Gok zo'n 35 btcent oid. Er is een profitcalculator te vinden in het vorige topic.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:49 schreef lipjes het volgende:
denk dat ik vanavond maar even naar de winkel rijd
http://cdromland.nl/produ(...)eon_HD5770_1GB_PCI_E
hangt tussen de 180 en de 220 in, geen idee hoeveel het gaat worden
das ook niet veul, hoe kan je het dan een beetje rendabel maken johquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:50 schreef Blinker het volgende:
[..]
Gok zo'n 35 btcent oid. Er is een profitcalculator te vinden in het vorige topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
35 cent is redelijk rendabel. Dat is zo'n 6 dollar per dag en dan heb je nog de verwachting dat de koers nog verder gaat stijgen. Binnen een maand heb je zeker je investering terug.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
das ook niet veul, hoe kan je het dan een beetje rendabel maken joh
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:52 schreef afro het volgende:
Mischien hele domme vraag, kom net achter het bestaan van bitcoins, Maar kan je ondertussen op je pc dan gewoon films kijken en nog andere dingen ernaast doen?Die calculator inderdaad. Ik kan gewoon films kijken en zelfs sommige spellen tegellijktijd spelen, maar de performance krijgt uiteraard wel een klap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie op die calulator het volgende:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:53 schreef Blinker het volgende:
[..]
35 cent is redelijk rendabel. Dat is zo'n 6 dollar per dag en dan heb je nog de verwachting dat de koers nog verder gaat stijgen. Binnen een maand heb je zeker je investering terug.
Ik kan blijkbaar extreem goed schattenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:55 schreef lipjes het volgende:
en als ik 200 invul (5770 kaart)
Coins Dollars
per Day ฿0.35 $6.56
per Week ฿2.59 $47.83
per Month ฿10.78 $199.40
mwa, inderdaad
sterker nog, dan heb binnen 1 maand die kaart terugverdiend + winstquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:57 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik kan blijkbaar extreem goed schatten
Je zou even op het Bitcoin forum kunnen zoeken naar de gemiddelde prestaties.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
sterker nog, dan heb binnen 1 maand die kaart terugverdiend + winst
eens kijken ofdat er misschien nog een iets betere is in die prijsklasse.
wilde toch al een nieuwe videokaart.
wel jammer, de HD6770 staat nog niet in de lijst, evenals de 6790]
beide +/- zelfde prijs
zal ik straks in mn pauze even doenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:08 schreef Blinker het volgende:
[..]
Je zou even op het Bitcoin forum kunnen zoeken naar de gemiddelde prestaties.
Moet je de fan even manual instellen op 70% of hoger. In principe kan een kaart 90 graden wel trekken, maar bevorderlijk voor de lifespan is het niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
zal ik straks in mn pauze even doen
zie trouwens dat mn GPU is gestegen naar bijna 90 graden.
is nie goed zo denk
Twee miners inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
zal ik straks in mn pauze even doen
zie trouwens dat mn GPU is gestegen naar bijna 90 graden.
is nie goed zo denk
oh en hoe werkt dit nou als je 2 videokaarten erin bouwt?
draait die dan op alle 2 of moet je dan 2 miners aanzetten?
zie zojuist dat mijn mobo 2 pci-e slots heeft en CFX ondersteund
och als die er toch uitgaat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:13 schreef Blinker het volgende:
[..]
Moet je de fan even manual instellen op 70% of hoger. In principe kan een kaart 90 graden wel trekken, maar bevorderlijk voor de lifespan is het niet.
Klopt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:15 schreef lipjes het volgende:
[..]
och als die er toch uitgaat.
maar die 2 miners dan, ik gebruik guiminer dan deepbit.
moet ik daar dan ook een 2e worker voor aanmaken oid?
hmm, kan ik dat ook weer gaan uitzoeken hoe ik een 2e guiminer dan aanzet, naja, voorlopig toch nog geen crossfirequote:
pff woon nog thuis, kan mij het schelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:57 schreef Sitethief het volgende:
@lipjes, vergeet je stroomkosten niet hé!
ik ga mijn pilot doen met een 5770.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:10 schreef Doodloper het volgende:
Bij mij doet ie het nu ook.!
Ik zit op de $0.89 per dag met m'n 8800GTff wachten tot ik een andere videokaart heb dus
enig idee wanneer dat is? kan je dat ergens volgen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:31 schreef eleusis het volgende:
Ja, het wordt over tijd steeds moeilijker om ze te creëren en op een vastgesteld punt komt er niets meer bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |