Die is er maar één.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:40 schreef De-Sombrero het volgende:
Het gaat in ieder geval om een western. Met o.a. Clint eastwood en Morgan Freeman
Netjes. Niet een beetje oud voor jou?quote:
1 van mijn favoriete films aller tijdenquote:Op zondag 5 juni 2011 17:58 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Netjes. Niet een beetje oud voor jou?![]()
Mooie keuze.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1 van mijn favoriete films aller tijden
Knap hoor!quote:
Nee. Ik weet niet of hij in fast5 zit, maar zou me verbazen.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:17 schreef Sands het volgende:
Of zit deze wagen niet in de F&F films?Fox weet dat wel
Als ik het plaatje kan zienquote:Op zondag 5 juni 2011 18:17 schreef Sands het volgende:
Of zit deze wagen niet in de F&F films?Fox weet dat wel
en blauw?quote:
Ook ik heb mijn zwakkere momentenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:24 schreef Doff het volgende:
Drive Angry?
Die Sternwood had ik wel in één keer geweten
Zowat enige film waar de Veyron te zien isquote:
Ik weet niks van auto'squote:Op zondag 5 juni 2011 18:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zowat enige film waar de Veyron te zien is
SCHAAM JE HOLLYWOOD
Mooiquote:Op zondag 5 juni 2011 18:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik weet niks van auto's
Zolang het er maar leuk uitziet is het goed voor mij
Niemand weet je autovraagquote:Op zondag 5 juni 2011 18:39 schreef FireFox1 het volgende:
Kom ik met een autovraag, en iedereen is weer weg
Charlie's Angels: Full Throtlequote:
Gokje op A Clockwork Orange.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:04 schreef ShaoliN het volgende:
Opstartertje dan maar
Quote van welke film: Say, any of you boys smithies? Or, if not smithies per se, were you otherwise trained in the metallurgic arts before straitened circumstances forced you into a life of aimless wanderin'?
Yes Sirquote:Op zondag 5 juni 2011 19:29 schreef Doff het volgende:
Pfeiffer en Bridges? Misschien in The Fabulous Baker Boys? Of vergis ik me en deed Pfeiffer daar niet mee?
Ik wilde eigenlijk L'Illusioniste of Les Triplettes de Belleville horen, maar ik ben in een goede buiquote:
Daar had de hint niets mee te maken hoorquote:
Pico +1.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:18 schreef picodealion het volgende:
Geen idee, maar dat is een prima Whiskey.
Het zijn voorwerpen en beelden/lokaties die in de film voorkomen.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:23 schreef picodealion het volgende:
Ik neem aan dat je eerste post cryptisch was, zijn deze plaatjes dat ook?
Nee. Uiteraard warm qua onderwerp.quote:
Nope.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:27 schreef picodealion het volgende:
Ik heb 'm niet gezien dus geen idee of de film überhaupt hierover gaat, maar The Hurt Locker?
quote:
Nee.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:29 schreef Doff het volgende:
Of wel gezien, maar weinig herinneringen van (behalve dat ik 'm spannend vond): Syriana?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |