Wauw, dat is nieuw voor mij. Zal het eens checken.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:29 schreef BobW het volgende:
Maar bij Betfair gaat er commissie af van je totale profit over de markt. Dus als je +255 op Nadal hebt maar -100 op Federer en -100 op Djokovic, dan betaal je maar over 55 commissie.
Eerlijk gezegd weet ik niet of dat ook zo met Outrights is omdat ze tussendoor de spelers weghalen die eruit liggenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:29 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Wauw, dat is nieuw voor mij. Zal het eens checken.
klopt , maar sport wedstrijden in de bioscoop zie ik wel zitten!quote:Op zondag 5 juni 2011 21:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Roland Garros kon je dit jaar toch ook al in 3d kijken?
Murray kan je er misschien nog wel bij pakken met zo'n inzet dat je bij winst Murray je totale inzet terug hebt (dus geen winst).quote:Op zondag 5 juni 2011 22:30 schreef DeMessias het volgende:
Zo das dan toch een aardige gok waard? Ik kijk even naar de laatste jaren, telkens wint zowat de beste speler van het moment. De enige die roet in het eten kan strooien is dan Murray imo.
Murray erbij nemen is verlies maken bij een evenredige inzet indien Nadal of Federer wint. Lijkt me zo.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:31 schreef BobW het volgende:
[..]
Murray kan je er misschien nog wel bij pakken met zo'n inzet dat je bij winst Murray je totale inzet terug hebt (dus geen winst).
Ik kan me niet voorstellen dat iemand buiten de top 4 wint.
Ja bij evenredige inzet wel. Maar je kan ook gaan voor een vaste winst of voor Murray = 0 profitquote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Murray erbij nemen is verlies maken bij een evenredige inzet indien Nadal wint. Lijkt me zo.
Er staat idd 5% comm on this market, maar dat is de standaard tekst die ze overal wegzetten.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:30 schreef BobW het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik niet of dat ook zo met Outrights is omdat ze tussendoor de spelers weghalen die eruit liggen
You lost me. Noob als ik ben.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:35 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja bij evenredige inzet wel. Maar je kan ook gaan voor een vaste winst of voor Murray = 0 profit
En daarbij kan je op Betfair ook layen(wedden dat iets niet gebeurt). Dus als je de 4 favorieten pakt op 3.5-3.5-4.5-10 en ze komen alle vier in de kwartfinales, dan kan je ze layen tegen lagere odds waardoor je alle andere spelers op 0 euro verlies zet waardoor je sowieso je inzet terug hebt!
http://promo.betfair.com/learnbetfair/quote:
Wel interessant bij de dames. Maar de Williamsen doen niet mee, en als ze dat al zouden doen ook nog geen kans hoor, volledig niet fit natuurlijk. Sharapova, Kvitova en Clijsters lijken mij de favorieten.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:43 schreef PierreBetfair het volgende:
Is er al nieuws of Dikke S meedoet. In dit deelnemersveld maken alleen zij en Sharapova kans imo.
Na Li misschien ook nog? Haalde vorig jaar al de kwartfinale (waarin ze verloor van Serena) en met de vorm is in ieder geval niks mis.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wel interessant bij de dames. Maar de Williamsen doen niet mee, en als ze dat al zouden doen ook nog geen kans hoor, volledig niet fit natuurlijk. Sharapova, Kvitova en Clijsters lijken mij de favorieten.
Ohja die is zeker kanshebber, zeker met haar speelstijl. Vind het daarom ook een wonder dat ze RG wist te winnenquote:Op maandag 6 juni 2011 10:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Na Li misschien ook nog? Haalde vorig jaar al de kwartfinale (waarin ze verloor van Serena) en met de vorm is in ieder geval niks mis.
Ja, als Federer toch niet wint, hoeft het van mij ook niet. Dan maar van iemand anders verliezen. Ik vraag me zelfs af of het uberhaupt veel uitmaakt op welke ondergrond ze spelen; als Federer neit gelooft dat hij nog van Nadal kan winnen gaat hij ook niet van hem winnen want Nadal gelooft altijd dat hij van Federer kan winnen.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:19 schreef PierreBetfair het volgende:
Na vandaag hoef ik geen Nadal - Fed finales meer te zien, steeds hetzelfde spelletje en uiteindelijk wint Rafa altijd........als Fed gewonnen had was het anders geweest, maar dit wordt wel erg eentonig.
Inderdaad ja.quote:Tijd dat er een nieuw supertalent doorbreekt, een echte winnaar en niet van die life time losers zoals Murray.
Ik zou het liefst Nadal-Federer zien, mits Federer wint. Als dat er niet in zit, doe dan mar Federer-Djokovoc of Federer-Murray. Bij Federer-Murray zou ik bij wijze van spreken al mijn geld op Federer zetten, want dat zie ik Murray niet winnen.quote:Doe op Wimbledon maar een finale Djoko - Nadal
Zie je Federer van Nadal winnen in de finale als het dat wordt?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:09 schreef tja77 het volgende:
Ik gok op Federer, met kort daarachter Nadal en Djokovic. Murray is een outsider, halve finale Roland garros was toch knap. Gras ligt hem normaal gesproken beter, en ik gun hem zijn grand slam wel, misschien stopt hij dan eindelijk met chagrijnen.
Maar ik wil eerst wel eens zien, hoe deze heren het op het gras doen, is toch een ander spelletje dan gravel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |