Wat in een verzorgingsstaat sowieso teveel is.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blabla, hoge belastingen zijn geen doel op zich. Er moet gewoon worden gekeken naar wat nodig is.
Graag, ben m'n hart verloren aan dat land, zou zo terug gaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Emigreer gewoon, naar Australie ofzo
Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik zie dat bijvoorbeeld anders.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat in een verzorgingsstaat sowieso teveel is.
Ik ben dan ook niet jaloers op de VS.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, het meeste "charity" uit bijvoorbeeld de Verenigde Staten is allemaal privaat.
Daarom vragen we jou ook niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik zie dat bijvoorbeeld anders.
En wat is nodig?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blabla, hoge belastingen zijn geen doel op zich. Er moet gewoon worden gekeken naar wat nodig is.
Werk en visa-kosten.quote:
Ik wel op de totale absentie van zeurende onderklasse die meent een middel te hebben graaiers aan te pakken. Toch mooi, een land waar ook arme sloebers tevreden zijn met wat ze hebbenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet jaloers op de VS.
Ik houd graag ons sociale vangnet in stand. Jij niet, en daar eindigt de discussie, vrees ik. Want jij bent libertarier en ik niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En wat is nodig?
Handhaving van de uitkeringen of verlaging van de overheidsuitgaven?
Het is in de rechtse groeperingen wel een uitermate gangbaar standpunt hoor. Daarvoor hoef je niet naar de Efteling.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onlangs naar de Efteling geweest, begrijp ik?
Reason therefore, isn't a trait everyone possesses.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Australie?quote:
In stand, zonder enige ruimte om te schipperen?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik houd graag ons sociale vangnet in stand. Jij niet, en daar eindigt de discussie, vrees ik. Want jij bent libertarier en ik niet.
Haha. Tuurlijk joh.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wel op de totale absentie van zeurende onderklasse die meent een middel te hebben graaiers aan te pakken. Toch mooi, een land waar ook arme sloebers tevreden zijn met wat ze hebben
Eerst verlagen van de overheidsuitgaven dan kunnen de uitkeringen gehandhaafd blijven.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En wat is nodig?
Handhaving van de uitkeringen of verlaging van de overheidsuitgaven?
Ho-ho, niks mis met een acceptabel sociaal vangnet.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik houd graag ons sociale vangnet in stand. Jij niet, en daar eindigt de discussie, vrees ik. Want jij bent libertarier en ik niet.
Ik wel, althans in vele aspecten van de VSquote:Op maandag 6 juni 2011 00:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Reason therefore, is only something some people possess.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wel, althans in vele aspecten van de VS
Daarom ben je ook 12quote:Op maandag 6 juni 2011 00:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wel, althans in vele aspecten van de VS
Dat gebeurt nu al bij gemeenten.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:20 schreef Cherna het volgende:
[..]
Eerst verlagen van de overheidsuitgaven dan kunnen de uitkeringen gehandhaafd blijven.
Verlagen van overheidsuitgaven en dan kunnen overheidsuitgaven gehandhaafd blijven?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:20 schreef Cherna het volgende:
[..]
Eerst verlagen van de overheidsuitgaven dan kunnen de uitkeringen gehandhaafd blijven.
Dat ik nooit gezegd. Er mag en moet worden hervormd. Er mag gesneden worden. Maar er moet wel worden gekeken naar wat mogelijk is. Punt is dat jullie lage belastingen als uitgangspunt nemen terwijl ik de mens als uitgangspunt neem. Jullie willen de belasting verlagen en vervolgens kijken wat mogelijk is. Ik wil ook werklozen een fatsoenlijk inkomen geven en kijk daarna wat mogelijk is met de belastingen.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In stand, zonder enige ruimte om te schipperen?
Ik ben best bereid tot concessies, maar jij bent absoluut tegenstander van het aanpakken van onze verzorgingsstaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |