zijn dus wel een stuk meer mensen di edaarover hebben meebeslistquote:Op zondag 5 juni 2011 22:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dankje... wel raar dat gelijk de stekker eruit ging. Die server kon heus wel overgenomen worden.
Dankquote:Op zondag 5 juni 2011 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit liedje
Valhallen dit is echt een bazenshow, terwijl ik eigenlijk iets van NatGeo wil kijken
Ik zeg allen dat zij de stekker eruit hebben gehaald. als in letterlijk de stekker er uit halenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was niet alleen Koelkast, de hele crew wilde er mee stoppen, en sommigen van de crew (ik noem verder even geen namen) zijn redelijk verbitterd over dat we een nieuw radiostation hebben opgericht.
ik ook, dat deuntje alleen... gaat nooit.. uit je kop...quote:Op zondag 5 juni 2011 22:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dank
Dit is by far mijn favoriete Gorillaz nummer
Waarom dat is vraag ik me echt afquote:Op zondag 5 juni 2011 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was niet alleen Koelkast, de hele crew wilde er mee stoppen, en sommigen van de crew (ik noem verder even geen namen) zijn redelijk verbitterd over dat we een nieuw radiostation hebben opgericht.
Vind ik ook. Heel toevallig heb ik toen dit speelde mijn tag laten verwijderen.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat wilde de crew niet. Dus helaas. Nu doen we 't zo.
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit liedje
Valhallen dit is echt een bazenshow, terwijl ik eigenlijk iets van NatGeo wil kijken
Mja ze waren onze kritiek zat, maar waarom ze ons onze eigen radiostation niet gunnen en ons verraders noemen, snap ik dus ECHT niet!quote:
Wat dapper van jequote:Op zondag 5 juni 2011 22:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Vind ik ook. Heel toevallig heb ik toen dit speelde mijn tag laten verwijderen.
dat bedoel ikquote:Op zondag 5 juni 2011 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ze waren onze kritiek zat, maar waarom ze ons onze eigen radiostation niet gunnen en ons verraders noemen, snap ik dus ECHT niet!
Kan je ook tegelijkertijd doenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:54 schreef mr-green het volgende:
[..]same hier. ik wil eigenlijk wat werk gaan doen of TV kijken maar blijf maar de muziek beluisteren
kan dat ook alquote:Op zondag 5 juni 2011 22:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Samzz, zet mij maar op 10:00 tot 11:30 morgenochtend
+1quote:Op zondag 5 juni 2011 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ze waren onze kritiek zat, maar waarom ze ons onze eigen radiostation niet gunnen en ons verraders noemen, snap ik dus ECHT niet!
Ik wist er niets van. Maar ik kreeg op een gegeven moment gewoon de heletijd gezeik over die tag..quote:
Guppie houdt rekening met 't rooster. Ik zet je eropquote:Op zondag 5 juni 2011 22:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Samzz, zet mij maar op 10:00 tot 11:30 morgenochtend
Als dat mogelijk is met Guppie that is..
dit strookt tegen je usernamequote:Op zondag 5 juni 2011 22:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zullen we het verleden anders lekker achter ons laten en gewoon met zijn allen vooruit kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |