Terecht, je maakt tieners belachelijk hier.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet dat het jullie boeit, maar php valt me lastig nu
Pure afgunst..quote:Op maandag 6 juni 2011 00:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Terecht, je maakt tieners belachelijk hier.
Hm ik vraag me af wanneer "verantwoord ondernemen" niet meer afgedwongen wordt het ook plaats gaat vinden in dezelfde mate als nu, maar inderdaad ik ben het met je eens.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, met terugpompen in de economie bedoel ik lastenverlagingen voor werkenden en bedrijven. Bedrijven die in Nederland minder lasten hebben omdat ze bijdragen aan het onderhoud van uitkeringstrekkers hebben meer geld om in het buitenland te investeren.
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Terecht, je maakt tieners belachelijk hier.
Tja, veel ondernemingen vertrekken sowieso al wegens het onaantrekkelijke belastingsklimaatquote:Op maandag 6 juni 2011 00:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm ik vraag me af wanneer "verantwoord ondernemen" niet meer afgedwongen wordt het ook plaats gaat vinden in dezelfde mate als nu, maar inderdaad ik ben het met je eens.
Klets niet zo dom robinquote:Op maandag 6 juni 2011 00:44 schreef robin007bond het volgende:
Whiskers ik mag je best, maar ik begin moe te worden van dat op leeftijd spelen.
Ik snap dat je je heel goed voelt als oudste hier op het forum, maar wat minder jaloezie op de minder-gerimpelde soortgenoten kan geen kwaad
Valt nu nog mee, maar inderdaad wanneer "links" het zou winnen over 3 jaar dan zie ik het somber in.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, veel ondernemingen vertrekken sowieso al wegens het onaantrekkelijke belastingsklimaat
Hype en massa-volging. Duurzaamheid zou ook in beperkte mate plaatsvinden als het niet fiscaal aantrekkelijk was, maar inderdaad gaan niet dezelfde belachelijke aantallen een type auto kopen die ''wegenbelastingvrij'' is, als dezelfde financiele prikkel wegvalt. Logisch, ook voor idealen is er een markt en je kan als overheid jezelf wel zo superieur achten dat je duurzaamheid propagandeert door cadeau's weg te geven, maar daar verstoor je de markt enkel mee.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm ik vraag me af wanneer "verantwoord ondernemen" niet meer afgedwongen wordt het ook plaats gaat vinden in dezelfde mate als nu, maar inderdaad ik ben het met je eens.
Kom dan een keer verder dan "wat weet jij er nou van???!!!!111 einz".quote:
Echt waar?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, veel ondernemingen vertrekken sowieso al wegens het onaantrekkelijke belastingsklimaat
DUDEquote:
GMTA forever man, hahaha ik zit echt zo van: "WTF?!?!" en hardop te lachen hier ineens.quote:
Ja, hier idem dito!quote:Op maandag 6 juni 2011 00:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
GMTA forever man, hahaha ik zit echt zo van: "WTF?!?!" en hardop te lachen hier ineens.
Hahaha inderdaad, goddomme moet niet gekker worden hier, geweldig.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, hier idem dito!
Hahaha, het scheelde gewoon 7 seconden, ik dacht, gooi er nog iets lekkers tegenaan van de zaterdagavond, hahahaha!
Les 1 van discussieren met Whiskers.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kom dan een keer verder dan "wat weet jij er nou van???!!!!111 einz".
Gewoon een keer normaal ergens tegenin gaan, dan zijn we beide blij
Philips????Van Eindhoven naar Amsterdam.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Denk sowieso aan Nederlandse multinationals als Philips.
Leidt jij mij maar rondquote:Op maandag 6 juni 2011 00:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kom dan een keer verder dan "wat weet jij er nou van???!!!!111 einz".
Gewoon een keer normaal ergens tegenin gaan, dan zijn we beide blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |