Nauwelijks armoede, laat ik het zo zeggen.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tjonge Koos, die zou ik zelfs niet voor mijn rekening nemen.
Ik denk dat iedereen vind dat er teveel belasting moet worden betaald.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
Rechtsen vinden weer eens dat we te veel belasting betalen?
Jij bent dan ook een 100% rechtse rakker 2.0 final releasequote:Op zondag 5 juni 2011 23:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb het een paar dagen geleden nog gezegd
Welterusten , Erik.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:28 schreef eriksd het volgende:
En nu genoeg fiscaal gezeik op de late avond, ik ga maffen.
Dan nog..Een Xn notatie geeft gewoon een variabele aan, over het algemeen de n-de variabele in een een reeks. Zonder een beschrijving van die reeks is het vrij betekenisloos.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een 100% rechtse rakker 2.0 final release
Nee, maar is niet concreet genoeg met zijn formule.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
GS lult uit zjn nek, mogen we het zo noemen??
Ik had een dubieuze opmerking willen maken maar laat hem even rusten.quote:
je moederquote:Op zondag 5 juni 2011 23:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had een dubieuze opmerking willen maken maar laat hem even rusten.
Nee? Jammer danquote:Op zondag 5 juni 2011 23:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, maar is niet concreet genoeg met zijn formule.
Ja, de formule is bagger en TU onwaardig. On second thoughs.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
GS lult uit zjn nek, mogen we het zo noemen??
Stomme Rita Verdonk met haar partij, nu krijg ik steeds de associatie met haar partij.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In Nederland kennen we geen armoede, dat klopt. En inderdaad, iemand met een Bijstandsuitkering kan een aardig leven leiden. Daarom ben ik ook trots op Nederland.
Op zondag is het niet verkeerd om serieus te zijn, toch?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:32 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, eigenlijk zijn jullie veel te serieus op deze late zondag.
Je doelt op inkomensbelasting?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stomme Rita Verdonk met haar partij, nu krijg ik steeds de associatie met haar partij.![]()
Anyway, Nederland is een mooi land, maar het kan mooier. Bijna alle economen zijn het met me eens: belasting op arbeid is de meest verderfelijke belasting. We moeten streven naar een land waar arbeid daadwerkelijk loont
Zondag is bij uitstek een dag dat je niet serieus moet zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Op zondag is het niet verkeerd om serieus te zijn, toch?
In een grote kuil gooien, hard aanstampen en hoppa Nederland heeft ook olie en met wat geluk diamanten.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
Nu heb ik de discussie grotendeel gemist, maar wat is precies jullie voorstel?
GS wil met een limiet van een rij een verondersteld mechanisme in kaart brengen. Dat lijkt mij geen goed plan.quote:
GS is niet wijs..quote:Op zondag 5 juni 2011 23:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
GS wil met een limiet van een rij een verondersteld mechanisme in kaart brengen. Dat lijkt mij geen goed plan.
Jij wilt de IB afschaffen en het gros van de economen zijn het met jou eens?quote:
GS is nu ook gevlucht. Mijn corebusiness is het stellen van kutvragen. Die kunnen pijnlijk zijn.quote:
Dat hoeft niet, hij weet het zelf welquote:Op zondag 5 juni 2011 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inhoudelijk ga je er nooit tegenin
Ik ga Rutte vertellen wat hij allemaal moet doenquote:Op zondag 5 juni 2011 23:37 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo, EG, wat staat er voor jou morgen allemaal op het programma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |