quote:
quote:
quote:
(dit jaar gaan we voor nét iets meer enthousiasmequote:
Laten we het hopenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:22 schreef franklop het volgende:
Kijken of Mahut weer zoveel games nodig heeft om uiteindelijk maar 1 ronde te spelen, vorig jaar in kwalificatie 24-22 en dan die 70-68 nog
En als het een Nadal-Federerfinale wordt, wie denk je dat er dan wint? Ik zou toch zeggen Nadal.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:24 schreef Ambrosius het volgende:
Moeilijk om te bepalen wie er favoriet is, ik zou haast de top 4 op gelijke hoogte stellen.
Ben ik ook wel mee eens. Wow. Murray zie ik hier natuurlijk wel bij de favorieten, gras is wel gemaakt voor zijn spelletje. Fedje is hier natuurlijk gewoon ook een topfavoriet, Nadal iets minder dan op RG. Eigenlijk zie ik Djoko nog het slechtst presteren hier. Maar zijn toernooi vind ik wel het interessantst, hoe gaat hij om met zijn eerste verlies van het jaar? Hoe schakelt hij over naar de voor hem lastigste ondergrond..etc etc.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:24 schreef Ambrosius het volgende:
Moeilijk om te bepalen wie er favoriet is, ik zou haast de top 4 op gelijke hoogte stellen.
Roddick haalt de tweede week niet hoor!quote:Op zondag 5 juni 2011 20:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Geef mij maar 2 weken het kontje van Roddick om naar te kijken, die reet van Nadal is weer lang genoeg in beeld geweest.
I know, maar mag ik ook eens lekker hardop dromen?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Roddick haalt de tweede week niet hoor!
kleinzusje heeft een kloon?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Geef mij maar 2 weken het kontje van Roddick om naar te kijken, die reet van Nadal is weer lang genoeg in beeld geweest.
Halve finale.quote:
Wat geweldig was dat zegquote:
Roland Garros kon je dit jaar toch ook al in 3d kijken?quote:
Die staat er voor de bladvulling? Voor de grap?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:10 schreef Federer-fan het volgende:
Op Betfair is dit de toptien van de favorieten voor Wimbledon (de cijfers achter hun namen zijn de backodds voor toernooiwinst):
9) Raonic: 120
Nee, hij is de op acht na 'grootste' favoriet. Na de nummer 10 hebben de meeste spelers backodds van tussen de 500 en de 1.000. Het spel van Raonic leent zich natuurlijk perfect voor gras. Zou zomaar een dark horse kunnen zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:13 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Die staat er voor de bladvulling? Voor de grap?
Realistisch gezien zijn er gewoon niet meer dan 10 mensen die dit echt kunnen winnen, dus staat er zo iemand bij idd. Denk dat mensen vertrouwen in Djoko beetje zijn verloren, gras heeft ie ook nooit echt heel leuke resultaten gehaald, maar zou hem zeker niet afschrijven, Nadal / Fed natuurlijk wel favorieten.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:13 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Die staat er voor de bladvulling? Voor de grap?
Klopt, maar niet heel veel, en je verliest dus driedubbel als een ander wint.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:18 schreef DeMessias het volgende:
Ik wed nooit dus bij deze waarschijnlijk een domme vraag maar als ik mijn geld evenredig verdeel over de top 3, dan heb ik toch gigantisch veel kans om winst te maken bij deze odds?
Stel je zet totaal ¤100 in, dan win je ¤25.65 bij een overwinning van een van de 3 als je het goed inzetquote:Op zondag 5 juni 2011 22:18 schreef DeMessias het volgende:
Ik wed nooit dus bij deze waarschijnlijk een domme vraag maar als ik mijn geld evenredig verdeel over de top 3, dan heb ik toch gigantisch veel kans om winst te maken bij deze odds?
Als een van deze drie wint heb ik minstens 18.33%?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, maar niet heel veel, en je verliest dus driedubbel als een ander wint.
Als ik het snel bekijk nog wel iets meer, maar dat is dus echt niet veel. Beetje hetzelfde als Ajax-Willem II zeg maar.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:20 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Als een van deze drie wint heb ik minstens 18.33%?
Gaat ook nog 5% commissie van af van je winst, dus stel je wint 300 gaat er nog 15 af, houd je wel heel weinig over, en dan is er nog een kansje dat iemand anders wint en dan ben je alles kwijt.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:20 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Als een van deze drie wint heb ik minstens 18.33%?
Dan lay je ze alledrie evenredig, als een ander wint krijg je 6 x je inleg terug. Murray, Delpo en Soderlul kunnen op een topdag nog wel iets bereiken tegen de top-3quote:Op zondag 5 juni 2011 22:22 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Gaat ook nog 5% commissie van af van je winst, dus stel je wint 300 gaat er nog 15 af, houd je wel heel weinig over, en dan is er nog een kansje dat iemand anders wint en dan ben je alles kwijt.
Ahzo dat van die commissie weet ik niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:22 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Gaat ook nog 5% commissie van af van je winst, dus stel je wint 300 gaat er nog 15 af, houd je wel heel weinig over, en dan is er nog een kansje dat iemand anders wint en dan ben je alles kwijt.
5% commissie gaat af van je profit, niet van wat je terugkrijgt. dus 0.05 x 55 = 2.75 gaat er maar afquote:Op zondag 5 juni 2011 22:26 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ahzo dat van die commissie weet ik niet.
100+100+100 = 300 -> Als Nadal wint (van de drie het minst winst) krijg ik 100*3.55 = 355.
Van deze 355 gaat er dan 5% af zodat er 337.25 overblijft en ik dan een winst zou hebben van 37.25 euro oftewel 12.4%?
Klopt dit of sla ik de bal helemaal mis?
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:27 schreef BobW het volgende:
[..]
5% commissie gaat af van je profit, niet van wat je terugkrijgt. dus 0.05 x 55 = 2.75 gaat er maar af
Maar bij Betfair gaat er commissie af van je totale profit over de markt. Dus als je +255 op Nadal hebt maar -100 op Federer en -100 op Djokovic, dan betaal je maar over 55 commissie.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:28 schreef PierreBetfair het volgende:
Nopes, van de winst gaat 5% af, dus van 255 gaat 5%
Nopes, die 2 x 100 op Fed en Djoko is ie gewoon kwijtquote:Op zondag 5 juni 2011 22:27 schreef BobW het volgende:
[..]
5% commissie gaat af van je profit, niet van wat je terugkrijgt. dus 0.05 x 55 = 2.75 gaat er maar af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |