Dat zou idd een reeel percentage kunnen zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hee, het is wel Nederland heh. Als ze hier ooit een vlaktax gaan doen zal die minimaal 45% zijn.
Lieverd, Sinterklaas bestaat niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas wel ja, het is meer een soort van ideaal
Toto is puur nachtmerriemateriaal.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.youtube.com/re(...)he+line&aq=2&oq=toto
Je bent 15 en je hebt werkelijk geen ideequote:Op zondag 5 juni 2011 23:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas wel ja, het is meer een soort van ideaal
Begrijp me niet verkeerd, ik zou ook graag minder belasting willen betalen. Ik sta ook niet te lachen als de fiscus maandelijk 1300 euro van mijn loon afpakt. Echter, een afdracht is nou eenmaal nodig willen wij ons stelsel in stand houden.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Met een belastingsvrije voet tot 20.000 is er toch sprake van een soort nivellering
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Met een belastingsvrije voet tot 20.000 is er toch sprake van een soort nivellering
Nou zeg.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent 15 en je hebt werkelijk geen idee
Ad hominem.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent 15 en je hebt werkelijk geen idee
Ja, afgeschoten.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:47 schreef GSbrder het volgende:
Aha, er werd serieus ingegaan op mijn limiet, begrijp ik?
Omdat ik onvolledig was?quote:
Weltrusten oma.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik verlaat deze idiote discussie en ga pitten
Jammer dat ik gelijk moet denken aan Papierversnipperaar als ik "ad hominem" zie staanquote:
Iets met mijn vergelijking en de mate waarin de overheid de burger moest prikkelen om te werken.quote:
Tuutlijk ventjequote:Op zondag 5 juni 2011 23:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jammer dat ik gelijk moet denken aan Papierversnipperaar als ik "ad hominem" zie staan![]()
Voor de rest ben ik benieuwd wat de linkse users als tegenargument hebben tegen een vlaktaks met belastingsvrije voet
Beschrijving van het mechanisme als zodanig. De vertaling van dat mechanisme naar een reeks en de limiet die je vervolgens neemt.quote:
Wat is jouw argument voor een vlaktaks?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jammer dat ik gelijk moet denken aan Papierversnipperaar als ik "ad hominem" zie staan![]()
Voor de rest ben ik benieuwd wat de linkse users als tegenargument hebben tegen een vlaktaks met belastingsvrije voet
Het pakt nadelig uit voor de mensen met lage inkomens, in casu koopkracht.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er is op zich inhoudelijk tegenin te gaan, vanuit fiscaal-economische optiek dan.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Extra prikkel tot arbeid en stijging van de koopkrachtquote:Op zondag 5 juni 2011 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is jouw argument voor een vlaktaks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |