Kansloze teringherriequote:
U dient ongeveer een jaar niet naar de kapper te gaan; daarna behoort u tot de doelgroep van Slayer.quote:
Vreselijk dus.quote:
Krijg je komkommers van.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:37 schreef Staal het volgende:
Oh jongens, de Taugé ligt morgen in de bonus.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:37 schreef Reya het volgende:
[..]
U dient ongeveer een jaar niet naar de kapper te gaan; daarna behoort u tot de doelgroep van Slayer.
Waarde heeren, ik stel een boycot van slayerdag voor.quote:
Ons geluk kan maar niet op!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:37 schreef Staal het volgende:
Oh jongens, de Taugé ligt morgen in de bonus.
Probeer het maar te overstemmen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Waarde heeren, ik stel een boycot van slayerdag voor.
Dat doe ik elke dag al.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Waarde heeren, ik stel een boycot van slayerdag voor.
Hoe kan je daar nou naar luisteren?quote:
Reign in blood --> album.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:42 schreef oompaloompa het volgende:
is het eigenlijk raining blood of reign in blood?
Allebeiquote:Op zondag 5 juni 2011 19:42 schreef oompaloompa het volgende:
Dit is de verschrikkelijkste muziek die ik in lange tijd gehoord heb zeg. De tering, wat een kutherrie.quote:
Philquote:Op zondag 5 juni 2011 19:42 schreef Voorschrift het volgende:
De neuk is dat voor herrie, ik heb nog liever een heel koor Phil Collins zangers dan die meuk.
Raining Blood is het laatste nummer op het album Reign in Blood.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:42 schreef oompaloompa het volgende:
Heeft echter dit ook op z'n conto:quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit is de verschrikkelijkste muziek die ik in lange tijd gehoord heb zeg. De tering, wat een kutherrie.
Dat verklaart waarom het altijd allebei werkt, weer een mysterie opgelost.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Reign in blood --> album.
Raining blood -> liedje.
Waarlijk mevrouw, een man/vrouw met klasse (ergo VVD'er inderdaad) zal nooit naar dergelijke herrie luisteren voor zijner vermaak.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom het altijd allebei werkt, weer een mysterie opgelost.
Volgens mij hangt aversie tegen muziek die men niet kent hier lekker samen met conservatief (lol vvd) stemgedrag?
Ik heb het net geluisterd en vind het kut.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Volgens mij hangt aversie tegen muziek die men niet kent hier lekker samen met conservatief (lol vvd) stemgedrag?
complottheorie afgekeurdquote:Op zondag 5 juni 2011 19:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Uiteraard, eenieder die anders beweert wordt genomineerd voor royering.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Muzieksmaak aan politieke voorkeur koppelen is een beetje vreemd, al zullen de meeste metal-liefhebbers vast GroenLinks stemmen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
VVD stemmende wederhelftmevrouw luister (ook) naar dit soort zaken:quote:Op zondag 5 juni 2011 19:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarlijk mevrouw, een man/vrouw met klasse (ergo VVD'er inderdaad) zal nooit naar dergelijke herrie luisteren voor zijner vermaak.
Mais natuurlijk, niet iedereen die Slayer haat stemt uiteraard VVD, maar iedereen die VVD stemt behoort wel Slayer te haten m.i.quote:
Waarlijk? Die indruk zou ik niet direct hebben.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Muzieksmaak aan politieke voorkeur koppelen is een beetje vreemd, al zullen de meeste metal-liefhebbers vast GroenLinks stemmen.
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Uiteraard, eenieder die anders beweert wordt genomineerd voor royering.
Ik verwijs haar gaarne door naar Reya's royeringscommissie.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
VVD stemmende wederhelftmevrouw luister (ook) naar dit soort zaken:
Ach, ik kan heel veel muziek waarderen.. Waaronder metal, maar ook de jaren '80 muziek waar eriksd zo dol op is... Dus dat meteen koppelen aan politieke voorkeur lijkt me idd niet geheel voor de hand liggen..quote:Op zondag 5 juni 2011 19:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Muzieksmaak aan politieke voorkeur koppelen is een beetje vreemd, al zullen de meeste metal-liefhebbers vast GroenLinks stemmen.
Dan ben ik een uitzonderingquote:Op zondag 5 juni 2011 19:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mais natuurlijk, niet iedereen die Slayer haat stemt uiteraard VVD, maar iedereen die VVD stemt behoort wel Slayer te haten m.i.
Too late.quote:
Dan kunnen ze samen hokken met vegetariërs, krakers, biologen en meer van dat soort maatschappelijke randgroepen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Waarlijk? Die indruk zou ik niet direct hebben.
Serieuze vraag: waarom luister je ernaar? Voor de tekst? Voor de melodie ( ? ). Kan je net zo goed naar een glasbak die leeggekieperd wordt luisteren.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
VVD stemmende wederhelftmevrouw luister (ook) naar dit soort zaken:
Ja Staal, wat is er (loop ff wat posts achter)?quote:
Tijd voor heropvoeding met wat Victoriaanse muziek voor jou.quote:
quote:
Ook voor jou geldt:quote:Op zondag 5 juni 2011 19:50 schreef Dutchnative het volgende:
Ik vind Metalmuziek geeneens zo slecht.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tijd voor heropvoeding met wat Victoriaanse muziek voor jou.
Dat inderdaad.quote:
Ja meneer.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Serieuze vraag: waarom luister je ernaar? Voor de tekst? Voor de melodie ( ? ). Kan je net zo goed naar een glasbak die leeggekieperd wordt luisteren.
Daarom.quote:Nile albums are guaranteed to include two components: unrivaled technical death metal mastery and a thesaurus of indecipherable Egyptian mumbo-jumbo. Don’t mind that guitar maestros Karl Sanders and Dallas Toler-Wade seem to spend their off hours sorting through arcane archaeology textbooks; the rest of their time is spent writing some of the best death metal available.
Those Whom The Gods Detest is a career landmark packed with mind-boggling guitar riffs and solos, nonstop speed, George Kollias’ inimitable drumming and a sense of urgency some claimed was missing from their last effort. Death metal bands take note – Nile is back with a vengeance, much like Boris Karloff in the old Universal Mummy pictures.
Ik vind het vreselijk op alle mogelijke manieren. Hoe kan je ooit een verschil in tonen waarnemen in de teringherrie die "metal" wordt genoemd?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:50 schreef Dutchnative het volgende:
Ik vind Metalmuziek geeneens zo slecht, enkel de haardracht, het 'moshen' en de kledij zijn mij een doorn in het oog
Volgens mij heb je mijn edit gemist..quote:Op zondag 5 juni 2011 19:51 schreef Staal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het twaalfjarige hondje dat zich gedraagt als een kat..
Echte kenners luisteren en waarderen gewoon beidenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Veel beter dan die takke-herrie van die edelmetaal bands.
Het gaat om de energie, is mij verteld.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:53 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk op alle mogelijke manieren. Hoe kan je ooit een verschil in tonen waarnemen in de teringherrie die "metal" wordt genoemd?
O.K., als je nog erg jong & baldadig bent is het wellicht leuke muziek maar na je 16e moet het afgelopen zijn.
Ja, een glasbak dus.quote:
Hij is door jou overgehaald om maar D66 te stemmen?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:53 schreef oompaloompa het volgende:
Men hoeft er ook niet zo heel serieus op in te gaan, mijn tot voor kort VVD-stemmende wederhelft luistert heel erg veel metal.
Zou dan toch voortaan wat minder wijn weglebberen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je mijn edit gemist..![]()
En verder snap ik deze post niet
Dit is wel wat voor je:quote:Op zondag 5 juni 2011 19:54 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zie dat menig metal-fan de ranken van de fatsoenlijke VVD stemmer al heeft geïnfiltreerd inderdaad.
Dat heeft het huidige kabinet al voor mij gedaan...quote:Op zondag 5 juni 2011 19:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hij is door jou overgehaald om maar D66 te stemmen?
kan je nog beter dit luisterenquote:
Als je energie wilt luister je maar naar Die Walküre.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:54 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het gaat om de energie, is mij verteld.
Maarja, dat klinkt ook zo hippie-achtig
uit clerks?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:56 schreef Friek_ het volgende:
Misschien zou ik hier eens een prachtstukje van The Berzerker neer moeten gooien, maar ik gok dat iedereen dan een beetje doodgaat van binnen.
Fatsoenlijke VVD-stemmers waren liberalen, maar VVD-liberalen bestaan niet meer.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:54 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zie dat menig metal-fan de ranken van de fatsoenlijke VVD stemmer al heeft geïnfiltreerd inderdaad.
Inderdaad, of Il Divo.quote:
Die neigen tegenwoordig ook te ver naar progressieven, bah.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Fatsoenlijke VVD-stemmers waren liberalen, maar VVD-liberalen bestaan niet meer.
Ik vind ook een hoop dingen raar.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind het wel raar als een hond zich als een kat gedraagt. Het omgekeerde ook trouwens.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Zou dan toch voortaan wat minder wijn weglebberen.
Wat wel weer de gelegenheid schept, Fred Teeven te petitioneren teneinde een verbod op metal te bewerkstelligen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Fatsoenlijke VVD-stemmers waren liberalen, maar VVD-liberalen bestaan niet meer.
Jammer hoe liberalisme zo gekaapt is, dan maar conservatisme: het nieuwe alternatiefquote:Op zondag 5 juni 2011 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die neigen tegenwoordig ook te ver naar progressieven, bah.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat wel weer de gelegenheid schept, Fred Teeven te petitioneren teneinde een verbod op metal te bewerkstelligen.
Hoe wat "nieuwe" alternatief.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jammer hoe liberalisme zo gekaapt is, dan maar conservatisme: het nieuwe alternatief
Mijn grens ligt bij noise. Dit trek ik niet echt:quote:Op zondag 5 juni 2011 19:56 schreef Friek_ het volgende:
Misschien zou ik hier eens een prachtstukje van The Berzerker neer moeten gooien, maar ik gok dat iedereen dan een beetje doodgaat van binnen.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat wel weer de gelegenheid schept, Fred Teeven te petitioneren teneinde een verbod op metal te bewerkstelligen.
Dat klopt.quote:
True, eigenlijk is conservatisme weer gekaapt door de oorspronkelijke liberalen in de vorm van neoconservatismequote:Op zondag 5 juni 2011 19:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe wat "nieuwe" alternatief.
Het is er altijd geweest, maar onterecht geschunt.
Precies.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
True, eigenlijk is conservatisme weer gekaapt door de oorspronkelijke liberalen in de vorm van neoconservatisme.
Vandaar dus het nieuwe alternatief. Dan doel ik meer op neoconservatisme
Hmm, ik zag een tijdje terug Aphex Twin samen met Hecker. Die heeft ook van die 'noise', maar ik trek het ook echt niet. Te absurd gewoon.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mijn grens ligt bij noise. Dit trek ik niet echt:
Metal verbieden om het te kunnen gedogen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:57 schreef Reya het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Neoconservatisme
Het laatste bastion der fatsoenlijke liberalen, en niet progressieve "liberalen".
Vervelende mensen kun je dan vervolgens weer oppakken vanwege het luisteren naar metal. Ik zie mogelijkheden.quote:
Nadeel is echter wel dat we dan een groot deel van de VVD achterban moeten oppakken naar het schijnt.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Vervelende mensen kun je dan vervolgens weer oppakken vanwege het luisteren naar metal. Ik zie mogelijkheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |