Volgens mij nog steeds allemaal thema.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:47 schreef De-Sombrero het volgende:
Zijn dit nu directe verwijzingen, screens van de film, verwijzingen naar een thema?
Daarom ook >quote:Op zondag 5 juni 2011 20:52 schreef The_Substitute het volgende:
Gorbatsjov = vooral einde koude oorlog.
quote:Op zondag 5 juni 2011 21:05 schreef Doff het volgende:
Mike Nichols? Die film met Hanks?
Ja dus. Ben titel vergeten. Leek me altijd een suffe film.
quote:
Uh, dus je weet het antwoord?quote:
Sok+1quote:
Ja, eigenlijk verdien je nu het punt niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:58 schreef Doff het volgende:
Ohja, Vittorio Gassman. Die had ik eigenlijk ook wel moeten herkennen.
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:00 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk verdien je nu het punt niet.
quote:
quote:In Montauban in 1944, Julien Dandieu in a surgeon in the local hospital. Frightened by the German army entering Montauban, he asks his friend Francois to drive his wife and his daughter in the back country village where Julien has an old castle. One week later, Julien decided to meet then for the week end, but the Germans are already occupying the village.
Nee, wel een Franse film en acteur.quote:
Goed genoeg, je hebt de juiste voor je. Voornaam is echter Philippe.quote:
quote:
Wedding is goed; komt nog 1 woord voor, de naam van de bruidquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:07 schreef picodealion het volgende:
Duh, Muriels Wedding. M'n moeders favo film.
quote:Plot:
This is the true story of ****, a Club Kid party organizer whose life was sent spiraling down when he bragged on television about killing his drug dealer and roommate.
enquote:Based on the novel "Disco Bloodbath" by James St. James.
quote:[beroemde mannelijke rockster uit het eerste plaatje] showed up for filming with his own prosthetic boobs, butt and blonde wig.
quote:
quote:
20 Sandsquote:
quote:
Nee, heb er 4.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:06 schreef picodealion het volgende:
Finding Neverland
Kate Winslet
Freddy Highmore
en dan nog 1....
quote:Writers Stewart Williams and Paul Hupfield were challenged to think of the dumbest and yet most commercial title possible for a film, ******* ******* ******* was the answer. They then went away and wrote the script.
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik heb net moeten opzoeken wat Angels in America is en dat valt helaas onder mini-seriequote:Op maandag 6 juni 2011 11:53 schreef Doff het volgende:
Ah, jij dacht bij de vorige dus ook direct aan Angels in America.
The Assassination of Jesse James.
Jeffrey Wright en Mary Louise Parker speelden daarin beiden een rol. Vandaarquote:Op maandag 6 juni 2011 11:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik heb net moeten opzoeken wat Angels in America is en dat valt helaas onder mini-serie
[...]
Wel een aanrader trouwens! Nieuwe vraag is onderweg.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik heb net moeten opzoeken wat Angels in America is en dat valt helaas onder mini-serie
quote:Op maandag 6 juni 2011 12:29 schreef Doff het volgende:
Is dat Redford?![]()
Gokje op [] and the Sundance Kid
![]()
Maar die zijn het niet!quote:Op maandag 6 juni 2011 12:38 schreef Doff het volgende:
Daar zijn er wel meer van![]()
Seraphim Falls, Il Grande Silenzio bijvoorbeeld.
Omdat ik zelf een terminale vorm heb van dyslexie reken ik hem goed. Het is eigenlijk Jeremiah Johnson.quote:
Sam +1quote:
Eric von Stroheim?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:14 schreef Michelangelo2 het volgende:
[ afbeelding ]
Film + naam van die man linksonder
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik haal al die actrices uit die tijd allemaal door elkaar.
Dus ik gok gewoon op Double Indemnity![]()
Een titel is dan ook genoeg.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:23 schreef Gillingham het volgende:
Het gezicht van Von Stroheim kende ik ook, maar ja...
Dus toch nog een aan Mulholland Dr. gerelateerde vraag kunnen vinden waar jullie met moeite uitkwamenquote:
Wel toenmalig Oostenrijk-Hongarije, maar niet in Wenenquote:
Netjes! Verder nog Fred Zinnemann, Joseph von Sternberg (Der Blaue Engel) en Erich von Stroheimquote:
Oh, spelvervalsing!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:10 schreef Gillingham het volgende:
Volgens mij heb je me dit eens verteld en is me blijven hangen dat het een hele bekende regisseur was.
Goed hoor.quote:
Zes.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:18 schreef Doff het volgende:
Ik bedacht me juist dat ik heel snel moest zijn omdat veel hier er denk ik zonder enige moeite 6 á 7 kunnen noemen.
Voortaan wel.quote:
Benny's Video, ik ga het onthouden.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:20 schreef picodealion het volgende:
Dat onthoud ik voor de volgende keer. Acht hints nodig voor Party Monster en binnen 30 seconden 6 Haneke's kunnen opnoemen, ik blijf me verbazen af en toe.
[..]
Voortaan wel.
Mijn eerste ingeving was ook My own private idahoquote:
Nee manquote:
quote:
Hentai?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:33 schreef picodealion het volgende:
Ik ga goed deze maand.
Welke film zit ik te kijken?
[ afbeelding ]
quote:
Inderdizzle. Wat een saaie kutzooiquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
Inderdizzle. Wat een saaie kutzooi.
Ik vond hem wel leuk.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:49 schreef picodealion het volgende:
Ik ben nu op de helft maar ik kan me er echt totaal niet in inleven.
Is dezelfde film.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:36 schreef Gillingham het volgende:
Ik geef mezelf meer kans met die zwart-wit film.
Dan was ik hierdoor misleid.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Vanwege de geweldige ontvangst, switch ik maar weer naar kleur.
Duurt nog langer als jij je antwoord aan 't eind van een hele zin zet. Alleen 't antwoord is al goed genoeg.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die film duurt altijd lang voordat hij hier geraden is, maar volgens mij was het open range ofzo
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef The_Substitute het volgende:
Priscilla Queen of the DesertCountry: Australia | UK
Wolf Creek
Chopper?
Romper Stomper?
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef The_Substitute het volgende:
Muriel's Wedding ook dacht ik?Country: Australia | France
Goed onthoudenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef The_Substitute het volgende:
Die met Nicole Kidman die jij laatst had? BMX Bandits oid?![]()
Geen vervolgenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:40 schreef The_Substitute het volgende:
Mad Max 2 dan ook misschien? Heb een vermoeden van niet.
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:40 schreef Michelangelo2 het volgende:
Rabbit Proof Fence
Mary and Max
Crocodile Dundee
Jij hebt nog een punt uit te delen volgens mij.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:40 schreef Michelangelo2 het volgende:
Rabbit Proof Fence
Mary and Max
Crocodile Dundee
Dus alle Jacksons zijn fout subquote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef Gillingham het volgende:
Picknick at Hanging Rock
Heavenly CreaturesJackson is Nieuw-Zeeland he
Maori's -> Nieuw-Zeeland.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:52 schreef The_Substitute het volgende:
Once were warriors?
of was dat ook Nieuw-Zeeland?
flits+1quote:
Voor welke vraag dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Jij hebt nog een punt uit te delen volgens mij.
Maori's, aboriginals. 1 pot nat.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:14 schreef Michelangelo2 het volgende:
[ afbeelding ]
Film + naam van die man linksonder
Bij La Grande Illusion gaf je volgens mij alleen de naam van de film, terwijl ik ook een naam wilde hebben.quote:
Dat zoekt ie ook wel even op.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Bij La Grande Illusion gaf je volgens mij alleen de naam van de film, terwijl ik ook een naam wilde hebben.
Ze líjken nog niet eens een béétje op elkaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:57 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Maori's, aboriginals. 1 pot nat.
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Bij La Grande Illusion gaf je volgens mij alleen de naam van de film, terwijl ik ook een naam wilde hebben.
quote:
Natrappen. Ik schaamde me al, ok?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ze líjken nog niet eens een béétje op elkaar.
Ik was even pissig, maar Sam heeft alles weer goed gemaakt.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Natrappen. Ik schaamde me al, ok?
Never call a kiwi an aussie!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:57 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Maori's, aboriginals. 1 pot nat.
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Natrappen. Ik schaamde me al, ok?
Daar is er maar 1 van.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:11 schreef Doff het volgende:
The Substitute?
Komt nu net een reclamespotje van voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |