quote:
Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
quote:
Gewoon hier op de FP man!quote:Op zondag 5 juni 2011 22:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
jij keek op powned en toen op telegraaf.nl?
Als de rest het hiermee eens is, vind ik dat bestquote:Op zondag 5 juni 2011 22:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
Samzz, kan je mij misschien iedere zaterdag en zondag van 19:00 tot 21:00 uur zetten?
DJ Opa - Bond van Doorstarters
Alvast bedankt
Primaquote:Op zondag 5 juni 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als de rest het hiermee eens is, vind ik dat best
watcquote:Op zondag 5 juni 2011 22:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik las gebouw opmars ik dacht.. gebouwen die een mars doen... ik las raar
dit jaquote:
Marcherende gebouwen, whut?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik las gebouw opmars ik dacht.. gebouwen die een mars doen... ik las raar
ow, moet ik iedereen dan mailen ofzo?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa leukquote:Op zondag 5 juni 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het is meer dat het een vaste tijd gaat wordenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
ow, moet ik iedereen dan mailen ofzo?
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
oh.
EDIT: wacht even heeft fok! ook een nieuws site?
Zo, goeiemorgen..quote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
oh.
EDIT: wacht even heeft fok! ook een nieuws site?
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het is meer dat het een vaste tijd gaat wordenMaar het is goed joh, jij maakt geweldige shows
Niks ervan, houden! Verkapt naamtopicquote:Op zondag 5 juni 2011 22:35 schreef humorduck28 het volgende:
Als die TT niet bevalt, mag hij veranderd worden hoor...![]()
Ik heb overal hetzelfde genre bij gezet, mocht je willen veranderen, horen we het welquote:
Felix - Don't you want my lovequote:Op zondag 5 juni 2011 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is de artiest/naam van dit liedje
Felix - Don't you want my lovequote:Op zondag 5 juni 2011 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Genre: Bond van Doorstartersquote:Op zondag 5 juni 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb overal hetzelfde genre bij gezet, mocht je willen veranderen, horen we het wel
Die tijden zijn bezet.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil trouwens morgen weer hebben van 20:00 tot 22:00!
Ik ga 't aanpassenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Genre: Bond van Doorstarters
[ afbeelding ]
Ja sorry, het is drukquote:Op zondag 5 juni 2011 22:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je bent de beste.
Bond van DoorSTARTERS
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
misschien offtopic, maar Opa_vertelt, hoe ben je hier beland? Ik heb jouw persoon nog niet eerder op FOK gezien en ik kom toch wel op veel plaatsen...
KapiteinKringspier heeft een stukje. Van half negen tot half tien.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie heeft morgen de tijd van 7 tot 9 op t rooster? pls dm me...
in de avond
ah oke, laat dan maarquote:Op zondag 5 juni 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
KapiteinKringspier heeft een stukje. Van half negen tot half tien.
No worries.quote:
Opa zit al zo'n 10 jaar op FOK!, waarvan de laatste 6 jaar onder deze naamquote:Op zondag 5 juni 2011 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
misschien offtopic, maar Opa_vertelt, hoe ben je hier beland? Ik heb jouw persoon nog niet eerder op FOK gezien en ik kom toch wel op veel plaatsen...
wat bracht je hier dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
No worries.
[..]
Opa zit al zo'n 10 jaar op FOK!, waarvan de laatste 6 jaar onder deze naam
( ..ik kom echter normaalgesproken zelden buiten PTA)
wou samen met carool een show doen.. hou de tijd ff vast als je wil. ik ga overleggenquote:
Ik kijk in je posthistory en ik zie 94% van je posts in [ONZ]quote:Op zondag 5 juni 2011 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb jouw persoon nog niet eerder op FOK gezien en ik kom toch wel op veel plaatsen...
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
No worries.
[..]
Opa zit al zo'n 10 jaar op FOK!, waarvan de laatste 6 jaar onder deze naam
( ..ik kom echter normaalgesproken zelden buiten PTA)
Oeh, leukquote:Op zondag 5 juni 2011 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wou samen met carool een show doen.. hou de tijd ff vast als je wil. ik ga overleggen
ik heb dat geprobeerd maar lukt gewoon nietquote:Op zondag 5 juni 2011 22:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kan de link van het rooster trouwens niet standaard naar Week gezet worden?
posts ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik kijk in je posthistory en ik zie 94% van je posts in [ONZ]
Vervelend..quote:Op zondag 5 juni 2011 22:44 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik heb dat geprobeerd maar lukt gewoon niet
heb je nog NAS - If I ruled the worldquote:Op zondag 5 juni 2011 22:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fugees. Wyclef Jean, Lauren Hill en nog een knakker die een groep vormen
'Liep' er een paar dagen geleden toevallig tegenaan en dat radiomaken werd wel leuk gedaan.quote:
Jaa zet er maar opquote:Op zondag 5 juni 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, leukIk zet 't er wel alvast op. Mocht 't niet doorgaan, dan kan 't er altijd nog af, toch?
Altijd leuk, die toevallige ontdekkingenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
'Liep' er een paar dagen geleden toevallig tegenaan en dat radiomaken werd wel leuk gedaan.
Gosteren voor het eerst zelf geprobeerd te draaien en vandaag nog maar eens. Begin nu dat
VirtualDJ programma eigenlijk pas een beetje onder de knie te krijgen. Al doende leert men.
NAS - NY state of mind komt zometeen voorbijquote:Op zondag 5 juni 2011 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb je nog NAS - If I ruled the world
Inderdaad, ook dit was weer een aangename verrassing. Lekkere muziek, leuke mensen. Goede combi imho.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Altijd leuk, die toevallige ontdekkingen
5/8quote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe zit het met luisteraars tussen 10:00 en 12:00 overdag?
Zou eigenlijk wel leuk zijn om een dagschema te hebben van de aantallen luisteraars per uur.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe zit het met luisteraars tussen 10:00 en 12:00 overdag?
Waren te weinig luisteraars om het stroomvreten te veroorloven, djkoelkast/popje halen stekker eruit. paar uur daarna ontstaat X-Raydio wat nogal wat ophef met zich meebrengt, verschillende tegenstanders verdwijnen en sommigen komen ook weer terug.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:45 schreef -Datdus- het volgende:
Kan iemand kort samenvatten wat er nou precies is gebeurd met onz-radio? Ik kom hier op fok! sinds een tijdje druk te zijn en weinig te posten en ineens is onz-radio weg en verschillende mensen boos. Ik weet dat onz-radio niet zo lekker meer liep maar waarom geen doorstart? vragen, vragen...
ook goedquote:Op zondag 5 juni 2011 22:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
NAS - NY state of mind komt zometeen voorbij
Ik kan morgen om die tijd wel draaien, maar moet er wel iemand zijn die luisteren wilquote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel leuk zijn om een dagschema te hebben van de aantallen luisteraars per uur.
Klinkt spannend.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waren te weinig luisteraars om het stroomvreten te veroorloven, djkoelkast/popje halen stekker eruit. paar uur daarna ontstaat X-Raydio wat nogal wat ophef met zich meebrengt, verschillende tegenstanders verdwijnen en sommigen komen ook weer terug.
Draakje werd guppie, paar fokkers hebben het heft in handen genomen. Een enkeling spreekt van een conspiracy.
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waren te weinig luisteraars om het stroomvreten te veroorloven, djkoelkast/popje halen stekker eruit. paar uur daarna ontstaat X-Raydio wat nogal wat ophef met zich meebrengt, verschillende tegenstanders verdwijnen en sommigen komen ook weer terug.
Draakje werd guppie, paar fokkers hebben het heft in handen genomen. Een enkeling spreekt van een conspiracy.
Schat, je trekt de luisteraars door te draaienquote:Op zondag 5 juni 2011 22:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan morgen om die tijd wel draaien, maar moet er wel iemand zijn die luisteren wil
een conspiracy tegen de conspiracyquote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dankje... wel raar dat gelijk de stekker eruit ging. Die server kon heus wel overgenomen worden.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar ik kan niet altjd overdag he, werk enzoquote:Op zondag 5 juni 2011 22:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Schat, je trekt de luisteraars door te draaienals je vaker draait overdag, gaan mensen vaker luisteren overdag
Wat wilde de crew niet. Dus helaas. Nu doen we 't zo.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dankje... wel raar dat gelijk de stekker eruit ging. Die server kon heus wel overgenomen worden.
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het was niet alleen Koelkast, de hele crew wilde er mee stoppen, en sommigen van de crew (ik noem verder even geen namen) zijn redelijk verbitterd over dat we een nieuw radiostation hebben opgericht.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dankje... wel raar dat gelijk de stekker eruit ging. Die server kon heus wel overgenomen worden.
zijn dus wel een stuk meer mensen di edaarover hebben meebeslistquote:Op zondag 5 juni 2011 22:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dankquote:Op zondag 5 juni 2011 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit liedje
Valhallen dit is echt een bazenshow, terwijl ik eigenlijk iets van NatGeo wil kijken
Ik zeg allen dat zij de stekker eruit hebben gehaald. als in letterlijk de stekker er uit halenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was niet alleen Koelkast, de hele crew wilde er mee stoppen, en sommigen van de crew (ik noem verder even geen namen) zijn redelijk verbitterd over dat we een nieuw radiostation hebben opgericht.
ik ook, dat deuntje alleen... gaat nooit.. uit je kop...quote:Op zondag 5 juni 2011 22:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dank
Dit is by far mijn favoriete Gorillaz nummer
Waarom dat is vraag ik me echt afquote:Op zondag 5 juni 2011 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was niet alleen Koelkast, de hele crew wilde er mee stoppen, en sommigen van de crew (ik noem verder even geen namen) zijn redelijk verbitterd over dat we een nieuw radiostation hebben opgericht.
Vind ik ook. Heel toevallig heb ik toen dit speelde mijn tag laten verwijderen.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat wilde de crew niet. Dus helaas. Nu doen we 't zo.
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit liedje
Valhallen dit is echt een bazenshow, terwijl ik eigenlijk iets van NatGeo wil kijken
Mja ze waren onze kritiek zat, maar waarom ze ons onze eigen radiostation niet gunnen en ons verraders noemen, snap ik dus ECHT niet!quote:
Wat dapper van jequote:Op zondag 5 juni 2011 22:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Vind ik ook. Heel toevallig heb ik toen dit speelde mijn tag laten verwijderen.
dat bedoel ikquote:Op zondag 5 juni 2011 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ze waren onze kritiek zat, maar waarom ze ons onze eigen radiostation niet gunnen en ons verraders noemen, snap ik dus ECHT niet!
Kan je ook tegelijkertijd doenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:54 schreef mr-green het volgende:
[..]same hier. ik wil eigenlijk wat werk gaan doen of TV kijken maar blijf maar de muziek beluisteren
kan dat ook alquote:Op zondag 5 juni 2011 22:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Samzz, zet mij maar op 10:00 tot 11:30 morgenochtend
+1quote:Op zondag 5 juni 2011 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ze waren onze kritiek zat, maar waarom ze ons onze eigen radiostation niet gunnen en ons verraders noemen, snap ik dus ECHT niet!
Ik wist er niets van. Maar ik kreeg op een gegeven moment gewoon de heletijd gezeik over die tag..quote:
Guppie houdt rekening met 't rooster. Ik zet je eropquote:Op zondag 5 juni 2011 22:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Samzz, zet mij maar op 10:00 tot 11:30 morgenochtend
Als dat mogelijk is met Guppie that is..
dit strookt tegen je usernamequote:Op zondag 5 juni 2011 22:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zullen we het verleden anders lekker achter ons laten en gewoon met zijn allen vooruit kijken?
Dat moet je Outpost vragen... De andere muziek stopt gewoon vanzelf.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:56 schreef mr-green het volgende:
Hoe zit dat met Guppie als je als DJ erin wilt. Gaat Guppie er dan vanzelf vanaf of is het net als een DJ dat het moet disconnecten?
Ik ook niet. Hier kunnen nummers gestreamt worden van 96kbps en dat klinkt gewoon goed bij de luisteraars. Daarnaast hebben we nooit last van Ghosts en is guppie vol op bezig om voor ieder wat wils te downloaden. Ongeacht t genre.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
oh?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dit strookt tegen je username
Guppie is slimmer dan Draakje wasquote:Op zondag 5 juni 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Guppie houdt rekening met 't rooster. Ik zet je erop
Dat is wel de bedoeling maar dat werkt nog niet. Viro en ik kunnen Guppie disconnecten.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:56 schreef mr-green het volgende:
Hoe zit dat met Guppie als je als DJ erin wilt. Gaat Guppie er dan vanzelf vanaf of is het net als een DJ dat het moet disconnecten?
Ik heb 'm een tijdje terug wel gePM'd. Niks op gehoord helaas.quote:
heb hem nog wel gesms't hij reageert nergens opquote:
net als huppelmutsquote:Op zondag 5 juni 2011 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm een tijdje terug wel gePM'd. Niks op gehoord helaas.
Jaa en zijn vragenquote:Op zondag 5 juni 2011 23:00 schreef mr-green het volgende:
dragems had wel leuke ditjes en datjes shows
Wij, vijand van koelkast, vijanden van vrienden zijn haar vijanden..quote:
Ik spreek haar regelmatig. Alleen niet hier.quote:
wdf heb ik gemist toenquote:Op zondag 5 juni 2011 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wij, vijand van koelkast, vijanden van vrienden zijn haar vijanden..
Om het kort te houden
Spreek voor jezelf, ik ben niemand's vijand.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Om het kort te houden
Ik ben geen vijand van koelkast en huppelquote:Op zondag 5 juni 2011 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Om het kort te houden
Die eerste paar shows van koelkast behoren tot de beste die ik op ONZ radio heb gehoordquote:Op zondag 5 juni 2011 23:01 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vond rivalo zijn show leuk helemaal op het begin.
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Om het kort te houden
jij bent opaquote:Op zondag 5 juni 2011 23:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik ben niemand's vijand.
Dat wordt door hun zo ervaren.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik ben niemand's vijand.
Goed idee.. Blijft die naam trouwens zo?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:03 schreef mr-green het volgende:
ok en nu genoeg over ONZ radio en verder over X-Raydio
Ideeën zijn natuurlijk altijd welkom...quote:Op zondag 5 juni 2011 23:04 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Goed idee.. Blijft die naam trouwens zo?
nee er moet nog een nieuwe naam worden verzonnenquote:Op zondag 5 juni 2011 23:04 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Goed idee.. Blijft die naam trouwens zo?
Maakt het uit?quote:
Top idee!quote:Op zondag 5 juni 2011 23:03 schreef mr-green het volgende:
ok en nu genoeg over ONZ radio en verder over X-Raydio
En hoe gaan we dat doen? Een poll ofzo?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:05 schreef mr-green het volgende:
[..]
nee er moet nog een nieuwe naam worden verzonnen
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt het uit?Het is gebeurd, laten we het weer over de knappe muziekjes van ValHallen hebben
Dat is het idee dat ik heb, veel die met koelkast omgingen zie je hier niet.quote:
Hihihih, "komen"!!!!!1!!11!!!!!!!quote:Op zondag 5 juni 2011 23:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
He he, dacht al dat je niet meer kwam!
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is het idee dat ik heb, veel die met koelkast omgingen zie je hier niet.
Zonde, ja!quote:Op zondag 5 juni 2011 23:06 schreef -Datdus- het volgende:
Toch veel tijd in gezeten...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en creepie genoeg staat deze aan het einde van mijn onz-radio map.
[ afbeelding ]
Ga je ook wat dingen ontwerpen/ontwikkelen voor dit project?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:06 schreef -Datdus- het volgende:
Toch veel tijd in gezeten...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en creepie genoeg staat deze aan het einde van mijn onz-radio map.
[ afbeelding ]
Vast wel. Toch, DatDus?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga je ook wat dingen ontwerpen/ontwikkelen voor dit project?
Ik ook bijna alleen!quote:Op zondag 5 juni 2011 23:08 schreef 129383 het volgende:
ik ben alleen maar actief in de x-raydio topic
Ow tof!quote:Op zondag 5 juni 2011 23:09 schreef Myraela het volgende:
Roep maar als er iets ontworpen moet worden. Aangezien ik geen leven heb, heb ik toch tijd zat.
Hier ookquote:
Hou ik je aan Myr!quote:Op zondag 5 juni 2011 23:09 schreef Myraela het volgende:
Roep maar als er iets ontworpen moet worden. Aangezien ik geen leven heb, heb ik toch tijd zat.
Hebben we al geprobeerd maar veel van de namen die daar instonden waren al bestaande radio zenders of streams.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
En hoe gaan we dat doen? Een poll ofzo?
Wie weet. Als er behoefde aan is stel ik me beschikbaar.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga je ook wat dingen ontwerpen/ontwikkelen voor dit project?
Er moet niets, maar hulp is altijd welkomquote:Op zondag 5 juni 2011 23:09 schreef Myraela het volgende:
Maar wat is er pcies mis met deze naam eigenlijk??quote:Op zondag 5 juni 2011 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hebben we al geprobeerd maar veel van de namen die daar instonden waren al bestaande radio zenders of streams.
Behoefte zekerquote:Op zondag 5 juni 2011 23:10 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wie weet. Als er behoefde aan is stel ik me beschikbaar.
Beste antwoord ooit.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stiekem kan ik er niets van, maar het is een poging waard.
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:10 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wie weet. Als er behoefde aan is stel ik me beschikbaar.
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er moet niets, maar hulp is altijd welkom
geloof ik niks van.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stiekem kan ik er niets van, maar het is een poging waard.
Dat was een "Roep maar als jullie iets verzonnen hebben dat ontworpen moet worden, van logo tot webdesign tot planning-posters."quote:Op zondag 5 juni 2011 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er moet niets, maar hulp is altijd welkom
quote:(i) Top 20 in de X-raydio-reeks op 04-06-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 271 Opa_vertelt
02. 253 Knetterkrankjorum
03. 246 Samzz
04. 177 ToT
05. 176 Stiffler1988
06. 171 -Datdus-
07. 168 mr-green
08. 168 Viro
09. 165 129383
10. 136 Outpost76
11. 121 Jofunu-kun
12. 106 humorduck28
13. 077 robdriessen
14. 077 Carooltje79
15. 069 ACT-F
16. 069 Dhaha
17. 060 the-brother-of-uzunumaki
18. 049 SperzieboonToon
19. 047 Zokunen
20. 033 Melting
Reeks-statistieken!
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was een "Roep maar als jullie iets verzonnen hebben dat ontworpen moet worden, van logo tot webdesign tot planning-posters."
Er is nu een hele toffe website maar ik weet niet of dit behouden blijft etcquote:Op zondag 5 juni 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was een "Roep maar als jullie iets verzonnen hebben dat ontworpen moet worden, van logo tot webdesign tot planning-posters."
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kan je je voorstellen, ik heb nogwel met mijn dronken kop een paar uur in de badkuip geslapen
In de badkuip, whut?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kan je je voorstellen, ik heb nogwel met mijn dronken kop een paar uur in de badkuip geslapen
Vandaar dat je zo lang weg bleef!quote:Op zondag 5 juni 2011 23:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
quote:
Niet veel maar t is maar een tijdelijke naam.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maar wat is er pcies mis met deze naam eigenlijk??
Ik vind hem wel leuk eigenlijkquote:Op zondag 5 juni 2011 23:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet veel maar t is maar een tijdelijke naam.
ik Bedoeldequote:
dan heb jij mijn jingles nog niet gehoord.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook wel maar probeer jij m eens uit te spreken voor een jingle oid.![]()
Werkt dus imo niet.
tuurlijk wel johquote:Op zondag 5 juni 2011 23:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Werkt dus imo niet.
Dat valt nog wel mee. Iksreediiioooo.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Werkt dus imo niet.
Tering jantje, zit al op de 16k postsquote:Op zondag 5 juni 2011 23:15 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik Bedoelde
Top 20 in de X-raydio-reeks van
vandaag tot en met 23:00
01. 288 129383
02. 285 Ajacied422
03. 273 Samzz
04. 271 Opa_vertelt
05. 181 Melting
06. 156 Outpost76
07. 155 -Datdus-
08. 137 sinterklaaskapoentje
09. 117 Jofunu-kun
10. 113 ToT
11. 109 Stiffler1988
12. 108 mr-green
13. 086 Dhaha
14. 082 ValHallen
15. 078 Knetterkrankjorum
16. 077 Watertornado
17. 068 SperzieboonToon
18. 067 robdriessen
19. 065 Viro
20. 063 the-brother-of-uzunumaki
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:16 schreef Dhaha het volgende:
[..]
dan heb jij mijn jingles nog niet gehoord.
Ik sta boven Knetterquote:Op zondag 5 juni 2011 23:15 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik Bedoelde
Top 20 in de X-raydio-reeks van
vandaag tot en met 23:00
01. 288 129383
02. 285 Ajacied422
03. 273 Samzz
04. 271 Opa_vertelt
05. 181 Melting
06. 156 Outpost76
07. 155 -Datdus-
08. 137 sinterklaaskapoentje
09. 117 Jofunu-kun
10. 113 ToT
11. 109 Stiffler1988
12. 108 mr-green
13. 086 Dhaha
14. 082 ValHallen
15. 078 Knetterkrankjorum
16. 077 Watertornado
17. 068 SperzieboonToon
18. 067 robdriessen
19. 065 Viro
20. 063 the-brother-of-uzunumaki
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee. Iksreediiioooo.
Maar het klinkt gay en staat helemaal los van FOK/ONZ dat vind ik wel zonde.
Wij hebben begrepen dat dat de bedoeling was?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee. Iksreediiioooo.
Maar het klinkt gay en staat helemaal los van FOK/ONZ dat vind ik wel zonde.
Ik heb er 1 gehoord ja. Maar ik doel er op dat t nogal verschillend uitgesproken kan worden. Dat lijkt mij niet werken voor de herkenbaarheid.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:16 schreef Dhaha het volgende:
[..]
dan heb jij mijn jingles nog niet gehoord.
Wat?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben begrepen dat dat de bedoeling was?
Dat dit nieuwe station los moest komen te staan van ONZ/Fok.quote:
Ik had ook begrepen dat het niet teveel verbonden met FOK! moest zijn ofzo..quote:Op zondag 5 juni 2011 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben begrepen dat dat de bedoeling was?
Nou ja, ik tenminste
Nee natuurlijk niet, het is toch een voor/door FOK!kers. Met een naam die daar rekening mee houd, trek je meer mensen aan en houd je dat duidelijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dit nieuwe station los moest komen te staan van ONZ/Fok.
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met Samzz als onze nieuwe spam slet..
Ja, maar dat gaat ook veranderen. Dat komt alleen omdat ik nu vakantie heb en niet naar buiten mocht de afgelopen dagenquote:Op zondag 5 juni 2011 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik heb een gedeelde 1e plaats spammen met opaquote:Op zondag 5 juni 2011 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oke.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, het is toch een voor/door FOK!kers. Met een naam die daar rekening mee houd, trek je meer mensen aan en houd je dat duidelijk.
Danny wil niet dat er iets in de naam staat dat te duidelijk te maken heeft met Fok!quote:Op zondag 5 juni 2011 23:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, het is toch een voor/door FOK!kers. Met een naam die daar rekening mee houd, trek je meer mensen aan en houd je dat duidelijk.
Goeie ouwe tijdquote:Op zondag 5 juni 2011 23:20 schreef -Datdus- het volgende:
Knetter, bel naar rick van V. Kijk of hij een naam weet.
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:20 schreef -Datdus- het volgende:
Knetter, bel naar rick van V. Kijk of hij een naam weet.
Morpheus doet comminucatie met FA en A's. Die laat het ons nog weten, hij is een weekje op vakantie. Tot die tijd behouden we onze "tijdelijke naam".quote:Op zondag 5 juni 2011 23:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doel op de posts aantallen van de afgelopen "maand"quote:Op zondag 5 juni 2011 23:20 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik heb een gedeelde 1e plaats spammen met opa
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:20 schreef Dhaha het volgende:
Hier 2 jingles, ingesproken door Knetterkrankjorum en bewerkt Door D Haha:
http://www.mediafire.com/?smd9zfb5bvlmsw5
http://www.mediafire.com/?p255szqsxd0cq5g
Ja ik probeer de laatste tijd iets van een leven ofzo te krijgen... het lukt al aardigquote:Op zondag 5 juni 2011 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doel op de posts aantallen van de afgelopen "maand"Daar staat Sammz met kop en tieten bovenaan.
0th sense radioquote:Op zondag 5 juni 2011 23:23 schreef ValHallen het volgende:
*origineel modus aan* Nonsense Radio *origineel modus stiekem nooit aan geweest*
Ze zijn leukquote:Op zondag 5 juni 2011 23:20 schreef Dhaha het volgende:
Die is al vaak langs gekomen en ik vind m goed maar er zijn er ook genoeg op tegen.quote:
ONZE Radio kan ook.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die is al vaak langs gekomen en ik vind m goed maar er zijn er ook genoeg op tegen.
Ik heb zo iets van boeie die naam zolang t maar niet iets sneu's wordt als onz radio 2
Ja ik dus ookquote:
Het word geen FOK!radio. Maar het lijkt me toch niet meer dan logisch dat je nog wel duidelijk laat merken dat het door fokkers/voor fokkers is. Maarja, kijk maar met morph als hij daarmee overlegt. Kan die dan voortaan beter ook meteen bij mij gooien.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Danny wil niet dat er iets in de naam staat dat te duidelijk te maken heeft met Fok!
Onz oid mag wel maar we willen juist een andere naam dan de vorige.
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:20 schreef Dhaha het volgende:
Kan nog wel veranderd worden naar X-Ray Radioquote:Op zondag 5 juni 2011 23:26 schreef Dhaha het volgende:
Ik vind X-Raydio wel goed, en we zitten al in topic 34, om nu nog de naam te veranderen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |