op het punt van studieboeken kan ik het niet eens zijn want ik zie studie(ik weet ik kan er naast zitten) niet als een luxe artikel. Een auto is dat duidelijk wel, net zoals die Vogelaarwijken die binnen een aantal jaren toch weer verpauperd zijn als je de mensen aldaar niet opvoed.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad en vaak wordt het door de doelgroep zelf toch betaald.
Ik vind het vaak getuige van goedkoop populistisch gedrag en veel fiscaal-economen zijn het daarmee eens. Het is natuurlijk mooi om een nicheproduct te promoten door het fiscaal aantrekkelijk te maken, daar hebben politici het alleenrecht op dus dat kunnen ze ook mooi als signature meegeven, de Zalm- of Rutteregeling en de Vogelaarwijken, zowel positief of negatief geeft dat een politicus natuurlijk een enorme imagoboost, maar het is oppervlakkig herverdelen.
Gratis schoolboeken is een ander voorbeeld, hoewel ik betwijfel of jij het wat betreft dat onderwerp ook met mij eens zal zijn.
Gewoon terugbijten met vakbondsgeneuzel, arbo-geneuzel, en vestigingsvoorwaarden van Nederland en je hebt betyar weer in een hoek, kom op!quote:
Kop en houding?quote:Op maandag 6 juni 2011 01:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, en gezien die kop en houding van GS wijkt dat behoorlijk af. Ook wijkt jouw gedrag op de meet behoorlijk af dan wat jij hier op POL post. Maar hee iedereen is vrij te posten wat je wilt hier.
Ja eigenlijk zijn we best sociale mensen inderdaad, geloof het of niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, en gezien die kop en houding van GS wijkt dat behoorlijk af. Ook wijkt jouw gedrag op de meet behoorlijk af dan wat jij hier op POL post. Maar hee iedereen is vrij te posten wat je wilt hier.
Kring maasland, een groot evenement met +- 45 gilden. Totaal zo'n 2500 man vandaag op bezoek gehad. Ik deed een bardienst en moest zorg dragen voor het oude zilver.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan en wat voor gildedag was het?
Is het iets te laat voor. Moeten we bewaren voor een andere keerquote:Op maandag 6 juni 2011 01:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon terugbijten met vakbondsgeneuzel, arbo-geneuzel, en vestigingsvoorwaarden van Nederland en je hebt betyar weer in een hoek, kom op!
Is een woning in een bepaalde woonwijk een luxe artikel?quote:Op maandag 6 juni 2011 01:04 schreef Cherna het volgende:
[..]
Op het punt van studieboeken kan ik het niet eens zijn want ik zie studie(ik weet ik kan er naast zitten) niet als een luxe artikel. Een auto is dat duidelijk wel, net zoals die Vogelaarwijken die binnen een aantal jaren toch weer verpauperd zijn als je de mensen aldaar niet opvoed.
Ja ach, ik hekel ook details op dit uur.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is het iets te laat voor. Moeten we bewaren voor een andere keer
quote:
Tsja, ik vond jou toch niet veel anders dan hier op het forum.quote:
Vandaar dat je zo liep te morren op het weer vanmorgen vroeg. Buitenevent. Maar geslaagd dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Kring maasland, een groot evenement met +- 45 gilden. Totaal zo'n 2500 man vandaag op bezoek gehad. Ik deed een bardienst en moest zorg dragen voor het oude zilver.
Mooi, ik jou ook niet, maar ik ben benieuwd wat er opviel aan mijn kop,quote:Op maandag 6 juni 2011 01:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsja, ik vond jou toch niet anders dan hier op het forum.
Wat ook een ander zegt: er is tijd genoeg. Voor jou, voor mij, voor iedereen.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is het iets te laat voor. Moeten we bewaren voor een andere keer
Dat kan ik beamen uiteraard, als expert van mannelijk schoon.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi, ik jou ook niet, maar ik ben benieuwd wat er opviel aan mijn kop,
behalve dat ik ontzettend aantrekkelijk was![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 01:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen uiteraard, als expert van mannelijk schoon.
quote:Op maandag 6 juni 2011 01:11 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wat ook een ander zegt: er is tijd genoeg. Voor jou, voor mij, voor iedereen.
quote:Op maandag 6 juni 2011 01:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is een woning in een bepaalde woonwijk een luxe artikel?
Vanuit mijn studie durf ik dat dan weer te betwijfelen, haha, zo blijven we landje-pik spelen.
Maar goed, laat ik het anders formuleren, aangezien gratis studieboeken toch bij, hoofdzakelijk, de middenklasse terecht komen, zou een lastenverlaging voor gezinnen hetzelfde effect hebben. Het lijkt natuurlijk anders, als je de studieboeken, een vrij gericht onderwerp, gratis maakt, maar dit is inefficiente herverdeling. De deelnemers aan het hoger onderwijs krijgen momenteel meer subsidie dan noodzakelijk is om de verstorende effecten van herverdeling ongedaan te maken. Een sociaal leenstelsel voor een deel van de bekostiging van de studie is een doelmatiger en rechtvaardiger instrument om de toegankelijkheid van het hoger onderwijs te waarborgen dan generieke onderwijssubsidies.
Door de investeringen in onderwijs aan te moedigen worden hoger opgeleiden minder schaars ten opzichte van lager opgeleiden. Daardoor zakt hun loon en stijgt dat van lager opgeleiden. Toch is dat idee niet in overeenstemming met de principes voor doelmatig delen. De overheid moet niet proberen de marktprijzen, in dit geval de lonen, te sturen met overinvesteringen in onderwijs. Inkomenssteun is beter dan prijssteun, ook bij onderwijs. Overscholing is inefficiënt en dat erodeert de belastingbasis.
Meh jungske, dit is wel erg zware kost voor de late avond. Maar daar komen we nog op terug.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is een woning in een bepaalde woonwijk een luxe artikel?
Vanuit mijn studie durf ik dat dan weer te betwijfelen, haha, zo blijven we landje-pik spelen.
Geen drup regen gehad en de wedstrijden verliepen probleemloos.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:11 schreef Staal het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo liep te morren op het weer vanmorgen vroeg. Buitenevent. Maar geslaagd dus.
Je mag het in DM/PM doen, ik mag het toch niet naar modjes doorspelen of hier op de SC plempen, want dan krijg ik zelf een ban. Maar ik hoor graag de waarheid.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Eerlijk? Let wel he..... hij is keihard, banwaardig.
Mooi deuntje ook.quote:
Hey! Geen VS persoonsbeschrijvingen prive houden.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je mag het in DM/PM doen, ik mag het toch niet naar modjes doorspelen of hier op de SC plempen, want dan krijg ik zelf een ban. Maar ik hoor graag de waarheid.
Ik krijg hier wel heel veel bevestiging van mijn afwijkende dag- en nachtritmequote:Op maandag 6 juni 2011 01:15 schreef Cherna het volgende:
[..]
[..]
Meh jungske, dit is wel erg zware kost voor de late avond. Maar daar komen we nog op terug.
Ik wil best mijn mening over jou geven, maar het mag me geen ban kosten, je vraagt er immers zelf om.....quote:Op maandag 6 juni 2011 01:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je mag het in DM/PM doen, ik mag het toch niet naar modjes doorspelen of hier op de SC plempen, want dan krijg ik zelf een ban. Maar ik hoor graag de waarheid.
Niet van jou, het gaat om de kop en houding van ondergetekende.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hey! Geen VS persoonsbeschrijvingen prive houden.
Uiteraard, be my guest.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik wil best mijn mening over jou geven, maar het mag me geen ban kosten, je vraagt er immers zelf om.....
Ahh, dacht dat ik er ook onder viel.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet van jou, het gaat om de kop en houding van ondergetekende.
Whatever floats your boat, ik zal je verdedigen tegenover modjes, wat je ook te zeggen hebt.quote:
Ik weet niet wat betyar allemaal betrekt in zijn betoogquote:Op maandag 6 juni 2011 01:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ahh, dacht dat ik er ook onder viel.
Teveel om op te noemen.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:19 schreef Picchia het volgende:
Ik ben benieuwd waar Voorschrift niet op lijkt.
Even toestemming vragen in FB.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet niet wat betyar allemaal betrekt in zijn betoog
quote:
Ik heb al toestemming in FB gegevenquote:
Hallo, we gaan de waarheid niet karikaturiseren.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:21 schreef GSbrder het volgende:
Betyar wilt een persoonsbeschrijvinkje geven in de SC.
Ik geef hem bij deze alvast toestemming mij te karikaturiseren zoals het onlangs in het meettopic werd genoemd.
Ach, betyar heeft mij twee keer 10 - 20 minuten gesproken.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:21 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hallo, we gaan de waarheid niet karikaturiseren.
Nee. En vlot graag, ik wil naar bed.quote:
Alleen als je gedurende die keren een karikatuur was.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, betyar heeft mij twee keer 10 - 20 minuten gesproken.
Hoe goed zijn ''read'' op mij ook is, het blijft een karikatuur.
Hoe wellrounded kan ik overkomen in een kort gesprekje?quote:Op maandag 6 juni 2011 01:23 schreef Picchia het volgende:
[..]
Alleen als je gedurende die keren een karikatuur was.
Onwijs banwaardig dit.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Nou GSbrdr, eigenlijk vind ik je een lekkere geile beer.
Ik ben ervan overtuigd dat het me een ban kost.Tenzij ik toestemming krijg om te posten zoals ik jou zie.quote:
Anders maak je er een topic over in ONZ. En doe je net of het een omschrijving is van Paul de Leeuw.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat het me een ban kost.Tenzij ik toestemming krijg om te posten zoals ik jou zie.
Ouch..quote:Op maandag 6 juni 2011 01:26 schreef GSbrder het volgende:
GEEZUS!
Hoeveel toestemming moet ik geven man, denk je werkelijk dat ik jankend naar bed ga als een of andere timmerboer uit ruraal Brabant me niet zo mag?
Okay, als hij daar op uit was, kon hij het ook zoals jij nu doet formuleren.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:27 schreef Staal het volgende:
Ik denk dat Betyar zijn punt al gemaakt heeft. Hij vindt jou zo erg dat het zonder ban niet eens te beschrijven valt.
Ik ben geen brabanderquote:Op maandag 6 juni 2011 01:27 schreef Cherna het volgende:
Brabanders onder elkaar gaat dat niet goed dan?
Gaat perfect, achter je rug.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:27 schreef Cherna het volgende:
Brabanders onder elkaar gaat dat niet goed dan?
Ah dan zit ik er al naast. Keihard maar toch een sociaal iemand kan dat?quote:
Er zijn personen op Fok die mij er een ban voor zullen geven, heeft niks met jou te maken.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:26 schreef GSbrder het volgende:
GEEZUS!
Hoeveel toestemming moet ik geven man, denk je werkelijk dat ik jankend naar bed ga als een of andere timmerboer uit ruraal Brabant me niet zo mag?
Onder familie wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:29 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ah dan zit ik er al naast. Keihard maar toch een sociaal iemand kan dat?
Ik weet het niet, ik denk dat ik mezelf wel kan vinden in beide persoonsbeschrijvingen.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:29 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ah dan zit ik er al naast. Keihard maar toch een sociaal iemand kan dat?
Nee.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk dat ik mezelf wel kan vinden in beide persoonsbeschrijvingen.
Kan op zakelijk en politiek niveau keihard zijn, maar ik geef tegelijkertijd op vrijwillige basis muzieklessen aan kinderen van 12 - 15. Is dat sociaal?
En wat levert jou dat op?quote:Op maandag 6 juni 2011 01:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk dat ik mezelf wel kan vinden in beide persoonsbeschrijvingen.
Kan op zakelijk en politiek niveau keihard zijn, maar ik geef tegelijkertijd op vrijwillige basis muzieklessen aan kinderen van 12 - 15. Is dat sociaal?
Pianoquote:Op maandag 6 juni 2011 01:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik zal er ongetwijfeld niets mee te maken hebbenquote:Op maandag 6 juni 2011 01:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Er zijn personen op Fok die mij er een ban voor zullen geven, heeft niks met jou te maken.
Voldoening.quote:
Nu is een mooi moment. Krijgen jouw ouders ook eens in de gaten wat hun jong in het holst van de nacht sjouwt.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Piano![]()
Ik moet ook weer eens gaan oefenen
Dat zou best kloppen een menig hoeft geen feit te zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik zal er ongetwijfeld niets mee te maken hebben
Haha dan zijn ze niet zo blij vrees ikquote:Op maandag 6 juni 2011 01:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Nu is een mooi moment. Krijgen jouw ouders ook eens in de gaten wat hun jong in het holst van de nacht sjouwt.
Niet opgevallen.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:34 schreef Picchia het volgende:
Vaak beschouw ik mlg en GSbrder als dezelfde persoon. Daarom ben ik soms onterecht heel flauw tegen GSbrder.
Om een escalatie te voorkomen.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:33 schreef GSbrder het volgende:
Maar betyar, als het zo banwaardig was, waarom zei je het dan niet op de meet face-to-face tegen me?
Je durfde niet?quote:
Jij bent voor mij iig een leermoment voor over een paar jaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha dan zijn ze niet zo blij vrees ik
Die snap ik nietquote:Op maandag 6 juni 2011 01:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij bent voor mij iig een leermoment voor over een paar jaar..
Of jou??quote:Op maandag 6 juni 2011 01:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je maakt hem alleen maar nieuwsgieriger
Je dacht dat ik er emotioneel aan onderdoor zou gaan, want ik kwam over als een sociaal-onvaardige autist die met z'n gebrekkige communicatieve skills zijn enige uitje in het jaar verpest zou zien worden door een 30-jarige papa?quote:
Shh, php leest mee.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je dacht dat ik er emotioneel aan onderdoor zou gaan, want ik kwam over als een sociaal-onvaardige autist die met z'n gebrekkige communicatieve skills zijn enige uitje in het jaar verpest zou zien worden door een 30-jarige papa?
Nee.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je dacht dat ik er emotioneel aan onderdoor zou gaan, want ik kwam over als een sociaal-onvaardige autist die met z'n gebrekkige communicatieve skills zijn enige uitje in het jaar verpest zou zien worden door een 30-jarige papa?
Dan nogmaals; welke escalatie?quote:
Yup daar dacht ik ook aan.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ze is zwanger, en wij zijn de eerste die het horen.
Oh ik vat hem alquote:Op maandag 6 juni 2011 01:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ze is zwanger, en wij zijn de eerste die het horen.
Hehe, leuk zondagavond-voerquote:
Fok brawl?quote:Op maandag 6 juni 2011 01:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Een escalatie die de meet niet ten goede zo zijn gekomen.
Of ga je weer niet naast je kerel liggen?quote:Op maandag 6 juni 2011 01:41 schreef Staal het volgende:
Jullie zijn fantastisch voor de slaap in ieder geval.
Met mijn tijd meegaan en ruimte geven tot een bepaalde hoogte. Praten maar niet een kind ongelimiteerd aan internet koppelen. Als het allemaal waar is dan hebben jouw ouders totaal geen clue.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh ik vat hem al![]()
Staal, hoe zou jij als ouder dat soort dingen tegen willen gaan?
Anders vertel je het me de volgende meet, je weet dat ik er toch niet over op zal houden.quote:
Stond je klaar om te meppen dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 01:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Een escalatie die de meet niet ten goede zo zijn gekomen.
Wisseldiensten zijn je echt vreemd he?quote:Op maandag 6 juni 2011 01:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Of ga je weer niet naast je kerel liggen?
Jullie relatie heeft wel een dijk van een impuls nodig, niet?
Ik hoor het al. Volgende meet ga ik niet missen.quote:
Yup. Ik zie ze enkel terug in de vorm van loon afdracht.quote:
Ik zou in ieder geval geen webcam toestaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Met mijn tijd meegaan en ruimte geven tot een bepaalde hoogte. Praten maar niet een kind ongelimiteerd aan internet koppelen. Als het allemaal waar is dan hebben jouw ouders totaal geen clue.
Mij niet daarom heb ik zeeen van tijd vandaag.quote:
Het was leuk in ieder geval.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Volgende meet ga ik niet missen.
Jij gaat door. je vraagt om mijn aandacht. ik zit niemand achterna, ik denk zelfs dat in de meeste discussies jij mij achterna gaat. Net of ik virtuele honing aan mijn reet heb.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Anders vertel je het me de volgende meet, je weet dat ik er toch niet over op zal houden.
Als je werkelijk iets tegen me hebt, hoor ik dat graag in plaats van SC-delen achterna gezeten te worden door een rancuneuze neus
Proost.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup. Ik ze ze enkel terug in de vorm van loon afdracht.
Hm dat is lastig tegen te gaan denk ik. Telefoons worden steeds geavanceerder en internet maakt steeds meer deel uit van het dagelijks leven.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Met mijn tijd meegaan en ruimte geven tot een bepaalde hoogte. Praten maar niet een kind ongelimiteerd aan internet koppelen. Als het allemaal waar is dan hebben jouw ouders totaal geen clue.
ik mep niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Stond je klaar om te meppen dan?
Jammer dat ik er niet was. Ik had met gemak dat ene zetje gegeven.
Oke, maar wat bedoelde je er wel mee dan?quote:
Ja en dit in combinatie met ouders die dit niet weten en het allemaal niet zo bijhouden ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hm dat is lastig tegen te gaan denk ik. Telefoons worden steeds geavanceerder en internet maakt steeds meer deel uit van het dagelijks leven.
Waar zie je mij de moeite nemen een openbaring van betyar te doen?quote:Op maandag 6 juni 2011 01:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij gaat door. je vraagt om mijn aandacht. ik zit niemand achterna, ik denk zelfs dat in de meeste discussies jij mij achterna gaat. Net of ik virtuele honing aan mijn reet heb.
Dat is een mooi strevenquote:Op maandag 6 juni 2011 01:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja en dit in combinatie met ouders die dit niet weten en het allemaal niet zo bijhouden ook.
Ik kan alles tegengaan.. Maar natuurlijk niet door alles te verbieden maar zoeken naar redelijkheid.
De meet te laten escaleren? Van een gezellige ontmoeting die omslaat naar een stel chagrijnende fokkers rondom een statafel en fokkers die weg zouden gaan door mijn mening..quote:Op maandag 6 juni 2011 01:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oke, maar wat bedoelde je er wel mee dan?
Ik word anders steeds banger van deze mensen.quote:
Je overschat je kunnenquote:Op maandag 6 juni 2011 01:51 schreef betyar het volgende:
[..]
De meet te laten escaleren? Van een gezellige ontmoeting die omslaat naar een stel chagrijnende fokkers rondom een statafel en fokkers die weg zouden gaan door mijn mening..
Nou, ik ben wel erg maar zo'n paniek lijkt me wat overdreven hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 01:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik word anders steeds banger van deze mensen.
Zoek lekker zelf terug.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar zie je mij de moeite nemen een openbaring van betyar te doen?
Zal wel reuze meevallen.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:51 schreef betyar het volgende:
[..]
De meet te laten escaleren? Van een gezellige ontmoeting die omslaat naar een stel chagrijnende fokkers rondom een statafel en fokkers die weg zouden gaan door mijn mening..
Ik ook. Daarom juist.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zal wel reuze meevallen.
Ik ben meer van het lachen...
Suikerklontje...quote:Op maandag 6 juni 2011 01:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik word anders steeds banger van deze mensen.
Jij leest hier te weinig. Ik kom hier al een week. Weet genoeg.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel erg maar zo'n paniek lijkt me wat overdreven hoor
Nou is natuurlijk de vraag of ik hier wel wil lezenquote:Op maandag 6 juni 2011 01:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij leest hier te weinig. Ik kom hier al een week. Weet genoeg.
Klopt. Ik was er niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:53 schreef robin007bond het volgende:
Vorige meet verliep ook zonder blauwe ogen, althans als we de verhalen moeten geloven.
Trots op jequote:Op maandag 6 juni 2011 01:55 schreef 3-voud het volgende:
Airco draait weer als een tierelier. De ijspegels hangen aan de plinten.
*snif*... als je eens wat dat voor me betekende...quote:
Jij wilt meteen meeten. VS is kennelijk ook best een geinig ding IRL. Heb ik van horen zeggen.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou is natuurlijk de vraag of ik hier wel wil lezen
Ik ben in 7 jaar op Fok! nog nooit naar een meet gegaan manquote:Op maandag 6 juni 2011 01:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij wilt meteen meeten. VS is kennelijk ook best een geinig ding IRL. Heb ik van horen zeggen.
Maar niet teveel bitterballen graaien want daar raakt hij dagen niet over uitgesproken. Hij zit op zijn centen.
Meid, krijgen jij en VS beide een schaal bitterballen van me.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij wilt meteen meeten. VS is kennelijk ook best een geinig ding IRL. Heb ik van horen zeggen.
Maar niet teveel bitterballen graaien want daar raakt hij dagen niet over uitgesproken. Hij zit op zijn centen.
Ik wel. Kort.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben in 7 jaar op Fok! nog nooit naar een meet gegaan man![]()
Nou, dan kun je net zo goed opblijvenquote:Op maandag 6 juni 2011 01:58 schreef GSbrder het volgende:
Ik zeg welterusten, nog 5 uur scheidt mij van een lawaaiige wekker.
slaap zequote:Op maandag 6 juni 2011 01:58 schreef GSbrder het volgende:
Ik zeg welterusten, nog 5 uur scheidt mij van een lawaaiige wekker.
http://www.uberreview.com(...)-work-sans-pride.htmquote:Op maandag 6 juni 2011 01:59 schreef GSbrder het volgende:
Niet als ik morgen nog 12 uur te werken heb, gifjes-UI
Absoluut. Al ga je maar 1 minuut.quote:
Trusten, kiddo.quote:
Het is dat je het zelf moet zeggen.quote:
Nou, ik snap best dat jullie wat verlegen zijn hoorquote:
Beetje flauw van mij. Het was de vijf-jaarmeet. Heel veld vol bleke users en niemand wist eigenlijk wie nu eigenlijk wie was dus we zijn rap afgetaaid. Zo'n kleinere meet zoals ze recent hebben gehouden met POL is veel persoonlijker.quote:
Snap wel dat zo'n groots opgezette meet niet per definitie aanslaat. Ik heb wel een aantal mensen van Fok! ontmoet en vond het wel leuk om er slechts 1 of 2 te ontmoeten. Bij een groep van 20 zou ik ook niet weten tegen wie ik zou moeten kletsen eigenlijkquote:Op maandag 6 juni 2011 02:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Beetje flauw van mij. Het was de vijf-jaarmeet. Heel veld vol bleke users en niemand wist eigenlijk wie nu eigenlijk wie was dus we zijn rap afgetaaid. Zo'n kleinere meet zoals ze recent hebben gehouden met POL is veel persoonlijker.
Heb verder nog wel wat vrouwelijke users gemeet, ook kleinschalig en dat vond ik wel gezellig.
Die kerel kan geweldig krijsen. Prima muziek om een stofzuiger door je huis te rossen.quote:
Heerlijke muziek voor bepaalde momentenquote:Op maandag 6 juni 2011 02:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Die kerel kan geweldig krijsen. Prima muziek om een stofzuiger door je huis te rossen.
Welterustenquote:Op maandag 6 juni 2011 02:11 schreef Staal het volgende:
Ik ga maffen trouwens want morgenochtend weer spijt met dat gelummel op dit forum.
Trusten voor straks!
Goedemorgen linkse uitvreter, je idolen zijn in Portugal in ieder geval de regering uitgetrapt.quote:
Aan dit soort posts doe ik nooit mee want die vuren altijd redelijk terugquote:Op maandag 6 juni 2011 08:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goedemorgen linkse uitvreter, je idolen zijn in Portugal in ieder geval de regering uitgetrapt.
Omdat rechts daar eigenlijk niet zoveel wil bezuinigen als het IMF vraagt.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goedemorgen linkse uitvreter, je idolen zijn in Portugal in ieder geval de regering uitgetrapt.
Immune to backfire.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Aan dit soort posts doe ik nooit mee want die vuren altijd redelijk terug
Zo vroeg op de ochtend al zo gevat? Het wordt een mooie dag.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:55 schreef eriksd het volgende:
Ik dacht dat jij het daar juist van moest hebben
Flauw, i know.
Weet van niks en het interesseert mij ook bijzonder weinig, om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben altijd geestig.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo vroeg op de ochtend al zo gevat? Het wordt een mooie dag.![]()
Uiteraard, jij hoeft je enkel te concentreren op de verloren poedel van mevrouw Nel.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet van niks en het interesseert mij ook bijzonder weinig, om eerlijk te zijn.
Was je gestopt daarmee dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 08:58 schreef eriksd het volgende:
Ah, de oude jij-bakken zijn terug uitstekend. Kan ik zonder gene weer gaan lopen trollen.
Een beetje. Vond iedereen zo'n aardig hoofd hebben dat ik het niet over mijn hart kan krijgen. Althans, de mensen die ik heb ontmoet.quote:
Je weet dat je nu toegeeft dat je een geweten hebt he.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een beetje. Vond iedereen zo'n aardig hoofd hebben dat ik het niet over mijn hart kan krijgen. Althans, de mensen die ik heb ontmoet.
Dat is een voorwaarde inderdaad.quote:
Ik zal eens goed mijn mening over jou geven jochie!quote:Op maandag 6 juni 2011 09:00 schreef GSbrder het volgende:
Welkom terug, troll-erik.
Opdat je nooit meer weggaat en mij blijft vermaken met je trolls tegen anderen.
Je snibbige opmerkingen omdat je mij op mlg vond lijken zijn weer vergeten na deze post, welke getuigt van inzicht en intelligentiequote:Op maandag 6 juni 2011 09:00 schreef Picchia het volgende:
Ik zat net een vertaalde Hitler speech te kijken. Die praatjes dat hij geen socialist was zijn echt onzin. Hoewel hij natuurlijk niet zo inhoudsloos was als een PvdA-socialist en de SP meer oog heeft voor individuele rechten.
U gaat uw gang.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zal eens goed mijn mening over jou geven jochie!
quote:Op maandag 6 juni 2011 09:00 schreef Picchia het volgende:
Ik zat net een vertaalde Hitler speech te kijken. Die praatjes dat hij geen socialist was zijn echt onzin. Hoewel hij natuurlijk niet zo inhoudsloos was als een PvdA-socialist en de SP meer oog heeft voor individuele rechten.
Hitler wilde lagere belastingen en meer asfalt! Rechts!quote:Op maandag 6 juni 2011 09:00 schreef Picchia het volgende:
Hitler behandelde z'n bevolking slecht en pleegde genocide op rijke bankiers! Links!quote:Op maandag 6 juni 2011 09:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hitler wilde lagere belastingen en meer asfalt! Rechts!
Lagere belastingen?quote:Op maandag 6 juni 2011 09:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hitler wilde lagere belastingen en meer asfalt! Rechts!
Hij was dikke maatjes met het bedrijfsleven! Rechts! En hij had de schurft aan alles wat niet behoorde tot de Duitse cultuur. Die misselijke vorm van nationalisme is bij uitstek een rechts trekje.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hitler behandelde z'n bevolking slecht en pleegde genocide op rijke bankiers! Links!
Goede man toch wel zo te horen.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij was dikke maatjes met het bedrijfsleven! Rechts! En hij had de schurft aan alles wat niet behoorde tot de Duitse cultuur. Die misselijke vorm van nationalisme is bij uitstek een rechts trekje.
Moet bekennen dat ik die redelijk uit mn mouw heb geschud. Geen idee wat het belastingbeleid van Hitler was.quote:
Hij deed inderdaad een beetje denken aan de hedendaagse neo-cons.quote:
Die blonde?quote:Op maandag 6 juni 2011 09:05 schreef eriksd het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)e-weg-op.dhtml#photo
GS, is dit niets voor jou?
Geschiedsvervalsing. Links.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik die redelijk uit mn mouw heb geschud. Geen idee wat het belastingbeleid van Hitler was.
Zeg, die randsocialist niet gaan vergelijken met het heilige evangelie van het neoconservatisme.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij deed inderdaad een beetje denken aan de hedendaagse neo-cons.
Hij was wel voor minder ontwikkelingshulp en de schending van internationale verdragen. Dat is Wilders-rechts, maar daar houdt het dan ook bij op. Verdere wilde Hitler een linkse grip op alle aspecten van het volk houden.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik die redelijk uit mn mouw heb geschud. Geen idee wat het belastingbeleid van Hitler was.
Welnee, links is nationalistischer dan rechts. Geen ideologie die mensen zoveel geld geeft, puur omdat ze tot het uitverkoren volk behoren. Uitkeringen zijn nationalistisch!quote:Op maandag 6 juni 2011 09:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij was dikke maatjes met het bedrijfsleven! Rechts! En hij had de schurft aan alles wat niet behoorde tot de Duitse cultuur. Die misselijke vorm van nationalisme is bij uitstek een rechts trekje.
Het was weer ouderwets gezellig, zo te zien.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:01 schreef eriksd het volgende:
Je mening over iemand geven in een SC.
Hihi.
Zag ik nou dat PHP mee zat te lezen en zat te pm-en?
quote:Op maandag 6 juni 2011 09:15 schreef Reya het volgende:
Hitler was Robert Long, ook hij had ruzie met de RK-kerk.
Dat moet vandaag toch echt deze wezen:quote:
Over satanistische trekjes gesproken inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat moet vandaag toch echt deze wezen:
Zou me een ban kosten, IRL zou de meet verpesten.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:20 schreef GSbrder het volgende:
Topic niet eens gezien, hehehe.
Ik wacht nog altijd af, hoewel ik het jammer blijf vinden dat het niet IRL gezegd werd, maar ik kan op alle beledigingen die geuit worden twee tot drie keer zo hard terugkomen en ben nauwelijks onder de indruk van zijn pogingen so far.
Betje kiest zijn "vijanden" niet zo diplomatiek, maar dat trekje heeft hij wel vaker, zo heb ik begrepen.
Vanwaar zo'n aversie tegen GS?quote:Op maandag 6 juni 2011 09:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Zou me een ban kosten, IRL zou de meet verpesten.
Nonsens, er is niets waarmee jij mij kan pakken zodat het mijn meet zou verpesten.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Zou me een ban kosten, IRL zou de meet verpesten.
Creatief. Dom gezwets weliswaar, maar desondanks erg creatief.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, links is nationalistischer dan rechts. Geen ideologie die mensen zoveel geld geeft, puur omdat ze tot het uitverkoren volk behoren. Uitkeringen zijn nationalistisch!
Ik zie niet in waarom hij daar in negatieve zin uit springt in vergelijking met de rest die hier posten?quote:
Ik pak ook niemand, je verdraaid de boel weer. Waar zeg ik dat ik je ergens op pak?? Ik heb een mening over jou die ik niet op een forum kan posten.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nonsens, er is niets waarmee jij mij kan pakken zodat het mijn meet zou verpesten.
Flink investeren in defensie. Ook zo'n typische rechtse hobby.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij was wel voor minder ontwikkelingshulp en de schending van internationale verdragen. Dat is Wilders-rechts, maar daar houdt het dan ook bij op. Verdere wilde Hitler een linkse grip op alle aspecten van het volk houden.
Ik wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom hij daar in negatieve zin uit springt in vergelijking met de rest die hier posten?
Waarlijk, iemand met een volkslied als de hunne en die cultuur kan niet anders dan rechts zijn.quote:
Dus meningen van Erik en mij e.d. heb je niks tegen, ook al komen ze enigszins overeen, maar GS zou je ineens niet meer kunnen beschrijven op een forum zonder ban? Volgens mij overdrijf je hier schromelijk.quote:
Lest we forget.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:34 schreef dotCommunism het volgende:
Zitten mensen nu weer te zeiken dat hitler links danwel rechts was? Werkelijk?
Precies. Ondertussen zijn we allang bij halo 2.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:38 schreef Monolith het volgende:
Dat hele obsessie met de vraag of Hitler links dan wel rechts was is natuurlijk een prima voorbeeld va het door EG aangehaalde halo effect.
Ach ja, zo kampfen we allemaal wel eens wat.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:43 schreef Picchia het volgende:
Het is één van de fundamentele levensvragen, waar ieder mens op enig moment wel mee heeft gekampt.
De natte droom van elk links persoon, de dag dat de verderfelijke rijken worden vermoord. Het lieft net zoals in Viëtnam voor een volksgerecht. Links zet z´n zogenaamd humane masker af en laat hun ware gezicht zien.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hitler behandelde z'n bevolking slecht en pleegde genocide op rijke bankiers! Links!
Heeft weinig nut. Is namelijk een verhaal zonder eind. Leg de rijken om en je creeert automatisch een nieuwe toplaag. Dan begint alles weer opnieuw.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De natte droom van elk links persoon, de dag dat de verderfelijke rijken worden vermoord. Het lieft net zoals in Viëtnam voor een volksgerecht. Links zet z´n zogenaamd humane masker af en laat hun ware gezicht zien.
Maar dan zou links definitief alle macht in handen hebben, kijk naar Viëtnam, daar heeft het uitstekend gewerkt. De gehele intellectuele en economische elite weg, wie hebben er nu de economische en politieke macht in handen? Juist, de linksen met bloed aan hun handen.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heeft weinig nut. Is namelijk een verhaal zonder eind. Leg de rijken om en je creeert automatisch een nieuwe toplaag. Dan begint alles weer opnieuw.
Waarom zou ik mezelf om willen laten leggen, als behorende tot de intellectuele elite?quote:Op maandag 6 juni 2011 09:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar dan zou links definitief alle macht in handen hebben, kijk naar Viëtnam, daar heeft het uitstekend gewerkt. De gehele intellectuele en economische elite weg, wie hebben er nu de economische en politieke macht in handen? Juist, de linksen met bloed aan hun handen.
Ik heb jullie wel door!
Ah kijk, daar komt de ware salonsocialist naar boven!quote:Op maandag 6 juni 2011 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou ik mezelf om willen laten leggen, als behorende tot de intellectuele elite?
Je hebt gelijk. Wel gelijkheid prediken, maar als daadwerkelijk de handen uit de mouwen moeten worden gestoken, dan geef ik niet thuis.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah kijk, daar komt de ware salonsocialist naar boven!
Wel de lusten, niet de lasten.
Vertel.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:00 schreef GSbrder het volgende:
Om dezelfde reden dat VS het neoconservatisme aanhangt
Je bent zelfdestructief.quote:
"He likes getting fucked", zouden de Amerikanen zeggen.quote:
Maar jij bent geen rechts tuig, en daar gaat het om.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou ik mezelf om willen laten leggen, als behorende tot de intellectuele elite?
Hm, gelukkig bestaan er inderdaad nog principes en toekomstvisie.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:07 schreef GSbrder het volgende:
Ik hoor als student eigenlijk ook een SP'er te zijn
En dat gesproken door een man met een wapenfetisj.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar jij bent geen rechts tuig, en daar gaat het om.
Stiekem droomt links van de dag van de afrekening waar ze iedereen die hun niet zint voor een volksgerecht ter dood kunnen veroordelen. Er waren al van zulke zelfbenoemde rechters, een beetje inspecteurs en politici voor hun flikker schieten omdat het hun niet zinde. Dat hele linkse anarchotuig wat iedereen maar loopt te bedreigen is slechts de voorhoede, dat zijn de beulen die maar al te graag het volksgerecht wil uithangen.
Dames en heren, de situatie is ernstiger dan ooit tevoren, we moeten nu ingrijpen.
Actually I don't.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
"He likes getting fucked", zouden de Amerikanen zeggen.
Jij bent het mannetje?quote:
Liever een wapenfetisj dan geweldsfantasiën uit politieke overwegingen.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat gesproken door een man met een wapenfetisj.
Of, zoals jaloerse linksen het noemen, jeugdig enthousiasme en een te rooskleurig wereldbeeld. Mijn werkloosheidskans ligt op minder dan 2% maar, zo waarschuwen oudere users,quote:Op maandag 6 juni 2011 10:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, gelukkig bestaan er inderdaad nog principes en toekomstvisie.
Nee.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:10 schreef GSbrder het volgende:
Wapenfetisj is niet per se gewelddadig, toch?
Wie bezit die fantasien dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Liever een wapenfetisj dan geweldsfantasiën uit politieke overwegingen.
Idd, ik zou nooit iemand iets aan kunnen doen, i.t.t. tot links die moordend van deur tot deur trekt.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:10 schreef GSbrder het volgende:
Wapenfetisj is niet per se gewelddadig, toch?
Gelukkig wel.quote:
Uiteraard, praktijkvisie komt voornamelijk voort uit eigen ervaringen, en mensen die dergelijke pessimistische outlooks moeten projecteren op de jeugd, of jonge werknemers, hebben vaak zelf geen moer bereikt. Wanneer je echter met wat mensen op betere posities spreekt dan is er een hogere tendens van "met dit, dat, dus zo, kom je er wel jongen, geen angst hebben."quote:Op maandag 6 juni 2011 10:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of, zoals jaloerse linksen het noemen, jeugdig enthousiasme en een te rooskleurig wereldbeeld. Mijn werkloosheidskans ligt op minder dan 2% maar, zo waarschuwen oudere users,
"ik zal er nog wel achter komen dat de praktijk niet zo eenvoudig is als mijn theorietjes"
Ik heb wel een leuk lijstje van zeikklanten.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, ik zou nooit iemand iets aan kunnen doen, i.t.t. tot links die moordend van deur tot deur trekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |