Met een pool kun je alles naar 1 wallet sturen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze allemaal hun eigen wallet (account).
Ja klopt, maar denk als het kan combineren is het veel mooier natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Je kunt ze allemaal apart aan deepbit hangen o.i.d..
En hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Met een pool kun je alles naar 1 wallet sturen.
Dat is mooi, nu is het jammer dat niet meer kan RC-en vanaf kantoor, moet ik wachten tot vanavond om ermee te beginnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:26 schreef Sitethief het volgende:
@lipjes, je kunt gewoon bitcoins van de ene wallet naar de ander versturen.
Ah, dat klinkt logisch. De pool stuurt natuurlijk de winst op aan één adres voro het accountquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Met een pool kun je alles naar 1 wallet sturen.
100% continu, als je het goed doet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat is mooi, nu is het jammer dat niet meer kan RC-en vanaf kantoor, moet ik wachten tot vanavond om ermee te beginnen.
slurpt het btw veel van je GPU of valt dat wel mee?
Hoe maak je trouwens zo een pool aan, staat dat nog ergens beschreven?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt logisch. De pool stuurt natuurlijk de winst op aan één adres voro het account.
Je werkt mee aan een bestaande poolquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hoe maak je trouwens zo een pool aan, staat dat nog ergens beschreven?
Zou je kiezen voor de Proportional mode of Pay-Per-Share mode ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je werkt mee aan een bestaande pool. Bijvoorbeeld deepbit. http://deepbit.net/
Niet echt, 8 cent per dag ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:11 schreef lipjes het volgende:
nou heb het nu aanstaan, via via toch kunnen RC-en thuis.
heb nu GuiMiner lopen van DeepBit.
2 shares accepted, zie het over een uurtje wel
draait in ieder geval stabiel op 42 Mhash/s
is dat goed of niet goed?
en hoe is dat op te krikken dan ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:38 schreef Blinker het volgende:
[..]
Niet echt, 8 cent per dag ofzoLijkt mij niet rendabel.
Gok zo'n 35 btcent oid. Er is een profitcalculator te vinden in het vorige topic.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:49 schreef lipjes het volgende:
denk dat ik vanavond maar even naar de winkel rijd
http://cdromland.nl/produ(...)eon_HD5770_1GB_PCI_E
hangt tussen de 180 en de 220 in, geen idee hoeveel het gaat worden
das ook niet veul, hoe kan je het dan een beetje rendabel maken johquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:50 schreef Blinker het volgende:
[..]
Gok zo'n 35 btcent oid. Er is een profitcalculator te vinden in het vorige topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
35 cent is redelijk rendabel. Dat is zo'n 6 dollar per dag en dan heb je nog de verwachting dat de koers nog verder gaat stijgen. Binnen een maand heb je zeker je investering terug.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
das ook niet veul, hoe kan je het dan een beetje rendabel maken joh
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:52 schreef afro het volgende:
Mischien hele domme vraag, kom net achter het bestaan van bitcoins, Maar kan je ondertussen op je pc dan gewoon films kijken en nog andere dingen ernaast doen?Die calculator inderdaad. Ik kan gewoon films kijken en zelfs sommige spellen tegellijktijd spelen, maar de performance krijgt uiteraard wel een klap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie op die calulator het volgende:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:53 schreef Blinker het volgende:
[..]
35 cent is redelijk rendabel. Dat is zo'n 6 dollar per dag en dan heb je nog de verwachting dat de koers nog verder gaat stijgen. Binnen een maand heb je zeker je investering terug.
Ik kan blijkbaar extreem goed schattenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:55 schreef lipjes het volgende:
en als ik 200 invul (5770 kaart)
Coins Dollars
per Day ฿0.35 $6.56
per Week ฿2.59 $47.83
per Month ฿10.78 $199.40
mwa, inderdaad
sterker nog, dan heb binnen 1 maand die kaart terugverdiend + winstquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:57 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik kan blijkbaar extreem goed schatten
Je zou even op het Bitcoin forum kunnen zoeken naar de gemiddelde prestaties.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
sterker nog, dan heb binnen 1 maand die kaart terugverdiend + winst
eens kijken ofdat er misschien nog een iets betere is in die prijsklasse.
wilde toch al een nieuwe videokaart.
wel jammer, de HD6770 staat nog niet in de lijst, evenals de 6790]
beide +/- zelfde prijs
zal ik straks in mn pauze even doenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:08 schreef Blinker het volgende:
[..]
Je zou even op het Bitcoin forum kunnen zoeken naar de gemiddelde prestaties.
Moet je de fan even manual instellen op 70% of hoger. In principe kan een kaart 90 graden wel trekken, maar bevorderlijk voor de lifespan is het niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
zal ik straks in mn pauze even doen
zie trouwens dat mn GPU is gestegen naar bijna 90 graden.
is nie goed zo denk
Twee miners inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
zal ik straks in mn pauze even doen
zie trouwens dat mn GPU is gestegen naar bijna 90 graden.
is nie goed zo denk
oh en hoe werkt dit nou als je 2 videokaarten erin bouwt?
draait die dan op alle 2 of moet je dan 2 miners aanzetten?
zie zojuist dat mijn mobo 2 pci-e slots heeft en CFX ondersteund
och als die er toch uitgaat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:13 schreef Blinker het volgende:
[..]
Moet je de fan even manual instellen op 70% of hoger. In principe kan een kaart 90 graden wel trekken, maar bevorderlijk voor de lifespan is het niet.
Klopt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:15 schreef lipjes het volgende:
[..]
och als die er toch uitgaat.
maar die 2 miners dan, ik gebruik guiminer dan deepbit.
moet ik daar dan ook een 2e worker voor aanmaken oid?
hmm, kan ik dat ook weer gaan uitzoeken hoe ik een 2e guiminer dan aanzet, naja, voorlopig toch nog geen crossfirequote:
pff woon nog thuis, kan mij het schelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:57 schreef Sitethief het volgende:
@lipjes, vergeet je stroomkosten niet hé!
ik ga mijn pilot doen met een 5770.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:10 schreef Doodloper het volgende:
Bij mij doet ie het nu ook.!
Ik zit op de $0.89 per dag met m'n 8800GTff wachten tot ik een andere videokaart heb dus
enig idee wanneer dat is? kan je dat ergens volgen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef eleusis het volgende:
Ja, het wordt over tijd steeds moeilijker om ze te creëren en op een vastgesteld punt komt er niets meer bij.
En dan ben je de lul met je 10 videokaarten, of verdwijnen ze ook weer ofzo?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef eleusis het volgende:
Ja, het wordt over tijd steeds moeilijker om ze te creëren en op een vastgesteld punt komt er niets meer bij.
Ik zou alleen via m'n i3'tje kunnen minen, maar dan kan ik het beter niet doenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik ga er vanavond speciaal een 5770 voor halen, van 40 naar 200
nee dat klopt, maar een 5770 is niet zo duur, 100 euries.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik zou alleen via m'n i3'tje kunnen minen, maar dan kan ik het beter niet doen
geen ideequote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar waarom werken alleen AMD kaarten beter? Tessalon, Cuda?
En daarna? Verdwijnen ze dan weer oid of hoe moet ik dat zien?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
21miljoen komen er maximaal uit mijn hoofd.
Er zijn er nu bijna zes en een half miljoen. Totaal wordt 21mil (daarna wordt het oneindig lastig een nieuwe bitcoin te vinden).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef Doodloper het volgende:
[..]
En daarna? Verdwijnen ze dan weer oid of hoe moet ik dat zien?
Kan ik ook ergens zien hoeveel er nu zijn, of is dat die 120.000 die je ergens zei?
ik geloof da tik ergens 6 miljoen las oidquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:38 schreef Doodloper het volgende:
[..]
En daarna? Verdwijnen ze dan weer oid of hoe moet ik dat zien?
Kan ik ook ergens zien hoeveel er nu zijn, of is dat die 120.000 die je ergens zei?
De waarde heeft te maken met vraag en aanbod. Als het lastiger wordt nieuwe aan te maken zullen ze ook wel duurder worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik geloof da tik ergens 6 miljoen las oid
is het trouwens ook zo naar mate ze moeilijker te vinden worden, ze meer waard worden?
goed nieuws, wel zodat ik mijn investering eruit ga halen als ik straks speciaal hiervoor 4 videokaarten aanschafquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De waarde heeft te maken met vraag en aanbod. Als het lastiger wordt nieuwe aan te maken zullen ze ook wel duurder worden.
Ik wens je succes maar garandeer niets uiteraard.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
goed nieuws, wel zodat ik mijn investering eruit ga halen als ik straks speciaal hiervoor 4 videokaarten aanschaf
ik begin er ook eerst met 1 en mijn al bestaande GTXquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik wens je succes maar garandeer niets uiteraard.
Zo'n effect mag je inderdaad verwachten volgens de gebruikelijke monetaire theorieën wanneer een economie even groot blijft in termen van productie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef PiRANiA het volgende:
De waarde heeft te maken met vraag en aanbod. Als het lastiger wordt nieuwe aan te maken zullen ze ook wel duurder worden.
Is dat inclusief verwachte processorsnelheidstijging?quote:
Tenzij het hele bitcoin verhaal overgenomen wordt door de criminele wereld, als een soort van 'ik doe een zaakje voor jou en jij doet een zaakje voor mij'. Het is dan misschien onaantrekkelijker voor andere retailers om zich daarmee te associeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:10 schreef eleusis het volgende:
[..]
Zo'n effect mag je inderdaad verwachten volgens de gebruikelijke monetaire theorieën wanneer een economie even groot blijft in termen van productie.
Misschien ten overvloede voor lipjes en consorten, dit mag je absoluut niet doortrekken van de huidige (Euro)prijs die voor een Bitcoin betaald wordt! De huidige prijs is niet gebaseerd op een economische waarde, omdat die zich nog moet bewijzen. Mensen kopen nu (vrijwel) niks met Bitcoins; het is vooral 'wat de gek ervoor geeft'. Dus de reële waarde kan nog alles zijn, inclusief 0!
Ik heb ook het gevoel (maar moet toegeven dat ik hier geen stats van heb gevonden) dat het een vrij 'dunne' markt is met een klein aantal transacties die de stemming bepalen. Zou je vandaag 10.000 Bitcoin kwijt kunnen voor de gestelde prijs?
Het scenario wat ik de Bitcoiners gun, is dat de huidige hype zich vertaalt in interesse vanaf de retail-kant en dat er een echte economie ontstaat. Los van prijsstabiliteit, die daarvoor wel belangrijk is, stel ik me ook vragen over de schaalbaarheid van het systeem. Ik vind het wel een geweldig mooi experiment. Ik kan ook niet ontkennen dat ik al een aantal leuke toepassingen heb bedacht... Als ik toch eens 40 uur in een dag had...
De jaartallen moet je met een korreltje zout nemen. Hoe rap het gaat is niet te voorspellen. Dat hangt vooral af van hoe groot het succes wordt. De grafiek illustreert puur hoe de 'moeilijkheidsgraad' van het minen van Bitcoins gaat veranderen. De knikken zijn dus waar het om gaat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:10 schreef Maanvis het volgende:
Is dat inclusief verwachte processorsnelheidstijging?
In tegenstelling tot anderen zie ik dit systeem niet echt als ideaal voor de criminele wereld. Vooral omdat transacties publiek worden uitgezonden. Zogauw justitie de wallet van een boef heeft, weten ze zijn Bitcoinadres en kunnen ze jaren terug nagaan welke andere Bitcoin-adressen met hem zaken hebben gedaan. En met wie zij weer zaken hebben gedaan. Er gaan zeker data mining-software/sites komen voor Bitcointransacties.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:14 schreef Maanvis het volgende:
Tenzij het hele bitcoin verhaal overgenomen wordt door de criminele wereld, als een soort van 'ik doe een zaakje voor jou en jij doet een zaakje voor mij'. Het is dan misschien onaantrekkelijker voor andere retailers om zich daarmee te associeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |