Dimens kaapte een topic.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:09 schreef Rodawa het volgende:
Kan iemand dit topic ff voor me samenvatten?
Heeft iedereen het nummer van TS z'n zusje?
Fries geloof ik.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:02 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Wat is dat voor dialect? ''zghe wghas rhhgggaaaaaaaazund''
Oh, dan zal ik haar even verder helpen. Goed uitgevoerde counter-troll dit trouwens. Bewijs eerst maar dat het echt je zusje is en niet jij met een dubbele simkaart. Lijkt me sterk dat ze alle smsjes direct aan jou doorspeelt.quote:
Waarom zou hij dat moeten bewijzen?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:11 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik haar even verder helpen. Goed uitgevoerde counter-troll dit trouwens. Bewijs eerst maar dat het echt je zusje is en niet jij met een dubbele simkaart. Lijkt me sterk dat ze alle smsjes direct aan jou doorspeelt.
Ze zit vlak naast me op de bank.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:11 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik haar even verder helpen. Goed uitgevoerde counter-troll dit trouwens. Bewijs eerst maar dat het echt je zusje is en niet jij met een dubbele simkaart. Lijkt me sterk dat ze alle smsjes direct aan jou doorspeelt.
Hm. Still not sure if troll, maar daar komen we snel genoeg achter.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:13 schreef Dimens het volgende:
Ze zit vlak naast me op de bank.
Daarom reageer ik ook laat, ze slaat dit dat en alles.
En ze mag niet mee lezen.
Dan zou ik wel heel snel simkaart in mijn mobiel moeten veranderen.
Het is geen troll, ze vertelt me sappige verhalen over Dimens.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Hm. Still not sure if troll, maar daar komen we snel genoeg achter.
Dus als ik het goed begrijp heb jij nu het nummer van Dimens z'n zusje?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Het is geen troll, ze vertelt me sappige verhalen over Dimens.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp heb jij nu het nummer van Dimens z'n zusje?
Ze schijnt veel aandacht te krijgen.. dus jij hebt nog geen kans gehad om haar aandacht te geven? Wil je er over praten?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:25 schreef einzeinz het volgende:
Lol, ik vraag me af of ze wel veel terug stuurt.
Ze schijnt veel aandacht te krijgen en is kwaad op Dimens!
Ik wil wel met 'r pratenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze schijnt veel aandacht te krijgen.. dus jij hebt nog geen kans gehad om haar aandacht te geven? Wil je er over praten?
dimens2quote:Op zondag 5 juni 2011 19:32 schreef Ouqz het volgende:
Props voor JA met de aanwinst van het echte nummer van Dimens. Hoe heet je zusje trouwens?
Nee, dat mag niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:39 schreef Ouqz het volgende:
Ok. Post dan nu de nummers die allemaal met je 'zusje' hebben gesmsed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |