Wat ben je toch een rebel he.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb juist digitale tv opgezegd
Analoge tv
Ik vind het best een aardig nummer.quote:
Die hebben ze een dag te vroeg al geleverd.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:55 schreef gerbenp het volgende:
Boris > alseerst moet die hele tv kapot, dan pas een nieuwe.
Geen zin in sportdag morgen, kan iemand een bak vol met regen bestellen tussen 8:45 en 14:20 non stop? Danku!
Die komt toch nooit meer langs?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het best een aardig nummer.
Maar op dit heeft meneer Verschuuren geen antwoord klaar zie ik.
de markt is nog niet echt groot daarin. ik heb wel deze tuner gevonden http://www.multimediapc.nl/product_info.php/products_id/4592 en deze CI module http://www.bisco.nl/ci-mo(...)-module-classic.htmlquote:Op zondag 5 juni 2011 22:50 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik heb helaas nog een beeldbuis beneden, maar wel een HD decoder al.
Maar ik moet nog eens er goed voor zitten voor de materialen die nodig zijn in mijn computer, als ik digitale tv neem, doe ik gewoon een tv kaart die dat kan
Ik had Jesus to a Child van George Michael.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:57 schreef borisz het volgende:
Dag 10: een nummer waar je in slaap van valt... Nog ideeën?.
Zo'n beetje alles van Adelequote:Op zondag 5 juni 2011 22:57 schreef borisz het volgende:
Alle 13 Mariette Hamer sla ik even over.
Een willekeurig nummer van Coldplay.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:57 schreef borisz het volgende:
En dat ja!quote:Op zondag 5 juni 2011 22:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Een willekeurig nummer van Coldplay.
Oh die moet ik ook nog doen vandaag.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:57 schreef borisz het volgende:
daar krijg je vervolgens wel nachtmerries van...quote:Op zondag 5 juni 2011 22:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Een willekeurig nummer van Coldplay.
Faithless - Insomniaquote:Op zondag 5 juni 2011 22:57 schreef borisz het volgende:
Ik vind het zo bizar dat jullie allemaal Coldplay echt 3x niks vinden terwijl ik al stuiter bij de gedachte dat ik ze over 6 dagen eindelijk live ga zien, d'r komt zowaar een droom van me uit.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:01 schreef alors het volgende:
[..]
daar krijg je vervolgens wel nachtmerries van...
Ook zo erg inderdaad! Sowieso is George Michael verantwoordelijk voor 2 van mijn 3 meest gehate liedjesquote:Op zondag 5 juni 2011 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had Jesus to a Child van George Michael.
*meldt*quote:Op zondag 5 juni 2011 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het zo bizar dat jullie allemaal Coldplay echt 3x niks vinden terwijl ik al stuiter bij de gedachte dat ik ze over 6 dagen eindelijk live ga zien, d'r komt zowaar een droom van me uit.
Ik vond Viva la Vida geweldig de rest niet echt.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het zo bizar dat jullie allemaal Coldplay echt 3x niks vinden terwijl ik al stuiter bij de gedachte dat ik ze over 6 dagen eindelijk live ga zien, d'r komt zowaar een droom van me uit.
Clocks vind ik dan nog wel tof om te horen, sowieso de wat snellere nummers. De slome nummers komen mij m'n neus uitquote:Op zondag 5 juni 2011 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het zo suf en gezapig, met elk nummer hoe slecht ook wordt je helemaal doodgegood enkel en alleen omdat het van Coldplay is.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan 't niet helpen, ik word er helemaal in meegesleurd. De melodieën, het melancholische. The Scientist vind ik bloedmooi. 'Fix You' is mijn ultieme favoriet, ik vrees dat ik ga huilen zaterdag als ze die doen.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
The Scientist en Life in Technicolor II trek ik nog wel, maar de rest![]()
In tegenstelling tot Gerard.quote:
Ik ook. TOen ik eens vroeg hoe die remix van de 'High' heet die hij wel eens draait.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Gerard.
Naatje heeft wel een reply van hem gehad.
Be-la-che-lijk!! Ik zou het hem zeggen!!quote:Op zondag 5 juni 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Gerard.
Naatje heeft wel een reply van hem gehad.
quote:@fvanl @domien volgens mij is de megahit van deze week ook gebaseerd op een hit van vroeger
@Enlae ja, maar da's echt iets compleet anders, haha..
Meneer ziet dat ie ongelijk heeft en probeert zich er uit te lullen.quote:
Ik vind Domien wel tof, kan er niks aan doen... Af en toe wat arrogant misschien, maar hij doet het primaquote:Op zondag 5 juni 2011 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Meneer ziet dat ie ongelijk heeft en probeert zich er uit te lullen.![]()
Ik vind het nu al een eikel. Ik hoop dat ik later gewoon zijn plaats in neem dat zou mooi zijn.
Als DJ is ie niet slecht maar echt boeiend vind ik hem ook niet. Het is een klein beetje een eikel.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind Domien wel tof, kan er niks aan doen... Af en toe wat arrogant misschien, maar hij doet het prima
in een duo vind ik hem leuker dan Soloquote:Op zondag 5 juni 2011 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind Domien wel tof, kan er niks aan doen... Af en toe wat arrogant misschien, maar hij doet het prima
Internetheld.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in een duo vind ik hem leuker dan Solo
en ik heb wel eens een reply van Rudy gehad en volgens mij ook van Veenstra en zeker van Eric Dikeb en Sharid
(ff stoer doen)
Ik denk dat dat eikelige er nog wel afschaaft als hij wat langer meedraait. Dat hoop ik dan.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Als DJ is ie niet slecht maar echt boeiend vind ik hem ook niet. Het is een klein beetje een eikel.
Pffff... Patser!!quote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in een duo vind ik hem leuker dan Solo
en ik heb wel eens een reply van Rudy gehad en volgens mij ook van Veenstra en zeker van Eric Dikeb en Sharid
(ff stoer doen)
Ik vind het kut aan Twitter dat je niet schuine tekst kan doen. Ik wou ook iets twitteren met track, maar dat schuine kan dus niet. Gewoon track komt anders overquote:Op zondag 5 juni 2011 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eikelige er nog wel afschaaft als hij wat langer meedraait. Dat hoop ik dan.
Moet trouwens op mijn handen zitten om op zijn laatste vraag niet als antwoord "waarschijnlijk heb je een track verkeerd staan" te geven
LOL! Zie je wel, GMTAquote:Op zondag 5 juni 2011 23:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het kut aan Twitter dat je niet schuine tekst kan doen. Ik wou ook iets twitteren met track, maar dat schuine kan dus niet. Gewoon track komt anders over.
Moet je *track* doen ofzo. Maakt het wat specialer.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het kut aan Twitter dat je niet schuine tekst kan doen. Ik wou ook iets twitteren met track, maar dat schuine kan dus niet. Gewoon track komt anders over.
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:36 schreef borisz het volgende:
Nu het toch zondag is. Ik heb wel eens een mention gehad van Andries Knevel
Ik ben niet bekend met het twitterjargon, maar ik neem aan dat je dan genoemd bent?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:36 schreef borisz het volgende:
Nu het toch zondag is. Ik heb wel eens een mention gehad van Andries Knevel
Dat ie antwoordt op een tweet die je naar hem stuurt. Gebeurt bij BN'ers niet heel vaak namelijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met het twitterjargon, maar ik neem aan dat je dan genoemd bent?
Ik denk toch dat die beter op zijn plek is bij 538 ofzo.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Als DJ is ie niet slecht maar echt boeiend vind ik hem ook niet. Het is een klein beetje een eikel.
pjoew pjoew, van mij mag iequote:Op zondag 5 juni 2011 23:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat die beter op zijn plek is bij 538 ofzo.
oh zo, cool.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ie antwoordt op een tweet die je naar hem stuurt. Gebeurt bij BN'ers niet heel vaak namelijk.
Dit of Slam FMquote:Op zondag 5 juni 2011 23:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat die beter op zijn plek is bij 538 ofzo.
De vaste hulp van Domien.quote:
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
De vaste hulp van Domien.
Zodra Domien een probleem heeft of iets zoekt heeft hole1988 altijd de oplossing.
quote:
Het lijkt er anders wel op.quote:
ik heb wat kennis in wordpress en hij loopt steeds op twitter te gooien ik kom er niet uit.quote:
Yupquote:Op maandag 6 juni 2011 06:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Al weer klaar voor de extreeem zware reis?.
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:51 schreef TheZapster het volgende:
Army of lovers![]()
Mijn wereld stortte in elkaar als tiener toen bleek dat "zij" geen zij was![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:51 schreef TheZapster het volgende:
Army of lovers![]()
Mijn wereld stortte in elkaar als tiener toen bleek dat "zij" geen zij was![]()
Ze was toch omgebouwd of ben ik in de war met iemand andersquote:
Ik weet niet, het was wel ooit een 1 april grap dat Gala een man wasquote:Op maandag 6 juni 2011 11:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze was toch omgebouwd of ben ik in de war met iemand anders
Kan er in ieder geval niets over vinden op wikipedia.
Lijkt erop dat ik al 20 jaar geloof dat ze omgebouwd is en ze dat helemaal niet isquote:Op maandag 6 juni 2011 12:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet niet, het was wel ooit een 1 april grap dat Gala een man was
Gelukkig is het wel een lekker nr jaquote:Op maandag 6 juni 2011 12:10 schreef Paul-89 het volgende:
Ehm deze is nog geen uur geleden ook al gedraaid.
Ja iddquote:Op maandag 6 juni 2011 12:10 schreef Paul-89 het volgende:
Ehm deze is nog geen uur geleden ook al gedraaid.
Al die fap-momenten die je had kunnen hebben!quote:Op maandag 6 juni 2011 12:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ik al 20 jaar geloof dat ze omgebouwd is en ze dat helemaal niet is
Inderdaad!quote:Op maandag 6 juni 2011 12:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Al die fap-momenten die je had kunnen hebben!
Chinese homo die aan wurgsex doet?quote:
ja dat zei ik gister ook alquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Chinese homo die aan wurgsex doet?
awwww, sterkte.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:49 schreef gerbenp het volgende:
Leuk zo'n sportdag, als je van ballen houd.... Lichte hersenschudding nu dus wss.
Ik vond deze ook wel goed.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:25 schreef alors het volgende:
Paloma Faith, ja die was ik alweer bijna vergeten
haha ik dacht dat zij blond was en echt een lekker wijf zou zijnquote:
Wrong !quote:Op maandag 6 juni 2011 14:41 schreef alors het volgende:
[..]
haha ik dacht dat zij blond was en echt een lekker wijf zou zijn
Kartoffelsalat ?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Even kijken, wat hebben we nu nog niet gehad... chocoladepasta?
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:39 schreef Paul-89 het volgende:
Pff hele huis trilde net van de blikseminslagen.![]()
Nog nooit zulke harde klappen gehoord.
Wow, waar?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:39 schreef Paul-89 het volgende:
Pff hele huis trilde net van de blikseminslagen.![]()
Nog nooit zulke harde klappen gehoord.
Noord-Limburg.quote:
Dit is toch haar nieuwe ?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:47 schreef alors het volgende:
zomg Rihanna op drei fm![]()
Haar nieuwe is zo vet, maar die gaan ze vast niet draaien,lekker selectief altijd
Ja, maar daarna komt dezequote:Op maandag 6 juni 2011 17:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dit is toch haar nieuwe ?
De vorige S&M hebben ze gek genoeg niet echt veel gedraaid.
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:02 schreef gerardekdom het volgende:
Waar oh waar kom toch die EHEC-bacterie vandaan? Men dacht komkommer, toen taugé maar het bleek selderij! #sorry #konhetnietlaten
Ja zij/haar producers weten wel hoe ze hits maken.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar daarna komt deze
op 0.48 begint het nummer pas hoor
Excusez-moi, Oú Est Le Swimming Pool?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:35 schreef Pino112 het volgende:
Ik hoop dat het zo fucking hard regent met Pinkpop.
Niks van gemerkt, wel een klein buitje net tussen 17.30-18.30u op de route Hilversum-Haarlem. Och, beetje variatie is prima.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Noord-Limburg.
Knalde zo hard dat overal de stroom eruit vloog en je voelde gewoon alles trillen.
Hoe, wat, waar ?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:16 schreef alors het volgende:
Kap eens met dat hypen van die plaat joh, 'dit is em, dit is em' ja als je em 100 keer per dag draait dan wil dat wel ja, zeker als je eigen hitlijst bepaald mede op wat je zelf draaitWij van WC Eend
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:16 schreef alors het volgende:
Kap eens met dat hypen van die plaat joh, 'dit is em, dit is em' ja als je em 100 keer per dag draait dan wil dat wel ja, zeker als je eigen hitlijst bepaald mede op wat je zelf draaitWij van WC Eend
Zinnig, hmmmmm. Zinnen. Mensen in Afrika leren lezen en schrijven?quote:@ericcorton Morgenochtend om 07.45 maak ik bij @giel3fm bekend wat het thema van Serious Request 2011 wordt.Wat mij betreft een bijzonder zinnig thema !
Leuk dat ik dat ook weet.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Zinnig, hmmmmm. Zinnen. Mensen in Afrika leren lezen en schrijven?
Je wordt buitengesloten.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Leuk dat ik dat ook weet.
Nou, morgenochtend maar gaan luisteren dan. Ik weet het ook nog niet namelijk.
Misschien is Eric de enige die het weet he.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, want dat zou betekenen dat hij het zelf heeft bedacht zonder enig overleg met wie dan ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien is Eric de enige die het weet he.
Godver geen Andrew Gold in de MT5.
Oh ja, natuurlijk, maar ik bedoel ook meer de enige DJ.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, want dat zou betekenen dat hij het zelf heeft bedacht zonder enig overleg met wie dan ook.
erg teleurstellend iddquote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:35 schreef Pino112 het volgende:
Ik hoop dat het zo fucking hard regent met Pinkpop.
Wat wil je met grootheden als Sak Noel, Kane, Pittbul etc.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Wow, jij weet het niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, volgens mij volgende week Rudy (ik had iets gehoord over 'om de 2 weken' maar kan ook zijn dat er ik ernaast zit).quote:
Over 20 min. ongeveer.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef Paul-89 het volgende:
Katy B-fans zet de tv op België 1, zo meteen Katy B optreden.
K*t gemistquote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Net live-optreden van Katy B op België Een.
Ga je er naartoe ?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
K*t gemist![]()
morgen in de Melkweg. Benieuwd wat dat wordt
ook van dit dansjequote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef Pino112 het volgende:
Ik word lichtelijk depressief van alles en iedereen nu, dus pitten.
Nee helaas niet. Kan niet, morgen tandartsquote:
Ook best wel een beroerde dag zo'n Dinsdag.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Kan niet, morgen tandarts![]()
Ja nogalquote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ook best wel een beroerde dag zo'n Dinsdag.
Zeg! breng die gast niet op ideeenquote:
krijg je der van als je niet flost...quote:Op maandag 6 juni 2011 23:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeg! breng die gast niet op ideeen
gelukkig niet, moet om 15.00uur daar zijn. Denk `n half uur/3 kwartier. Moet 1 of 2 vullingen vervangen...
Aah weer zo'n fap, uh ik bedoel filmmarathon.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hele dag films kijken als ik zn Twitter zo zie.
Flossenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:30 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
krijg je der van als je niet flost...![]()
[ afbeelding ]
quote:
vocht in mn enkel. moet been omhoog houden en dat wil niet zo goed achter mn pc. dus ben ik maar films gaan kijken. slechts 3 vanavond en nu ga ik richting bedquote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hele dag films kijken als ik zn Twitter zo zie.
Minder! Sterkte en trustenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
vocht in mn enkel. moet been omhoog houden en dat wil niet zo goed achter mn pc. dus ben ik maar films gaan kijken. slechts 3 vanavond en nu ga ik richting bed
ach, zo erg is t allemaal niet. heb me vandaag prima vermaakt met films. weten welke? klik hier en geef gerust commentaar. Ik wil graag weten wat er inhoudelijk of stijltechnisch beter kan. qua achtergronden enzo hoef ik niets te weten, dat is allemaal standaard en moet ik nog een keer uitzoeken als ik zin heb....quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:02 schreef l3nt het volgende:
heeft roel van velzen hier gestaan? http://lockerz.com/s/108387427
Spicegirls FTWquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:51 schreef alors het volgende:
B*WitchedIk haatte ze, want Spice Girls waren natuurlijk de enige eckte.
Hahahquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Mijn twee gayvriendjes zijn es geweest.
Gingen we later naar Pukkelpop, hadden ze alletwee hun strakke meisjes Britney vest aan![]()
Liep ik daar heel de dag naast en tussen![]()
Dat was echt tamelijk beschamend, zo op Pukkelpopquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:52 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah
Het lijkt me best lachen, maar ik denk niet dat ik er geld voor over heb...
Ja dat had ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:52 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind het beangstigend hoeveel tekst ik nog ken van dit nummer.
Ik vind dr echt afschuwelijk ook ja, ik zeg poliepjes, kom dr maar weer inquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:10 schreef Vlindur het volgende:
Kunnen ze Caro niet ergens in een kistje doen?
Ik vind dr muziek zo saai
Nou, dat helpt niet. Dan draaien ze dr ook wel omdat ze haar zo zielig vindenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind dr echt afschuwelijk ook ja, ik zeg poliepjes, kom dr maar weer in
True, verbieden dan maar gewoonquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nou, dat helpt niet. Dan draaien ze dr ook wel omdat ze haar zo zielig vinden
Helemaal waarquote:
Ik mag jou welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Helemaal waar![]()
Nou, eigenlijk, Pink hoor ik even graag, en er zijn er nog wel een paar denk ik![]()
Oh ja, van Velzen, die mag samen in een doosje met Caro, plek zat
Hoe heet ie eigenlijk?quote:
Dat is ook wel de stylo van Stenders.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:59 schreef ConscienceNL het volgende:
'Wat ging er allemaal fout vandaag'
Hadden ze bij Stenders moeten doen, had je de halve uitzending al gevuld gekregen.
Man man man, wat mis ik Eetvermaakquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat is ook wel de stylo van Stenders.
Ekdom probeert hem, middels dit item, na te doen.
Inderdaad. Dat waren nog eens tijden. En dan Ruud de Wild om 16.00 uur....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:01 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Man man man, wat mis ik Eetvermaak
Ekdom en Veenstra hebben er een missie van gemaakt om het tot een hit te maken, en Domien huppelt er wel achteraan, dus je zal het nog aan moeten horen tot je tumoren in je oren hebt.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:01 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Man man man, wat mis ik Eetvermaak
En Domien was degene die het eerst afkraakte, het was volgens hem niet spannend genoeg en er gebeurde niets in eht nummer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ekdom en Veenstra hebben er een missie van gemaakt om het tot een hit te maken, en Domien huppelt er wel achteraan, dus je zal het nog aan moeten horen tot je tumoren in je oren hebt.
Ik wil je opvouwen en in mijn broekzak doen, dan nam ik je mee, bijna elke dagquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die regels heeft ie dus gewoon van Lucky Fonz III gejat...
Domien moet echt een ruggegraat kweken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:08 schreef Paul-89 het volgende:
Zo vond hij ook Happines van Alexis Jordan ook eerst afgrijselijk en laterna toch weer goed .
Klopt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Domien moet echt een ruggegraat kweken.
Stenders blijft bij zijn standpunt.
+1quote:
Domienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En Domien was degene die het eerst afkraakte, het was volgens hem niet spannend genoeg en er gebeurde niets in eht nummer.
Zo vond hij ook Happines van Alexis Jordan ook eerst afgrijselijk en laterna toch weer goed .
quote:
Ohja, die was echt tegelijkertijd op Q volgens mij, aan de zaak staan twee radio's met verschillende zenderquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:43 schreef alors het volgende:
[..]
dat nummer waarbij de plaat blijft hangen...
edit: 17:17| Bingo Players - Cry Just A Little
Wat prachtig, ik wordt er stil van.quote:
Wat zie je?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Aan deze reactie wist ik het al, toch gebarcoded
.
Serieus dacht ik dat dit Qotsa was.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:36 schreef alors het volgende:
Ik vind deze Arctic Monkeys trouwens maar matig, zeurderig en veel te overheersend Qotsa gitaarspel.
Oude Arctic Monkeys waren beter. Alhoewel deze single wel erg goed is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:36 schreef alors het volgende:
Ik vind deze Arctic Monkeys trouwens maar matig, zeurderig en veel te overheersend Qotsa gitaarspel.
Ah, kom op, ik wil effe lachen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Makebelieve![]()
![]()
Ik bespaar jullie de foto van de band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |