quote:
quote:
Ik heb net moeten opzoeken wat Angels in America is en dat valt helaas onder mini-seriequote:Op maandag 6 juni 2011 11:53 schreef Doff het volgende:
Ah, jij dacht bij de vorige dus ook direct aan Angels in America.
The Assassination of Jesse James.
Jeffrey Wright en Mary Louise Parker speelden daarin beiden een rol. Vandaarquote:Op maandag 6 juni 2011 11:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik heb net moeten opzoeken wat Angels in America is en dat valt helaas onder mini-serie
[...]
Wel een aanrader trouwens! Nieuwe vraag is onderweg.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik heb net moeten opzoeken wat Angels in America is en dat valt helaas onder mini-serie
quote:Op maandag 6 juni 2011 12:29 schreef Doff het volgende:
Is dat Redford?![]()
Gokje op [] and the Sundance Kid
![]()
Maar die zijn het niet!quote:Op maandag 6 juni 2011 12:38 schreef Doff het volgende:
Daar zijn er wel meer van![]()
Seraphim Falls, Il Grande Silenzio bijvoorbeeld.
Omdat ik zelf een terminale vorm heb van dyslexie reken ik hem goed. Het is eigenlijk Jeremiah Johnson.quote:
Sam +1quote:
Eric von Stroheim?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:14 schreef Michelangelo2 het volgende:
[ afbeelding ]
Film + naam van die man linksonder
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik haal al die actrices uit die tijd allemaal door elkaar.
Dus ik gok gewoon op Double Indemnity![]()
Een titel is dan ook genoeg.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:23 schreef Gillingham het volgende:
Het gezicht van Von Stroheim kende ik ook, maar ja...
Dus toch nog een aan Mulholland Dr. gerelateerde vraag kunnen vinden waar jullie met moeite uitkwamenquote:
Wel toenmalig Oostenrijk-Hongarije, maar niet in Wenenquote:
Netjes! Verder nog Fred Zinnemann, Joseph von Sternberg (Der Blaue Engel) en Erich von Stroheimquote:
Oh, spelvervalsing!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:10 schreef Gillingham het volgende:
Volgens mij heb je me dit eens verteld en is me blijven hangen dat het een hele bekende regisseur was.
Goed hoor.quote:
Zes.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:18 schreef Doff het volgende:
Ik bedacht me juist dat ik heel snel moest zijn omdat veel hier er denk ik zonder enige moeite 6 á 7 kunnen noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |