uit clerks?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:56 schreef Friek_ het volgende:
Misschien zou ik hier eens een prachtstukje van The Berzerker neer moeten gooien, maar ik gok dat iedereen dan een beetje doodgaat van binnen.
Fatsoenlijke VVD-stemmers waren liberalen, maar VVD-liberalen bestaan niet meer.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:54 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zie dat menig metal-fan de ranken van de fatsoenlijke VVD stemmer al heeft geïnfiltreerd inderdaad.
Inderdaad, of Il Divo.quote:
Die neigen tegenwoordig ook te ver naar progressieven, bah.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Fatsoenlijke VVD-stemmers waren liberalen, maar VVD-liberalen bestaan niet meer.
Ik vind ook een hoop dingen raar.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind het wel raar als een hond zich als een kat gedraagt. Het omgekeerde ook trouwens.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Zou dan toch voortaan wat minder wijn weglebberen.
Wat wel weer de gelegenheid schept, Fred Teeven te petitioneren teneinde een verbod op metal te bewerkstelligen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Fatsoenlijke VVD-stemmers waren liberalen, maar VVD-liberalen bestaan niet meer.
Jammer hoe liberalisme zo gekaapt is, dan maar conservatisme: het nieuwe alternatiefquote:Op zondag 5 juni 2011 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die neigen tegenwoordig ook te ver naar progressieven, bah.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat wel weer de gelegenheid schept, Fred Teeven te petitioneren teneinde een verbod op metal te bewerkstelligen.
Hoe wat "nieuwe" alternatief.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jammer hoe liberalisme zo gekaapt is, dan maar conservatisme: het nieuwe alternatief
Mijn grens ligt bij noise. Dit trek ik niet echt:quote:Op zondag 5 juni 2011 19:56 schreef Friek_ het volgende:
Misschien zou ik hier eens een prachtstukje van The Berzerker neer moeten gooien, maar ik gok dat iedereen dan een beetje doodgaat van binnen.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat wel weer de gelegenheid schept, Fred Teeven te petitioneren teneinde een verbod op metal te bewerkstelligen.
Dat klopt.quote:
True, eigenlijk is conservatisme weer gekaapt door de oorspronkelijke liberalen in de vorm van neoconservatismequote:Op zondag 5 juni 2011 19:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe wat "nieuwe" alternatief.
Het is er altijd geweest, maar onterecht geschunt.
Precies.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
True, eigenlijk is conservatisme weer gekaapt door de oorspronkelijke liberalen in de vorm van neoconservatisme.
Vandaar dus het nieuwe alternatief. Dan doel ik meer op neoconservatisme
Hmm, ik zag een tijdje terug Aphex Twin samen met Hecker. Die heeft ook van die 'noise', maar ik trek het ook echt niet. Te absurd gewoon.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mijn grens ligt bij noise. Dit trek ik niet echt:
Metal verbieden om het te kunnen gedogen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:57 schreef Reya het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Neoconservatisme
Het laatste bastion der fatsoenlijke liberalen, en niet progressieve "liberalen".
Vervelende mensen kun je dan vervolgens weer oppakken vanwege het luisteren naar metal. Ik zie mogelijkheden.quote:
Nadeel is echter wel dat we dan een groot deel van de VVD achterban moeten oppakken naar het schijnt.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Vervelende mensen kun je dan vervolgens weer oppakken vanwege het luisteren naar metal. Ik zie mogelijkheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |