Wat ben je toch een rebel he.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb juist digitale tv opgezegd
Analoge tv
Ik vind het best een aardig nummer.quote:
Die hebben ze een dag te vroeg al geleverd.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:55 schreef gerbenp het volgende:
Boris > alseerst moet die hele tv kapot, dan pas een nieuwe.
Geen zin in sportdag morgen, kan iemand een bak vol met regen bestellen tussen 8:45 en 14:20 non stop? Danku!
Die komt toch nooit meer langs?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het best een aardig nummer.
Maar op dit heeft meneer Verschuuren geen antwoord klaar zie ik.
de markt is nog niet echt groot daarin. ik heb wel deze tuner gevonden http://www.multimediapc.nl/product_info.php/products_id/4592 en deze CI module http://www.bisco.nl/ci-mo(...)-module-classic.htmlquote:Op zondag 5 juni 2011 22:50 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik heb helaas nog een beeldbuis beneden, maar wel een HD decoder al.
Maar ik moet nog eens er goed voor zitten voor de materialen die nodig zijn in mijn computer, als ik digitale tv neem, doe ik gewoon een tv kaart die dat kan
Ik had Jesus to a Child van George Michael.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:57 schreef borisz het volgende:
Dag 10: een nummer waar je in slaap van valt... Nog ideeën?.
Zo'n beetje alles van Adelequote:Op zondag 5 juni 2011 22:57 schreef borisz het volgende:
Alle 13 Mariette Hamer sla ik even over.
Een willekeurig nummer van Coldplay.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:57 schreef borisz het volgende:
En dat ja!quote:Op zondag 5 juni 2011 22:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Een willekeurig nummer van Coldplay.
Oh die moet ik ook nog doen vandaag.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:57 schreef borisz het volgende:
daar krijg je vervolgens wel nachtmerries van...quote:Op zondag 5 juni 2011 22:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Een willekeurig nummer van Coldplay.
Faithless - Insomniaquote:Op zondag 5 juni 2011 22:57 schreef borisz het volgende:
Ik vind het zo bizar dat jullie allemaal Coldplay echt 3x niks vinden terwijl ik al stuiter bij de gedachte dat ik ze over 6 dagen eindelijk live ga zien, d'r komt zowaar een droom van me uit.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:01 schreef alors het volgende:
[..]
daar krijg je vervolgens wel nachtmerries van...
Ook zo erg inderdaad! Sowieso is George Michael verantwoordelijk voor 2 van mijn 3 meest gehate liedjesquote:Op zondag 5 juni 2011 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had Jesus to a Child van George Michael.
*meldt*quote:Op zondag 5 juni 2011 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het zo bizar dat jullie allemaal Coldplay echt 3x niks vinden terwijl ik al stuiter bij de gedachte dat ik ze over 6 dagen eindelijk live ga zien, d'r komt zowaar een droom van me uit.
Ik vond Viva la Vida geweldig de rest niet echt.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het zo bizar dat jullie allemaal Coldplay echt 3x niks vinden terwijl ik al stuiter bij de gedachte dat ik ze over 6 dagen eindelijk live ga zien, d'r komt zowaar een droom van me uit.
Clocks vind ik dan nog wel tof om te horen, sowieso de wat snellere nummers. De slome nummers komen mij m'n neus uitquote:Op zondag 5 juni 2011 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het zo suf en gezapig, met elk nummer hoe slecht ook wordt je helemaal doodgegood enkel en alleen omdat het van Coldplay is.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan 't niet helpen, ik word er helemaal in meegesleurd. De melodieën, het melancholische. The Scientist vind ik bloedmooi. 'Fix You' is mijn ultieme favoriet, ik vrees dat ik ga huilen zaterdag als ze die doen.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
The Scientist en Life in Technicolor II trek ik nog wel, maar de rest![]()
In tegenstelling tot Gerard.quote:
Ik ook. TOen ik eens vroeg hoe die remix van de 'High' heet die hij wel eens draait.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Gerard.
Naatje heeft wel een reply van hem gehad.
Be-la-che-lijk!! Ik zou het hem zeggen!!quote:Op zondag 5 juni 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Gerard.
Naatje heeft wel een reply van hem gehad.
quote:@fvanl @domien volgens mij is de megahit van deze week ook gebaseerd op een hit van vroeger
@Enlae ja, maar da's echt iets compleet anders, haha..
Meneer ziet dat ie ongelijk heeft en probeert zich er uit te lullen.quote:
Ik vind Domien wel tof, kan er niks aan doen... Af en toe wat arrogant misschien, maar hij doet het primaquote:Op zondag 5 juni 2011 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Meneer ziet dat ie ongelijk heeft en probeert zich er uit te lullen.![]()
Ik vind het nu al een eikel. Ik hoop dat ik later gewoon zijn plaats in neem dat zou mooi zijn.
Als DJ is ie niet slecht maar echt boeiend vind ik hem ook niet. Het is een klein beetje een eikel.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind Domien wel tof, kan er niks aan doen... Af en toe wat arrogant misschien, maar hij doet het prima
in een duo vind ik hem leuker dan Soloquote:Op zondag 5 juni 2011 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind Domien wel tof, kan er niks aan doen... Af en toe wat arrogant misschien, maar hij doet het prima
Internetheld.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in een duo vind ik hem leuker dan Solo
en ik heb wel eens een reply van Rudy gehad en volgens mij ook van Veenstra en zeker van Eric Dikeb en Sharid
(ff stoer doen)
Ik denk dat dat eikelige er nog wel afschaaft als hij wat langer meedraait. Dat hoop ik dan.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Als DJ is ie niet slecht maar echt boeiend vind ik hem ook niet. Het is een klein beetje een eikel.
Pffff... Patser!!quote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in een duo vind ik hem leuker dan Solo
en ik heb wel eens een reply van Rudy gehad en volgens mij ook van Veenstra en zeker van Eric Dikeb en Sharid
(ff stoer doen)
Ik vind het kut aan Twitter dat je niet schuine tekst kan doen. Ik wou ook iets twitteren met track, maar dat schuine kan dus niet. Gewoon track komt anders overquote:Op zondag 5 juni 2011 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eikelige er nog wel afschaaft als hij wat langer meedraait. Dat hoop ik dan.
Moet trouwens op mijn handen zitten om op zijn laatste vraag niet als antwoord "waarschijnlijk heb je een track verkeerd staan" te geven
LOL! Zie je wel, GMTAquote:Op zondag 5 juni 2011 23:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het kut aan Twitter dat je niet schuine tekst kan doen. Ik wou ook iets twitteren met track, maar dat schuine kan dus niet. Gewoon track komt anders over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |