Excusez-moi, Oú Est Le Swimming Pool?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:35 schreef Pino112 het volgende:
Ik hoop dat het zo fucking hard regent met Pinkpop.
Niks van gemerkt, wel een klein buitje net tussen 17.30-18.30u op de route Hilversum-Haarlem. Och, beetje variatie is prima.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Noord-Limburg.
Knalde zo hard dat overal de stroom eruit vloog en je voelde gewoon alles trillen.
Hoe, wat, waar ?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:16 schreef alors het volgende:
Kap eens met dat hypen van die plaat joh, 'dit is em, dit is em' ja als je em 100 keer per dag draait dan wil dat wel ja, zeker als je eigen hitlijst bepaald mede op wat je zelf draaitWij van WC Eend
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:16 schreef alors het volgende:
Kap eens met dat hypen van die plaat joh, 'dit is em, dit is em' ja als je em 100 keer per dag draait dan wil dat wel ja, zeker als je eigen hitlijst bepaald mede op wat je zelf draaitWij van WC Eend
Zinnig, hmmmmm. Zinnen. Mensen in Afrika leren lezen en schrijven?quote:@ericcorton Morgenochtend om 07.45 maak ik bij @giel3fm bekend wat het thema van Serious Request 2011 wordt.Wat mij betreft een bijzonder zinnig thema !
Leuk dat ik dat ook weet.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Zinnig, hmmmmm. Zinnen. Mensen in Afrika leren lezen en schrijven?
Je wordt buitengesloten.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Leuk dat ik dat ook weet.
Nou, morgenochtend maar gaan luisteren dan. Ik weet het ook nog niet namelijk.
Misschien is Eric de enige die het weet he.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, want dat zou betekenen dat hij het zelf heeft bedacht zonder enig overleg met wie dan ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien is Eric de enige die het weet he.
Godver geen Andrew Gold in de MT5.
Oh ja, natuurlijk, maar ik bedoel ook meer de enige DJ.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, want dat zou betekenen dat hij het zelf heeft bedacht zonder enig overleg met wie dan ook.
erg teleurstellend iddquote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:35 schreef Pino112 het volgende:
Ik hoop dat het zo fucking hard regent met Pinkpop.
Wat wil je met grootheden als Sak Noel, Kane, Pittbul etc.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Wow, jij weet het niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, volgens mij volgende week Rudy (ik had iets gehoord over 'om de 2 weken' maar kan ook zijn dat er ik ernaast zit).quote:
Over 20 min. ongeveer.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef Paul-89 het volgende:
Katy B-fans zet de tv op België 1, zo meteen Katy B optreden.
K*t gemistquote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Net live-optreden van Katy B op België Een.
Ga je er naartoe ?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
K*t gemist![]()
morgen in de Melkweg. Benieuwd wat dat wordt
ook van dit dansjequote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef Pino112 het volgende:
Ik word lichtelijk depressief van alles en iedereen nu, dus pitten.
Nee helaas niet. Kan niet, morgen tandartsquote:
Ook best wel een beroerde dag zo'n Dinsdag.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Kan niet, morgen tandarts![]()
Ja nogalquote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ook best wel een beroerde dag zo'n Dinsdag.
Zeg! breng die gast niet op ideeenquote:
krijg je der van als je niet flost...quote:Op maandag 6 juni 2011 23:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeg! breng die gast niet op ideeen
gelukkig niet, moet om 15.00uur daar zijn. Denk `n half uur/3 kwartier. Moet 1 of 2 vullingen vervangen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |