quote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef The_Substitute het volgende:
Priscilla Queen of the DesertCountry: Australia | UK
Wolf Creek
Chopper?
Romper Stomper?
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef The_Substitute het volgende:
Muriel's Wedding ook dacht ik?Country: Australia | France
Goed onthoudenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef The_Substitute het volgende:
Die met Nicole Kidman die jij laatst had? BMX Bandits oid?![]()
Geen vervolgenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:40 schreef The_Substitute het volgende:
Mad Max 2 dan ook misschien? Heb een vermoeden van niet.
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:40 schreef Michelangelo2 het volgende:
Rabbit Proof Fence
Mary and Max
Crocodile Dundee
Jij hebt nog een punt uit te delen volgens mij.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:40 schreef Michelangelo2 het volgende:
Rabbit Proof Fence
Mary and Max
Crocodile Dundee
Dus alle Jacksons zijn fout subquote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef Gillingham het volgende:
Picknick at Hanging Rock
Heavenly CreaturesJackson is Nieuw-Zeeland he
Maori's -> Nieuw-Zeeland.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:52 schreef The_Substitute het volgende:
Once were warriors?
of was dat ook Nieuw-Zeeland?
flits+1quote:
Voor welke vraag dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Jij hebt nog een punt uit te delen volgens mij.
Maori's, aboriginals. 1 pot nat.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:14 schreef Michelangelo2 het volgende:
[ afbeelding ]
Film + naam van die man linksonder
Bij La Grande Illusion gaf je volgens mij alleen de naam van de film, terwijl ik ook een naam wilde hebben.quote:
Dat zoekt ie ook wel even op.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Bij La Grande Illusion gaf je volgens mij alleen de naam van de film, terwijl ik ook een naam wilde hebben.
Ze líjken nog niet eens een béétje op elkaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:57 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Maori's, aboriginals. 1 pot nat.
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Bij La Grande Illusion gaf je volgens mij alleen de naam van de film, terwijl ik ook een naam wilde hebben.
quote:
Natrappen. Ik schaamde me al, ok?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ze líjken nog niet eens een béétje op elkaar.
Ik was even pissig, maar Sam heeft alles weer goed gemaakt.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Natrappen. Ik schaamde me al, ok?
Never call a kiwi an aussie!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:57 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Maori's, aboriginals. 1 pot nat.
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Natrappen. Ik schaamde me al, ok?
Daar is er maar 1 van.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:11 schreef Doff het volgende:
The Substitute?
Komt nu net een reclamespotje van voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |