Geld verdienen met je PC (Bitcoins) - belastingdienst?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:25 schreef Verbodsbord het volgende:
Als ik het goed begrijp kan je hier gratis geld mee verdienen?(afgezien van stroom?)
Kan dit een beetje werken op een random(medium-end) laptop met ati-kaart?
En hoe wertkt dit qua belastingen dan?
Ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:30 schreef Maanvis het volgende:
kan ik ook een botnet gebruiken om te gaan minen?
Ga nu naar m'n werk maar op http://forum.bitcoin.org/index.php?topic=9430.0 staat een "Beginners guide".quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sounds amazing Jimmmmm.
Kun je in een aantal heldere stappen hier weergeven in een kort stappenplan hoe jij bitcoins mined en ze vervolgens omzet in keiharde euro's en hoe deze dan op je rekening komen?
Nee, want stroom kost geld. En goeie videokaarten ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:39 schreef Verbodsbord het volgende:
Maar je verdient dus gratis geld in principe?
En op de gemiddelde laptop? Werkt dat een beetje?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee, want stroom kost geld. En goeie videokaarten ook.
Ik denk dat je op een gemiddelde laptop misschien net iets meer dan 10 bitcents in 24 uur haalt. Komt neer op ongeveer 2 dollar per dag.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
En op de gemiddelde laptop? Werkt dat een beetje?
Moet ie zware grafische toestanden draaien of zo?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik denk dat je op een gemiddelde laptop misschien net iets meer dan 10 bitcents in 24 uur haalt. Komt neer op ongeveer 2 dollar per dag.
Laptops zijn vaak niet echt geschikt voor bitcoin, je moet een systeem hebben met een (aantal) goeie videokaart(en).
Encryptie ja, en dat zijn vele kleine berekeningen. Die kun je beter op een GPU met veel cores draaien dan op een CPU.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet ie zware grafische toestanden draaien of zo?
Niet echt, het is meer een hoop getallen uitproberen in een lastige berekening. Videokaarten zijn er wel goed in om dat parallel te doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:54 schreef Stokstaart het volgende:
Moet ie zware grafische toestanden draaien of zo?
Er zit voor 122,375,310 dollar in de markt, interesse is er wel. Echt dingen er van kopen lukt nog niet, het wordt net 'pas' bekend.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar wel legaal? Is het duur om bit kin te verkopen?
Wie heeft er überhaupt interesse?
Nee, hij haalt de hele historie van alle transacties binnenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:02 schreef Doodloper het volgende:
interessant dit!
Onderaan Bitcoin staat bij mij dit:
8 verbindingen / 23000 blokken / 0 transacties
Die 23000 loopt steeds op.
Is hij dan bitcoins aan het maken voor me oid?
Ok, thanks! Ik ben op de helft dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee, hij haalt de hele historie van alle transacties binnen.
Als er staat 'generating' is hij bitcoins aan het maken.
Momenteel zijn er 129 155 blocks.
Kijk hier eens voor goeie grafische kaarten. Bedenk dat door bitcoin veel kaarten slecht leverbaar zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:07 schreef CantFazeMe het volgende:
Oke. Ik ben van plan om nieuwe computer met 8-core en twee GTX kaarten te kopen. Zal dat rendabel zijn?
Zijn er kosten aan verbonden, behalve stroom?
Sowieso heb je ATI / AMD kaarten nodig voor Bitcoin.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:07 schreef CantFazeMe het volgende:
Oke. Ik ben van plan om nieuwe computer met 8-core en twee GTX kaarten te kopen. Zal dat rendabel zijn?
Zijn er kosten aan verbonden, behalve stroom?
Ik mine zelf niet, heb zelf niet de nieuwste hardware.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:15 schreef Doodloper het volgende:
Runnen jullie -ervaren bitcoin gebruikers- de Bitcoin client of gebruiken jullie DeepBit ofzo (wat een pool is waar je je steentje aan bijdraagt en dan evenredig naar je bijdrage geld krijgt en betere stats hebt)?
Volgens mij krijgen ze allemaal hun eigen wallet (account).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:18 schreef lipjes het volgende:
ik heb trouwens thuis best wel een farm staan aan pc's
is het mogelijk om deze allemaal onder 1 account oid te koppelen?
Dat zou wel jammer zijn, anders had ik nog wel wat pc-kracht voor zequote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze allemaal hun eigen wallet (account).
Dat maakt toch niet uit? Je kunt ze allemaal apart aan deepbit hangen o.i.d.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat zou wel jammer zijn, anders had ik nog wel wat pc-kracht voor ze
Met een pool kun je alles naar 1 wallet sturen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze allemaal hun eigen wallet (account).
Ja klopt, maar denk als het kan combineren is het veel mooier natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Je kunt ze allemaal apart aan deepbit hangen o.i.d..
En hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Met een pool kun je alles naar 1 wallet sturen.
Dat is mooi, nu is het jammer dat niet meer kan RC-en vanaf kantoor, moet ik wachten tot vanavond om ermee te beginnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:26 schreef Sitethief het volgende:
@lipjes, je kunt gewoon bitcoins van de ene wallet naar de ander versturen.
Ah, dat klinkt logisch. De pool stuurt natuurlijk de winst op aan één adres voro het accountquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Met een pool kun je alles naar 1 wallet sturen.
100% continu, als je het goed doet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat is mooi, nu is het jammer dat niet meer kan RC-en vanaf kantoor, moet ik wachten tot vanavond om ermee te beginnen.
slurpt het btw veel van je GPU of valt dat wel mee?
Hoe maak je trouwens zo een pool aan, staat dat nog ergens beschreven?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt logisch. De pool stuurt natuurlijk de winst op aan één adres voro het account.
Je werkt mee aan een bestaande poolquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hoe maak je trouwens zo een pool aan, staat dat nog ergens beschreven?
Zou je kiezen voor de Proportional mode of Pay-Per-Share mode ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je werkt mee aan een bestaande pool. Bijvoorbeeld deepbit. http://deepbit.net/
Niet echt, 8 cent per dag ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:11 schreef lipjes het volgende:
nou heb het nu aanstaan, via via toch kunnen RC-en thuis.
heb nu GuiMiner lopen van DeepBit.
2 shares accepted, zie het over een uurtje wel
draait in ieder geval stabiel op 42 Mhash/s
is dat goed of niet goed?
en hoe is dat op te krikken dan ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:38 schreef Blinker het volgende:
[..]
Niet echt, 8 cent per dag ofzoLijkt mij niet rendabel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |