quote:
Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
quote:
Gewoon hier op de FP man!quote:Op zondag 5 juni 2011 22:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
jij keek op powned en toen op telegraaf.nl?
Als de rest het hiermee eens is, vind ik dat bestquote:Op zondag 5 juni 2011 22:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
Samzz, kan je mij misschien iedere zaterdag en zondag van 19:00 tot 21:00 uur zetten?
DJ Opa - Bond van Doorstarters
Alvast bedankt
Primaquote:Op zondag 5 juni 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als de rest het hiermee eens is, vind ik dat best
watcquote:Op zondag 5 juni 2011 22:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik las gebouw opmars ik dacht.. gebouwen die een mars doen... ik las raar
dit jaquote:
Marcherende gebouwen, whut?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik las gebouw opmars ik dacht.. gebouwen die een mars doen... ik las raar
ow, moet ik iedereen dan mailen ofzo?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa leukquote:Op zondag 5 juni 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het is meer dat het een vaste tijd gaat wordenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
ow, moet ik iedereen dan mailen ofzo?
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
oh.
EDIT: wacht even heeft fok! ook een nieuws site?
Zo, goeiemorgen..quote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
oh.
EDIT: wacht even heeft fok! ook een nieuws site?
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het is meer dat het een vaste tijd gaat wordenMaar het is goed joh, jij maakt geweldige shows
Niks ervan, houden! Verkapt naamtopicquote:Op zondag 5 juni 2011 22:35 schreef humorduck28 het volgende:
Als die TT niet bevalt, mag hij veranderd worden hoor...![]()
Ik heb overal hetzelfde genre bij gezet, mocht je willen veranderen, horen we het welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |