Felix - Don't you want my lovequote:Op zondag 5 juni 2011 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is de artiest/naam van dit liedje
Felix - Don't you want my lovequote:Op zondag 5 juni 2011 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Genre: Bond van Doorstartersquote:Op zondag 5 juni 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb overal hetzelfde genre bij gezet, mocht je willen veranderen, horen we het wel
Die tijden zijn bezet.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil trouwens morgen weer hebben van 20:00 tot 22:00!
Ik ga 't aanpassenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Genre: Bond van Doorstarters
[ afbeelding ]
Ja sorry, het is drukquote:Op zondag 5 juni 2011 22:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je bent de beste.
Bond van DoorSTARTERS
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
misschien offtopic, maar Opa_vertelt, hoe ben je hier beland? Ik heb jouw persoon nog niet eerder op FOK gezien en ik kom toch wel op veel plaatsen...
KapiteinKringspier heeft een stukje. Van half negen tot half tien.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie heeft morgen de tijd van 7 tot 9 op t rooster? pls dm me...
in de avond
ah oke, laat dan maarquote:Op zondag 5 juni 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
KapiteinKringspier heeft een stukje. Van half negen tot half tien.
No worries.quote:
Opa zit al zo'n 10 jaar op FOK!, waarvan de laatste 6 jaar onder deze naamquote:Op zondag 5 juni 2011 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
misschien offtopic, maar Opa_vertelt, hoe ben je hier beland? Ik heb jouw persoon nog niet eerder op FOK gezien en ik kom toch wel op veel plaatsen...
wat bracht je hier dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
No worries.
[..]
Opa zit al zo'n 10 jaar op FOK!, waarvan de laatste 6 jaar onder deze naam
( ..ik kom echter normaalgesproken zelden buiten PTA)
wou samen met carool een show doen.. hou de tijd ff vast als je wil. ik ga overleggenquote:
Ik kijk in je posthistory en ik zie 94% van je posts in [ONZ]quote:Op zondag 5 juni 2011 22:39 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb jouw persoon nog niet eerder op FOK gezien en ik kom toch wel op veel plaatsen...
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
No worries.
[..]
Opa zit al zo'n 10 jaar op FOK!, waarvan de laatste 6 jaar onder deze naam
( ..ik kom echter normaalgesproken zelden buiten PTA)
Oeh, leukquote:Op zondag 5 juni 2011 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wou samen met carool een show doen.. hou de tijd ff vast als je wil. ik ga overleggen
ik heb dat geprobeerd maar lukt gewoon nietquote:Op zondag 5 juni 2011 22:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kan de link van het rooster trouwens niet standaard naar Week gezet worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |