K*t gemistquote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Net live-optreden van Katy B op België Een.
Ga je er naartoe ?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
K*t gemist![]()
morgen in de Melkweg. Benieuwd wat dat wordt
ook van dit dansjequote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef Pino112 het volgende:
Ik word lichtelijk depressief van alles en iedereen nu, dus pitten.
Nee helaas niet. Kan niet, morgen tandartsquote:
Ook best wel een beroerde dag zo'n Dinsdag.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Kan niet, morgen tandarts![]()
Ja nogalquote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ook best wel een beroerde dag zo'n Dinsdag.
Zeg! breng die gast niet op ideeenquote:
krijg je der van als je niet flost...quote:Op maandag 6 juni 2011 23:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeg! breng die gast niet op ideeen
gelukkig niet, moet om 15.00uur daar zijn. Denk `n half uur/3 kwartier. Moet 1 of 2 vullingen vervangen...
Aah weer zo'n fap, uh ik bedoel filmmarathon.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hele dag films kijken als ik zn Twitter zo zie.
Flossenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:30 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
krijg je der van als je niet flost...![]()
[ afbeelding ]
quote:
vocht in mn enkel. moet been omhoog houden en dat wil niet zo goed achter mn pc. dus ben ik maar films gaan kijken. slechts 3 vanavond en nu ga ik richting bedquote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hele dag films kijken als ik zn Twitter zo zie.
Minder! Sterkte en trustenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
vocht in mn enkel. moet been omhoog houden en dat wil niet zo goed achter mn pc. dus ben ik maar films gaan kijken. slechts 3 vanavond en nu ga ik richting bed
ach, zo erg is t allemaal niet. heb me vandaag prima vermaakt met films. weten welke? klik hier en geef gerust commentaar. Ik wil graag weten wat er inhoudelijk of stijltechnisch beter kan. qua achtergronden enzo hoef ik niets te weten, dat is allemaal standaard en moet ik nog een keer uitzoeken als ik zin heb....quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:02 schreef l3nt het volgende:
heeft roel van velzen hier gestaan? http://lockerz.com/s/108387427
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |