Neger.quote:
Wow, jij bent stoer.quote:
mijn nummer was echt jij hommo!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:48 schreef einzeinz het volgende:
Komaan ik wil echte nummers! Niet van die erotische lijnen!
Ik weet dat ik fcking sexy ben, maar mijn nummer is geen erotische lijn hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:48 schreef einzeinz het volgende:
Komaan ik wil echte nummers! Niet van die erotische lijnen!
Nee.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:49 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben heul geen neger. Negers zijn wel cool btw.
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:49 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik weet dat ik fcking sexy ben, maar mijn nummer is geen erotische lijn hoor.
waarom geef je je zusjes nummer?quote:
Ik dacht, vindt TS wel leuk.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom geef je je zusjes nummer?
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom geef je je zusjes nummer?
Je liegt, haar BB is nog steeds niet over gegaan.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:59 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb gebeld en ze heeft mij gelijk naaktpics gegeven, bedankt Dimens.
2 ogen, 1 neus, 1 mond en 2 paar oren.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je liegt, haar BB is nog steeds niet over gegaan.
Hoe ziet ze eruit dan?
2 paar orenquote:Op zondag 5 juni 2011 17:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
2 ogen, 1 neus, 1 mond en 2 paar oren.
Dat kan wel eens kloppen ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
2 ogen, 1 neus, 1 mond en 2 paar oren.
Ik zou zeggen, bel er een paar.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:05 schreef CyberJesus het volgende:
Vraag me af hoeveel geposte nummers er echt zijn...
Ja, ik vind dat je echt zoeen typisch VWO hoofd hebt.quote:
Ik zat er echt aan te denken om dat te doenquote:
En even later verkozen worden als dorpsgek van FOK! omdat je verschillende users zo achterlijk opbelt.quote:
Beter dan een vmbo hoofd toch?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:06 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat je echt zoeen typisch VWO hoofd hebt.
Soms.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Beter dan een vmbo hoofd toch?
Daarom ga ik ook naar de hoeren ..quote:Op zondag 5 juni 2011 17:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Soms.
VMBO sletjes hebben soms wel een lekkere kop, maar alleen wat erin zit kan ik me flink aan ergeren.
VWO mensen hebben vaak een kut kop, en wat erin zit kan ik me al helemaal aan ergeren. Die lui moeten overal over zeiken enzo.
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:08 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik zat er echt aan te denken om dat te doen![]()
maar nee, toch maar niet..
Je hebt haar helemaal niet gebeld/smst, ze was naar de wc toe en ik heb in haar geschiedenis gekeken.quote:
Nu kan ze je niet terug sms'en, jmr.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kmoet tog anoniem blijven met mn 58 jaar xd
quote:
Ja, hopelijk wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo meteen word je nog mijn schoon broertje.
Inderdaad, diepe gesprekken mee gehad tot half 4 in de nacht.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nja ze is niet online dus kan niet he.
Alles is ook al geregeld dus verder contact is niet meer nodig.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet liegen, haar telefoon ligt al een tijdje stil op de tafel.
Heeft ze pics gestuurd?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Alles is ook al geregeld dus verder contact is niet meer nodig.
Ik hoop niet dat ze net zo'n foto gaat sturen als ze bij die ene Mitchell ook gedaan heeft.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, ze gaat vanavond pics maken en dan stuurt ze die.
Naakt, dat is wat mij beloofd was.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze net zo'n foto gaat sturen als ze bij die ene Mitchell ook gedaan heeft.
Wil je mij niet als toekomstig familielid? Dan moet je vooral zo door gaan.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus toch heh, toch maar even ingrijpen als grote broer.
Naakt pics gaan wel te ver, de vorige keer had heel de school ze gekregen.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wil je mij niet als toekomstig familielid? Dan moet je vooral zo door gaan.
Dan maakt het ook niet meer uit toch, als iedereen al weet hoe ze er naakt uit ziet.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Naakt pics gaan wel te ver, de vorige keer had heel de school ze gekregen.
Daar heb je gelijk in, toch ga ik zo even met haar praten.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan maakt het ook niet meer uit toch, als iedereen al weet hoe ze er naakt uit ziet.
Oke, dat is inderdaad wel je plicht als grote broer ja, ik denk alleen dat je haar niet tegen kan houden.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, toch ga ik zo even met haar praten.
Ik pak gewoon haar mobiel af.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke, dat is inderdaad wel je plicht als grote broer ja, ik denk alleen dat je haar niet tegen kan houden.
Dan doe ik even het wachtwoord van mijn laptop veranderen en ze kan niet meer op de computer.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb haar msn dus dan doen we het gewoon via de webcam.
Cockblock man.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan doe ik even het wachtwoord van mijn laptop veranderen en ze kan niet meer op de computer.
Ok, ik dacht dat je het wel wou aangezien je haar nummer postte enzo.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel voor mijn zusje, ze is pas 14.
Dit kan gewoon niet.
Gewoon een beetje aandacht en zo, houdt ze wel van.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat je het wel wou aangezien je haar nummer postte enzo.
Ik zou haar overladen met aandacht.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon een beetje aandacht en zo, houdt ze wel van.
Zal ik hem/haar de waarheid vertellen, Dimens?quote:Waarom smst ineens iedereen om te vragen wie ik ben?
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:17 schreef Dimens het volgende:
Zusje: "waarom moet ik groetjes doen van ene JA, en vragen ze of ik broer heb?"
Pics?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:21 schreef Dimens het volgende:
Wie kan mij vertellen waarom me zusje nu heel nodig op de laptop moet?
Ze wil niet meer met mij praten totdat ik vertel wat er aan de hand is.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:27 schreef einzeinz het volgende:
Fok! is openbaar, ik weet niet wie je zusje allemaal ge-sms't heeft. Maar ik begin het grappig te vinden. Post maar wat ze zegt misschien ga ik straks ook wel even smssen
Het is nog altijd zusje.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind dit echt niet kunnen Dimens. Echt, dit valt me zo tegen van je. Je arme zus.
Maar beter vertel je haar niet dat ik haar nummer hier heb geplaatst, je weet wat er gebeurd als mijn zusje dit aan mijn moeder verteld toch?quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar beter vertel je haar niet dat ik haar nummer hier heb geplaatst, je weet wat er gebeurd als mijn zusje dit aan mijn moeder verteld toch?
Wat is dat voor dialect? ''zghe wghas rhhgggaaaaaaaazund''quote:
Ze weet niet wat het is.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef Ouqz het volgende:
Dimens, heeft je zusje al een account op fok? Moest haar even helpen enzo.
Ik ben TS niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:09 schreef Rodawa het volgende:
Kan iemand dit topic ff voor me samenvatten?
Heeft iedereen het nummer van TS z'n zusje?
Dimens kaapte een topic.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:09 schreef Rodawa het volgende:
Kan iemand dit topic ff voor me samenvatten?
Heeft iedereen het nummer van TS z'n zusje?
Fries geloof ik.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:02 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Wat is dat voor dialect? ''zghe wghas rhhgggaaaaaaaazund''
Oh, dan zal ik haar even verder helpen. Goed uitgevoerde counter-troll dit trouwens. Bewijs eerst maar dat het echt je zusje is en niet jij met een dubbele simkaart. Lijkt me sterk dat ze alle smsjes direct aan jou doorspeelt.quote:
Waarom zou hij dat moeten bewijzen?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:11 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik haar even verder helpen. Goed uitgevoerde counter-troll dit trouwens. Bewijs eerst maar dat het echt je zusje is en niet jij met een dubbele simkaart. Lijkt me sterk dat ze alle smsjes direct aan jou doorspeelt.
Ze zit vlak naast me op de bank.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:11 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik haar even verder helpen. Goed uitgevoerde counter-troll dit trouwens. Bewijs eerst maar dat het echt je zusje is en niet jij met een dubbele simkaart. Lijkt me sterk dat ze alle smsjes direct aan jou doorspeelt.
Hm. Still not sure if troll, maar daar komen we snel genoeg achter.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:13 schreef Dimens het volgende:
Ze zit vlak naast me op de bank.
Daarom reageer ik ook laat, ze slaat dit dat en alles.
En ze mag niet mee lezen.
Dan zou ik wel heel snel simkaart in mijn mobiel moeten veranderen.
Het is geen troll, ze vertelt me sappige verhalen over Dimens.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Hm. Still not sure if troll, maar daar komen we snel genoeg achter.
Dus als ik het goed begrijp heb jij nu het nummer van Dimens z'n zusje?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Het is geen troll, ze vertelt me sappige verhalen over Dimens.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp heb jij nu het nummer van Dimens z'n zusje?
Ze schijnt veel aandacht te krijgen.. dus jij hebt nog geen kans gehad om haar aandacht te geven? Wil je er over praten?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:25 schreef einzeinz het volgende:
Lol, ik vraag me af of ze wel veel terug stuurt.
Ze schijnt veel aandacht te krijgen en is kwaad op Dimens!
Ik wil wel met 'r pratenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze schijnt veel aandacht te krijgen.. dus jij hebt nog geen kans gehad om haar aandacht te geven? Wil je er over praten?
dimens2quote:Op zondag 5 juni 2011 19:32 schreef Ouqz het volgende:
Props voor JA met de aanwinst van het echte nummer van Dimens. Hoe heet je zusje trouwens?
Nee, dat mag niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:39 schreef Ouqz het volgende:
Ok. Post dan nu de nummers die allemaal met je 'zusje' hebben gesmsed.
Die stond in dit topic, voor iedereen te bellen/sms'en.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Aan wie heb je allemaal haar nummer gegeven dan?
Ik zal even vertellen hoe en wat.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:56 schreef Ouqz het volgende:
Van wie is het nummer nu echt dan? Die troll constructie mag nu wel opgedoekt worden, als hij echt zo succesvol was.
Ah zo. Ik zat dus dicht in de buurt. Boven gemiddelde troll, proficiat.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:01 schreef Dimens het volgende:
Ik zal even vertellen hoe en wat.
Ik heb dus een paar dagen geleden een nieuwe telefoon gekocht, eentje waar een Micro simkaart in moet worden gedaan. Omdat ik nog een abonnement heb lopen moet ik wachten op een Micro simkaart van Vodafone, dit duurt nog een paar dagen. Omdat ik zonder micro simkaart geen gebruik kon maken van de telefoon heb ik tijdelijk maar een sim kaartje gekocht, deze heb ik gebruikt als nummer van "mijn zusje"
En iedereen geloven.
En nog steeds iemand, wie noemt "mijn zusje" Astrid?
Hij was wel goed toch?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:08 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Ah zo. Ik zat dus dicht in de buurt. Boven gemiddelde troll trouwens.
Meer nummers posten trouwens. Ik verveel me dood.
Waar dan wel?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:08 schreef Dimens het volgende:
Dit had mijn zusje kunnen zijn.
[ afbeelding ]
Maar ze woont niet eens in Nederland.
appelsquote:Op zondag 5 juni 2011 20:25 schreef Dimens het volgende:
Waarom is dit topic eigenlijk nog steeds open?
Niemand durft.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:19 schreef Ouqz het volgende:
Gaan nog mensen hun 06-nummer posten of kan dit topic dicht?
Bedankt voor het melden.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:37 schreef rumiii het volgende:
Wat is dit voor gezweltopic
Fuck geert wilders
Klopt maar na gelezen was ook wel te doen, en kheb je gesmst dushiquote:
Wat had je gestuurd?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Klopt maar na gelezen was ook wel te doen, en kheb je gesmst dushi
Alsof Google nog niet alles van je weet.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zodat je mijn gegevens doorverkoopt aan google.
Nee,quote:Op zondag 5 juni 2011 22:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof Google nog niet alles van je weet.
Ach wel nee, het boeit mij niet zo maar op internet probeer/wil ik wel zoveel mogelijk anoniem te blijven.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je neemt het iets te serieus volgens mij.
Ok.quote:
Zou kunnen, doe ik nietquote:Op zondag 5 juni 2011 22:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je niet beter het nummer van Nina posten?
done that.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:18 schreef Dimens het volgende:
Maar stuur nu dat berichtje, je was het toch al van plan.
Ik beloof niets door te verkopen aan Google.
Ach wel nee, binnenkort nieuw nummer dusja.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:27 schreef Dimens het volgende:
Ik heb net even naar paar Fok!kers een DM gestuurd met je nummer, niet erg toch?
En dan niet eens aan mij, jammer jammer.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:27 schreef Dimens het volgende:
Ik heb net even naar paar Fok!kers een DM gestuurd met je nummer, niet erg toch?
Oh, wil je hem hebben?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
En dan niet eens aan mij, jammer jammer.
Is het gezellig, met Fok!kers praten?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ach wel nee, binnenkort nieuw nummer dusja.
Tevens kan dit ook lijden tot ongeneselijke spierziektes.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef LangeJan het volgende:
Soms komt van een SMS een van de S-en niet door. Dat resulteert doorgaans in striemen op mijn rug of plotselinge vermoeidheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja:quote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Hoeveel mensen bellen dan continu? En waarom reageer je niet op smsjes.
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:22 schreef Dimens het volgende:
Helaas geen Bel tegoed om je terug te sms'en.
Voor je beltegoed, zodat je die kwijt bent.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:22 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Hihi. Je neemt ook niet op. Soms wel, maar dan zeg je niets.
Zo een impact heeft dat niet. Wat is trouwens je dagindeling, kan ik daar rekening mee houden.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:24 schreef Dimens het volgende:
Voor je beltegoed, zodat je die kwijt bent.
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Zo een impact heeft dat niet. Wat is trouwens je dagindeling, kan ik daar rekening mee houden.
Altijd anders, ligt eraan waar ik zin in heb.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Zo een impact heeft dat niet. Wat is trouwens je dagindeling, kan ik daar rekening mee houden.
Geen school/werk?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:36 schreef Dimens het volgende:
Altijd anders, ligt eraan waar ik zin in heb.
Heeft een rede.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:39 schreef JaimyLee het volgende:
Waarom belt iedereen dimens maar niet mij
Ik wil je wel bellen als je me vertelt hoe het is afgelopen met Nina?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:39 schreef JaimyLee het volgende:
Waarom belt iedereen dimens maar niet mij
Ze is wel lekker.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik wil je wel bellen als je me vertelt hoe het is afgelopen met Nina?
Als je me morgen rond 3 uur belt kan ik je dat vertellen aan de telefoonquote:Op maandag 6 juni 2011 22:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik wil je wel bellen als je me vertelt hoe het is afgelopen met Nina?
3 uur 's nachts?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:41 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Als je me morgen rond 3 uur belt kan ik je dat vertellen aan de telefoon
Doe maar smiddags, misschien dat ik dan blij opneemquote:
Oke, misschien doe ik het wel. Hoezo eigenlijk morgen, ga je morgen iets speciaals doen met haar ofzo?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Doe maar smiddags, misschien dat ik dan blij opneem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |