Benny's Video, ik ga het onthouden.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:20 schreef picodealion het volgende:
Dat onthoud ik voor de volgende keer. Acht hints nodig voor Party Monster en binnen 30 seconden 6 Haneke's kunnen opnoemen, ik blijf me verbazen af en toe.
[..]
Voortaan wel.
Mijn eerste ingeving was ook My own private idahoquote:
Nee manquote:
quote:
Hentai?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:33 schreef picodealion het volgende:
Ik ga goed deze maand.
Welke film zit ik te kijken?
[ afbeelding ]
quote:
Inderdizzle. Wat een saaie kutzooiquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
Inderdizzle. Wat een saaie kutzooi.
Ik vond hem wel leuk.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:49 schreef picodealion het volgende:
Ik ben nu op de helft maar ik kan me er echt totaal niet in inleven.
Is dezelfde film.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:36 schreef Gillingham het volgende:
Ik geef mezelf meer kans met die zwart-wit film.
Dan was ik hierdoor misleid.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Vanwege de geweldige ontvangst, switch ik maar weer naar kleur.
Duurt nog langer als jij je antwoord aan 't eind van een hele zin zet. Alleen 't antwoord is al goed genoeg.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die film duurt altijd lang voordat hij hier geraden is, maar volgens mij was het open range ofzo
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef The_Substitute het volgende:
Priscilla Queen of the DesertCountry: Australia | UK
Wolf Creek
Chopper?
Romper Stomper?
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef The_Substitute het volgende:
Muriel's Wedding ook dacht ik?Country: Australia | France
Goed onthoudenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef The_Substitute het volgende:
Die met Nicole Kidman die jij laatst had? BMX Bandits oid?![]()
Geen vervolgenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:40 schreef The_Substitute het volgende:
Mad Max 2 dan ook misschien? Heb een vermoeden van niet.
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:40 schreef Michelangelo2 het volgende:
Rabbit Proof Fence
Mary and Max
Crocodile Dundee
Jij hebt nog een punt uit te delen volgens mij.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:40 schreef Michelangelo2 het volgende:
Rabbit Proof Fence
Mary and Max
Crocodile Dundee
Dus alle Jacksons zijn fout subquote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef Gillingham het volgende:
Picknick at Hanging Rock
Heavenly CreaturesJackson is Nieuw-Zeeland he
Maori's -> Nieuw-Zeeland.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:52 schreef The_Substitute het volgende:
Once were warriors?
of was dat ook Nieuw-Zeeland?
flits+1quote:
Voor welke vraag dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Jij hebt nog een punt uit te delen volgens mij.
Maori's, aboriginals. 1 pot nat.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:14 schreef Michelangelo2 het volgende:
[ afbeelding ]
Film + naam van die man linksonder
Bij La Grande Illusion gaf je volgens mij alleen de naam van de film, terwijl ik ook een naam wilde hebben.quote:
Dat zoekt ie ook wel even op.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Bij La Grande Illusion gaf je volgens mij alleen de naam van de film, terwijl ik ook een naam wilde hebben.
Ze líjken nog niet eens een béétje op elkaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:57 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Maori's, aboriginals. 1 pot nat.
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Bij La Grande Illusion gaf je volgens mij alleen de naam van de film, terwijl ik ook een naam wilde hebben.
quote:
Natrappen. Ik schaamde me al, ok?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ze líjken nog niet eens een béétje op elkaar.
Ik was even pissig, maar Sam heeft alles weer goed gemaakt.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Natrappen. Ik schaamde me al, ok?
Never call a kiwi an aussie!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:57 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Maori's, aboriginals. 1 pot nat.
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Natrappen. Ik schaamde me al, ok?
Daar is er maar 1 van.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:11 schreef Doff het volgende:
The Substitute?
Komt nu net een reclamespotje van voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |