Dat maakt toch niet uit? Je kunt ze allemaal apart aan deepbit hangen o.i.d.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat zou wel jammer zijn, anders had ik nog wel wat pc-kracht voor ze

Met een pool kun je alles naar 1 wallet sturen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze allemaal hun eigen wallet (account).

Ja klopt, maar denk als het kan combineren is het veel mooier natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Je kunt ze allemaal apart aan deepbit hangen o.i.d..

En hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Met een pool kun je alles naar 1 wallet sturen.

Dat is mooi, nu is het jammer dat niet meer kan RC-en vanaf kantoor, moet ik wachten tot vanavond om ermee te beginnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:26 schreef Sitethief het volgende:
@lipjes, je kunt gewoon bitcoins van de ene wallet naar de ander versturen.

Ah, dat klinkt logisch. De pool stuurt natuurlijk de winst op aan één adres voro het accountquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Met een pool kun je alles naar 1 wallet sturen.

100% continu, als je het goed doet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat is mooi, nu is het jammer dat niet meer kan RC-en vanaf kantoor, moet ik wachten tot vanavond om ermee te beginnen.
slurpt het btw veel van je GPU of valt dat wel mee?

Hoe maak je trouwens zo een pool aan, staat dat nog ergens beschreven?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt logisch. De pool stuurt natuurlijk de winst op aan één adres voro het account.

Je werkt mee aan een bestaande poolquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hoe maak je trouwens zo een pool aan, staat dat nog ergens beschreven?

Zou je kiezen voor de Proportional mode of Pay-Per-Share mode ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je werkt mee aan een bestaande pool. Bijvoorbeeld deepbit. http://deepbit.net/

Niet echt, 8 cent per dag ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:11 schreef lipjes het volgende:
nou heb het nu aanstaan, via via toch kunnen RC-en thuis.
heb nu GuiMiner lopen van DeepBit.
2 shares accepted, zie het over een uurtje wel
draait in ieder geval stabiel op 42 Mhash/s
is dat goed of niet goed?

en hoe is dat op te krikken dan ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:38 schreef Blinker het volgende:
[..]
Niet echt, 8 cent per dag ofzoLijkt mij niet rendabel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |