Ach wel nee, het boeit mij niet zo maar op internet probeer/wil ik wel zoveel mogelijk anoniem te blijven.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je neemt het iets te serieus volgens mij.
Ok.quote:
Zou kunnen, doe ik nietquote:Op zondag 5 juni 2011 22:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je niet beter het nummer van Nina posten?
done that.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:18 schreef Dimens het volgende:
Maar stuur nu dat berichtje, je was het toch al van plan.
Ik beloof niets door te verkopen aan Google.
Ach wel nee, binnenkort nieuw nummer dusja.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:27 schreef Dimens het volgende:
Ik heb net even naar paar Fok!kers een DM gestuurd met je nummer, niet erg toch?
En dan niet eens aan mij, jammer jammer.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:27 schreef Dimens het volgende:
Ik heb net even naar paar Fok!kers een DM gestuurd met je nummer, niet erg toch?
Oh, wil je hem hebben?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
En dan niet eens aan mij, jammer jammer.
Is het gezellig, met Fok!kers praten?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ach wel nee, binnenkort nieuw nummer dusja.
Tevens kan dit ook lijden tot ongeneselijke spierziektes.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:44 schreef LangeJan het volgende:
Soms komt van een SMS een van de S-en niet door. Dat resulteert doorgaans in striemen op mijn rug of plotselinge vermoeidheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja:quote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Hoeveel mensen bellen dan continu? En waarom reageer je niet op smsjes.
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:22 schreef Dimens het volgende:
Helaas geen Bel tegoed om je terug te sms'en.
Voor je beltegoed, zodat je die kwijt bent.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:22 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Hihi. Je neemt ook niet op. Soms wel, maar dan zeg je niets.
Zo een impact heeft dat niet. Wat is trouwens je dagindeling, kan ik daar rekening mee houden.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:24 schreef Dimens het volgende:
Voor je beltegoed, zodat je die kwijt bent.
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Zo een impact heeft dat niet. Wat is trouwens je dagindeling, kan ik daar rekening mee houden.
Altijd anders, ligt eraan waar ik zin in heb.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Zo een impact heeft dat niet. Wat is trouwens je dagindeling, kan ik daar rekening mee houden.
Geen school/werk?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:36 schreef Dimens het volgende:
Altijd anders, ligt eraan waar ik zin in heb.
Heeft een rede.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:39 schreef JaimyLee het volgende:
Waarom belt iedereen dimens maar niet mij
Ik wil je wel bellen als je me vertelt hoe het is afgelopen met Nina?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:39 schreef JaimyLee het volgende:
Waarom belt iedereen dimens maar niet mij
Ze is wel lekker.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik wil je wel bellen als je me vertelt hoe het is afgelopen met Nina?
Als je me morgen rond 3 uur belt kan ik je dat vertellen aan de telefoonquote:Op maandag 6 juni 2011 22:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik wil je wel bellen als je me vertelt hoe het is afgelopen met Nina?
3 uur 's nachts?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:41 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Als je me morgen rond 3 uur belt kan ik je dat vertellen aan de telefoon
Doe maar smiddags, misschien dat ik dan blij opneemquote:
Oke, misschien doe ik het wel. Hoezo eigenlijk morgen, ga je morgen iets speciaals doen met haar ofzo?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Doe maar smiddags, misschien dat ik dan blij opneem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |