Too late.quote:
Dan kunnen ze samen hokken met vegetariërs, krakers, biologen en meer van dat soort maatschappelijke randgroepen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Waarlijk? Die indruk zou ik niet direct hebben.
Serieuze vraag: waarom luister je ernaar? Voor de tekst? Voor de melodie ( ? ). Kan je net zo goed naar een glasbak die leeggekieperd wordt luisteren.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
VVD stemmende wederhelftmevrouw luister (ook) naar dit soort zaken:
Ja Staal, wat is er (loop ff wat posts achter)?quote:
Tijd voor heropvoeding met wat Victoriaanse muziek voor jou.quote:
quote:
Ook voor jou geldt:quote:Op zondag 5 juni 2011 19:50 schreef Dutchnative het volgende:
Ik vind Metalmuziek geeneens zo slecht.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tijd voor heropvoeding met wat Victoriaanse muziek voor jou.
Dat inderdaad.quote:
Ja meneer.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Serieuze vraag: waarom luister je ernaar? Voor de tekst? Voor de melodie ( ? ). Kan je net zo goed naar een glasbak die leeggekieperd wordt luisteren.
Daarom.quote:Nile albums are guaranteed to include two components: unrivaled technical death metal mastery and a thesaurus of indecipherable Egyptian mumbo-jumbo. Don’t mind that guitar maestros Karl Sanders and Dallas Toler-Wade seem to spend their off hours sorting through arcane archaeology textbooks; the rest of their time is spent writing some of the best death metal available.
Those Whom The Gods Detest is a career landmark packed with mind-boggling guitar riffs and solos, nonstop speed, George Kollias’ inimitable drumming and a sense of urgency some claimed was missing from their last effort. Death metal bands take note – Nile is back with a vengeance, much like Boris Karloff in the old Universal Mummy pictures.
Ik vind het vreselijk op alle mogelijke manieren. Hoe kan je ooit een verschil in tonen waarnemen in de teringherrie die "metal" wordt genoemd?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:50 schreef Dutchnative het volgende:
Ik vind Metalmuziek geeneens zo slecht, enkel de haardracht, het 'moshen' en de kledij zijn mij een doorn in het oog
Volgens mij heb je mijn edit gemist..quote:Op zondag 5 juni 2011 19:51 schreef Staal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het twaalfjarige hondje dat zich gedraagt als een kat..
Echte kenners luisteren en waarderen gewoon beidenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Veel beter dan die takke-herrie van die edelmetaal bands.
Het gaat om de energie, is mij verteld.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:53 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk op alle mogelijke manieren. Hoe kan je ooit een verschil in tonen waarnemen in de teringherrie die "metal" wordt genoemd?
O.K., als je nog erg jong & baldadig bent is het wellicht leuke muziek maar na je 16e moet het afgelopen zijn.
Ja, een glasbak dus.quote:
Hij is door jou overgehaald om maar D66 te stemmen?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:53 schreef oompaloompa het volgende:
Men hoeft er ook niet zo heel serieus op in te gaan, mijn tot voor kort VVD-stemmende wederhelft luistert heel erg veel metal.
Zou dan toch voortaan wat minder wijn weglebberen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je mijn edit gemist..![]()
En verder snap ik deze post niet
Dit is wel wat voor je:quote:Op zondag 5 juni 2011 19:54 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zie dat menig metal-fan de ranken van de fatsoenlijke VVD stemmer al heeft geïnfiltreerd inderdaad.
Dat heeft het huidige kabinet al voor mij gedaan...quote:Op zondag 5 juni 2011 19:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hij is door jou overgehaald om maar D66 te stemmen?
kan je nog beter dit luisterenquote:
Als je energie wilt luister je maar naar Die Walküre.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:54 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het gaat om de energie, is mij verteld.
Maarja, dat klinkt ook zo hippie-achtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |